anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-10-25 22:06 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Legalább hülyeséget ne beszélj, mert majd kiszopja az ujjából,menyit szálit a szivattyú,majd megkérdezi a kifolyó benzintől,mekkora nyomáson jössz?
Vagy a szivattyútól,menyit nyomsz? vegyek ujjat bele?
Nem vagyok hülye,hogy azt gondoljam teletank etanollal majd pöcre indul.
a 2,5 benzinnyomással meg vitába szállnék,meg itt még sokan mások,meg a BMW is, már ha 3 Bárt nem viccből írták mindenhová
Sértődés nélkül. Nyomásszabályozó meg dísznek van,hogy engedje,2,5, és 3,5 között ugrálni,mikor ott van 3Bár a szabályozó mellett nagybetűkkel.


már Bero-val is vetettél egy kész guminyomás állomást, hogy mérni tudjon.
kb. 90%, hanem 99%, hogy csak az üzemanyag a baja. először úgyis a szűrőt enné meg, azt meg észreveszi, ha leszedi onnan a csövet, mert trutyi fog kifolyni. felesleges mérnie, bármilyen nyomást. majd a ha benzintől nem akar beindulni, akkor kezdjen el aggódni.


Rég megírtam neki,hogy le kel engedni mindent, Bero meg új pumpát akart venni,normális nyomás mellett, csak megérte 1500 ért egy mérő,mint 50 ezerért a 3 hónapja cserélt pumpáját újra cserélni. Az meg mindegy hogy mi van benne, annyit megér, hogy egyszer indítózik az ember,és ha faszán áll 3 Báron, üzemanyagcsere után lehet reménykedni,hogy faszán fog indulni. Úgyis ki kel nyomatni belőle a trutyit, ha leven szedve a szűrőnél a cső, a szivattyúval. ki tudja mi van a szűrő előtt.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 21:53 Társalgó

Legalább hülyeséget ne beszélj, mert majd kiszopja az ujjából,menyit szálit a szivattyú,majd megkérdezi a kifolyó benzintől,mekkora nyomáson jössz?
Vagy a szivattyútól,menyit nyomsz? vegyek ujjat bele?
Nem vagyok hülye,hogy azt gondoljam teletank etanollal majd pöcre indul.
a 2,5 benzinnyomással meg vitába szállnék,meg itt még sokan mások,meg a BMW is, már ha 3 Bárt nem viccből írták mindenhová
Sértődés nélkül. Nyomásszabályozó meg dísznek van,hogy engedje,2,5, és 3,5 között ugrálni,mikor ott van 3Bár a szabályozó mellett nagybetűkkel.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 21:13 Társalgó

Osz24 írta:
anubisz írta: amúgy,hogy be se röffen,hát valószínű nem kap üzemanyagot,vagy dugulás,vagy a szivattyú miatt. Kíváncsi lennék mit mutatna a benzinnyomásmérés. Semmi hibakódod nincs? bár honnan is tudnád,ha nincs olvasód, motor nem írt hibát a műszerfalra? Gondolom csak beír valamit,ha nem tökéletes a benzinellátás,vagy az égés.



EML hibakód az sárga,motor elektronika hiba. De eddig mig birta az aksi ment azzal is


Igen,gondoltam,hogy beírt valamit, attól még mehet a kocsi,ha hibát ír be. Ki kellene olvasni azt is, utána meg törölni mindent,ki tudja mi minden van benne.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 20:44 Társalgó

amúgy,hogy be se röffen,hát valószínű nem kap üzemanyagot,vagy dugulás,vagy a szivattyú miatt. Kíváncsi lennék mit mutatna a benzinnyomásmérés. Semmi hibakódod nincs? bár honnan is tudnád,ha nincs olvasód, motor nem írt hibát a műszerfalra? Gondolom csak beír valamit,ha nem tökéletes a benzinellátás,vagy az égés.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 20:37 Társalgó

Ki tudja menyi szart mert le, főleg ha 1 hónapig állt benne. Ugye a szűrőd az 10-20 ezer között van,ha jól tudom. Szivattyút meg csak nyomásméréssel tudod megnézni,már ha nem akarsz puszira kidobni 30,40,50 ezret cserére,és lehet simán hozza a 3Bárt.
Kiszedni sem 1 perces munka. Szerviz? BMW be ne vidd,ez a mutatvány egy 100 as lesz egyből.
Attól még lehet rossz a szivattyúd,ha zúg,mivel nem a motor áll meg,hanem a szállítási képesség csökken,vagy szűnik meg.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 20:30 Társalgó

Osz24 írta:
anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.



