anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-10-07 12:48 Tolató radar

Coyote írta:
gyurci0422 írta: Sziasztok.
Egy BMW E60-om van és az a problémám a radarral hogy mióta le volt véve az első lökösöm azóta nem müködik a radar.Tegnap átnéztük végig a vezetékét hogy nem e becsipődöt valahol de sehol nem volt sérülés rajta.Feltettük hibakiolvasóra és csak annyit ir hogy a jobb első szenzor nem jó.Az a kérdésem hogy tudnátok e segiteni ebben és hogy az utólag beépithető radar szenzorát rá lehet e kötni a gyári szenzor helyire?Ja elfelejtettem mondeni hogy gyári tolató radar van az autóba.És ez az egy szenzor véget lehet olyan hogy nem müködik a többö se?
Segitségeteket előre is köszönöm.


Nekem az a tapasztalatom, hogy a szenzorok külön-külön fosnak be (kapnak egy kavicsot vagy erős vízsugarat és pá). Esetleg érdeklődj itt: bimmer.hu


Valamék fórumon olvastam,hogy sorba vannak kötve,és ha egy beszarik nem megy a többi sem.
Mérget ne vegyél rá,nekem kamerám van,de ezt olvastam valahol.
Lehet ez valami biztonsági dolog,ha elszáll az egyik szenzor nehogy törd a kocsit,hogy ott nem érzékel,inkább leáll az egész.Bár ez csak az én gyagya tippem.

anubisz Elküldve: 2011-10-07 12:43 Társalgó

InsectKiller írta: Az tényleg nem sok az a 500-550.
Én 1x néztem meg, amikor a Soproni talira mentünk, majd Balcsi és úgy haza, úgy volt 700km.
De itt városba is 600körül mozog.Jó sokat dob a 4wd.


Nekem 600 hoz nagyon,nagyon,finoman kel nyomnom,és sok országút kel hozzá. Gondolhatod,ha csak egy klima bekapcsolás,úgy,fél,1 litert dob a fogyasztáson,menyit tesz rá egy plusz osztómű,és két első kerék munkára fogása.

anubisz Elküldve: 2011-10-07 12:39 Társalgó

csatis1 írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: Baro Találtam neked motort Hibátlan,de az udvaron van bebaszva a sarokba,esőbe,vízbe
http://racing-bazar.hu/alkatre..._e46_motor


Ki az a Baro? Báró Bero Köszi a linket gondolom kicsit se lehet rozsdás Az ára korrekt


Bocs,el ütöttem a betűt.


Ja,semmi gond Azt megkérdezhetem neked mennyi eszik a verdád városba ? Jó lenne előbb tájékozódnom


Nem keveset,de az enyém 4 kerekes,és automata. Pályán 130 nál 9 liter egyenesen,emelkedő nélkül,ha csak városba járok 12 mutat a komputer, ha megyek is,akkor 14. Na meg télen. Nyáron meg a klíma is viszi. 1 tank úgy 500 km ha megyek mint állat 450. Nem olcsó. Jól gondold meg. Mostanában mint a hímes tojás úgy járok,így 550 körül megyek el mikor világítani kezd.


550 körül mész el? Bocs,de ezt most nem értem


550km egy teletankal.


Az tényleg nem túl sok. Nekem kb a duplája, mielőtt világít. De nem is megy úgy mint a mérgezett...


Könnyen vannak a dízelesek Utólag már én is 3 ezres dízelt vennék

anubisz Elküldve: 2011-10-07 04:47 Társalgó

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: Baro Találtam neked motort Hibátlan,de az udvaron van bebaszva a sarokba,esőbe,vízbe
http://racing-bazar.hu/alkatre..._e46_motor


Ki az a Baro? Báró Bero Köszi a linket gondolom kicsit se lehet rozsdás Az ára korrekt


Bocs,el ütöttem a betűt.


