anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-10-26 19:51 Remeg az autó

hancurozo írta:
edemsm3 írta:
hancurozo írta:
Bero írta:
edemsm3 írta: Motortartó bakok jok.Eleindte csak akkor csinálta ha meghajtottam.Ugyanugy megy
és nem is füstöl.Ha nyomom a gázt abba hagyja és menet közben se érzem hogy nem menne.
De amint megállok pl.lámpáknál remeg.Lehet hogy alapjáraton nem porlaszt rendesen mert 1200 fordulat felet jó. Ja és ha hátra megyek a kipufogóhoz akkor olyan mintha nem menne 1 henger.Nem megy egyenletessen.


Amit írtál lehet ez a gond,de én még 2 lehetőséget írnék ami az Én véleményem: alapjárati motor rosszalkodik vagy a légtömegmérő (nekem amikor ezt csinálta mint neked a légtömegmérő cseréje után megszűnt) Remélem tudtam kicsit segíteni


?


Köszönöm a segitséget.
Még annyit hogy az alapjárati motor az hol találhato?

ezért írtam az előbb
Benzines autókban. A tiedben nincs.


anubisz Elküldve: 2011-10-26 19:47 Remeg az autó

Bero írta:
hancurozo írta:
Bero írta:
edemsm3 írta: Motortartó bakok jok.Eleindte csak akkor csinálta ha meghajtottam.Ugyanugy megy
és nem is füstöl.Ha nyomom a gázt abba hagyja és menet közben se érzem hogy nem menne.
De amint megállok pl.lámpáknál remeg.Lehet hogy alapjáraton nem porlaszt rendesen mert 1200 fordulat felet jó. Ja és ha hátra megyek a kipufogóhoz akkor olyan mintha nem menne 1 henger.Nem megy egyenletessen.


Amit írtál lehet ez a gond,de én még 2 lehetőséget írnék ami az Én véleményem: alapjárati motor rosszalkodik vagy a légtömegmérő (nekem amikor ezt csinálta mint neked a légtömegmérő cseréje után megszűnt) Remélem tudtam kicsit segíteni


?


Mi ez a kérdőjel? Nekem a szerelőm mondta,hogy van az enyémbe és egyik haveromnak szétment és ugyanezeket a tüneteket produkálta. De lehet mind a kettő átvert


Az övé dizel,ki tudja van e benne,vagy nincs.

anubisz Elküldve: 2011-10-26 16:03 Társalgó

YELLOW írta:
K_Gergo írta:
ute107 írta: Nekem miért nincs lambdaszonda a kocsimban?!

örülj neki...nekem 4 van (35K HUF/db, és ez korrekt ár!), abból egyet már cseréltünk, hátha az a baj...nem jött be: leömlő csere, kiszedéskor egy másik ment tönkre, az is cserés. ezek a hátsók, az elsőket lehet szintén cserélni kell, mert még mindig világít az a szájbalökött mocsadék csekkendzsin...mosmá kezd nagyon, lassan végleg kilenni a tököm a kocsival. szeretem meg minden, de nem vagyok én Anubisz, hogy egy kisebb állam költségvetését locsoljam a kocsira orrba-szájba...


(köszi, hogy kidühönghettem magam )






Egy újabb jóakaró,minek ellenség,ha vannak barátaid Annyit azért hozzátennék,én 140 ezret raktam bele 3 év alatt,és ki tudja menyi volt még benne. Nem bringával járok,a kocsi meg garázsba áll, bár van bringám is TREK, 2 tárcsafékkel,szuper posztmodern teleszkóppal

anubisz Elküldve: 2011-10-26 15:58 Társalgó

Amúgy az vigasztaljon mikor szervizben jártam ( egy párszor ) kupac számra álltak ott az X5, X6 6,7 BMW csodák, és bizony nem motormosásra. E46 -ból láttam szinte alig, ha ott voltam. Bár egy X6- ot nem fognak garázsba javítani.
Ne hidd,hogy nem járnál oda ha 4,5 éves 10 millás lenne a kocsid. Ott azt mondják a szerelők, akinek BMW-je van bírni kell, és jót röhögnek.

