anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-10-01 20:33 Féktárcsa és fékbetét

ervin35 írta: kardán keresztröl van szó. unixnál egy barátom utána nézett,a program nem hozott le semmit.fehivot valakit azt mondták hogy ki kell szedni és méretre legyártják. énis beszéltem egy céggel akik kardán felujitást végeznek 25e mondtak egy kardán keresztre.

én meg potyára meg vettem a gyári kardántengely felfüggesztöt most itthon pihen a polcon,bontott kardánt kell vennem.


Melyik az a felfüggesztő? hányas számú a rajzon.

anubisz Elküldve: 2011-10-01 20:30 320d turbó hiba

hancurozo írta:
thomas45 írta: heló!
nekem 1 hónapha kellett turbót cserélnem,az autóból egyszer csak elszállt az erő.a nejem járt még vele kb 500km-ert helyben szép lassan,mindenki lefikázta az úton,mivel nemtudták,hogy miért nem megy az autó.szóval én felújítattam,ami 250000ft-ba került,mert ez volt a legolcsóbb!!!!
az új ára első körben 413000 ft-volt.az egész országot körbetelefonáltam és úgy döntöttem,hogy felújíttatom. szóval ez van.
sok sikert.


Nagyon drága volt Jól palira vettek.
Csak a gugli. Szinte ez volt az első: http://hirdetotabla.duen.hu/al...turbk38099


Nagyon én is azt nézem. A gyári is 290 000. Erre ennyiért újítottak fel.

anubisz Elküldve: 2011-10-01 20:21 320d turbó hiba

thomas45 írta: heló!
nekem 1 hónapha kellett turbót cserélnem,az autóból egyszer csak elszállt az erő.a nejem járt még vele kb 500km-ert helyben szép lassan,mindenki lefikázta az úton,mivel nemtudták,hogy miért nem megy az autó.szóval én felújítattam,ami 250000ft-ba került,mert ez volt a legolcsóbb!!!!
az új ára első körben 413000 ft-volt.az egész országot körbetelefonáltam és úgy döntöttem,hogy felújíttatom. szóval ez van.
sok sikert.


250 ezerért újítottak fel? Akkor miket írnak itt 50,60 ezreket amiket néha olvasok.
Nekik műanyagból van? Sőt van aki maga csinálja,csak egyensúlyozni viszi el. Múltkor olvastam.
965 Eurót ír a turbóra,az 290 es Euróval is max 290 000.
Azért ha ennyit rátesznek,inkább kimennék,aztán vennék Münchenbe a gyárral egyben levő alkatrész eladási osztályon. Jártam oda sokat,alvázszám,és már hozzák is hátulról.



anubisz Elküldve: 2011-10-01 20:14 Féktárcsa és fékbetét

ervin35 írta: csao. a fékpedál az nem szoszerint vissza rug,én ugy érzem mintha kicsit beremegne satunál.most megnéztem letekert ablaknál 3x4 satuztam mintha a gumi adná ki ezt a darálo hangot. kedden viszem olaj cserére meg légtömeg méröt cseréltetek azt megnézetem a féket is.
köszönöm a segitségeteket.
lenne még egy kérdésem kardántengely felfüggesztöt,a hátsot ki lehet ugy cserélni hogy a kardán keresztet ne keljen cserélni? az egyik szerelö azt mondta hogy nem lehet,új keresztet meg nem találtam sehol.egy másik szerelö meg azt mondta hogy ki lehet cserélni.


