anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-11-11 09:16 Társalgó

Bero írta: Üdv! Valaki letudná írni az E46 extra listáit? Vagyis a kényelmi funkciók,kiegészítők stb,amiket lehetett rendelni bele? Gondolok itt a lábtérvilágításra,dayligt funkció bekapcsolása,ha -3 fok van bekapcsol a fűtés a hátsó ablakon stb. Vagy túl sok infó lenne? mindegy aki tud segítsen,köszönöm


Bero,most akadtam véletlen erre,nem ilyet akartál ledest a belső világításodat kicserélni? ilyen a foglalatod neked. Ez nem jó oda?
http://www.autoalkatreszfutar....p;Itemid=1

anubisz Elküldve: 2011-11-11 09:10 Féktárcsa és fékbetét

Figyu,ha sikerült lebontanod,faszán keféld át,tisztítsd le,és vegyél egy ilyet amit belinkelek,ezzel kend vékonyan át azt a részt ami érintkezik az agyal,meg amik oda rágódhatnak,éghetnek,na persze ha nem akarsz legközelebb is szopni vele. Én ezt használom,és egy rántásra simán lejön minden. Még a felni belső érintkező részét is ezzel kezelem,mert azt is úgy kel lerugdosni különben fél év után.
Nekem annyira ráégtek a tárcsák,annyira,de annyira vertem már kalapáccsal,majd kiszakadt a kezem,úgy sem akart lejönni. Szerencse,hogy csere miatt kellett levenni,így lehetett ütni,vágni a tárcsát. Ez direkt arra van kifejlesztve,a fékekhez.
http://www.autoalkatreszfutar....p;Itemid=1
ez 1100 fokig biztos nem ég rá. Azóta nincs ilyen gondom.
Ha nem fogadod meg a tanácsom,fél év után, ha véletlen bontani kell,kezdheted előröl ezt a szívást,mert ugyanúgy rá fog égni,főleg így tél után a sok trutyi miatt.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 21:49 kerékcsapágy

Alesi írta:
harmas írta: Ha a kerékcsapágy adja a hangot,az egy bizonyos fordulattól hallható, de nem erősödik a sebesség fokozására, és inkább morog.
Viszont a gumiabroncs, na az pontosan azt tudja produkálni: voup-voup hang, ami a sebességgel együtt fokozódik, változik.
Viszont, ha csapágy, akkor csak azt cseréld amelyik rossz, ezer km-ek is mehetsz mire a másikat cserélni kell (persze pénztárcafüggő).

Alesi írta:
anubisz írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Ma kezdtem el "huhogó" hangot hallani jobb hátulról, nagy valószínűség szerint csapágy lesz. Kérdés, hogy vajon eljárkálhatok még így 2-3 hétig, vagy rohanjak a szerelőhöz?
Ha csak egy csapágy cserés, attól még érdemes lehet a többit is cserélni, várható hogy egy időben mennek tönkre?


Biztos csapágy? van ott még egy,két forgó,súrlódó alkatrész.


Hát, nagytudású autószerelő kolléga mondta, mondjuk meg még nem emeltük, csak menet közben hallgatta meg.

A tünet: halk huhogó hang, ami a sebesség fokozására egyre élénkebb lesz, fordulatszámtól nem függ az erőssége, csak sebességtől. Jobb hátulról hallható egyébként.




De mi tortenhetett a gumival, hogy reggel meg semmi hang, delutan meg van hang?
Na remelem hetvegen okosabb leszek, az a baj, hogy nincs idom munkaidoben szerelohoz maszkalni...
Mondjuk ez egyertelmu nem morgo hang, inkabb a buszokehoz hasonlo, csak annal sokkal hallkabb.


Az nem gumi,ha egyik pillanatról a másikra csak elkezdi,viszont a csapágy se úgy,gondolom én,az is csak fokozatosan kezd el hangosabb lenni,ahogy egyre rosszabb lesz,bár ki tudja mire képes.nekem még nem volt agresszív csapágy gondom idáig.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 20:41 Műszerfal kijelzés

Robinson írta:
anubisz írta:
Hogy csinálod? felhívod őket?


