anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-10-09 18:10 Karbonozás

hancurozo írta:
anubisz írta: Csiszold le valami finomabb smirglivel,aztán fújd meg alapozóval,szép egyenletes sima legyen,aztán másnap átfújod valami matt feketével. Gondolom nem ilyen csillogó lakk feketére akarod
Lehet kapni ilyen sprés műanyagra való alapozó,tömítő sprét. az eltünteti a csiszatolás nyomait.


Ha később festeni akarod, akkor melegvíz + dörzsiszivacs (nem a fémdörzsi). Nem lesz olyan karcos mint a csiszolópapírtól. Nekem fóliázás elött így lett megcsinálva. 1 óra alatt leszedtem a teljes középboxról.


Beronak nem megy. Ezt is vehet ujjat.

anubisz Elküldve: 2011-10-09 18:01 Karbonozás

Csiszold le valami finomabb smirglivel,aztán fújd meg alapozóval,szép egyenletes sima legyen,aztán másnap átfújod valami matt feketével. Gondolom nem ilyen csillogó lakk feketére akarod
Lehet kapni ilyen sprés műanyagra való alapozó,tömítő sprét. az eltünteti a csiszatolás nyomait.
Legalább ha fóliázod már sima felületed lesz,amire biztos rátapad.

anubisz Elküldve: 2011-10-09 17:55 Karbonozás

Bero írta: Én már itt kaparom ezt a ''bevonatot'',de rohadt lassan jön le.. Hígítóval,körömlakk lemosóval (acetonos) ezekkel is alig jön le,nem tudom miből lehet,de rohadt makacs. Csak ha kaparom akkor jön le,de ez idegölő meló Most kb 1/3 van meg,de valahol szépen lejött valahol karcos,minden fokban más hogy néz ki. Lehet kár volt nekiesnem. Szerintetek fessem be vagy polírozzam? Ha polír akkor mivel/hogyan csináljam? Köszi


Bezzeg beledobsz egy kulcscsomót az egyből leszedi Mártsd bele kromofágba,el is olvad

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:44 Karbonozás

Már az is eszembe jutott,be kéne bőröztetnem feketére mint az ülések,nem is ütne el,és tutira bírná.

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:42 Karbonozás

Rudus írta:
anubisz írta:
Rudus írta: én lefújtam a kartámasz alatti box-ot(titán) dekoros az autom.
Sokkal jobb mint az a gumis szar. Eddig minden automon lejött és undorító.
Ezt meg polirozhatom ha karcos lesz.

Tapintásra jó,amíg új,de kulcs,köröm,pénz,toll,stb pár hónap és fossá karcolja a gyári bevonatot.Akkor meg rohadt csúnya lesz.



Nyár elején csináltam meg és azóta semmi karc. eddig vigyáztam a kocsira és továbbra is fogok, mégis lemállot ez a szar róla. A festék tovább tart ki rajta szerintem. Ha karcos lesz kiszedem és újra lakkozom.


Akkor nem sok mindent szabad pakolni bele. Még egy öngyújtót is félek beletenni,nehogy összekaristolja belül,de hiába,már látszik,egy,két sérülés.kétszer belerakom a kulcsot,már annyi.Mármint a gyáriba.

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:37 Egyenetlen alapjárat

troooger írta:
anubisz írta:
troooger írta:
anubisz írta:
troooger írta:
anubisz írta:
troooger írta:
bmw320d4 írta:
troooger írta: Sziasztok,
Az egyenetlen alapjárathoz lehet köze a benzinszűrőnek? Bocs, ha hülye a kérdés...


Nem vsz.


Köszi!


Csak kíváncsiságból,melegen is csinálja? vagy csak reggel,hidegen?


Melegen is. :S felmegy 1200ig. ha gázra lépek vissza áll, majd újra kezdi...:S


Érdekes,kíváncsi leszek mi csinálja. Csak azért kérdeztem,nekem reggel hidegbe van problémám,de 1-2 perc alatt megszűnik,de neked más lehet,mert melegen is szarakodik.
Nem olvastad a hibatárolót még ki?


Még nem. De majd jövöhéten egyik nap sort kell kerítenem rá, mert már kezd zavaró lenni...Ha neked hidegen csinálja arra olvastam itt valamit, ha van időd olvass vissza


ú,nekem már rég csinálja,úgyhogy tárgyaltuk már jó párszor. Várom hogy hidegebb legyen,és jobban produkálja a hibát,akkor viszem átnézetni alaposan. Szerintem neked csak lesz benne valami hibakód,ennyire szarul jár a motor csak beírja,bár nekem se ír be semmit.