anubisz Elküldve: 2011-10-26 15:39 Társalgó

Amúgy meg ez úgy történik,hogy először mindent megcsinálgatsz rajta,jó pénzért,aztán ha elromlik,újra meg újra,aztán mikor megint elromlik valami, és besokalsz, megunod, de hiába,ha el is adnád,ha rossz akkor, hogy adod el? csak meg kel csinálni megint,akkor meg elkezdesz reménykedni,na csak elfogytak a hibák,na mostmár biztos jó lesz. Ha már ennyit költöttem rá,most adjam el szarért,hugyért? aztán pár hónap,hét, újabb hiba
És kezdődik előröl,mert az igen nagy verébség lenne,ha fél autó kicserélése után az ember eladja,az meg lehet egy évig hozzá sem fog nyúlni. De ezt ki tudhatja előre?
Ezért költünk ennyit rá,már aki nem szereti váltogatni havonta a kocsiját,és szereti is.
Bár szondát nekem csak 1- et kellett cserélni 140 000 alatt. lehet lassan jönnek azok is.

anubisz Elküldve: 2011-10-26 15:28 Társalgó

ute107 írta:
Tano írta:
ute107 írta: Urak!!

Nekem miért nincs lambdaszonda a kocsimban?!
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=10
a 15-ös alkatrész hiányzik...de még a csatlakozója sincs a katalizátoron... :-S
Ez jó vagy rossz?!


No para, ez normális. A 136 lovas dízelekben nincsen.


Huh, megnyugodtam. De akkor realoem miért dobja ki????... alvázszám utolsó karakterei alapján kértem le...


Miért hozza? nincs is ott a száma. Az,hogy szerepel a rajzon,egy dolog. Nem fognak külön,robbantott rajzot csinálni minden kiadott típushoz adott évjáraton,típuson belül.

anubisz Elküldve: 2011-10-26 15:24 Társalgó

K_Gergo írta:
ute107 írta: Nekem miért nincs lambdaszonda a kocsimban?!

örülj neki...nekem 4 van (35K HUF/db, és ez korrekt ár!), abból egyet már cseréltünk, hátha az a baj...nem jött be: leömlő csere, kiszedéskor egy másik ment tönkre, az is cserés. ezek a hátsók, az elsőket lehet szintén cserélni kell, mert még mindig világít az a szájbalökött mocsadék csekkendzsin...mosmá kezd nagyon, lassan végleg kilenni a tököm a kocsival. szeretem meg minden, de nem vagyok én Anubisz, hogy egy kisebb állam költségvetését locsoljam a kocsira orrba-szájba...


(köszi, hogy kidühönghettem magam )

Köszi aranyos vagy

anubisz Elküldve: 2011-10-25 23:55 Társalgó

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
hil írta:
YELLOW írta:

már Bero-val is vetettél egy kész guminyomás állomást, hogy mérni tudjon.
kb. 90%, hanem 99%, hogy csak az üzemanyag a baja. először úgyis a szűrőt enné meg, azt meg észreveszi, ha leszedi onnan a csövet, mert trutyi fog kifolyni. felesleges mérnie, bármilyen nyomást. majd a ha benzintől nem akar beindulni, akkor kezdjen el aggódni.


Hú de jót röhögtem ezen, KÖSZI!!!



Ezen mi a vicces? Jó lesz az még nekem


Had röhögjenek 1500 Ft aztán majdnem vettél egy szivattyút,mikor az önindító volt a gond Ők már hangról megállapítják,menyit nyom a pumpa. legközelebb nehezen indul, csak előveszed,rárakod,már tudod is,hogy a nyomással nincs gond
Ők meg hallgatják,hogy zümmög


Hát 1500Ft tényleg nem ver segghez De,hallod ezt én se értem! Ti halljátok ahogy működik az AC pumpa? Én még sose hallottam,pedig füleltem párszor


Én sem, csak mikor mondták hallani,akkor kezdtem figyelni,és ha csend van a kocsiba,mikor rá adod a gyújtást, hallani hátulról nagyon halk zümmögést egy darabig,aztán leáll,ha nem indítasz.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 23:26 Társalgó

anubisz Elküldve: 2011-10-25 23:21 Társalgó

m_attila írta: Az etanoltól el kell indulnia.
100 %os etanolt is lekezeli a bmw , csak a hidegindítás, és hideg motor melletti üzem problémás, lefulladás ilyesmi.