Nem, írtam e-mailt, hogy kéne, mi a teendő
Egy dolog tűnt csak fel, a videóban 1:09-nél látszik, hogy van az emberkének kis kijelző ami az aktuális fokozatot mutatja. Namost akkor ez milyen ótó? Vagy ez automata e46 dolog?


Automata programjelző, streptronic át van lökve +,- le fel tologatós üzemmódba,akkor írja így ki melyik fokozatba van. Nekem is így mutatja,csak én direktbe használom,nem érdekel az a tologatós váltogatás.
Amúgy én is írtam neki e-mailt, a belinkelt videóval,kíváncsi leszek válaszolnak e. Exem perfekt,de most nem nagyon beszélünk,így nincs kivel felhívatnom őket.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 20:22 Felni csere

RePTaiL írta: http://static.pixter.hu/pictur...tUM6Gl.jpg

Nem tudja valaki milyen felni van ez alatt?


Én próbáltam nagyítani a képet,de szar a felbontása,és durván kockás lesz. Nem tudtam elolvasni a feliratot,de szép az biztos.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 20:16 Műszerfal kijelzés

kempelen írta:
anubisz írta: Számok után Fahrenheit/ cenzus fok csak nem másolta be,számot rakott helyére.





Igen így egyszerűbb,nem volt már türelmem képmetszőzni.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 20:09 Műszerfal kijelzés

Robinson írta:
hil írta:
YELLOW írta:

de most Te melyik változásra gondolsz? amikor már gyorsulgat, és az óramutató járásával ellenkezőleg megy, akkor már nem az olajhőfokot mutatja.
amúgy ilyen autókban már van olajhűtő, ami komolyabbak közé tartozik. de szerintem relatíve hamar bemelegszik az olaj. minnyá keresek egy olyan M3-as vidit, ami hidegindítás óta mutat és nincs megvágva. ha találok.



Akkor mit mutat és mi alapján? Én azt gondoltam, hogy akkor is az olaj hőmérsékletet. Honnan lehet tudni akkor azt, hogy mikor mit mutat.
Minden esetre jól néz ki, de a hasznossága eléggé kérdőjeles, viszont cserébe jó drága, a Seideman filing meg nekem igazán nem fér bele, de mint olvastam, másnak is csípi a szemét.



Nekem tetszik (ami a videón van), a működése is egyértelmű és be is fogok szerezni egyet. a sídmanos az meg tényleg röhej.


Hogy csinálod? felhívod őket?

anubisz Elküldve: 2011-11-10 19:54 Műszerfal kijelzés

Számok után Fahrenheit/ cenzus fok csak nem másolta be,számot rakott helyére.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 19:52 Műszerfal kijelzés

Ennyit ír a manuálba róla.

Tachometer
Variable pre-warning zone
The yellow pre-warning zone displays
current permissible engine speeds,
depending on the engine temperature.
As the engine temperature climbs,
some of the sectors for this pre-warning
zones will go out one after the other.
Avoid engine speeds in the early warn-
ing zone if possible.
Never allow the engine to operate with
the needle in the red overspeed zone of
the gauge.
To protect the engine, the fuel supply is
interrupted when you approach this
sector.

Engine oil temperature
The general operating temperature lies
between 175/80 and 250/
1206. During high-performance driv-
ing, do not exceed a maximum value of
300/150

anubisz Elküldve: 2011-11-10 19:47 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
anubisz írta:

Hagyjad már. Nem látod,hogy hülyének néz minket? Azon röhög,hogy órákig magyarázzuk,amit már 10x leírtunk.



mondjuk nem teljesen világos a működése, mert sok videón mikor meleg az olaj és gyorsul, akkor nem villanak a lámpák. gondolom külön lehet kapcsolni a fedélzetin, hogy legyen aktív a váltás segéd, ami ugye jelez.
jajj vennem kell egy M3-ast, hogy kitapasztaljam.