Ja,semmi gond Azt megkérdezhetem neked mennyi eszik a verdád városba ? Jó lenne előbb tájékozódnom


Nem keveset,de az enyém 4 kerekes,és automata. Pályán 130 nál 9 liter egyenesen,emelkedő nélkül,ha csak városba járok 12 mutat a komputer, ha megyek is,akkor 14. Na meg télen. Nyáron meg a klíma is viszi. 1 tank úgy 500 km ha megyek mint állat 450. Nem olcsó. Jól gondold meg. Mostanában mint a hímes tojás úgy járok,így 550 körül megyek el mikor világítani kezd.


550 körül mész el? Bocs,de ezt most nem értem


550km egy teletankal.

anubisz Elküldve: 2011-10-07 00:05 Társalgó

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: Baro Találtam neked motort Hibátlan,de az udvaron van bebaszva a sarokba,esőbe,vízbe
http://racing-bazar.hu/alkatre..._e46_motor


Ki az a Baro? Báró Bero Köszi a linket gondolom kicsit se lehet rozsdás Az ára korrekt


Bocs,el ütöttem a betűt.


Ja,semmi gond Azt megkérdezhetem neked mennyi eszik a verdád városba ? Jó lenne előbb tájékozódnom


Nem keveset,de az enyém 4 kerekes,és automata. Pályán 130 nál 9 liter egyenesen,emelkedő nélkül,ha csak városba járok 12 mutat a komputer, ha megyek is,akkor 14. Na meg télen. Nyáron meg a klíma is viszi. 1 tank úgy 500 km ha megyek mint állat 450. Nem olcsó. Jól gondold meg. Mostanában mint a hímes tojás úgy járok,így 550 körül megyek el mikor világítani kezd.

anubisz Elküldve: 2011-10-06 23:39 hûtõ

Bero írta:
Nehogy csak beragasztózd aztán kész szart se ér, leválik 2 nap után a forró nyomástól.
Fel kel csiszolni,érdes itteni,aztán zsírtalanítani, ( nem szappannal ) és nézni kell valami hőálló olyan színű műagyagot ami bőven takarja. Bőven ! Nézni 2 komp,epoxit, és úgy ráragasztani,és a száradási időt betartani,sokszor 12,24 óra. Az úgy bírni fogja.
A ragasztót kel kiválasztani faszán,vannak már olyanok 300,500 kg bírnak cm² ként.


Na ez jó ötlet,köszi! Gondolom zsírtalanítani valami alkohollal kell vagy hígítóval. Ilyen epoxit hol keressek? Autósboltban ? Esetleg nevet tudsz mondani mit is keressek ? [/quote]

PL
http://www.hazakaruhaza.hu/barkacs/ragaszto/epoxi
S220 ast nézd meg,annak 120 C ig bírja a hőt.
Barkácsboltba kapni ilyen tisztítót ragasztás előttit,de jó a tiszta benzin,amit a festők használnak festés előtt.

Itt is nézhetsz, mindnek ott a hő,és szakító jellemzői. Mindenképpen ismert ragasztót vegyél,ami azért márka.
http://www.360bonding.com/?FOL...oduct17242
9497 A&B 180 C fokig bírja, azt nézd meg.


anubisz Elküldve: 2011-10-06 23:33 hûtõ

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Hali! Mivel a hűtőm oldalán a műanyag repedt így kezdeni kéne valamit vele. Tudom venni kéne újat,és rááldoznám a pénzt,de az lenne a kérdésem,hogy a műanyagot nem lehetne összehegeszteni? Most ezért vegyek egy full újat mert a műanyag megrepedt? Ez nagyon rossz ötlet? Ha nincs más választás akkor veszem az újat,csak gondoltam megkérdem előtte

Ha hozzá tudsz férni meg simán látszik megpróbálhatod. De valami nagyon gomoly hőálló 2 komponensű epoxival próbálkozz. Mekkora a repedés?


