anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-11-19 22:48 Ködzáró fény

hil írta:
Coyote írta:

amire gondolok:
ELSŐ KÖDLÁMPA:
- nappal semmi értelme, akkor sem, ha köd van, vagy eső! (mondjuk engem nem zavar, ha valaki nappal is használja, mert nem vakít)
- éjszaka csak ködben, havazásban vagy korlátozott látási viszonyok között szabad használni, ha lassan lehet csak haladni, mert az út szélét látod vele. Nagy sebességnél semmit sem ér, hogy látod az út szélét (megállni úgysem tudsz), és ha tudsz gyorsan haladni, akkor nem is kell ködlámpa!





Ez durva,nem is figyeltem,a nagy vitába

anubisz Elküldve: 2011-11-19 22:44 E46 futómű állítás

hil írta:
anubisz írta:

A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.


Szia!
Megnyugtatlak, nemcsak a BMW szervizben, hanem minden tisztességes helyen így csinálják.



Ne engem nyugtass,nem az enyémet állította egy gumis.Lehet már a gépbe rossz referencia értékeket táplált,annyi esze csak volt hogy meghúzta rendesen a csavarokat. Ha ennyire érezhetően úszik a kocsija,valamit nagyon elbasztak.Kis hibát nem is venni észre. Néha még a nagyobbat is csak a gumikon,hosszútávon.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 22:22 E46 futómű állítás

Mert ugye én ilyet kapok,itt látszik,ha rosszul állítják be.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 22:16 E46 futómű állítás

Robinson írta:
laci318d írta: Hali!

Egy segítség kellene.
Állítható futómű van a kocsim alatt.Elől 225/45R17, hátul 245/40R17 gumival gyári M3 felnin.Budapesten, vagy környékén keresnék olyan futóművest aki be tudná állítani rendesen.


Hello,

Bár nem ma írtad, de azért megírom, hogy eddig az AKH (Abroncs Kereskedőház, gumi.hu, akh.hu) nem megérős. Egyre többször tapasztalom, hogy márkaszervizek, nagy céghálózatok megbízhatatlanok, korántsem hozzák azt a minőséget, mint a "Pityu a Moha utcában".
Egyre jobban látom, hogy Pityu a Moha utcában azért állít futóművet, mert érdekli, szereti, utána olvasott, tanult és a legjobb akar lenni, míg a nagy cégeknél csak a profit a lényeg.

Na mindegy, szóval ma reggel voltam a fent említett cég újpesti telephelyén, ahol meg voltak döbbenve, hogy miért foglal időpontot a központ mikor tudják, hogy a futóműves ember csak hétköznap van. Mindenesetre az egyik GUMIS srácot kiragadták a brigádból, állíts futóművet felkiáltással. Maga a srác nagyon kedves volt és segítőkész, de sajnos nem futóműállításra szakosodott valaki, így most kúszik a kocsi jobbra-balra, hétfőn megyek vissza gariztatni.


Ilyen Hoffman géppel dolgoznak, ami nekem nem szimpi... Nektek mi a véleményetek? A kereszt két végén lévő fekete cucc az érzékelő, ami a kerekekre aggatott "műhold napelem" formájú cuccok jeleit veszik, amiknek egyébként egymással semmi kapcsolatuk nincs. Így aztán el sem tudom képzelni, hogy milyen számítások alapján tud pontos értéket mutatni a kerekek állására vonatkozóan....


A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 21:45 Társalgó

Defekt 280 felett

YouTube videó

Tudás se semmi,hogy nem fogott falat. Ja,és a jobb hátsó ment el,ha az első durran el,hát az kemény lett volna.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 21:11 Ködzáró fény

Coyote írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta:
kempelen írta: Ha már témázgatunk....

http://landsmann.wordpress.com...asznalata/


Le is oltották mindjárt az írását,mivel a KRESZ-ben állítólag nincs olyan,hogy városban nem lehet használni,ha köd van.
Istenem ez is okoskodott,aztán utána helyesbíti a saját írását. Inkább csendbe maradt volna. Úgy is van nála okosabb


A Yard véleménye:

http://www.police.hu/friss/szo_100122_03.html



Igen,egyértelmű,ezt én tudtam idáig is,meg biztos szinte mindenki.A városba tejfel ködben pedig én mindig bekapcsolom,ilyet még,hogy városba nem lehet,2 napja 3 kocsi távolságra lehetett ellátni a városba,ki az a fasz aki nem kapcsolja be,mikor nem lehetett látni. Mindenkinek égett. Azért,én se emlékszem hogy városba nem lehet,ha az útviszony indokolja.


