anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-11-02 12:54 Rugócsere

Most mondjátok meg,micsoda geci világot élünk. Törve volt mind a két hátsó rugóm,BMW szervizbe rendeltem úgy 1 éve,kicserélték őket,ma leszedem a kerekeket,cserélem a télire,látom megint el van törve mind a két hátsó rugó,a végéből vagy 15,20 centi megint. Mind a két oldalon.Mi az anyámat csináljak? Én még egyszer gyári rugót nem teszek be.
Milyen rugót lehet betenni ide ez helyett?
Még egyszer nem veszek használt kocsit,amit ma megcsinálsz,1 hét és előröl kezdheted.Ami ebbe belement,már vehettem volna egy 3 éves E90 est.
Még egyszer nem veszek 3,4 évesnél idősebb kocsit. Tiszta Déva vára. Bele kel építenem egy nőt,hogy egybe maradjon már.
Nem tudnak normális rugót gyártani a BMW-nek? Rohadjanak meg!!! Még jó,hogy nem az elsők törnek.

anubisz Elküldve: 2011-11-01 23:00 Üzemanyag fogyasztás

Látom ez a fogyasztás,nagyon ingoványos téma.
Itt az igazság mindig odaát lesz. X Akták.

Még annyit,a kocsi nem az enyém volt,csak jártam vele,hosszútávú tapasztalatom nem volt vele. Nincs miért fényeznem. Ennyit mutatott,biztos csalt 10 litert százon a mutató,vagy az óra.

anubisz Elküldve: 2011-11-01 22:56 Vicces :)

Ez nagyon brutál,most vonat,vagy hajókürt? ezt rá nyomod valakire,jöhet az újraélesztés

anubisz Elküldve: 2011-11-01 22:54 Vicces :)

[quote="davech"]Ilyen nekem is kell


YouTube videó

Basszus itt semmi nem látszik,pedig 9x szerkesztetted
Néha nekem se jelenik meg a link,csak ez a fehér kocka.

anubisz Elküldve: 2011-11-01 14:52 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
anubisz írta:

Én használtam új 520D 200-nál egyenesben, NO emelkedő 7 litert mutatott a nullázott BC.
Enyém 130 nál mutat 9 litert.


azt viszont nem hiszem el. azért mindennek van egy határa. a korrekciós tényező igencsak rosszul van belőve. sőt 250-nél már termeli az üzemanyagot nem? 5-ös kasztni, 4 hengeres motor... sokkal többete rőlködik, többet éget és kevesebbet fogyaszt 200-nál...
mondjatok már még ilyen jó vicceket



jó,hát most nem vitatkozom,az hogy 200 nál ennyit mutat,tempómattal,mikor lendületbe van a kocsi,mi abba a nagy dolog,amint emelkedő,vagy csak picit gázra lépsz,egyből ugrik a francba.Látom ritkán vezetsz gyorsan.Egyenesben csak addig zabál,amíg gyorsítasz fel arra a sebességre,azért utána már nem fog 14 litert enni,mert 160,vagy 200 -al mész.
De egye fene,mondjuk,hogy csalt 1 litert,akkor is csak 8, mégsem 12 mint sokan gondolnák a sebességből kifolyólag.Ma felveszem az enyémet,kíváncsi vagyok 160- ál menyit mutat nullázott BC vel.Csak nálam még bele kel számolni a 4 kereket,meg az automatát.

anubisz Elküldve: 2011-11-01 12:40 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: ezzel még igazából csaltál is. ugyanis menetközben nulláztad. az autó gyorsításoknál fogyasztja a legtöbbet. ez így kb ugyanaz, mintha a mutatós műszerrel a pillanatnyi fogyit mutatnád,csak digitálisan. mondjuk még így is jó érték, de azt nem emséled be, hogy ettől lentebb menne



Azért kíváncsi lennék a tied mit mutatna hasonló körümények között.


én nem is azzal hancegtem, de még oylat mond, hogy "még nem volt ideje beállni". jah persze mint ami 5 litert fgyaszt 180-nál
én nem tom az enyém mennyi, mert ritkán megyek ennyivel, de olyan 12-13-14 litert lehet mutatna.


Meglepődnél ha látnád az 535d automata fogyasztását hasonló körülmények között. (igaz nem 5 liter de 8 alatt marad)


Én használtam új 520D 200-nál egyenesben, NO emelkedő 7 litert mutatott a nullázott BC.
Enyém 130 nál mutat 9 litert.

anubisz Elküldve: 2011-11-01 04:34 Társalgó

Akit érdekel,érdemes megnézni,hang van, ahogy visszatér a légkörbe a 2 gyorsítórakéta.Lehet hallani a súrlódást,meg a hogy sír a fém. Látszik a másik is, ahogy zuhan vissza. Nagyon fasza.Én raktam még fel annak idején. A hanghiba eredeti a légkörbelépés okozza.


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2011-10-31 19:54 Levegő hőmérséklet érzékelő

YELLOW írta:
Bero írta:
hil írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta: Sziasztok

Mire való a levegő hőmérséklet érzékelő?Ha elromlik miből veszem észre?

Köszönöm



az a légtömegmérőbe van építve. mit érzékelsz? leginkább a fogyasztásod változhat.