Egy kis hangyaf.sznyi Tényleg nem vészes! Akkor valamelyik nap kiveszem és megpróbálom megcsinálni,mert egyértelmű ott folyik el,mert fénylik is meg látom a 'hézagot' Legalább nem kell új hűtőt vennem,ezért a kis műanyag hibáért eléggé felesleges szerintem

Nehogy csak beragasztózd aztán kész szart se ér, leválik 2 nap után a forró nyomástól.
Fel kel csiszolni,érdes itteni,aztán zsírtalanítani, ( nem szappannal ) és nézni kell valami hőálló olyan színű műagyagot ami bőven takarja. Bőven ! Nézni 2 komp,epoxit, és úgy ráragasztani,és a száradási időt betartani,sokszor 12,24 óra. Az úgy bírni fogja.
A ragasztót kel kiválasztani faszán,vannak már olyanok 300,500 kg bírnak cm² ként.

anubisz Elküldve: 2011-10-06 23:25 Társalgó

Bero írta:
anubisz írta: Baro Találtam neked motort Hibátlan,de az udvaron van bebaszva a sarokba,esőbe,vízbe
http://racing-bazar.hu/alkatre..._e46_motor


Ki az a Baro? Báró Bero Köszi a linket gondolom kicsit se lehet rozsdás Az ára korrekt


Bocs,el ütöttem a betűt.

anubisz Elküldve: 2011-10-06 23:23 Önindító

Bero írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Bero írta: Valaki próbált már önindítót cserélni? Mennyire macera kicserélni? Hogy/hol kezdjem? Bármi ötletet szívesen fogadok Itteni szerelőkhöz nem viszem,kizárt Köszi

Megnézted már? könnyen hozzáférni? Tisbe nagyon egyszerűnek van leírva.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/72/58
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/07/81
különben nem csak a mágneskapcsoló volt a hibás? mert azt külön is cserélhetted volna.


csak neki nem N-es motorkódú motorja van, hanem M-es, bár valószínű az alapok azonosak...



Én azt honnan tudjam nekem nem mondta sosem.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/25/93
itt több kép van.

Bero ezt hagyd a picsába,nézem ott le kel kötni egy valag tömlőt,meg mit,Azért csak van olyan szerelő ott,aki legalább nálad jobban szerel


Már meg is van a szerelő Após jelöltem autószerelő volt anno,majd hozzá elviszem Ő tuti jobban ért hozzá,ő csinálta az ültetést is stb.. Csak ugye régen volt szerelő,de eléggé érti még a dolgát,jobb mintha én esnék neki


Szerintem azért ezt a TIS útmutatót mutasd meg neki,jobb ha tájékozott,meg a csavarok nyomaték értékei.

anubisz Elküldve: 2011-10-06 23:21 hûtõ

Bero írta: Hali! Mivel a hűtőm oldalán a műanyag repedt így kezdeni kéne valamit vele. Tudom venni kéne újat,és rááldoznám a pénzt,de az lenne a kérdésem,hogy a műanyagot nem lehetne összehegeszteni? Most ezért vegyek egy full újat mert a műanyag megrepedt? Ez nagyon rossz ötlet? Ha nincs más választás akkor veszem az újat,csak gondoltam megkérdem előtte

Ha hozzá tudsz férni meg simán látszik megpróbálhatod. De valami nagyon gomoly hőálló 2 komponensű epoxival próbálkozz. Mekkora a repedés?

anubisz Elküldve: 2011-10-06 23:19 hûtõ

jons írta:
anubisz írta:
Azt néztem,nem nagy pénz.Lehet nem tett jót neki ez a kis szerelés,aztán meg adta magát.
Szerintem nyugodtan járhatsz a kocsival,ha víz gondod lesz úgy is megindul a mutató,ha esetleg szivárgásod lenne,vagy a levegősödés miatt.


http://en.allexperts.com/q/BMW...-level.htm
ugyanerre jutottak ők is. Nem tett jót neki a ki berakosgatás.

De ezt meg érdemes elolvasni ahogy szinte egymásnak ugranak a fiúk:
http://forums.bimmerforums.com...p?t=914259


Persze,gondolom ott finom érzékelő van,aztán se víz,semmi szabadon mozog,főleg már használt cucc. Megadja magát. Igen elolvastam.Úgy jártak mint te

anubisz Elküldve: 2011-10-06 22:33 hûtõ

jons írta:
anubisz írta:
jons írta: Létezik olyan, hogy a hűtővízszint jeladónak over?


