anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2015-01-31 18:22 Olajzabálás

anubisz Elküldve: 2015-01-31 17:27 316i leáll menet közben!

ERA - Holtpont jeladó ERA550456 10.458 Ft
FEBI - Holtpont jeladó FEBI23799 15.273 Ft
MOBILETRON - Holtpont jeladó MBCSE014 12.589 Ft
MEAT&DORIA-HOFFER - Holtpont jeladó MED7517422 13.359 Ft

anubisz Elküldve: 2015-01-31 17:24 316i leáll menet közben!

MillionUSDSmile írta:
anubisz írta:
MillionUSDSmile írta:
anubisz írta: Ez pedig vezérműtengely jeladó lesz. 90% ban. Nekem is ugyan ezt csinálta. Szerintem nyugodtan kicserélheted, csak tudni kellene melyik a hibás a kettőből. Nekem menet közben kanyarodáskor leállt. Nem 1x,nem 2x.
Ha főtengely jeladó a hibás akkor többnyire melegen nem indul, ha lehűl akkor igen.
Ha kell egy hely ahol tényleg diagnosztikával foglalkoznak,írj és megadom, vagy veszel 2 jeladót és berakod,aztán le lesz róluk a gond egy darabig megint.
Attól még lehet egy harmadik hiba,ami ezt a kettőt generálja.de ott a jeladók körül lesz a gond. Ha rossz a jeladó akkor úgy áll le ahogy írod, meg úgy is leáll,ha lámpánál állsz járó motorral, és zöld lesz és indulnál,rálépsz a gázra és leáll. Újra indítasz és megy mintha semmi nem történt volna. Aztán kiszámíthatatlan mikor áll le megint.

Szia Anubisz!

A két VT jeladó teljesen egyforma ? Én is arra gondoltam, hogy lecserélem mindkettőt, az a biztosabb. Ha utána is jelentkezik a hiba, legalább lesz kiindulási pont.
Egyébként erre volt szükségem, hogy valaki megerősítést adjon akinek már volt ezzel a problémával tapasztalata. Köszönöm a válaszod!



Nem egyforma, az enyémbe biztos nem,a tiedbe mindjárt megnézem, de szerintem ott se.

ez milyen motor? mert 1.6 ból van több fajta.

Nekem már mind a kettő lett cserélve, külön,külön. Ugyan azt csinálta mind a kettő, mikor beszart. Gondolt egyet és leállt a kocsi menet közben,vagy induláskor, volt hogy 2 hétig se,volt hogy naponta többször is. Majdnem összetörtem miatta a kocsit, mert egyszer pont kanyarba állt le. Elment szervó minden.Alig tudtam fogni a kocsit.

a tiedbe egyforma, ha N42 motor.
http://bmwfans.info/parts-cata..._on_parts/

a Febi 15000 a Bárdiba. ha van kedvezménye valakinek akit ismersz 40,50% akkor fillérekért megveszed a kettőt. Talán 15 ből ki is jön a kettő.


Enyém az 316i 1796 cm3 (85 KW), a motorkód N42B18A


akkor jó, az amit linkeltem. Az kell bele. Ha tudsz szerezni kedvezményt akkor 8,9 körül megkapod a Bárdiba. A Febit, van olcsóbb is, de azokat nem raknám bele.

anubisz Elküldve: 2015-01-31 17:20 316i leáll menet közben!

Ha meg a 9 es valvetronic motort mondta neked a szerelő,akkor is az csak 73000 a Bárdiba VDO márka és ebből még lejön 40% ha van,az akkor se 130 ezer. Szóval azok be akartak vágni téged.

anubisz Elküldve: 2015-01-31 16:57 316i leáll menet közben!

MillionUSDSmile írta:
anubisz írta: Ez pedig vezérműtengely jeladó lesz. 90% ban. Nekem is ugyan ezt csinálta. Szerintem nyugodtan kicserélheted, csak tudni kellene melyik a hibás a kettőből. Nekem menet közben kanyarodáskor leállt. Nem 1x,nem 2x.
Ha főtengely jeladó a hibás akkor többnyire melegen nem indul, ha lehűl akkor igen.
Ha kell egy hely ahol tényleg diagnosztikával foglalkoznak,írj és megadom, vagy veszel 2 jeladót és berakod,aztán le lesz róluk a gond egy darabig megint.
Attól még lehet egy harmadik hiba,ami ezt a kettőt generálja.de ott a jeladók körül lesz a gond. Ha rossz a jeladó akkor úgy áll le ahogy írod, meg úgy is leáll,ha lámpánál állsz járó motorral, és zöld lesz és indulnál,rálépsz a gázra és leáll. Újra indítasz és megy mintha semmi nem történt volna. Aztán kiszámíthatatlan mikor áll le megint.