Teszteltük...tudom

m_attila

anubisz írta: Tudod írta,hogy már be se röffen neki,tehát el sem indul.




Hibát is beírt neki,ég a lámpa. úgynézki nagyon megviselte a kocsiját. Mondja,ha nagy nehezen többszöri indításra, gázadással be is indul,3 mp múlva le is fullad,és nem indul utána sem. Hiába ad rá gázt.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 23:13 Társalgó

Tudod írta,hogy már be se röffen neki,tehát el sem indul.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 23:01 Társalgó

m_attila írta: Szia


Tankolj bele benzint, és jó lesz.
Az etanoltól normális, hogy nem indul el, és indulás után gázrálépésre lefullad...ismétlem ez normális.

m_attila




YELLOW írta:
anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.


állandóan ezzel a benzinnyomásal jössz. ha nem mart szét semmit, full E85-tel nem fog beindulni, főleg ha sokat állt és hideg van.
azt mindenképp le kell engedni. ha leveszi a szűrő előtt a csövet (célszerű kis bilincset beszerezni, mert ha a gyári van rajta nem valószínű, hogy vissza tudod majd húzni), és gyújtást ad, legalább az is kiderül a pumpa megy-e. 50-50-el sem valószínű, hogy beindulna. karbis autók még csak-csak, de ezek már nem igazán. mielőtt bármit cserélne ezt nézze meg. ígyis-úgyis le kell engedni. elvileg 1 hónap alatt nem marná szét, de sosem lehet tudni, mennyire lehet elhasználódva a szűrő, vagy bármi.
amúgy 2,5-3,5 bar között kell lennie a nyomásnak.




Én is írtam neki privibe, csak tele van tankolva neki mondtam engedje le,és tegyen bele egy 20 l benzint. azt mondja holnap megoldja.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 22:58 Társalgó

Bero írta:
hil írta:
YELLOW írta:

már Bero-val is vetettél egy kész guminyomás állomást, hogy mérni tudjon.
kb. 90%, hanem 99%, hogy csak az üzemanyag a baja. először úgyis a szűrőt enné meg, azt meg észreveszi, ha leszedi onnan a csövet, mert trutyi fog kifolyni. felesleges mérnie, bármilyen nyomást. majd a ha benzintől nem akar beindulni, akkor kezdjen el aggódni.


Hú de jót röhögtem ezen, KÖSZI!!!



Ezen mi a vicces? Jó lesz az még nekem


Had röhögjenek 1500 Ft aztán majdnem vettél egy szivattyút,mikor az önindító volt a gond Ők már hangról megállapítják,menyit nyom a pumpa. legközelebb nehezen indul, csak előveszed,rárakod,már tudod is,hogy a nyomással nincs gond
Ők meg hallgatják,hogy zümmög

anubisz Elküldve: 2011-10-25 22:46 Társalgó

Még valami,hogy ezen is lehessen röhögni nem tudtam,hogy ha etanolra alakítasz,akkor van külön etanolos kocsihoz való szűrő is
Mert oda is a gyárit használják,csak sűrűbben kel cserélni mert eltömődik,mivel az etanol minden szart leold, (koszt stb.. ) tehát nem megeszi a szűrőt. ez kicsit félrevezető. Úgy hinné az ember,hogy szétzabálja a filtert benne,és az úgy egybe kifolyik,mint a kocsonya,és marad a burok

anubisz Elküldve: 2011-10-25 22:22 Társalgó

Neked valahogy nagyon olcsó az üzemanyagszűrőd, enyémhez van ahol 19000. Tiedhez 5,6,7,8 ezer. Milyen motorkódos a tied? kíváncsi vagyok, jót néztem e. Mondjuk nálam egybe van a nyom.szabályozóval, de nálad is azt írja,hogy egybe van.