anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-10-19 13:38 Akkumulátor

YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta: Sziasztok!

Milyen akksit tudnátok ajánlani? Azonnal kéne, szóval pesten meg kéne tudnom venni

Köszi!


én 2 éve vettem kb. én sem tudtam milyet vegyek, aztán olvasgattam.
és e mellett döntöttem: http://www.monbatakku.hu/indito_premium.html

ár/érték/tartósság arány elég jó.


Hát ez sajna nagyon nem pest

Ehhez mit szóltok?

http://www.arukereso.hu/akkumu...p51741834/

95Ah 800A indítóárammal. fosdízelnek az tökjó nem?


mi nem pest? hát ott van több viszonteladó is, de sokkal több helyen lehet kapni. én Bosch-t semmiképp nem vennék. Inkább Exide.



35 ? azért nem drága egy kicsit? 25 körül is lehet már szuper aksit kapni.Bár a tied dízel,ott nagyobb indítóáram kell.

anubisz Elküldve: 2011-10-19 13:01 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
anubisz írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

E46-os 330 benzines fogyasztásáról milyen tapasztalatokkal tudnátok szolgálni?


Attól is függ automata,vagy nem.


meg ugye, összkerék vagy sem



Hát nem az enyémre értettem,de azért nem írtam neki értéket,mert ugye ,az nem lenne korrekt,mivel nekem biztos 2 vel többet eszik,mint egy sima hátsókerekes,manuális váltós.

anubisz Elküldve: 2011-10-19 12:53 Valaki segítsen

lalada írta: köszi mindenkinek a segítséget, véget ért a kálváriám.nah a lényeg, hogy a kőbányai gumishoz nem megyek, viszont az 5er-nek hálás köszönet. Úgy volt hogy a kőbányai csávó leheggeszti de mitadisten, eltörött a pálca meg a cső is. na szóval akkor irány egy lakatos, aki meg nem ért rá. mákom volt hogy "pont" az 5er Kft. mellett kötöttem ki, a főnök kiugrott, rádugott egy célszerszámot, amit itt valaki ajánlott már (olyan érdekes hornyok vannak belevésve) felkalapálta 5 kilóssal a "lyukba" és kézi erővel (!) kihajtotta egy hosszabított merevszárral, mind a kettőt, elöl is hátul is!
na már csak azt nemtom hol szerzek új készletet, mert mind a 4 kerékőröm és őrkulcsom kuka. jó tanulság volt, nem szabad a hülye gumist a kerékőrhöz légkulccsal engedni.

Idézet:

Nem hiszem. Lalada kollega nem olyan. Még visszanéz ide mit írtunk neki. Aztán ha mégsem, akkor is a felninek nem lesz baja, csak a csavart szedeti le rendesen. A csavarnak így is, úgy is konyec.
Meg nem gondolom hogy a gumis lalada tanácsára hirtelen elszalad csavarleszedőért.
Szóval kiderül majd hamarosan mire jutott lalada a gumissal.
Ami a recéket illeti a fejen és a csavaron, nekem mivel 2004-es már szériába tették fel a kerékőrt és egyáltalán nem kezdte ki a rozsda. A fej fényes, mint a Salamon tök... a csavar pedig igaz fekete, de semmi rozsdafolt.
Az is kiderült nemrég, hogy ez már nem az a fajta amit korábban gyártottak. Valahol 2003-2004 környékén más fajtákat forgalmaztak már.







Ugyanis a kerékőrt nem is szabad lég-kulcsozni,és nem is szokták.Csak kézzel húzzák,max nyomaték kulccsal. Az meg hihetetlen,hogy a leírtak után,még mindig volt,aki azt mondta hegessz rá a csavarra. Nem tudom akkor minek pofázik oldalakat az ember

anubisz Elküldve: 2011-10-19 12:41 Üzemanyag fogyasztás

Bianconero írta: Sziasztok!

E46-os 330 benzines fogyasztásáról milyen tapasztalatokkal tudnátok szolgálni?


Attól is függ automata,vagy nem.

anubisz Elküldve: 2011-10-19 02:55 Valaki segítsen

Bero írta: Az én légzsák problémámra senki nem tud megoldást? Vagy menjek BMW szervízbe? Köszi


Nem hiszem,hogy valaki itt tud rá gyógymódot,mivel ki tudja,ki,mikor,mit,és hogyan kötött be oda. Szerintem vidd szakszervizbe,ahol csak értenek valamit hozzá.
Főleg,hogy életmentő alkatrészről van szó,és rád is veszélyt jelenthet,ha össze,vissza bütykölöd. Vagy nem fog működni,amikor kell,vagy akkor fog működni amikor nem kell,vagy tönkreteszed,és ugye nem kel mondani menyi egy légzsák.
Azt se fogod már tudni,most jó,vagy nemjó a rendszer.
Csak egy kis viccet csempészek bele. Lomini mágust felhívod a RTL-en ő azt mondta mindenkinek tud segíteni,315 ért percenként

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:57 Üzemanyag fogyasztás

Sajna az olaj,és benzinfogyasztás olyan az autósnál,mint a horgásznál a fogással való dicsekedés.
Ismertem olyan embert akinek Porschéje volt,azt megmutatta, hogy a neve van a forgalmiba,de közben letakarta az évjáratot
Szóval érted,sokszor valós amit mondanak,de legtöbbször a fele sem igaz.

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:46 Valaki segítsen

Amúgy azt a recés belsejű fost én is leszedtem mind a 4 et,csak egyre vettem ujjat.
Megzabálja a rozsda,és nekem is kitörtek sorba a recék. Az adapter is egy fos,az is szétkopik. Nem is értem a BMW,bár lehet az újabb típusoknál már nem ezt a fost rakják rá.

Pont kilépett mire leírtam,pedig még bent volt.
Lehet holnapra darabokra fúrja a felnit

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:39 Valaki segítsen

kempelen írta:
anubisz írta: Azt tényleg nehezen hiszem,hogy mondjuk Pesten egypár komolyabb műhelybe nincsen.Ha ez így van,akkor tényleg nagyon szarrági a magyar maszek,és vállalkozó.


Akkor majd lalada kollega fizetség gyanánt visz a gumisnak egy kerékőr leszedő készletet és pár évre ingyen cserélni neki a felnit/gumit, mint munkadíj.


Jobban jár ha vesz magának,éjjel meg eljár vele maszekba

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:37 Valaki segítsen

kempelen írta:
anubisz írta:

És borzasztó,hogy ők javasolnak sokszor fúrást,és évek óta gumisok és ennyire nulla a tájékozottságuk.


...még jó hogy nem vagyok gumis. Most elsüllyedhetnék szégyenemben. Nekem is a legősibb módszer jutott az eszembe. De ma is tanultam valamit.


Jó,azt a srácnak írtam,a Googlt,te csak próbáltál tanácsolni valamit,ami szintén járható út lenne.
De néha tényleg nem értem,hogy a net korszakába,már kíváncsiságból is rákeres az ember,hátha van megoldás. Mint a Turbós is,akinek 250 ezerért újítottak fel turbót,és azt mondták neki 450 ezer egy új.
azt mondta végig telefonálta az Országot
Hancurozo meg az első linkel berakott neki fél kamion új turbót már 190 ezertől,de ő 250 ezerért újította fel.

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:32 Valaki segítsen

Azt tényleg nehezen hiszem,hogy mondjuk Pesten egypár komolyabb műhelybe nincsen.Ha ez így van,akkor tényleg nagyon szarrági a magyar maszek,és vállalkozó.

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:29 Valaki segítsen

kempelen írta:
anubisz írta:
Sajnos sok filléresjancsi gumis sajnál 9 ezret egy készletre,inkább okoskodik. Szinte minden gumisnál alap,egy ilyen készlet.