Hát mivel kapcsoló,elromolhat.Kicsit meg kéne mozgatni,vagy fene tudja. Vezetékek? minden ok?
http://bmwfans.info/parts/cata...l_gearbox/


Megmozgattam minden jónak tűnt. Úgy be van pattintva, hogy szétugrasztani is élmény volt.
Mindegy holnap vagy amikor odaérek kap még egy kis kontaktsprét...
Utába azt hiszem rendelek egyet az onlineteilről egyet, nem nagy tétel egy próbát megér...



Azt néztem,nem nagy pénz.Lehet nem tett jót neki ez a kis szerelés,aztán meg adta magát.
Szerintem nyugodtan járhatsz a kocsival,ha víz gondod lesz úgy is megindul a mutató,ha esetleg szivárgásod lenne,vagy a levegősödés miatt.

anubisz Elküldve: 2011-10-06 22:19 Turbo

Ú,ez a válasz most hova ment? ezt nem értem hogy csináltam

anubisz Elküldve: 2011-10-06 22:17 Turbo

BarG írta:
anubisz írta:
BarG írta: Turbómese
Egyszervolt-holnemvolt, 130e km-nél fütyörésző turbó miatt vettem egy másikat, de kiderült, csak egy tömítéskifújás történt. A levett turbót bedobozoltam. Ez itt le is lett írva.

Olajzabálós topikba írtam, hogy néhány hónapja (230e km) volt olyan esetem, amikor a motor "felkapta" az olajat és iszonyú füstöléssel eltűnt egy liter motorolaj. (szerencsére, ha lefékeztem, a felkapás megszűnt?!) Cseréltettem kartergázszűrőt, légszűrőt, olajat. A motor néha fogyasztotta az olajat, néha nem, ahogy éppen kedve tartotta. A második olajfelkapós eset után a régi turbót elküldtem turbós céghez, akik bevizsgálták és azt mondták, hogy mintha 30e km-es lenne, semmi baja. Erre visszacseréltettem. Hibajelenségek megszűntek.

Most leszedett turbót elküldtem turbóshoz, nézzék meg, mi a baja. Megnézték, semmi baja.

Most mi van?!

Ezt nem is értem. És írta,hogy a világot szét telefonálta,és nem talált. A google,meg százával dobja az árakat.Ez nagyon durva. Ekkorát hibázhat aki használ netet? Zsír ujjat vehetett volna,ő meg 450 et írt új turbóra. Képtelen vagyok felfogni. Negyed milla egy felújításra.


Hát turbód már van bőven. Nem lesz egy darabig gond rá. van akinek egy sincs,250 ezerért újítja fel


Hát azt a szerencsétlent jól átvágták, a 3d-hez újat 260-ért lehet venni, a 2d-hez 200e alatt van új. A felújítás, ha MINDEN mozgó alkatrészt cserélnek, akkor 130. Ha valaki ragaszkodik hozzá, hogy a Garrett turbó BMW-s dobozból bujjon elő, az megérdemli, hogy 200e-rel többet fizessen érte.

Az pedig duplán szép, ha valaki a netet arra használja, hogy szopassa saját magát - megtudni, hogy mennyivel fizetett többet a szükségesnél - ahelyett, hogy idejében tájékozódna. Csak be kell ütni a google-ba, hogy turbó javítás, erre kidob 1 000 000 találatot, felhív az ott megadott cégek közül 10-et és rákérdez az árakra.



anubisz Elküldve: 2011-10-06 22:04 alufelni

Főleg konzolnál,kapcsolós részeknél,ez tuti dolog,csak megmártod és kész,kivagdosni fóliából meg szar meló. Ez 100% lesz,minden kis résnél,zugnál.Mintha fújták volna.

Ez az állat Nehéz volt a felni

YouTube videó