anubisz Elküldve: 2011-11-21 23:11 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?
anubisz Elküldve: 2011-11-21 23:11 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?
anubisz Elküldve: 2011-11-21 23:03 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?
K_Gergo írta:anubisz írta: ...
Szóval ezek alapján lehet következtetni,hogy egy sima hibafeltárás, vagy 150 ezer,neki ugranak 5 en,kiszednek mindent, te meg bevizelsz,mikor perkálni kell,az meg nem előnyös így mínuszba összehugyozva hazasétálni.
Azt ha bebizonyítod hány szerelő állt neki,óránként,fejenként 5000 ért benyalok neked,hidd el amit mondanak 1 óra 20 ezer 4 szerelővel,10 órát keresgélnek negyed millió.
hát én max 60-80 ezret tippelnék inkább, de tény, hogy ezek alapján akármennyit kiszámlázhatnak.
szerintem ez egy bizalmi szakma, mindenki maga mérlegel, hogy kihez milyen szempontok alapján viszi. hiába állok bárki mellett, a pressziógyakorláson túl sokat nem érek el vele, csak ugatom a témát... én pl a te márkaszervizesdidet se értem, érveid dacára. kinek-mi...
anubisz Elküldve: 2011-11-21 22:54 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?
K_Gergo írta:anubisz írta: Persze úgy nézek ki mint egy milliomos? Pont az a gáz hogy Érden van,hogy jövök haza Győrbe? ja és írják az oldalon,nem szeretik,nem is engedik hogy ott legyél mikor csinálják a kocsit,na köszi,megmasszírozzák 50 ezerért, a semmire, de lehet hogy 100,vagy 200 ezerért.Aztán szopjam ki az ujjamból mit vizsgáltak rajta.
azon összegek alapján, amiket eddig itt elejtettél: igen.
meg tudom érteni az ő szempontjukat is...ha annyira érdekel, kikérdezed őket a javítás után. ők így dolgoznak, legalább nyíltan vállalják, és hírükből fakadóan valószínűleg meg is tehetik.
anubisz Elküldve: 2011-11-21 22:45 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?
anubisz Elküldve: 2011-11-21 22:39 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?
K_Gergo írta:Robinson írta: És az itt ajánlott emberkékről miért nincs értékelés?
részemről majd akkor készül, ha valós tapasztalatom lesz róla. az alább említett helyes diagnózis nagyjából a fülre megállapított repedt leömlő volt, meg néhány, később beváltnak tűnő ötlet. tudom kicsit ködös a megfogalmazás, de még nem értem a dolog végére...anubisz írta: Na ezt meglátogatom,ha kideríti a kocsimon a gondot
a neten is sokan ajánlják fórumokban az injektor.hu-t, épp a diagnosztikai képességeik miatt. tudtommal nem olcsó, és relatíve sokat kell várni, míg bekerülsz, de neked egyik se lehet probléma.
(remélem tudod, hogy csak ugratlak!)
anubisz Elküldve: 2011-11-21 22:11 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?
K_Gergo írta:fokabel írta: Győrben és környékén keresek hozzáértő BMW szerelőt
Torsten Cox
német csóka, kicsit töri a magyart, de nem vészes. egyszer voltam nála, javítást nem csinált, csak (helyes) diagnózist, de jókat hallottam róla, velem korrekt volt, még viszem hozzá.
anubisz Elküldve: 2011-11-21 21:51 ELLOPTÁK!!!
Robinson írta:Bianconero írta: Ellopták édesapám E60 520d-jét, kérlek segítsetek!!
Budapest XX. kerületből tűnt el ma este 5-6 között.
rendszáma: LCL-518 színe: Lilás-szürke
A nyomravezetőnek jutalom is jár!
Nagyon sajnálom, remélem meglesz, volt már rá példa, kitartás! Megy ki Facebook-ra is.
anubisz Elküldve: 2011-11-21 20:16 Akkumulátor
Lipo írta: Sziasztok!
Eljött az idő, (és elég sűrgős a dolog) hogy én is lecseréljem a mostanság gyengélkedő aksimat. A segítségeteket szeretném kiérni abban, hogy mi is lenne a megfelelő választás. Nos szerintetek milyen márka ill. típus a legmegbízhatóbb? (nincs semmi plusz teljesítményt igénylő cucc a kocsiban se komoly hifi se tőltök se semmi...) Nektek milyen aksik váltak be? Én ezeket néztem ki: Banner Starting, Power Bull, Exide Classic... 25K-30K árkategóriában keresgéltem.
Előre is köszi a segítséget!
anubisz Elküldve: 2011-11-21 00:31 E46 futómű állítás
K_Gergo írta:YELLOW írta: szivesen elvinném egy beállításra, de pont ettől félek, hogy kitudja mit csesznének el...??? félrekopásokat nem látok, igazából nem tom milyennek kellene lennie gyárilag a futóműnek... felénk is sok futóműves van, de most kiben bízzon az ember...
ugyan nem sokat használod, 2 évente szerintem neked is illene vinned, használat során, sőt valamelyest az állásban is elállítódik magától. lehet, hogy nem veszed észre, de a futóműalkatrészeket, kormányszerkezetet jobban igénybe veszi a rosszul beállított futómű, ha meg már a gumikon látszik, az elég durva hibá(k)ra utal. kicsit olyan ez mint a centrírozás, érdemes adni erre, ha nincs is látványos baj.anubisz írta: Fújatnom kel az első lököst is,igaz 1 éve fújattam,azóta újra szétverték a kavicsok,fél éves új ködlámpámat megint bebaszta egy kő.Úgyhogy kicsit renoválásra szorul.
pacsi! nekem is évente rendbe kell rakatnom, vagy a kavicsok, vagy egy tetem, vagy a saját hülyeségem miatt.
anubisz Elküldve: 2011-11-20 16:31 E46 futómű állítás
Robinson írta:anubisz írta:K_Gergo írta:Robinson írta: Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.
szakértőnek egyáltalán nem mondanám magam, mert csak modellautó-versenyzésből van tapasztalatom, de a legnagyobb gond a sok aszimmetrikus értékkel van, az kis mértékben is érezhető bizonytalanságot okoz. az első kerékdőlésed meg baromi sok, gondolom az ültetés miatt. nem kopnak féloldalasan a gumik?
az igaz, nálam csak -0,26 0,35 mondjuk enyém nincs ültetve.
Erről a hozzászólásodról jutott eszembe, hogy nincs is kép a kocsidról. Tölts már fel, mostmár nagyon kiváncsi lettem
anubisz Elküldve: 2011-11-20 12:18 E46 futómű állítás
K_Gergo írta:Robinson írta: Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.
szakértőnek egyáltalán nem mondanám magam, mert csak modellautó-versenyzésből van tapasztalatom, de a legnagyobb gond a sok aszimmetrikus értékkel van, az kis mértékben is érezhető bizonytalanságot okoz. az első kerékdőlésed meg baromi sok, gondolom az ültetés miatt. nem kopnak féloldalasan a gumik?
anubisz Elküldve: 2011-11-19 23:13 E46 futómű állítás
hil írta:Robinson írta:anubisz írta: A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.
Már bánom, belátom, hülye voltam, hogy nem mondtam, hogy na majd máshol... Azt mondták, Ő szokott állítani, namost én meg nem akartam előre ítélni. A riportot kinyomtatva odaaadták, de én aztán nézhetem, nem értek hozzá, csak nagyjából értem mi van rajta.
Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.
Bizony- bizony itt több érték is kívül van a tűrésen, sok pedig épp a határon.
Az NT-nél nem kellett dumálnom semmit, de máshol mindig pofáztam amikor állították, hogy jó lenne azt a közép értékre állítani. Csak a kormány középpel volt gondom, azt képtelenek voltak máshol beállítani, mert nehézséget okozott nekik a kormányt pont középre tekerni, ezt pedig nem láthattam.
Ezzel a mérési eredménnyel el sem jöttem volna, hanem mondtam volna az embernek, hogy talán kezdjük újra.
anubisz Elküldve: 2011-11-19 23:11 E46 futómű állítás
anubisz Elküldve: 2011-11-19 22:59 E46 futómű állítás
hil írta:anubisz írta:
Ne engem nyugtass,nem az enyémet állította egy gumis.Lehet már a gépbe rossz referencia értékeket táplált,annyi esze csak volt hogy meghúzta rendesen a csavarokat. Ha ennyire érezhetően úszik a kocsija,valamit nagyon elbasztak.Kis hibát nem is venni észre. Néha még a nagyobbat is csak a gumikon,hosszútávon.
A megnyugtatást félre értetted: nem csak a BMW szervizekben mérnek előtte és utána.....