Nincsen benzinnyomásméröm,meg azt se tudom azt hova kell tenni.
Amiket utána irtál az tuti kuak lesz akkor
az elözö aksi tuti kuka,mert 6 éves volt es felttöltötem aztán másnapar ujra nem indul,csak kattogás. Belsö levegö ventik ha jartak 13V rol lesett 7re.
aksicsere az kellet,de mos ta többi gond ugye
E85 leeresztés ,meg amiket irtál
hát én egyedül nem tudom ez szerviz lesz,csak vidéken vagyok az a baj




7 voltra esett a ventitől? teljes feltöltés után? akkor az tuti kuka.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 20:15 Társalgó

amúgy a szűrőt itt találod a kocsi alatt.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/10/24
nyomásszabályozóval egy be van építve,csere csak egyben.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/
Még egy apróság,ha aksi feszt nem tudtál mérni,inkább azt fontolgattad veszel egy másikat,mint hogy feltöltsd, szerintem hagyd másra az üzemanyagrendszer javítást, ha az is komplikált dolog,hogy eldöntsd,jó egy aksi,vagy nem. Még a végén felgyullad a kocsid.
Harag nélkül főleg a kocsit sem ismered,hisz most vetted.
Nem tudtam ez mellett elmenni szó nélkül.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 20:09 Társalgó

Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 18:23 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

Tiba írta: Hil!
Hogyan mosod ki? Nekem is k&n van benne. Én a minap féktisztítóval csináltam.
Neked mi a metódusod?


Féktisztító? nem is hallottam ilyet Van hozzá tisztító, befújni,aztán langyos víz és szépen kiviszi. Nem mondod,hogy arra sajnáltál 5000 ret. 10 tisztításra elég. Tisztitó,és olajozó.
Rá van írva,se vegyszer,se sugárzó hő,se gyors szárítás,dörzsölés, levegős kompresszor fújatás, hajszárító stb.. mind tönkreteszi. Mindegy,te tudod, akkor ne csodálkozzatok,ha gajra megy a tömegmérő mert a szűrő gajra lett trancsírozva. Biztos nem viccből írták rá.
http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=2874
Idézet.(A légszűrő-tisztítási szüzesség elvesztése megrázó élmény lehet: a szakszerűtlenül pucovált felszerelés többet árt, mint használ.)

anubisz Elküldve: 2011-10-25 18:07 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

hil írta:
YELLOW írta:
ami így müzli evés közben eszembe jutott
ugye direkt/sport szűrő... olajozás. honnan tudod mennyi az optimális? ha sokat fújsz megöli a légtömegmérőt, ha keveset, nem szűr úgy, nem tapadnak hozzá a retkek.
a papírt berakod, oszt kiveszed 20-30ezrenként. nem kell tisztítgatni, szűr rendesen. nekem valahogy a direkt mellett több hátrány szól, mint előny, ami előny nem is előny igazából....



Anubisz írásának teljesen helyt adok!
Mint korábban írtam, nekem kb 15 éve (de lehet, hogy van az 20 év is)minden autómban mosható szürő volt ( a gyári helyén), soha nem cseréltem még légtömegmérőt. Amikor kitakarítom, kiváncsiságból alkoholos fehér ronggyal kitörlöm a szűrő utáni szakasszt, a rongy fehér marad, nem úgy a papír szűrőnék. Nekem ez elég, és ebből az jön le, hogy jobban szűr, mint a papír. A másik, ami mellette szól: biztosan mindenki észrevette, hogy levszűrő csere után egy ideig kissebb a fogyasztás, jobban megy az autó. Ez egyből észre vehető. Aztán ahogy koszolódik a szűrő úgy szűnik ez meg, de mivel ez lassú folyamat, már nem vehető észre. Ugye a levszűrőt 30K-nál javasolt cserélni, én megtehetem, hogy akár 5 km-ként kimosom, mert szinte nem kerül pénzbe szemben az eldobható szűrő árával szemben. Akkor most ki-ki döntse el maga, hogy érdemes, vagy nem. Nekem bejött, semmi bajt nem okoz és ezt hosszú idő tapasztalata alapján állítom.