ööö,az nem az első lökhárító van beépítve? Nekem amikor nem volt rádugva,akkor fixen -40 fokot mutatott. De lehet én értem félre a kérdést


Nem



De akkor az mi? Akkor az a külső levegőt méri nemde?


a külső levegőt méri, de nem a motornak. hanem neked odabentre. gondold el turbós autónál mi értelme lenne ennek?


most lehet hülyén halok meg, de a légt.mérő az mióta mér hőmérsékletet? Nem fent van a szívósoron a levegő hőfokmérő? Múltkor lehúztam a csatit a tömegmérőről,és simád dobta a beömlő levegő hőfokot. Kicsit durva lenne,ha 30,40, fokot mérne -5 fokban ott elől. Nekem legalábbis annyit mutat átlagban üzem meleg motornál. Levegőszűrőn áthaladva nem fog 30 fokot melegedni a levegő 20 cm alatt.
Javítson ki valaki,ha hülye vagyok.
Bár lehet neki ott van,mert nem látok sehol szenzort a szívósoron,mert nekem itt van rajta,a 3 as alkatrész.
http://bmwfans.info/parts/cata...ld_system/

anubisz Elküldve: 2011-10-30 06:36 Vicces :)

Trance gitárral. Azért ez nem semmi


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2011-10-29 22:43 Futómû és hibái

Felejtsd el,ezt gyorsan írom,pedig sietek. egyszer használtam még 1990 be,olyan lett a BMW mint egy hintó. Csillapítóba olyanból válassz amiket Yellow írt,különben kibaszol magaddal,főleg ha nem mind a 4 van cserélve egyszerre ugyan arra a típusra. Lehet hogy évek alatt változott a minőség,de nem díszből kerül feleannyiba.

anubisz Elküldve: 2011-10-29 11:01 Féktárcsa és fékbetét

Semmiképpen,ott valami gond van,meg kéne igazán nézni a dugókat,nem e szorulnak,lehet szarrá vannak rohadva,meg a pofákat is,tárcsa nem hiszem,hogy ütne,mert azt többnyire érezni a kormányon.

anubisz Elküldve: 2011-10-29 10:58 Féktárcsa és fékbetét

Emberek úgy vezetnek le éveket,hogy fogalmuk sincs hogy reagál a kocsiluk, 130,150 vagy nagyobb sebességnél egy satufékre.
Ez a fajta szokott 130 -nál esőbe először fékezni satut,meg utoljára.
Aki pályán ment már 10,20 percet szakadó esőbe fékezés nélkül,szarrá ázott féktárcsa,fékpofa, és egy keményebb fékezés hirtelen az tudja miről beszélek.
Nagyon ideges lesz az autó alattad, ilyenkor csak egy karnyújtásnyira van a mennyország.

anubisz Elküldve: 2011-10-29 10:46 Féktárcsa és fékbetét

Lipo írta: Nem ráz! Semmi ilyesmi nem tapasztalható! Egyszerüen nem egyenletesen lassul az autó, hanem szaggatottan egy kicsit...olyan mintha pumpálnám egy kicsit a fékpedált és nem egyenletesen nyomnám le, de persze nem ezt teszem...

anubisz írta:
Lipo írta: Sziasztok!

Nagyon remélem, hogy jó topikba írok. Szóval az lenne a problémám, hogy enyhe, lassú, normális fékezéskor, mint pl. amikor az ember lassan gurul a piroslámpa felé...noh akkor a fékezés eléggé akadozik...kicsit, szinte észrevehetetlenül rángatózik, olyan mintha "pulzálna" a fékezés. Remélem érthető volt a probléma megfogalmazása Mi lehet a baj?

Köszi mindenkinek előre is!


( Remélem érthető volt a probléma ) nem igen. Kormány ráz?




Miért nem viszed egy sík terepre,vagy útra,és megfékezed egy párszor csutkóra,hogy,és mint reagál vészfékre. olyan 70,80 ról satufék. Az hogy masszírozod a pedált 30-nál,nem értem. Meg kel kicsit dolgoztatni,hogy érezhető legyen,mit csinál. húz e,balra,jobbra.
Természetesen ha fék ezt szét kel szedni,ki tudja mi van ott.

anubisz Elküldve: 2011-10-29 10:24 Valaki segítsen

2 nyomaték kulcsom is van,persze,hogy az egyik 60,a másik 40 től mér. De jó,hogy a gyertyáké 30,nehogy tudjam használni. 30 +- 3 ír,ráhúzok 40 el,lehet meg is tépi.

anubisz Elküldve: 2011-10-29 10:11 Féktárcsa és fékbetét

Lipo írta: Sziasztok!

Nagyon remélem, hogy jó topikba írok. Szóval az lenne a problémám, hogy enyhe, lassú, normális fékezéskor, mint pl. amikor az ember lassan gurul a piroslámpa felé...noh akkor a fékezés eléggé akadozik...kicsit, szinte észrevehetetlenül rángatózik, olyan mintha "pulzálna" a fékezés. Remélem érthető volt a probléma megfogalmazása Mi lehet a baj?

Köszi mindenkinek előre is!


( Remélem érthető volt a probléma ) nem igen. Kormány ráz?