összekevertétek a távolsági fényszóróval - na azt nem szabadna semmilyen körülmények között használni városban. Mondjuk én szoktam, mikor átzúzok egy 10 házból álló falun, ahol 3 lámpából 1 piskákol, a kutyák meg az út szélén szaladgálnak, a részegekkel együtt.


Na meg a kátyúkat észrevegye az ember időben.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 19:42 Társalgó

nickname írta: már megint ezek a féreg újságírók


A link neve

Persze a hétfö esetnél nem ragadták ki az autó típusát.


Ja,néztem a híradóban mindegy már annak,4 exit,130 +13 sör. Mindegy annak már,hogy VW vagy BMW 6 évet úgy odabasszák neki,hogy mire leüli,pont 100 éves lesz
Mondjuk ezek is be voltak baszva mind a ketten, ámen. 4 év az tuti.Még Discó tulajdonos,na majd bent diszkózhat a kannibálok között.

ez kimaradthajrá piások,van még hely a sitten.Majd ott megtudjátok.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 19:07 Ködzáró fény

kempelen írta:
anubisz írta:
kempelen írta: Ha már témázgatunk....

http://landsmann.wordpress.com...asznalata/


Le is oltották mindjárt az írását,mivel a KRESZ-ben állítólag nincs olyan,hogy városban nem lehet használni,ha köd van.
Istenem ez is okoskodott,aztán utána helyesbíti a saját írását. Inkább csendbe maradt volna. Úgy is van nála okosabb


A Yard véleménye:

http://www.police.hu/friss/szo_100122_03.html



Igen,egyértelmű,ezt én tudtam idáig is,meg biztos szinte mindenki.A városba tejfel ködben pedig én mindig bekapcsolom,ilyet még,hogy városba nem lehet,2 napja 3 kocsi távolságra lehetett ellátni a városba,ki az a fasz aki nem kapcsolja be,mikor nem lehetett látni. Mindenkinek égett. Azért,én se emlékszem hogy városba nem lehet,ha az útviszony indokolja.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 18:23 Ködzáró fény

kempelen írta: Ha már témázgatunk....

http://landsmann.wordpress.com...asznalata/


Le is oltották mindjárt az írását,mivel a KRESZ-ben állítólag nincs olyan,hogy városban nem lehet használni,ha köd van.
Istenem ez is okoskodott,aztán utána helyesbíti a saját írását. Inkább csendbe maradt volna. Úgy is van nála okosabb

anubisz Elküldve: 2011-11-19 17:24 Ködzáró fény

Nem is értem miről beszélünk már itt. A téma arról szólt,akik tiszta éjszakán használják,nem az volt a téma,hogy ködben kell e használni,és hogy miért kel ködben használni. Épelméjű ember ködben úgy is bekapcsolja.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 16:54 Ködzáró fény

YELLOW írta: ha jól emlékszem a KRESZ azt mondja, hogy lakott területen ködben sem lehet használni a ködlámpákat.


Főleg,ha az egész faluban 3 lámpatest világit

anubisz Elküldve: 2011-11-19 16:22 Ködzáró fény

Coyote írta:
anubisz írta:

Végűlis a lényeg,hogy minek használják,ha nincs köd.Ott a refi,azt egy pillanat levenni,ha jönnek szembe,nem kel nyúlkálni a gombok után.


Mondjuk a refi kifejezetten szar a ködben. Ahogy Yellow is mondta, ilyenkor még a ködlámpa egymagában is jobb, hiszen minél alacsonyabb, annál jobban a köd alá ver.

De most nem a ködről beszélünk.Mikor nincs köd,ködbe ki az a hülye aki refit használ? semmit nem látni tőle,ha pár méter a látótávolság.Mint a tejfel.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 16:17 Ködzáró fény

kempelen írta:
Coyote írta: Na.


...és akinek olyan a lámpakapcsolója, hogy csak akkor tudja felkapcsolni az elsőt, ha a hátsó működik???

pl: renault?



Végűlis a lényeg,hogy minek használják,ha nincs köd.Ott a refi,azt egy pillanat levenni,ha jönnek szembe,nem kel nyúlkálni a gombok után.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 16:08 Ködzáró fény

Coyote írta:
Mostanában kicsit kezd tele lenni a tököm a helytelen ködlámpahasználattal. Nem tudom, hogy lehetne minden autós tudtára adni, hogy hogyan kellene ezt csinálni...

amire gondolok:
ELSŐ KÖDLÁMPA:
- nappal semmi értelme, akkor sem, ha köd van, vagy eső! (mondjuk engem nem zavar, ha valaki nappal is használja, mert nem vakít)
- éjszaka csak ködben, havazásban vagy korlátozott látási viszonyok között szabad használni, ha lassan lehet csak haladni, mert az út szélét látod vele. Nagy sebességnél semmit sem ér, hogy látod az út szélét (megállni úgysem tudsz), és ha tudsz gyorsan haladni, akkor nem is kell ködlámpa!

HÁTSÓ KÖDZÁRÓFÉNY:
- ennek igazából NAPPAL van értelme, ködben, havazásban vagy sűrű esőben! Nem kell le-fel kapcsolgatni.
- ÉJSZAKA viszont nem ajánlott használni, mert a hátsó fényszórók is látszanak! Ha durva a köd (max 50 méteres látótávolság), akkor be kell kapcsolni, DE HA UTOLÉRNEK, KAPCSOLD KI! Ez olyan, mint mikor a szembejövőnél lekapcsolod a távolságit - figyelni kell rá.


Aki ezt nem tudja, azt nevelési célzattal el fogom vakítani hátulról, egészen addig, amíg meg nem találja a kurva hátsó ködlámpa kapcsolóját. Ne gondolja hogy megelőzöm, ha olyan köd van, mint a tej!

Na.





Elől felkapcsolják,mert jól mutat a kocsi úgy. Aki még hátul is felrakja,az már igazi fasz...pó.

anubisz Elküldve: 2011-11-19 15:59 Szívócsonk-pillangószelep

Coyote írta:
kisg325 írta: Nézegettem itt a belinkelt képeket,pdf-eket,de az ott látható retkes szelepekhez képest az enyém tiszta volt még pucolás előtt is! Hangsúlyozom,hogy azokhoz képest!
Az én autóm 2004.07 havi,viszont azt nem mértem le,hogy milyen méretekkel rendelkezik,de az tuti,hogy fémből készült.

Annak viszont örülök,hogy van olyan,akinek még benne van és kíváncsi lennék arra is,hogy aki nem fórumos és nem fanatikus,hanem csak egy szimpla BMW tulaj,az egyáltalán hallott-e erről a lehetséges hibaforrásról...


Én is csak akkor szembesültem vele, mikor megvettem - de akkor azonnal, mert az első szervíznél szóltak, hogy ha benne van, ki kell venni, mert időzített bomba. Megegyeztem velük, hogy izzítógyertya-cserénél nekiugranak, külön nem érdemes. Persze lehet, hogy mehetnék vele akár 300.000-ig is gond nélkül....

Az ilyen hülye hibák sokszor nem is tervezési hanem beszállítói anyaghibák - ha pl. valaki nem a hibás "batchből" kap, akkor lehet, hogy feleslegesen aggódik. Persze ha nincs benne, az eltörés esélye 0%


KB mint a hátsó rugók,érdekes más típusnál nem törnek,és itt se mindenkinél.