anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-11-18 17:32 Szívócsonk-pillangószelep

kempelen írta:
kisg325 írta: Sziasztok!

Jelentkezne itt olyan ember is,aki nem vette ki a szívócsonkból ezt az alkatrészt,amit oda terveztek és nem is cserélte újra? Nekem benne van az autómban és egyelőre nem is szándékozom kivenni. A para is csak azért van bennem,mert belém ültették. Személy szerint nem hiszem el,hogy a BMW ilyen hibaforrást eszközölt volna tervezéskor. Szerintem ha nem kokszos odabent,illetve nem ragad a tengelye a folytószelepnek,akkor nem tudom elképzelni,hogy csak úgy natúr eltörne. Valaki írta,hogy a BMW nem ír erre az alkatrészre csereperiódust... Az autómban óra szerint 146000 km van,hangsúlyozom óra szerint!

Ha valaki civakodni akar,akkor megkérném,hogy normális hangvételben tegye! Köszönöm!

Üdv.


Szia!
Ide azért nem írnak azok, akiknek még benne van, mert nálunk egyenlőre nem téma ez a dolog. Minek is írnának....

Egyébként teljesen korrekt a hozzáállásod. Jómagam sem nyúltam hozzá hosszú ideig, de aztán mégis kicseréltem, mert azért tegyük hozzá nem egy városi legenda ez. Sajnos tényleg törnek ezek a szelepek, bár nagyon nagy valószínűség szerint a nem megfelelően karban tartott motor miatt és nem egy olajszűrő csere a szívósor ki-beszerelgetése. Jó, azért nem is annyira komplikált, de nem veszem ki minden évben hogy megnézzem vajon a pillangószelep egyik vége lóg-e már a szívócsőben.
Eddig nem volt vele gond, mert pucolgattam, ápolgattam és nem volt szutykos a szívócső belseje, de én sem látok bele menet közben mi történik odabent.

Ha lenne biztos módszer vagy a bmw elismerve ezt a hibát (márpedig ez tény, de mégis becsukják a szemüket) forgalomba hoztak volna egy módosított verziót, biztosan kicseréltem volna egy működő módosított változatra. De addig inkább kivettem, mert nem szeretnék motort cserélni(vagy felújítani).
De az biztos, mert láttam már beleszakadt pillangót, rendesen el tudja rendezni a hengert. Ami a legrosszabb, hogy nincs semmi előzménye, hang, jelenség kíséretében. A következő pillanatban már csak állsz az út szélén.

Bármennyire is furcsa amit mondok: elméletben a te pártodon állok, de a gyakorlatban inkább a másikon és kicseréltem.





Biztos nem olvasott témákat,látott képeket róla,amik hegyekben állnak a neten a témával kapcsolatban. persze vagy beletörik, az 500 és 1 milla,vagy nem, és akkor szerencsénk van.Aki óvatos inkább más kárán tanul. Mert ugyanis nem beletörik, csak bele törhet, és ha már a lehetőség is fennáll,lehet választani.

anubisz Elküldve: 2011-11-18 17:22 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta: háj!

bárki aki tud válaszóljon. évjárattól függetlenül.
arra lennék kiváncsi, hogy kinek milyen évjáratú az autója, és valahol jelentkezett-e már a kasztnin rozsda? (sárvédőív, küszöb, stb bárhol.)
kiváncsi vagyok mennyire rohadósak ezek a kasztnik. én elég ritkán mosom, esőben is ritkán használom, jó lenne felmérni a helyzetet. kinek milyen tapasztalata van? esetleg amikor autót nézett, a kereskedőknél mik voltak?


Yellow,Yellow ilyet kérdezni nem gondolod hogy bárki is leírja majd,menyire rohad a kocsija,mikor a fogyasztást,és az olajfogyasztást is halárra fényezik egyesek. Majd mindjárt le is írják,itt,ott rohad a kocsim

anubisz Elküldve: 2011-11-17 13:53 Belsõ díszcsík

Coyote írta:
YELLOW írta: találtam egy tök jó ötletet. vélemény?
szerintem nem rossz, főleg ha a külsőn is visszaköszönne. nem szeretem a piros színt, de tetszik.