Szia Anubisz!

A két VT jeladó teljesen egyforma ? Én is arra gondoltam, hogy lecserélem mindkettőt, az a biztosabb. Ha utána is jelentkezik a hiba, legalább lesz kiindulási pont.
Egyébként erre volt szükségem, hogy valaki megerősítést adjon akinek már volt ezzel a problémával tapasztalata. Köszönöm a válaszod!



Nem egyforma, az enyémbe biztos nem,a tiedbe mindjárt megnézem, de szerintem ott se.

ez milyen motor? mert 1.6 ból van több fajta.

Nekem már mind a kettő lett cserélve, külön,külön. Ugyan azt csinálta mind a kettő, mikor beszart. Gondolt egyet és leállt a kocsi menet közben,vagy induláskor, volt hogy 2 hétig se,volt hogy naponta többször is. Majdnem összetörtem miatta a kocsit, mert egyszer pont kanyarba állt le. Elment szervó minden.Alig tudtam fogni a kocsit.

a tiedbe egyforma, ha N42 motor.
http://bmwfans.info/parts-cata..._on_parts/

a Febi 15000 a Bárdiba. ha van kedvezménye valakinek akit ismersz 40,50% akkor fillérekért megveszed a kettőt. Talán 15 ből ki is jön a kettő.

anubisz Elküldve: 2015-01-31 14:49 316i leáll menet közben!

Ez pedig vezérműtengely jeladó lesz. 90% ban. Nekem is ugyan ezt csinálta. Szerintem nyugodtan kicserélheted, csak tudni kellene melyik a hibás a kettőből. Nekem menet közben kanyarodáskor leállt. Nem 1x,nem 2x.
Ha főtengely jeladó a hibás akkor többnyire melegen nem indul, ha lehűl akkor igen.
Ha kell egy hely ahol tényleg diagnosztikával foglalkoznak,írj és megadom, vagy veszel 2 jeladót és berakod,aztán le lesz róluk a gond egy darabig megint.
Attól még lehet egy harmadik hiba,ami ezt a kettőt generálja.de ott a jeladók körül lesz a gond. Ha rossz a jeladó akkor úgy áll le ahogy írod, meg úgy is leáll,ha lámpánál állsz járó motorral, és zöld lesz és indulnál,rálépsz a gázra és leáll. Újra indítasz és megy mintha semmi nem történt volna. Aztán kiszámíthatatlan mikor áll le megint.

anubisz Elküldve: 2015-01-29 06:14 Mi lehet a baj?

[quote="KGR"]
KGR írta:
KGR írta:
jrtom írta:
KGR írta: Sziasztok!

Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.

Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?

Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?[/q

Váltóban cseréltek esetleg olajat? Amúgy szerintem eddig bírta a váltó sajnos.



Nem. Viszont hétfőre lett volna időpontom automata váltóshoz olajcserére, mert enyhén szivárgott a váltóolaj. Ettől függetlenül nagyon nagyon fura az összefüggés, hogy eddig nem panaszkodott az autó olajhiányra. Nem rántott, nem rezgett, szépen egyenletesen váltott. Aztán amikor elhozom a szervizből, azonnal.


Sziasztok!

Ma telefonálgattam és ez alapján miután hazaértem aláfeküdtem a kocsinak. Jobb első féltengelyem lóg. Teljesen szétment. Elvileg ezen cseréltek porvédő gumiharangot, szóval szerintem észre kellett volna venniük, hogy haldoklik.


Itt a videó a féltengelyről: http://auto.indavideo.hu/video...ngely_hiba


Ez így jó ebben a formában. Ez nem semmi. Szerencséd lesz, ha az első difit nem darálta le. Nyugodtan számolj kettővel,mert a másik is tuti szar.ha az egyik már szétesett. ez úgy 3 kilós mutatvány a kettő,és ha gyárit veszel. Ha gyorsba kell nekem van kettő.

anubisz Elküldve: 2015-01-26 16:08 Differenciálmû

TomB írta: Sziasztok!

A hátsó differenciálműből szivárgott az olaj, BMW márkakereskedés/szervizben megcsináltattam, azonban kb. másfél hónapra rá búgó hangot kezdett adni, amikor gurul az autó, menetsebességnek megfelelő hangmagassággal.
Visszavittem, egyetértettek abban, hogy a diffi adja a hangot, javasolták cseréjét, amit természetesen nem szívesen lépnék meg, ha nem muszáj, főleg nem újat (600e mondtak).

Ötlet, tapasztalat, esetleg javasolt javítóműhelyet tud valaki, ahova érdemes elvinni?