Én is láttam olyat,lehet ugyan azt néztük,lehet nem működött,vagy fa... tudja. bele ment falra a pirosba,de nem jeleztek a ledek.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 19:37 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
hil írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik


Ezt észre vettem, csak az eredeti kérdésre nem kaptam választ: kihúzatás és váltás során hogyan változhat ilyen gyorsan és főleg ennyit a motorolaj hőmérséklete???
Valóban, nem szoktam "yutubozni"


csak ennél az utólagos megoldásnál működik olyan furcsán. ahogy néztem az M3-asét, akkor váltott, amikor a mutató találkozott a meginduló LED sorral.
alaphelyzet hideg motor. 4000-től 8000-ig világítanak a LED-ek. magyarán 4000 felé ne pörgesd. ahogy melegszik a motor, úgy tűnnek el a fények, jelezvén, hogy egyre jobban nyomhatod neki. az ideális olajhőfoknál csak az uccsó két piros világít. ilyenkor jön a dolog másik funkciója! ilyenkor a LED-ek azt mutatják, hol célszerű elváltani. ahogy figyeltem, mindig ott, amikor találkozik a mutatóval. a piros részbe érve leszabályoz.



Hagyjad már. Nem látod,hogy hülyének néz minket? Azon röhög,hogy órákig magyarázzuk,amit már 10x leírtunk.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 18:41 Műszerfal kijelzés

hil írta:
anubisz írta: Nyers fordittása.

Változó Előzetes figyelmeztetés zóna
A sárga előzetes figyelmeztető zóna kijelzők
jelenleg megengedett motorfordulatszám,
attól függően, hogy a motor hőmérséklete.
Mivel a motor hőmérséklet kúszik,
Egyes ágazatok e Előzetes figyelmeztetés
zónák megy ki az egyik a másik után.
Kerülje a fordulatszámon a korai figyelmeztetést,
ING zóna, ha lehetséges.
Ne engedje, hogy a motor működik
a tűt a piros sebességtúllépést zóna
A mérőeszköz.
Védelme érdekében a motor, az üzemanyag- ellátás
megszakad, ha Ön ezt a
szektor

ez meg a olaj hőfok ledeké.
Az általános működési hőmérséklet rejlik
között 175F/80c és 250F /
120C. A magas teljesítményű meghajtott -
zés, nem haladja meg a maximális értéket
300C/150C.


Köszi, tehát tulajdonképpen semmi haszna, csupán jól néz ki.



Hát nálunk nem,csak a olaj hőfokot mérné,M3 ba le is szabályoz,ott írja, ha túl nyomod.
( Védelme érdekében a motor, az üzemanyag- ellátás
megszakad, ha Ön túllépi ezt a
szektor ) én örülnék ha látnám az olaj hőfokát.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 18:15 Műszerfal kijelzés

Nyers fordittása.

Változó Előzetes figyelmeztetés zóna
A sárga előzetes figyelmeztető zóna kijelzők
jelenleg megengedett motorfordulatszám,
attól függően, hogy a motor hőmérséklete.
Mivel a motor hőmérséklet kúszik,
Egyes ágazatok e Előzetes figyelmeztetés
zónák megy ki az egyik a másik után.
Kerülje a fordulatszámon a korai figyelmeztetést,
ING zóna, ha lehetséges.
Ne engedje, hogy a motor működik
a tűt a piros sebességtúllépést zóna
A mérőeszköz.
Védelme érdekében a motor, az üzemanyag- ellátás
megszakad, ha Ön ezt a
szektor

ez meg a olaj hőfok ledeké.
Az általános működési hőmérséklet rejlik
között 175F/80c és 250F /
120C. A magas teljesítményű meghajtott -
zés, nem haladja meg a maximális értéket
300C/150C.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 17:57 Műszerfal kijelzés

hil írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik


Ezt észre vettem, csak az eredeti kérdésre nem kaptam választ: kihúzatás és váltás során hogyan változhat ilyen gyorsan és főleg ennyit a motorolaj hőmérséklete???
Valóban, nem szoktam "yutubozni"


akkor már nem azt mutatja,olyan mint az F1 ben a kormányon a ledek,hogy mikor kel váltani. Jó,annak már értelme nincs,inkább parasztvakittás,de jól mutat.

anubisz Elküldve: 2011-11-10 17:42 Műszerfal kijelzés

Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik