anubisz Elküldve: 2011-10-14 16:44 Egyenetlen alapjárat
Legjobb hiba,ha törik,szakad,recseg,megáll. Tudod hova kel nyúlni,mi szart be,mit kel cserélni. (ilyen nekem sosincs ) az itt nyüszög,ott kopog,itt rezonál,ingadozik,hol csinálja,hol nem,na ezek aztán tönkreteszik az embert anyagilag.
Most is hallok ilyen susogó hangot (nem gumi) ami a sebességgel arányosan,gyorsul,lassul alulról. Nappal alig hallani a forgalomtól,éjjel házak faláról,kocsik oldaláról,mikor visszaverődik a hang,kajakra hallani,idegzsábát kapok tőle.Mintha egy csapágy zsírzás nélkül futna,szárazon. Na most lehet szétbontani a váltótól visszafelé mindent,a hátsó futóműig beleértve,hogy ugyan mi csinálja. Mondjuk most már nem fog idegesíteni, -5 fokba nem fogok ablakot tekerni,így nemhallom.
Amúgy még annyit,hogy van erre célműszer,ami kiméri,hogy normális e a vákumérték. nem hogy hasra ütünk neked, kicserélik,fizess,azt húzz a francba,hiba megmarad,kit érdekel.
Szűrőt szintén nem értem, bár jó ha kivan cserélve,de mi köze az ingadozó alapjárathoz?
Ha annyira koszos,csak megmutatkozik az üzemanyagnyomáson. Akkor a nyomásnak se kellene jónak lenni,vagy ingadozna,vagy alacsonyabb lenne az is,nem? mégis csak egyszerű fizika.
Ha csökken az áteresztő képesség,csak csökken a szállítandó mennyiség is.
Ha meg az okozná ,hogy nem kap üzemanyagot,azt a benzinnyomás is mutatná. Lenne fulladásod,indítási nehézséged főleg. Persze ez csak az én elképzelésem,ha hülyeséget írok,valaki csak kijavít.