Köszi!


itt nincs a tiedbe való?
http://bontoplaza.hu/hasznalt-.../alkatresz

anubisz Elküldve: 2015-01-26 14:38 kiegyenlítő tartály

Megoldódott a kemény vízcsőves gondom. Megvizsgáltattam egy műszerrel hogy van e kipufogó gáz a hűtő rendszerbe, hogy nem e hengerfejes, de nem volt.
Mondta a srác, hogy hónapokig szopott ezzel ő is, lenyomta a csöveket feszt a kocsi.
Viszko kuplungot cseréljek,mert már el van fáradva. Jobban kellene nyomni a levegőt.
Neki is megszűnt egyből a probléma.
Ma vettem, beraktam, lám már nem fújja a csöveket.
Akinek nagyon kemények a csővek,erre figyeljen oda, mert vagy a hűtőt, vagy a csövet, vagy a kiegy.tartályt nyomja szét egy idő után.

anubisz Elküldve: 2015-01-25 20:21 Társalgó

jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta:
anubisz írta: Febi az milyen márka? Bevállalható belőle a ventilátor kuplung? Nincs a Bárdinál Sachs, vagy Hella. 3 lehetőség van HQ , AVA, Febi.


A Febi dobozba 99%, hogy gyári viszkó lesz. Kivan köszörűlve a gyári cikkszám.


Akkor az megfelel nem? Máshol lenne Hella stb de ott nincs kedvezményem. Mondjuk itt is ez a legdrágább.


Nyugottan vedd meg a febit.


Oké. Köszönöm.

anubisz Elküldve: 2015-01-25 20:15 Társalgó

jrtom írta:
anubisz írta: Febi az milyen márka? Bevállalható belőle a ventilátor kuplung? Nincs a Bárdinál Sachs, vagy Hella. 3 lehetőség van HQ , AVA, Febi.


A Febi dobozba 99%, hogy gyári viszkó lesz. Kivan köszörűlve a gyári cikkszám.


Akkor az megfelel nem? Máshol lenne Hella stb de ott nincs kedvezményem. Mondjuk itt is ez a legdrágább.

anubisz Elküldve: 2015-01-25 20:08 Társalgó

Febi az milyen márka? Bevállalható belőle a ventilátor kuplung? Nincs a Bárdinál Sachs, vagy Hella. 3 lehetőség van HQ , AVA, Febi.

anubisz Elküldve: 2015-01-22 17:47 kiegyenlítő tartály

Pocses írta:
anubisz írta: Köszi. Mondom én, és csak mondják, hogy ez normális, mikor tudom,hogy nem. Atom kemény mind a 2 csövem. Letekerem a sapkát rotyog az egész rendszer, meg nyomja ki a vizet,a kocsi viszont nem melegszik. Simán tartja azt a 92, 94 fokot.


Nincs mit, nagyon szívesen. Adatlapodon nem írod, de sz.tem győri, vagy környéki vagy. Ha gondolod +adhatom a szerelőm nevét elérhetőségét, a legf@szább szerelő akivel valah is találkoztam!!!


Már 2x lett nyomáspróbázva. Nincs szivárgás, se kifelé,se befelé, most egy teszter kellene ami teszteli van e gáz a hűtő rendszerbe. Képtelen vagyok felfogni mi a fasztól van akkor túlnyomás a rendszerben. Most így járjak vele amíg szét nem nyom mindent?

anubisz Elküldve: 2015-01-22 16:59 kiegyenlítő tartály

Köszi. Mondom én, és csak mondják, hogy ez normális, mikor tudom,hogy nem. Atom kemény mind a 2 csövem. Letekerem a sapkát rotyog az egész rendszer, meg nyomja ki a vizet,a kocsi viszont nem melegszik. Simán tartja azt a 92, 94 fokot.

anubisz Elküldve: 2015-01-22 14:16 kiegyenlítő tartály

Pocses írta:
anubisz írta: Akinek benzinese van, legyen szíves megírni, hogy meleg motornál valamennyire összenyomható a termosztátból kivezető cső? Mert az enyém atom kemény, és eddig nem volt az, puha volt üzemi hőfokon, most meg olyan kemény,hogy milliméterekre se tudom összenyomni. Eddig ha mentem a kocsival,utána simán le tudtam tekerni a kupakot, szisszent egy picit azt kész.


Szevasz!

14.30 ra megyek az A1-be légzsákmodul cserére, utána rálesek a csőre azt közlöm az eredményt.

Üdv.: Pocses


Kösz. Már engem is hívtak onnan, szerintem megjött nekem is, gondolom az időpont miatt. Fel is hívom majd őket.