Karnádkeresztet? Hogyan cseréli? Nekem szét ment,csak egybe lehet cserélni kompletten a kardánnal,max ha egy felújító műhelyben szét gányolják,aztán lesz amilyen lesz.
Ott az albumomba kép róla. Azt hogy cseréli a szerelőd? vagy milyen keresztről beszélt?
A sima hátsókerekesekbe lehet cserélni a keresztet?
Itt hol cserél keresztet?
http://bmwfans.info/parts/cata...ive_shaft/

anubisz Elküldve: 2011-10-01 19:47 Féktárcsa és fékbetét

Tano írta:
anubisz írta: Na,az szép lenne,ha az ABS fékpedál rángatást észlelné hibának, 2011 ben. KB 10 évvel ezelőtt viccelődtünk ezzel,hogy volt aki visszavitte a kocsit,hogy rossz a fék,mert rángat a fékpedál,mikor kezdtek tömegesen beszivárogni az ABS fékek.
Hát,ha ezt valaki 21 században benézi. Az szép.
20 ról lehet egyáltalán olyat fékezni,hogy ABS működésbe lépjen? menyit rúg vissza 20 ról? 1-2 őt? Na ezt kipróbálom.


No akkor már csak kedves ervin35 kollégát várjuk, hogy megossza velünk ezirányú tapasztalatát.


Nem válaszol pedig itt van

anubisz Elküldve: 2011-10-01 19:05 Féktárcsa és fékbetét

Tano írta:
ervin35 írta: sziasztok. nekem olyan problémám van az elsö fékemmel hogy, alacsony kb 20-30km es sebeségröl satu féknél furcsa daráló hangot hallok meg mintha a fékpedál is berázkodna.az auto e46 320d. elsö tárcsák ebc ultimax black dash, betétek green stuff.kb 2,5 honaposak nem lettek elfékezve nem ráznak.
meg köszönném a segitségeteket.


Számomra ez teljesen normálisan működőnek tűnik, amikor működik az ABS az iyen tüneteket produkál. No para

Na,az szép lenne,ha az ABS fékpedál rángatást észlelné hibának, 2011 ben. KB 10 évvel ezelőtt viccelődtünk ezzel,hogy volt aki visszavitte a kocsit,hogy rossz a fék,mert rángat a fékpedál,mikor kezdtek tömegesen beszivárogni az ABS fékek.
Hát,ha ezt valaki 21 században benézi. Az szép.
20 ról lehet egyáltalán olyat fékezni,hogy ABS működésbe lépjen? menyit rúg vissza 20 ról? 1-2 őt? Na ezt kipróbálom.


anubisz Elküldve: 2011-10-01 18:00 Féktárcsa és fékbetét

ervin35 írta: sziasztok. nekem olyan problémám van az elsö fékemmel hogy, alacsony kb 20-30km es sebeségröl satu féknél furcsa daráló hangot hallok meg mintha a fékpedál is berázkodna.az auto e46 320d. elsö tárcsák ebc ultimax black dash, betétek green stuff.kb 2,5 honaposak nem lettek elfékezve nem ráznak.
meg köszönném a segitségeteket.


Mit lehet erre mondani. Le kel bontani mond a két féket,aztán átnézni.Úgy szépen meglehet nézni a dugattyúkat,fékpofákat,csavarokat,mindjárt ki is lehet cserélni a gumi porvédőket.
Aztán mivel gondolom nincs műszered amivel megnézd üt e a tárcsa,el is viheted egy felszabályzóhoz,hogy nézze meg,legalább ha az a gond,mindjárt fel is szabályozhatod.
Ugye,ha már a fékpedál is visszarúg,akkor valami nagyon el van menve. Erre itt senki nem mond neked gyógymódot,amíg szét nem szeded te magad.
Aki így látatlanba,online 100% ra megmondja neked mi ott a baj,az hazudik.
Lehet szétment valamék betéted,az EBC fékpofák ugyanis szoktak ilyet csinálni. Olvastam már párat,akinek egyenesen leszakadt a ferodó a vasról. Nem mondom,hogy nálad ez van,de ez is lehet. Azt írod a végén, nem ráznak,de a fékpedált mégis berázza. Az hogy hány hónapos,napos valami mit számít. Van akinek 5 fékezés után ütni kezd a tárcsa,van akinek penge vékony,és mégsem üt.
Az,hogy te nem fékezted el,egy dolog,de ha már láttál szétrohadt dugattyú peremet,ami aztán mindent csinál,csak éppen simán nem jár a helyén,így folyamatosan feszíti neki a pofát a tárcsának,ami ez miatt állandóan hőterhelést kap. Az enyém se járt a helyén simán,amíg ki nem cseréltem. Milyen érdekes hogy pont az a tárcsa kezdett el ütni.
Ugyanis mindenki szarik rá,csak vissza feszítik a hüvelybe,beteszik az ujjat aztán had szóljon. A felső perem meg lehet csupa rozsda már,ami aztán megszorul,vissza nem húzódik rendesen,csak amit a tárcsa feszít rajta. El kel menni egy fékeshez,le kel szedni csutkóra mind a két nyerget aztán faszán átnézni. Javítókészlet UNIX-ba 1800, BMW be 6500 egy nyereghez,dugattyú nélkül természetesen.
Dugót én Németországból rendeltem,mert ugye itt csak 54 lehet kapni,ezen meg nagyfék van,abba meg 57 a dugó.
Ennyi jó hír,így első nekifutásra. Amúgy így néz ki egy felújító készlet.