A 2012-es hármas BMW alapból kínál ilyet, ez a sport styling része:


Ez tetszik nekem is,pedig nem szeretem a csicsázást,de tényleg jól néz ki.

anubisz Elküldve: 2011-11-16 23:35 elektronikai ember

rojtos írta:
anubisz írta: Ezt Yellow fórumtárs írta a BMW kulcs témánál,tőle idézem, de ott is megtalálod.
E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...

Ez meg az Olaj.

YouTube videó
amúgy itt írnak róla.
Inspekcios km számláló: hogyan mûködik?


Igazán KÖSZÖNÖM a gyors segítséget!

Szívesen.

anubisz Elküldve: 2011-11-16 22:57 elektronikai ember

Ezt Yellow fórumtárs írta a BMW kulcs témánál,tőle idézem, de ott is megtalálod.
E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...

Ez meg az Olaj.

YouTube videó
amúgy itt írnak róla.
Inspekcios km számláló: hogyan mûködik?

anubisz Elküldve: 2011-11-16 22:55 elektronikai ember

rojtos írta: Sziasztok!
Két dologban kéne segítség:
Olajcsere után hogy lövöm ki az inspekciót, 530D/ 2001-esből.
A másik a kulcs tanítás mechanizmusát leírná Valaki, melyik gomb hányszor, gyujtáskapi melyik állás? KÖSZÖNET!!!


Nem találtad meg a videókat ezekről? pedig van itt fent róluk.

anubisz Elküldve: 2011-11-16 17:21 Műszerfal kijelzés

Robinson. Ezek nagy ívbe Fosnak a Magyarra. Szartak válaszolni az E-mailre. Gondolom neked se írtak vissza.

anubisz Elküldve: 2011-11-15 20:35 Társalgó

2012 re 32 ezret küldött ki a kötelezőre a Providencia, bementem, ott már 22 ezret számoltak ki, elküldték az üzletkötő házhoz, ö 15 ezret, annyi is maradt. Fasza. Csak újra kellett kötni.

anubisz Elküldve: 2011-11-15 20:06 Valaki segítsen

kempelen írta:
anubisz írta: Azért köszi,hogy egy ilyen baromságra írtak egy páran


Nomeg benned van az 'x' faktor(330xi) és lehet a hajtáslánc miatt érzed keményebbnek, mint egy átlagos hátsókerekes.
Bár szerintem is csak túlaggódod.


Azt hittem a hátsó difitartó,vagy bölcső,kivannak már öregedve a gumi cuccok,azért emeli ki ennyire,vagy mozdul be. A nagyobb holtjáték miatt.

anubisz Elküldve: 2011-11-15 19:49 Valaki segítsen

szeda írta:
Szemy írta:
anubisz írta: Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?


Nekem most jelen pillanatban egy alomszep Mercedesem van, de az altalad leirt jelenseg nalam is jelentkezik, igaz csak nagyon finoman. Ha nem figyelnek erre az utasok, akkor nekik fel sem tünik es en is csak nagyon finoman erzekelem. Remelem tudtam valamennyit segiteni.

Szemy


Teljesen normális jelenség mivel sebességben van a kocsi és a motor igaz csak alapjáraton de hajtja a váltót.ezért van hogy amikor elengeded a féket elindul a kocsi.Ha ezt nem teszi sebesség váltáskor akkor szerintem ott már gond van.



Úgy feltűnt mostanában,lehet én nem figyeltem ennyire a kocsit,mondom megkérdezem már,nem e durva a bemozdulás. Ez előtt csak a C Mercim volt,automata,de már nem is emlékszem. Olyan faszán,mondom na aki mögöttem áll az látja most raktam sebességbe ( D ) ge kiemeli a kocsit,amíg nyomva tartom a féket,mint egy versenyló ami ugrásra készül. Tudom automata persze csinálja, hiszen kocsi menne,fék meg fogja,csak kíváncsi voltam kinél,milyen mértékben.
Azért köszi,hogy egy ilyen baromságra írtak egy páran

anubisz Elküldve: 2011-11-15 19:40 Társalgó

Csak egy példa:
Elküldve: 2011. október 30. vasárnap, 11:00

Valaki meg tudná mondani,hogy e90-ben hogyan tudnám megnézni a vízhőfokot?

azért ez ciki, se előtte,se utána attól lehet rendes srác,na de... mondjam még?

