anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-10-29 08:18 Váltózár?!

anubisz írta:
Coyote írta: Bár válasz nem érkezett, jelezném, hogy ezt építettem be: Diamond Lock

Szerintem a legjobb védelmet az ablakokra ragasztott matricák biztosítják. Lusta, lassú, kevésbé elszánt vagy amatőr tolvajok esetén működhet.


Matrica az jó,tudják milyen szerszámmal kel készülni aranyos emberek akik kimatricázzák milyen védelem van a kocsiba,had készüljön fel a tettes,már a netről is


anubisz Elküldve: 2011-10-29 00:04 kettõstömegü lendkerék

Milan írta:
anubisz írta:
Milan írta: Azt hiszem nekem most fordult fel a gyomrom ettől a rohadt kettőstömegű lendkerékcserétől...
Még előtte állok... kb 2 hét...
De már most látom hogy sok ősz hajszálam fog kijönni...


Új? Használt?




Hogyhogy új? Használt?
Újat veszek bele mindenképpen, használtnak nincs értelme.
Találtam lendkereket
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=249510
3 autósboltos haverből 2 azt mondja jó az enyémbe, ha hozzávaló
kuplungszett kerül mellé...
1 azt mondja tuti nem jó, mert a fogazat eltér...


Úgyhogy már jól indul...


Fasza,lehet sorsolni kinek higgyél. Ha írják hozzá a kocsit,csak jó lesz. Ha nem,csak visszalehet vinni,mivel az volt írva, jó hozzá.

anubisz Elküldve: 2011-10-28 23:49 kettõstömegü lendkerék

Milan írta: Azt hiszem nekem most fordult fel a gyomrom ettől a rohadt kettőstömegű lendkerékcserétől...
Még előtte állok... kb 2 hét...
De már most látom hogy sok ősz hajszálam fog kijönni...


Új? Használt?

anubisz Elküldve: 2011-10-28 22:39 kettõstömegü lendkerék

Ez azért nagyon durva. Így válasz szerelőt


Ilyennel egyébként hírhedten a Volkswagen-féle PD TDI motoroknál találkoznak leggyakrabban a szerelők, s pletykák nem alaptalanok, Dirk Fuchs, a Sachs anyavállalatának számító ZF szervizmérnöke is 95 százalékban PD TDI motoros autókból kivett lendkerekeket vizsgál munkája során, hogy vajon miért halt az meg idő előtt. A hiba-okot jelentő rezonanciát legtöbbször a hengerek egyenetlen járása adja, melyért rendszerint valamelyik befecskendező-elem a felelős. Még csak nem is biztos, hogy hibára kell gondolni, találkozott ugyanis olyan, hibamentesnek tűnő Audi A4 1.9 TDI-vel, mely 40 ezer kilométer alatt 3 darab kéttömegű lendkereket fogyasztott el. Végül kiderült róla, hogy nem sokkal az első lendkerék cseréje előtt, 140 ezer kilométernél, elektronikai hiba miatt váltották újra az egyik befecskendezőjét, s mivel a többin már voltak lerakódások, innentől kezdve nem azonos mennyiségű üzemanyag került a négy hengerbe. A hibát mindössze a többi injektor tisztításával lehetett orvosolni – közel 1 millió forintnyi lendkerék után.

Na és ez
Lehetséges azonban az is, hogy még külsőbb tényező, például az indítómotor okozza a kéttömegű lendkerék idő előtti kimúlását, ilyennel Dirck Fuchs például egy teljesen hibátlannak tűnő, 12 ezer kilométert futott VW Transporternél találkozott. Hosszú kísérletezés után derült ki, hogy melegen nehezen és nagyon alacsony, 250/perc fordulattal indul be a 2,5 literes TDI. Mint az a mérések során kiderült, ilyenkor 1800 Newtonméter erő ment át a lendkeréken.
1800 Nm

anubisz Elküldve: 2011-10-28 22:29 kettõstömegü lendkerék

Bizony sachs is gyárt.

Ezt érdemes elolvasni,mire kel figyelni,hogy mi minden tönkre vághatja.
http://www.autonavigator.hu/ti...ektol-6043

sachs
http://www.zf.com/brands/conte...SACHS.html

anubisz Elküldve: 2011-10-28 22:20 kettõstömegü lendkerék

wizzaerr írta:
anubisz írta:
Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.


Ez is gyári...csak a LUK gyárt bmw-hez kettőstömegűt. Ez mind LUK (amit én rendeltem az is az) Amúgy Magyarországon is van LUK és készítenek is bmw lendkereket



Nem a sachs gyártja a BMW-hez?

Ez se vészes,a gyárihoz képest.
http://fridcar.hu/autoalkatres...kerek/bmw/

anubisz Elküldve: 2011-10-28 22:16 Váltózár?!

Majd kiszedik a légzsákokat,meg a hifit azt adják el
Kesztyűtartót sem szabad zárni,úgy csak belenéznek mi van benne,amúgy meg feltörik,hogy ugyan mit zártak el benne

anubisz Elküldve: 2011-10-28 22:13 kettõstömegü lendkerék

wizzaerr írta:
anubisz írta:
wizzaerr írta:
anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.




focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)

Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)


Kuplungot is cserélni kel vele? az úgy tényleg baráti összeg,plusz a szerelés,jó esetbe kijön vagy 400 ezerből Az a gond,hogy oda aztán mehetsz panaszra


külföldi fórumon ajánlották az oldalt ezért is mertem bevállalni...nem csalódtam. Egyedül az volt a gond, hogy 2hónapot kellett várnom mire küldeni tudták (családtagomhoz aki kinn él)

http://auto-motor.vatera.hu/al...57134.html

Ez ha minden igaz focusauto-s hirdetés, mert azok is pécsiek asszem.





Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.

anubisz Elküldve: 2011-10-28 22:07 Váltózár?!

Coyote írta: Bár válasz nem érkezett, jelezném, hogy ezt építettem be: Diamond Lock

Szerintem a legjobb védelmet az ablakokra ragasztott matricák biztosítják. Lusta, lassú, kevésbé elszánt vagy amatőr tolvajok esetén működhet.


Matrica az jó,tudják milyen szerszámmal kel készülni aranyos emberek akik ki matricázzák milyen védelem van a kocsiba,had készüljön fel a tettes,már a netről is

anubisz Elküldve: 2011-10-28 22:05 kettõstömegü lendkerék

wizzaerr írta:
anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.




focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)

Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)


Kuplungot is cserélni kel vele? az úgy tényleg baráti összeg,plusz a szerelés,jó esetbe kijön vagy 400 ezerből Az a gond,hogy oda aztán mehetsz panaszra

anubisz Elküldve: 2011-10-28 21:58 kettõstömegü lendkerék

wizzaerr írta:
anubisz írta: Nem lehet,hogy a tiedbe még épek voltak a rugók,és azért nem csattogott? csak már szét volt kopva. Szerintem,ha elszáll a rugózás,az tuti csattog,mert nem lesz benne tompítás.


Ahogy mondod, valszeg azért nem hallottam leállításkor a leírt hangokat, mert a rugók épek így tompítás is van még a régi keréken...(nincs annyira szét mint a linkelt videón...)


Azon nagyon betyáros,az tuti nagyon szólt már,csoda hogy nem szakadt szét

anubisz Elküldve: 2011-10-28 21:54 kettõstömegü lendkerék

Bianconero írta:
anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.








Fú, remélem csak bakok...Azért megénzném, aki ezt a kettőstömegűt kitalálta...



Azért ennek megvan a szerepe,nem úgy terveznek kocsit,hogy na a Magyar nagyon csóró,nem tud alkatrészt venni.

YouTube videó

anubisz Elküldve: 2011-10-28 21:28 kettõstömegü lendkerék

Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.






anubisz Elküldve: 2011-10-28 21:04 Társalgó

K_Gergo írta:
anubisz írta: Amúgy meg ez úgy történik,hogy először mindent megcsinálgatsz rajta,jó pénzért,aztán ha elromlik,újra meg újra,aztán mikor megint elromlik valami, és besokalsz, megunod, de hiába,ha el is adnád,ha rossz akkor, hogy adod el? csak meg kel csinálni megint,akkor meg elkezdesz reménykedni,na csak elfogytak a hibák,na mostmár biztos jó lesz. Ha már ennyit költöttem rá,most adjam el szarért,hugyért? aztán pár hónap,hét, újabb hiba
És kezdődik előröl,mert az igen nagy verébség lenne,ha fél autó kicserélése után az ember eladja,az meg lehet egy évig hozzá sem fog nyúlni. De ezt ki tudhatja előre?
Ezért költünk ennyit rá,már aki nem szereti váltogatni havonta a kocsiját,és szereti is.

ez a baj, hogy mikor cserén gondolkodom mindig, ugyanennél a típusnál kötök ki...de egyre kívánatosabb öcsém tt-je, ő is olyan "hülye", mint te, márkaszervizbe hordja, valós 192.000km van benne, épp nagyszerviz után van, igen korrekt áron is adná. bár amilyen formám van, tuti nálam kezdene szarakodni, és ez minden használt gépnél benne van a pakliban. az új autó meg túl kényelmes és unalmas volt nekem, el kellett adni a szerelemért.


tt nekem is szívem csücske,de az új kasznis,viszont csak 3.2 motorral venném. Ilyen 1.9-es felejtős. és csak DSG-vel.

anubisz Elküldve: 2011-10-28 20:35 kettõstömegü lendkerék

wizzaerr írta:
anubisz írta:
Bero írta: Köszi Yellow! Wizzaerr: Nekem eddig kétszer remegett a lábam félig benyomott kuplungnál! Elképzelhető,hogy nekem is ez lesz a baj? Csak,mert hangja nincs a kocsinak és ez a remegés is csak 2x volt! Köszi



És gondolod,ha megadta magát,vagy elgyengült,akkor 2xfog rezonálni fél év alatt?
Ezt a netről másoltam be,rengeteg helyen írják mik a tünetei csak keress rá. Ahoz már tudsz hasonlítani.

( A kettőstömegű lendkerék meghibásodásának legjellegzetesebb jele a leállításkor, majd később az indításkor is hallható erős koppanás. Ha ezt észleli, és emellett a rázkódás is jelentkezik, majdnem biztosan a lendkerék halálozott el. )


Valóban, ha elromlott akkor a remegést/hangot mindig tapasztalod, nem csak elvétve. Nekem amúgy nem volt semmi koppanás (se puffanás ahogy más írta) leállításkor csak olyan fémes hang a kuplung félig benyomott állapotában..(a hangot ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor egy csapágy elhasználódik..)
Kiszerelve a kettőstömegűt a "belseje" nem csak körbe, hanem tengelyirányban is mozgott.
valahogy így:

YouTube videó



Azért írom én is,az he elszáll,vagy elgyengül,törik a rugó,rugók,az mindig,csinálja a hibát,nem 2,3 x 1,2,3 hónap alatt,az biztos. Mivel ez minden indításkor,leállításkor,meg szinte mindig terhelve van.
Nem lehet,hogy a tiedbe még épek voltak a rugók,és azért nem csattogott? csak már szét volt kopva. Szerintem,ha elszáll a rugózás,az tuti csattog,mert nem lesz benne tompítás.