anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-10-28 20:13 kettõstömegü lendkerék

Bero írta: Köszi Yellow! Wizzaerr: Nekem eddig kétszer remegett a lábam félig benyomott kuplungnál! Elképzelhető,hogy nekem is ez lesz a baj? Csak,mert hangja nincs a kocsinak és ez a remegés is csak 2x volt! Köszi



És gondolod,ha megadta magát,vagy elgyengült,akkor 2xfog rezonálni fél év alatt?
Ezt a netről másoltam be,rengeteg helyen írják mik a tünetei csak keress rá. Ahoz már tudsz hasonlítani.

( A kettőstömegű lendkerék meghibásodásának legjellegzetesebb jele a leállításkor, majd később az indításkor is hallható erős koppanás. Ha ezt észleli, és emellett a rázkódás is jelentkezik, majdnem biztosan a lendkerék halálozott el. )

( A kéttömegű kerék pedig hiba esetén koppan egy nagyot majd esetleg még egy kisebbet. Az "esetleg" attól függ, melyik részen ment szét. Legtöbbször csak egy koppanás van. Olyasmi hangot ad, mint anno egy régi dízel teherautó leállításkor, csak erősebbet és "koppanóbbat". )

anubisz Elküldve: 2011-10-28 18:33 Futómû és hibái

bbali81 írta:
anubisz írta:
bbali81 írta:
anubisz írta:

Csak nehogy első féltengely legyen. Úgy 150 körül van darabja.Én már cseréltem kettőt.Bár szerintem futóművel lesz valami. Ugye csak úgy derül ki,ha megnézitek. Van ott pár dolog ami elkophat.


nyugtass csak
Megnézetem mindenképp, köszi az infót de féltengely csak nem lötyöghet, hogy ilyen hangot ad reggelente


Hát nem tudom, állítólag ropogni vagy mit szokott,főleg kanyarodáskor ,nekem még nem csinálta,a BMW be alámentek,megrángatták,volt már kicsi holtjátéka,aztán inkább kicseréltem mindkettőt,ezt meg elraktam tartalékba,mert még jó,meg állítólag fel is lehet újítani. Mondjuk már komplett kormányművet is cseréltem,meg szinte mindent. " leng.Csill. Lengőkar,meg az aprólék.
Szólhat ott akármi,jól megkel rángatni,nézni mi van elszállva.


Szia Anubisz,

Meglett a hiba... a jobb első féltengely úgy kattogott mint a pitsa mert a k-va féltengely gumiharangnál fellazult a bilincs (váltóoldali) és elengedte a zsírt. Bilincs cserélve zsírral megtölt.. gurul tovább hang nincs

üdv:
BBali


Az jó, akkor azért jól tippeltünk,hogy féltengely lehet,de szerencsére csak a gumiharang volt.

anubisz Elküldve: 2011-10-28 09:11 Valaki segítsen

Na ez a szívás,mert én azt mindig a Google Cromal nyitom meg,hogy fordítsa le,de ahogy beforditt Magyarra, úgy nem ad be semmit a számra,meg se nyikkan. kattintgattam én is,gondoltam hogy valamit kellene neki adnia,de Magyarba nem adja ki, azért nem ment. Ha eredeti nyelvet jelentettem meg akkor egyből beadta,csak úgy meg nem is nagyon próbáltam.
Ez így tökéletes,ha nyomatékot nézek,csak vissza kel lépnem Angolra.
Amúgy köszönöm szépen. Ki tudja mikor jöttem volna rá. Másik oldalról szedtem le PDF-be, de így egyszerűbb.

anubisz Elküldve: 2011-10-28 03:02 Valaki segítsen

Most nézem UNIX tényleg drága. 1 gyertyára simán rávágnak 1000,1500 ft-ot.
Még ilyet. NGK LPG1 8000FT darabja,
V-Line 30 14000 4db, Unixba 17000Ft
Még az BKR6EQU NGK hittem drágának,bár az Unixba az is 4100, a neten meg 3000Ft
Atya világ,van amelyik majdnem annyi,mint egy trafó ára.
Azért adnak ott már kezdésnek 10% kedvezményt,hisz még úgy is drágább sokkal. Dugják fel a kedvezményt,ez a vakítás
Többet semmit nem veszek ott,csak ha tényleg aznap kel valami,mert azt meghozzák már délutánra,ha van raktáron.

Most néztem a szerviz számláimat. Gyertyát 140 ezernél cseréltek. Most vagy elszórtam egy számlát,vagy már mentem velük 140 ezret egyáltalán bírnak annyit? már nem is működnének. Lehet nem találom azt a számlát,csak cserélték idén,vagy tavaly,múltkor kivett egyet úgy fél éve,akkor szépek voltak.

anubisz Elküldve: 2011-10-28 01:08 Valaki segítsen

M12x1,25 23 +-3 Nm
M14x1,25 30 +-3 Nm
Köszi Google

anubisz Elküldve: 2011-10-28 00:57 Valaki segítsen

Látom,itt nem sokan foglalkoznak ilyen ( semmirevaló részletekkel) mint a nyomaték érték.
Azért volt az enyémbe is beletépve a gyertya menet,mikor megvettem. Mindjárt azzal kellett kezdeni,hogy le a hengerfej,és újra menetezni.
Na mindegy marad a testvérem. ( Google )
Nem írom meg senkinek,így álok bosszút

anubisz Elküldve: 2011-10-28 00:42 Kasza mester 0670-5799225

angeleyes36 írta:
YELLOW írta:
Hori írta:

nem teljesen BMW alkatrész de van 10db roti kiskutyánk 5fiu-5lány ha netalán valakit érdekel november közepén lehet őket elvinni


annyira aranyosak. az enyém már lassan 13 éves lesz. ha saját házam lenne, 2-t is vennék



Imádom őket!