anubisz Elküldve: 2011-11-15 19:32 Futómû és hibái

Real írta:
anubisz írta:
Real írta: Már fél éve borzasztóan nyikorgott valami a jobb első kerék felől, nem lehetett rájönni, hogy mi az. Tegnap nagy nehezen végre megtalálta a szerelőm. Ez egy "Level sensor" nevű cucc, ami a futóműhöz kapcsolódik, és a xenon magasságát állítja. Leszedtük, és megnéztem a számát: 1 093 697

Sajnos ezt a számot egyik bmw-s oldalon sem találtam meg. Pedig létezik, más fórumon is foglalkoznak vele: http://www.e46fanatics.de/sche...xenon.html

Ezen a képen konkrétan látszik is a száma: http://www.e46fanatics.de/atta...c00775.jpg

A realoem.com-on viszont nem találja. A legközelebbi, amit találtam az én típusomhoz (330ci, cabrio, 2000), az a 37146784696 számú: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Van valakinek ezzel az alkatrésszel kapcs. tapasztalata? Megrendeljem szerintetek?


Pontosan az amit utoljára belinkeltél,nekem a hátsó volt cserés,de ne vegyél motort,vagy érzékelőt,mert az lehet,hogy jó,nem csak az a csuklós átét kopott ki?
Az 5-re gondolok, nekem hátul a 10-es ment szét,csak azt kellett cserélni,a szenzort nem.



Nem, sajnos nekem az 1-es számú nyöszörög: http://www.realoem.com/bmw/sho...7146784696

Ez a műanyag kar ahogy súrlódik, nagyon durva hangot ad ki... Ha minden igaz, akkor ennek a száma változott 1093697-ről 37146784696-ra. Jó drága, 20-25ezer Ft... Olajozni esélytelen, belülről jön a hang, és utána is szar marad...


Hát,ha az úgy nyikorog,hogy ennyire hallani,az már nem is jó,tuti nem állít: Nézted? Van itt bontós? nem tudsz venni tőlük?

anubisz Elküldve: 2011-11-15 19:27 Társalgó

hil írta:
anubisz írta:
gyorilaszlo írta:
anubisz írta:
hil írta:
smas írta: jolvanna! irjal egy szerviz ertekelest is csupa 5ossel, hogy milyen profi modon kicsereltek a kocsidban a fekbetetet es milyen szeles mosollyal csereltek az olajat!




Szia smas!
Nem szóltak még ismerőseid, barátaid (ha vannak egyáltalán....), hogy csiszolgatnod kéne még stílusodat és gyakorolnod a helyesírást???

Elolvastam az összes hsz-det (mind a 6-ot), inkább maradtál volna csak olvasó itt. Igaz magyar ember, aki amerikából osztja az észt.





Tudom nem telefon,de egyetértek. Nem mondom nem lehet szurkálódni poénosan,de ez sértő volt mindkét fél számára,és inkább ilyen belekötök,ha nincs kibe stílus.


Azért jó látni,hogy még vannak olyan emberek akiknek szemet szúrt a dolog... Nem lett volna gond,ha úgy kötött volna bele a dologba hogy 5632 hozzászólása van a fórumon... Mert akkor lehet elismerem,hogy én vagyok a gyökér...

Én csak köszönetet nyilvánítottam,ha már személyesen nem tehetem meg mert Szombathely messzire van... Ezzel szerintem senkit nem sértettem meg... És egyből bele kell kötni...


Nem kel magyarázkodnod. A köszönőmből sosem elég,csak látod a Magyar nagyon elszokott tőle,mivel köszönöm helyett inkább belerúgnak,ezért irritál valakit. Egy Japánt, lehet fejbe is rúgnának,ha meghajol köszönöm gyanánt.
Inkább azt figyelnék,hogy sokan se Szia,heló, vagy valami, csak írják,ez csörög,az csattog,te meg kutass helyette a neten. Utána elolvassák,és eltűnnek a faszba. Se bú,se bá. Persze én se köszönök mindig,de én minden nap itt vagyok 1,2 órát,és többször belépek, vannak itt páran akik rendszeres fórumozók,hülyén jönne ki ha naponta 10 x Na Sziasztok,itt vagyok. De azért aki felnéz hetente,havonta 1x csak illik legalább Cső,vagy valami, nem csak fosni a dumát bevezetés nélkül,hogy ki tud valamit a hibáról.