Igen a fogyasztást azt biztos valamivel csökkenti. Én is inkább azért raktam be,nem lóerők miatt,mert az csak mítosz, ezzel nem lesz több lóerő.

anubisz Elküldve: 2011-10-25 15:53 Vicces :)

anubisz Elküldve: 2011-10-25 15:52 Vicces :)

anubisz Elküldve: 2011-10-25 15:51 Vicces :)

Verekedő idióták az orosz utakon

YouTube videó

YouTube videó

YouTube videó

anubisz Elküldve: 2011-10-25 15:32 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

Azért szokásomhoz híven, ezzel kapcsolatban nekem is lenne egy,két gondolatom
Ugye,minden szerelő azzal kezdi,ha sp.légszűrőd van,és meghalt a LT.mérő biztos az ölte meg. Mint az orvosnál,ha megtudják dohányzol,azonnal mindent arra fognak.

Ha tömegével ölné meg a LT.mérőket, ki használná? senki nem venné meg, a gyártók becsukhatnák a kaput. Gondolom ezt a lehetőséget biztos figyelembe vették a fejlesztésnél,hogy ne keljen miatta évente motort cserélni.

Ugye senki nem vitte bevizsgáltatni mikor behalt a LT.mérő. Kuka,és kész. Ki az aki megmondja mitől ment tönkre. Biztos nem 100 ezer KM amit kibír,abban biztos vagyok.
Valaki megy 40,50 ezret berakja a SP.légszűrőt azzal megy még 20 at,aztán meghal a LT mérő,azt már nem számolja,hogy ment már vele vagy 70 ezret.
Enyémet mikor cserélték,azóta mentem vele vagy 50 et,de lehet többet,most a SP.légszűrővel még úgy 10 ezret,ha meghal,majd azt mondom nekem is a sp.légszűrő tette.
LT.Mérő két fajta van,az ami már beszart,és az ami befog szarni.
Hogy,azt mitől teszi,gyárt,hiba, rossz minőség,vagy egyszerűen elhasználódás,azt senki nem mondja meg.

Aki meg úgy olajoz be egy szűrőt,hogy lucsog, még a tőmegmérőt is beborítja,az meg is érdemli,mivel le van írva,hogy,és mint kel csinálni.
Ugyanis az se mindegy melyik oldalát olajozod, hogy honnan kezdje átitatni az olaj.

Biztos vagyok benne,hogy a papírszűrő tisztító hatását semmi nem éri utol,mivel azon aztán semmi nem megy át,ez tény. Érdekes módon mégis meghalnak a LT mérők azzal is.
( kinek előbb,kinek utóbb, mivel nem örökre gyártották őket )
Lehet,hogy még jót se tesz neki,de nem is öli meg pár ezer után,mivel itt is sokan használják,és írták is,hogy több autón,éveken át, mégsem halt meg tőle semmi a motorba.
Amúgy tisztításkor megnéztem a csövet a szűrő után,teljesen portalan,és száraz volt.
Mondjuk az enyém,nem direktszűrős,mégis a dobozba van a gyári helyén.

Aztán végül,akkor miért használja az ember? passz. Sok haszna nincs, az biztos. Elmondhatjuk, ezt is kipróbáltuk. Ha már sportkocsink nincs,legalább a légszűrő legyen az

anubisz Elküldve: 2011-10-25 14:38 Üzemanyag fogyasztás

jons írta:
Coyote írta:
Ne szopassatok már ilyen 5,12 literes fogyasztásokkal... Az enyém miért eszik 5,8-at ha nagyon nagyon nagyon ráérősen megyek 80% autópályát (110-120) és 20% vegyest? Amúgy normál ütemben 6,5 a stabil fogyasztás.


Ne hülyéskedj, ennyit eszik az enyém is!


(óra ne tévesszen meg, nem dízli a gép.)


lufilámpa itt is világit?