Egy Rendőrt most falt fel majdnem a szolgálati rotija 1 hónapja,csak a szomszéd kutyáját ölte meg,most már majdnem a manust is

anubisz Elküldve: 2011-10-28 00:30 Valaki segítsen

Tudom én szoktam írni ( Google a legjobb barátod ) de gondolom megkérdezem,nincs meg valakinek nagyjából a csavarok meghúzási nyomaték értéke? Gyorsba a gyertyáké is megfelelne. Meg szeretném nézni őket,de nem szeretném bele szakítani. Én nem értem a TIS ahogy írja,milyen számsor az? Mi a franc ez? Tightening torque, 12 12 1AZ
12 a nyomaték érték? vagy milyen listán kel azt nézni? milyen számok ezek?
Most nézem írja ( Lásd műszaki adatok.) Azt hol találom az online TIS ben?
Ilyet találtam: Megjegyzések a javítási utasítások, műszaki adatok, meghúzási nyomatéka
Magyarra fordítva. Itt bizony semmi nincs,csak kioktatnak,hogy kel használni a Tist stb...

anubisz Elküldve: 2011-10-27 13:57 Valaki segítsen

YELLOW írta:
anubisz írta: Ki kéne már olvasni azt a hibatárolót,nem totózni a látatlanba. Nekem is szar volt a termosztát,10km volt mire felmelegedett, műszerfalra nem,de a tárolóba folyamatosan írta a termosztát hibát. Minden indításkor,hiába volt törölve.
Hihetetlen,hogy senki nem mondja olvastasd ki, nem díszből kezdik azzal a szervizben is.
Ha nincs benne semmi, (ami kizárt ) utána ráérsz totózni.


nekem a 2-es hengerben lévő trafó megadta magát, chek engine villog, világít minden. mentem is vele azé vagy 500 métert hanem többet. ki lett cserélve. tagnap olvastam a hibatárolót és üres a motornál. rendesen elcsodálkoztam, hogy ezt nem írta be. pedig gyújtás kimaradás és azon körben bármi jelzett volna. szerintem ez a tutti van hiba nem mindig helytálló.



Ez amúgy érdekes tényleg.Azért,ha nem megy egy henger, azt mindig beírja.Mert gondolom nem ment,ha a trafó elszállt.

anubisz Elküldve: 2011-10-27 13:53 Valaki segítsen

YELLOW írta:
anubisz írta: Ki kéne már olvasni azt a hibatárolót,nem totózni a látatlanba. Nekem is szar volt a termosztát,10km volt mire felmelegedett, műszerfalra nem,de a tárolóba folyamatosan írta a termosztát hibát. Minden indításkor,hiába volt törölve.
Hihetetlen,hogy senki nem mondja olvastasd ki, nem díszből kezdik azzal a szervizben is.
Ha nincs benne semmi, (ami kizárt ) utána ráérsz totózni.


nekem a 2-es hengerben lévő trafó megadta magát, chek engine villog, világít minden. mentem is vele azé vagy 500 métert hanem többet. ki lett cserélve. tagnap olvastam a hibatárolót és üres a motornál. rendesen elcsodálkoztam, hogy ezt nem írta be. pedig gyújtás kimaradás és azon körben bármi jelzett volna. szerintem ez a tutti van hiba nem mindig helytálló.



Nem mondtam,hogy tuti,de ha meg sem nézi amúgy a múltkor kíváncsiságból lehúztam járó motornál a légt.mérő csatiját,azt sem írta be,pedig gondolom be kellett volna,bár a sebváltó fogaskerék az megjelent,csak nem oda írta a hibát,de el is tűnt,amint újraindítottam. Sima OBD olvasó,meg nem tudja kiolvasni a bmw specifikus sebváltóhibákat.
Hogy mit írhatott,mi köze a tömegmérőnek az automata váltóhoz nem értem.

anubisz Elküldve: 2011-10-27 13:36 Valaki segítsen

Ki kéne már olvasni azt a hibatárolót,nem totózni a látatlanba. Nekem is szar volt a termosztát,10km volt mire felmelegedett, műszerfalra nem,de a tárolóba folyamatosan írta a termosztát hibát. Minden indításkor,hiába volt törölve.
Hihetetlen,hogy senki nem mondja olvastasd ki, nem díszből kezdik azzal a szervizben is.
Ha nincs benne semmi, (ami kizárt ) utána ráérsz totózni.

anubisz Elküldve: 2011-10-26 20:53 Társalgó

Ha még nem elég,hogy jó napotok legyen.

"Közösségi közlekedési adót vetnének ki Rogánék" Ámen!!! Úgy legyen.

anubisz Elküldve: 2011-10-26 20:15 Remeg az autó

Bero írta:
anubisz írta: Bero,ez neked szólt,ne bujkálj


Rájöttem,nem sunyulok csak filmet lesek És tényleg igaza volt Hil-nek


Pont egyszerre írtunk,mire elküldtem,már jelentkeztél én ezért nem okoskodom a dízeleknél,ki tudja,mi,és mit vezérel ott. Bár volt dízel BMW, de nem mostanában.

anubisz Elküldve: 2011-10-26 20:11 Remeg az autó

Bero,ez neked szólt,ne bujkálj

anubisz Elküldve: 2011-10-26 19:52 Remeg az autó

Bocs ,ezt nagyon szarúl írtam oda,hogy sikerült nemtom