Amúgy Yellow lehet sokat veszekedik ( mert említve lett itt példának ) de ki is békül,és tud elnézést is kérni,mer láttam már itt néhány pörgős vitájukat


Sziasztok!
Csak úgy a köszönömről: kb 20 db B Vectra ABS vezérlő áramkörét javítottam meg már. Ha meg kellett volna venni, akkor 170 000Ft lett volna az ügyfélnek. Én soha nem kértem érte pénzt, mindössze annyit, hogy az odavaló fórumon fizessék be az éves klubtagságit, ami tán 3000 pénz volt. Senki nem fizette be!!!! Ezután soha többé nem javítok meg egyet sem, mert kb 3-4 órás munkát jelent.


Most hiába emelted ki a Sziasztokat arra írtam,ha valaki kér valamit,hogy tudna e segíteni valaki. Nem azért,hogy ha valaki ír egy véleményt aki nap mint nap itt van,nem is várja el az ember,ismerjük már egymást,ha csak így Online is,de az ujjak csak tiszteljék már meg az embert egy Sziával,ha kérik segítsen nekik az ember.

anubisz Elküldve: 2011-11-15 19:07 Társalgó

gyorilaszlo írta:
anubisz írta:
hil írta:
smas írta: jolvanna! irjal egy szerviz ertekelest is csupa 5ossel, hogy milyen profi modon kicsereltek a kocsidban a fekbetetet es milyen szeles mosollyal csereltek az olajat!




Szia smas!
Nem szóltak még ismerőseid, barátaid (ha vannak egyáltalán....), hogy csiszolgatnod kéne még stílusodat és gyakorolnod a helyesírást???

Elolvastam az összes hsz-det (mind a 6-ot), inkább maradtál volna csak olvasó itt. Igaz magyar ember, aki amerikából osztja az észt.





Tudom nem telefon,de egyetértek. Nem mondom nem lehet szurkálódni poénosan,de ez sértő volt mindkét fél számára,és inkább ilyen belekötök,ha nincs kibe stílus.


Azért jó látni,hogy még vannak olyan emberek akiknek szemet szúrt a dolog... Nem lett volna gond,ha úgy kötött volna bele a dologba hogy 5632 hozzászólása van a fórumon... Mert akkor lehet elismerem,hogy én vagyok a gyökér...

Én csak köszönetet nyilvánítottam,ha már személyesen nem tehetem meg mert Szombathely messzire van... Ezzel szerintem senkit nem sértettem meg... És egyből bele kell kötni...


Nem kel magyarázkodnod. A köszönőmből sosem elég,csak látod a Magyar nagyon elszokott tőle,mivel köszönöm helyett inkább belerúgnak,ezért irritál valakit. Egy Japánt, lehet fejbe is rúgnának,ha meghajol köszönöm gyanánt.
Inkább azt figyelnék,hogy sokan se Szia,heló, vagy valami, csak írják,ez csörög,az csattog,te meg kutass helyette a neten. Utána elolvassák,és eltűnnek a faszba. Se bú,se bá. Persze én se köszönök mindig,de én minden nap itt vagyok 1,2 órát,és többször belépek, vannak itt páran akik rendszeres fórumozók,hülyén jönne ki ha naponta 10 x Na Sziasztok,itt vagyok. De azért aki felnéz hetente,havonta 1x csak illik legalább Cső,vagy valami, nem csak fosni a dumát bevezetés nélkül,hogy ki tud valamit a hibáról.

Amúgy Yellow lehet sokat veszekedik ( mert említve lett itt példának ) de ki is békül,és tud elnézést is kérni,mer láttam már itt néhány pörgős vitájukat

anubisz Elküldve: 2011-11-15 17:40 Társalgó

hil írta:
smas írta: jolvanna! irjal egy szerviz ertekelest is csupa 5ossel, hogy milyen profi modon kicsereltek a kocsidban a fekbetetet es milyen szeles mosollyal csereltek az olajat!




Szia smas!
Nem szóltak még ismerőseid, barátaid (ha vannak egyáltalán....), hogy csiszolgatnod kéne még stílusodat és gyakorolnod a helyesírást???

Elolvastam az összes hsz-det (mind a 6-ot), inkább maradtál volna csak olvasó itt. Igaz magyar ember, aki amerikából osztja az észt.





Tudom nem telefon,de egyetértek. Nem mondom nem lehet szurkálódni poénosan,de ez sértő volt mindkét fél számára,és inkább ilyen belekötök,ha nincs kibe stílus.