Ha ez így lenne, hogy lenne minden gumisnál, - ahogy mondod - akkor már ez a probléma is meg lett volna oldva.



És borzasztó,hogy ők javasolnak sokszor fúrást,és évek óta gumisok és ennyire nulla a tájékozottságuk.

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:26 Valaki segítsen

kempelen írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Ez ebben a formában nem teljesen igaz,mivel minden komoly gumisnál van kerékőr leszedő készlet,amivel le lehet szedni.
Csak 1 példa.
http://www.tmtrade.hu/shop/ker...p-324.html
Kivéve ha nem elforgós a külső pereme a kerékőrnek,de nem hiszem,mert nekem is a gyári recés volt fent.
http://www.lincos.eu/hu/specia...o-ka-2716a
McGard és társainak van olyan típusa,amiken kelforgó perem van,és hiába kapatod rá elforog,de azért azt is le lehet szedni,ugyanis abba kizárt,hogy valaki belefúrjon.
Hívjál fel egy pár gumist,valakinek biztos lesz ilyen.


No ezt én sem tudtam. Akkor ez ilyen egyszerű. A probléma meg is van oldva.


Tudod beszűkülő menetes a belseje,csak rá kapassák ellentétesen,és rászorul,és kitekeri a csavart


Hasonló, mint a csavarkiszedő a beszakadt csavaroknál, csak ott előbb lyukat kell fúrni a csavarba... Az elv akkor itt is ugyanaz.

Jah és ezzel elérkeztünk oda, hogy tök felesleges a kerékőr. Mert ugye csak egy készlet a felnitolvajoknak...




Hát ezeket simán leszedik,a fenti linkest azt már nem könnyen,de az se lehetetlen,de éjjel már inkább otthagyják.

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:24 Valaki segítsen

Ezekre már nem lehet ráfogni,mert elpörög a csavar külső pereme.
http://www.mcgard.de/de/home/a...urity.html

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:18 Valaki segítsen

kempelen írta:
anubisz írta: Ez ebben a formában nem teljesen igaz,mivel minden komoly gumisnál van kerékőr leszedő készlet,amivel le lehet szedni.
Csak 1 példa.
http://www.tmtrade.hu/shop/ker...p-324.html
Kivéve ha nem elforgós a külső pereme a kerékőrnek,de nem hiszem,mert nekem is a gyári recés volt fent.
http://www.lincos.eu/hu/specia...o-ka-2716a
McGard és társainak van olyan típusa,amiken kelforgó perem van,és hiába kapatod rá elforog,de azért azt is le lehet szedni,ugyanis abba kizárt,hogy valaki belefúrjon.
Hívjál fel egy pár gumist,valakinek biztos lesz ilyen.


No ezt én sem tudtam. Akkor ez ilyen egyszerű. A probléma meg is van oldva.


Tudod beszűkülő menetes a belseje,csak rá kapassák ellentétesen,és rászorul,és kitekeri a csavart
Sajnos sok filléresjancsi gumis sajnál 9 ezret egy készletre,inkább okoskodik. Szinte minden gumisnál alap,egy ilyen készlet.

anubisz Elküldve: 2011-10-18 23:13 Valaki segítsen

Ez ebben a formában nem teljesen igaz,mivel minden komoly gumisnál van kerékőr leszedő készlet,amivel le lehet szedni.
Csak 1 példa.
http://www.tmtrade.hu/shop/ker...p-324.html
Kivéve ha nem elforgós a külső pereme a kerékőrnek,de nem hiszem,mert nekem is a gyári recés volt fent.
http://www.lincos.eu/hu/specia...o-ka-2716a
McGard és társainak van olyan típusa,amiken elforgó perem van,és hiába kapatod rá elforog,de azért azt is le lehet szedni,ugyanis abba kizárt,hogy valaki belefúrjon.
Hívjál fel egy pár gumist,valakinek biztos lesz ilyen.
Google nagy barátja az embernek,nem értek sokakat. Csak annyit kellett volna beírni,(kerékőr leszedés)