"Remélem" lesz benne valami. Bár félek hogy lambda szondát ír, de akkor morcos leszek mert 2 hónapja volt cserélve. De ha rossz minőségűt rendeltek nekem bele rájuk hajtom a vaskaput


Azt nem is mertem tippelni de ezt tuti valami szonda csinálja,valami nagyon rossz értéket küld a motornak

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:33 Motorolaj

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta: Akkor nekünk már nem is jó az 5-30 as olaj.
túl alacsony viszkozitású olaj (magas hőmérsékleten olyan vékony, hogy a tömítéseken átszivárog)idézve.
Hideg motornál a hideg oldalon eszi,meleg motornál,a 30 érték kevés,és vékony az olaj a kopott motorhoz,ott meg azért eszi,mikor csak picit nyomom neki. Az jó. Ha ez így igaz,márpedig az írás azt tükrözi,kurvára nem kéne már 5-30 as olajat használnom 10 éves kocsinál.


A beszélgetés azért indult, mert ne volt tiszta, hogy melyik oldali viszkozitás számít.


Olajat fogok váltani ( viszkozitást ) mert nekem bizony eszegeti, ha magasabb fordulaton járok. ( pálya,stb..)


0W40 pont jó lesz



elég a 40 es? nem kel 50?

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:32 Karbonozás

Rudus írta: én lefújtam a kartámasz alatti box-ot(titán) dekoros az autom.
Sokkal jobb mint az a gumis szar. Eddig minden automon lejött és undorító.
Ezt meg polirozhatom ha karcos lesz.

Tapintásra jó,amíg új,de kulcs,köröm,pénz,toll,stb pár hónap és fossá karcolja a gyári bevonatot.Akkor meg rohadt csúnya lesz.

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:29 Motorolaj

bmw320d4 írta:
anubisz írta: Akkor nekünk már nem is jó az 5-30 as olaj.
túl alacsony viszkozitású olaj (magas hőmérsékleten olyan vékony, hogy a tömítéseken átszivárog)idézve.
Hideg motornál a hideg oldalon eszi,meleg motornál,a 30 érték kevés,és vékony az olaj a kopott motorhoz,ott meg azért eszi,mikor csak picit nyomom neki. Az jó. Ha ez így igaz,márpedig az írás azt tükrözi,kurvára nem kéne már 5-30 as olajat használnom 10 éves kocsinál.


A beszélgetés azért indult, mert ne volt tiszta, hogy melyik oldali viszkozitás számít.


Olajat fogok váltani ( viszkozitást ) mert nekem bizony eszegeti, ha magasabb fordulaton járok. ( pálya,stb..)

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:26 Egyenetlen alapjárat

troooger írta:
anubisz írta:
troooger írta:
anubisz írta:
troooger írta:
bmw320d4 írta:
troooger írta: Sziasztok,
Az egyenetlen alapjárathoz lehet köze a benzinszűrőnek? Bocs, ha hülye a kérdés...


Nem vsz.


Köszi!


Csak kíváncsiságból,melegen is csinálja? vagy csak reggel,hidegen?


Melegen is. :S felmegy 1200ig. ha gázra lépek vissza áll, majd újra kezdi...:S


Érdekes,kíváncsi leszek mi csinálja. Csak azért kérdeztem,nekem reggel hidegbe van problémám,de 1-2 perc alatt megszűnik,de neked más lehet,mert melegen is szarakodik.
Nem olvastad a hibatárolót még ki?


Még nem. De majd jövöhéten egyik nap sort kell kerítenem rá, mert már kezd zavaró lenni...Ha neked hidegen csinálja arra olvastam itt valamit, ha van időd olvass vissza


ú,nekem már rég csinálja,úgyhogy tárgyaltuk már jó párszor. Várom hogy hidegebb legyen,és jobban produkálja a hibát,akkor viszem átnézetni alaposan. Szerintem neked csak lesz benne valami hibakód,ennyire szarul jár a motor csak beírja,bár nekem se ír be semmit.

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:22 Motorolaj

Akkor nekünk már nem is jó az 5-30 as olaj.
túl alacsony viszkozitású olaj (magas hőmérsékleten olyan vékony, hogy a tömítéseken átszivárog)idézve.
Hideg motornál a hideg oldalon eszi,meleg motornál,a 30 érték kevés,és vékony az olaj a kopott motorhoz,ott meg azért eszi,mikor csak picit nyomom neki. Az jó. Ha ez így igaz,márpedig az írás azt tükrözi,kurvára nem kéne már 5-30 as olajat használnom 10 éves kocsinál.