Ugye a felső perem az nekem teljesen szét volt rohadva,persze először mi is políroztuk.
Ne ijedj meg,azonnal el kezdte engedni az olajat mellette.Úgyhogy a polír sem ér szart se.Amit leszed az már elég,hogy eressze az olajat.

anubisz Elküldve: 2011-10-01 14:10 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Anubisz: Vettem ilyen nyomásmérőt, lásd csodát működött,nem úgy mint a benzinkutakon.. A lényeg,hogy állandó 2.8 Bar nyomást mutatott ingadozás nélkül. Ez mit jelenthet? Merre induljak tovább? Köszi


Na,mondtam a kutasok szarok. Magas fordulaton is annyi? Nem változik? Valakit kérdezz meg,aki ért hozzá,hogy jó ez az érték,vagy nem. Nekem 3 Bár a nyomásom. Szerintem neked is 3 Bárnak kel lenni, van minimális tűréshatár,de nem tudom,hogy a 2,8 belefér e,és nem esetleg csak a mérőóra pontatlan esetleg,mivel ez mégsem benzinnyomás mérésre van eredetileg. Gondolom nem benzinnyomásmérőt vettél.Az mindenesetre jó jel,ha nem ingadozik.
Azt se tudom,hogy gázadásra,magasabb fordulaton változni kell e neki,és ha igen menyivel. Ehhez nem értek,és nem akarok baromságot mondani. Valaki csak megmondja itt neked,hogy menyinek kel lenni az értéknek. A nyomásszabályozód az 3 Bárt ír, de ki tudja a 2,8 még jó,vagy már gyenge.
Szivattyúdnak,3,5 Bárt kel tudni, a nyomásszabályozód meg 3 Bár. Gondolom 3 bárnak kel lennie méréskor. Alapjáraton biztos. Azért ne bízz a műszer pontosságába,mert ugye ez nem benzinnyomásmérő.
30 ezer a Bosch nyomásszabályozó. Ha kicseréled,és nem az lesz a gond,az fájni fog.
PIERBURG az csak 19000.



anubisz Elküldve: 2011-10-01 11:45 hûtõ

toncs írta:
anubisz írta:
toncs írta:
bmw320d4 írta:
pneurob írta:
toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.


Szia

Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.



Tényleg érdemes sapkát cserélni, volt is vagy 10 éve erre visszahívás, de már nem emlékszem melyik típusra.

Itt tudsz venni olcsón jót



Köszönöm az ötleteket. Megnézem mindkettőt és jelentkezek



Meg nem kéne forrasztgatni, főleg amibe ekkora nyomás van. Ugye ha valahol 200 Km re szétnyílik,akkor nem olcsó az autómentő. Nekem is szétnyílt a Pályán. Bár én nem forrasztgattam, meg az a tizenvalahány ezer,nem égbekiáltó,jobb a biztonság. Valószínű a csöveid is ramaty állapotba lehetnek,jobb ha felkészülsz.
Körömmel megkapartam belül,úgy mállott mint a vizes kakaó. Ki is kelet cserélni szinte mindet. Ezt hogy forrasztottad volna meg?


Az enyém nem nyílt meg ennyire, a hegesztésre meg azért volt szükség, mert két hetet kellett várnom a cuccra. Amúgy a csöveket megnéztem belülről, és szerencsére nincs bajuk. A tiédnek se volt más baja csak cserélni kellett a tartályt meg a csöveket és kész?



Nekem nagy szerencsém volt,mert levitt az autómentő a BMW szervizbe,és volt is egy db raktáron, berakni már nemtudták,mert már du 4 volt, Másnapra kész is volt. 1 nap alatt amúgy is szinte mindig meghozzák Németországból. Aztán ugye,hogy bontva lett a rendszer kiderült,hogy mállik már szét a műanyag csatlakozások,akkor kilett cserélve a cső,amin a légtelenítő csavar van.Aztán a hűtő műanyag része adta meg magát,szivárgott,a hűtő cserénél ugye lekellet bontani az alsó csöveket is,na azok persze szintén ramaty állapotba voltak,azokat is cserélni kellett. Addig nem volt gond velük amíg nemvolt bontva,akkor derült ki,hogy már mind mállott szét belül. Lehet nekem is a sapka szelep szart be,és nem engedte ki a felesleges nyomást.
Legszebb az volt,hogy a pályán mentem,vagy 130 al,és a mögöttem levő integetett,hogy valami van a kocsimmal,mert hátul televerte a szélvédőjét a víz. Elől semmi nem látszott.
Se gőz,se víz. A vízhőfok mutatóm is középen állt, mondjuk félre is álltam egyből,mire melegedett volna,de alul már bugyogott ki a víz. Akkor volt a legmelegebb azon a nyáron. Úgy 38 fok körül,a pálya olyan volt mint egy katlan,és 2 deci víz volt nálam.
5 percen belül 50 fok lett a kocsiba.Már a rendőrséget hívtam mentsenek meg,mert ott döglök meg az út mellett. Vagy 2 óra eltelt mire levitt a mentő,mert egyszer már visszament,mert rosszul mondták neki a 112 hogy hol vagyok. 25ezer volt számla nélkül a fuvar,de nem voltam messze innen. Ha elvagyok,vagy 200 km az szívás lett volna.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 21:05 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta: Tessék,olvasgasd.
http://injektor.hu/index.jsp?i...&akt=2


Köszönöm a segítséget! Ez lesz és veszek egy ilyen benzinnyomás mérőt!

Hallod,többe kerül a benzin,amit már az utánjárásra költesz,mint ennek az ára.
De nincs ott egy másik szerviz ( Márka ) Megmérik azt egy Opel,Vagy Ford szervizben is. És nem kel venned ilyet. Legyél már élelmes kicsit
Hiába ez,ha a szelepet meg nem tudtad lecsavarni Hívj fel egy szervizt ott, Márkaszervizt,kérdezd ,megtudnák mérni a nyomásodat,ott tuti van nyomásmérő.

Amúgy meg injektor gondod is lehet,meg még sok más. Lehet azt is tisztítani kéne,műhelybe.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 20:58 Valaki segítsen

Itt már van 11+áfa, és van sok adapter,jó az ha van. Ha nemkel majd,max eladod egy szerelőnek,úgysincs ott semelyiknek ahogy látom.
http://szerszambolt.com/tag/uz...omas-mero/

anubisz Elküldve: 2011-09-30 20:52 Termosztát

pneurob írta:
hil írta:
pneurob írta:

De, van gyári is és még olcsóbb mint az utángyártott: http://www.schmiedmann.hu/muta...47019.aspx

Egyébként mindenből van eredeti is, klikk a "Gyári BMW minőség" gombra




Szia pneurob!
Csak a tisztánlátás végett: semmi bajom nincs Veled és az áruiddal, meg az utángyári alkatrészekkel sem, csak ez utóbbiakat bizonyos helyekre nem tenném be (tapasztalatból). Nincs kizárva az, hogy fogok Tőled is vásárolni, bár a szállítás miatt már többre jönnek ki a dolgok, mintha Bp-n venném meg, dehát ez ellen nem tehetünk semmit, mert ingyér nem jön el hozzám az alkatrész.
Ezeket csak azért írtam, hogy tudd, semmi személyes ellenérzésem nincs Irántad és mindezt azért nem privátban írtam, hogy más is tudja ezt. Úgy gondoltam, szükséges ez a kis magyarázat, nehogy Neked (és másnak is)az jöjjön le, hogy én mindig csak fikázom az áruidat, esetleg valami ellentét van közöttünk.
Szerintem így korrekt, szép napot:




Nincs semmiféle ellentét és én is egyetértek abban, hogy mindenki maga dönti el mit tesz a kocsijába az igényei és pénztárcája alapján. Ne érts félre, nem akarunk senkire sem rátukmálni utángyártott vagy beszállítói alkatrészt. Mindenből ott a gyári is - persze csak abból amit a BMW is gyárt - és az árak sem rosszabbak mint az átlag BMW márkakereskedések árai. Csak érdekességképpen, a linken van egy gyári és egy (utángyártottnak titulált) ZF kormánymű nagyon eltérő árakkal, melyiket választanád?
http://www.schmiedmann.hu/muta...57651.aspx



Bizony én cseréltem kormányművet a BMW be gyárit. 2,3 éve volt 280 ezer körül Ha jobban körülnézek,lehet nem Gyárit veszek,feleannyiért.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 20:35 Valaki segítsen

anubisz Elküldve: 2011-09-30 20:33 Valaki segítsen

Hidd el Bero,csíplek,nem akarok rosszat.Sajnálom,hogy ott szar a helyzet szervizügyileg,és megértelek.
Marad a másik választás. Veszel egy benzinnyomásmérőt,jó az ha van, arra csak van már pár ezred. Úgyis magad csinálod már egyre gyakrabban,szerezz be pár célszerszámot,amire még későbbiekben szükség lehet. Ráteszed,alapjáraton,indításkor,és magas fordulaton megméred,ha jó,megúsztál,komolyabb pénzkidobást. Egy hiba kizárva.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 20:24 Valaki segítsen

YELLOW írta:
anubisz írta:
Jaj,Beró, ne legyél már kiborulva Nem is mérettél nyomást,akkor most kicseréled a fél kocsit? olyan szerelőt találni még,akinek nincs benzinnyomásmérője? Még mindig nem mérettél,de mondod,hogy rossz. Ezt nem hiszem el. Cseréld ki,persze,ha nem lesz jó,mi következik? Újabb üzemanyag pumpa? lehet megint elromlott,nem mérjük,de biztos. Hozzatok egy másikat Azóta se tudtál méretni egy rohadt üzemanyagnyomást?
Lényeg,hogy Gondolattal diagnosztizálsz autót Tátom szoktad nézni a TV2 a Jósok,médiumok műsort. Szólj nekik,küldjenek benzinnyomás energiát,percenként 450 ért.


Bero már csak ilyen. nem jöttél még rá? M3-ast épít, csak szép fokozatosan. annyi minden ki lesz cserélve, hogy új autója lesz.



Basszus,ha köhög a motor,és jön a tél,akkor rosszabb lesz. Sorrendet állítok,motor az első. Annak járok utána,nem átépíttek mindent,a kocsi meg nem akar indulni.
Elmész egy találkozóra,utolsónak fogsz kimenni a parkolóból,mert a csodás kocsi,nem indul majd Hidd el,bejön a hideg,nagyot fogsz szívni,húzod,halasztod. Minden más fontosabb. Csinálj már egy fontossági listát. Nembaj,majd hallgatod a szupi hifit,amíg indítgatsz reggel