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:10 Egyenetlen alapjárat

troooger írta:
anubisz írta:
troooger írta:
bmw320d4 írta:
troooger írta: Sziasztok,
Az egyenetlen alapjárathoz lehet köze a benzinszűrőnek? Bocs, ha hülye a kérdés...


Nem vsz.


Köszi!


Csak kíváncsiságból,melegen is csinálja? vagy csak reggel,hidegen?


Melegen is. :S felmegy 1200ig. ha gázra lépek vissza áll, majd újra kezdi...:S


Érdekes,kíváncsi leszek mi csinálja. Csak azért kérdeztem,nekem reggel hidegbe van problémám,de 1-2 perc alatt megszűnik,de neked más lehet,mert melegen is szarakodik.
Nem olvastad a hibatárolót még ki?

anubisz Elküldve: 2011-10-09 16:01 Motorolaj

bmw320d4 írta:
anubisz írta:

Nem vagyok olaj fizikus,de egy viszkózusabb olaj jobban fog fogyni,abban biztos vagyok,és tapasztaltam is, Ám a márkaszervízben is mondták,én is rákérdeztem. BMW-nél nem használtam 0-ást, de a volt Mercim az érzékeny volt a hidegben reggeli indításra, ciripelt pár mp-ig a vezérműtengely. 0-olajtól már nem csinálta,egyből kapott kenést de jobban is ette,főleg magas fordulaton.


Látom nem érted...

A hidegoldali viszkozitásnak semmi köze nincs az olajfogyasztáshoz (hacsak nem napi 50m-t közlekedik -10 fokos motorral)
A melegoldalit kell jól megválasztani. Te pedig vsz 0W30-at választottál, azért nőtt meg az olajfogyasztás.

Hogy ne nekem kelljen hinni, kattints!


Sajnos néhány márkaszervizes dolgozó is el van tévedve, és nagy magabiztossággal jelenti, ki, hogy "tegyél bele tízes olajat!"


Tanulságos írás,csak még mindig nem értem,akkor mégis érezhetően miért megy a 0-ás olaj jobban? Akkor lehet amíg hideg a motor addig használ el többet,amíg be nem melegszik?
Ugyanis,ha ilyen egyszerű a képlet,akkor akinek 10 000 alatt fél litert eszik,az vegyen 5-30 helyett 0-50 est és már semmit nem fog enni a motor? mert ebből az tűnik ki. Természetesen elhiszem amit a szakirodalom ír,bár 1977,1993 alapokat használtak fel hozzá,és az bizony nem ma volt,de akkor miért nem szűnik meg itt sok embernek az olajfogyasztás,ezzel az egyszerű manőverrel. Mindenesetre ki fogom próbálni,legközelebb 0-50 vagy 0-60 ast fogok beletenni,egy próbát megér.Szerintem hideg oldalon fogja elzabálni,amikor városba tötyögök télen,amit meleg oldalon megspórolok,azt elviszi majd a hideg oldalon. Egy próbát megér,hátha eltalálom a balanszot.

tízes olajat semmiképpen nem tennék bele,hülye azért nem vagyok,hogy jobban koptassam a motort,inkább egye.

anubisz Elküldve: 2011-10-09 15:37 Egyenetlen alapjárat

troooger írta:
bmw320d4 írta:
troooger írta: Sziasztok,
Az egyenetlen alapjárathoz lehet köze a benzinszűrőnek? Bocs, ha hülye a kérdés...


Nem vsz.


Köszi!


Csak kíváncsiságból,melegen is csinálja? vagy csak reggel,hidegen?

anubisz Elküldve: 2011-10-09 15:34 Motorolaj

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
Metacska írta:
bmw320d4 írta: Milyen olajat használsz?


Longlife 5w-30



Érdemes lenne kipróbálni egy 0w40-es vagy 0w60-as olajat.


0- ás olajból kevesebbet fog enni? na erre kíváncsi lennék.


Miért is számít a "0" olajfogyasztás szempontjából?





Szerintem csak viszkózusabb olaj,mint az 5-30 as. alacsony hőmérsékleten előbb kap kenést,vagy jobban,hamarabb,azt jelenti az alsó érték, Nem?


Akkor meg?



Nem vagyok olaj fizikus,de egy viszkózusabb olaj jobban fog fogyni,abban biztos vagyok,és tapasztaltam is, Ám a márkaszervízben is mondták,én is rákérdeztem. BMW-nél nem használtam 0-ást, de a volt Mercim az érzékeny volt a hidegben reggeli indításra, ciripelt pár mp-ig a vezérműtengely. 0-olajtól már nem csinálta,egyből kapott kenést de jobban is ette,főleg magas fordulaton.