anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-09-30 20:19 Termosztát

pneurob írta:
anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta:
m_attila írta: Azt meg hozzá sem fűzöm, hogy Tanó nem őrá gondolt:_)

A Grafico Autóalkatrész kínálat (m_attila) az nem egyenlő Pneurobb al.

Köszönettel.

m_attila

hil írta:
pneurob írta:
Tano írta:
tarkanyif írta: árakat tudsz esetleg?


Konkrétan én nem, de a fenti shop menüben tudsz árajánlatot kérni itt az oldalon is.


Itt vannak az árak: http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

Egyébként bármelyik BMW alkatrész cikkszámát, ha beírod az oldal keresőjébe, azonnal látod a forint árakat és hogy hány db van készleten.



Szia pneurob!
Igazán nem szeretném rontani a boltodat, de termosztátból ÉN utángyártottat nem tennék be és nem is javasolnék jó szívvel senkinek!!!!! Pl:Te ajánlotttad korábban a Meyle olajszint szenzort, aztán az úgy s...r ahogy van, egy hónap az élettartama. De ezt már akkor kitárgyaltuk, viszont kérlek, ne haragudj meg a fentiekért!
Köszi, szép napot:





schmiedmann- nál nincs eredeti Termosztátból? Nekem is kéne venni,mert kezd szarakodni,van is hibakódom rá,minden indításnál beírja. Ha jól értelmezem korán nyit. Télen -10 fokba,vagy 20 km után lesz normál meleg a vizem.P0598 Thermostat Heater Control Circuit Low
Termóba nem szeretnék én sem másolatot berakni,azért ott jó lenne,ha sokáig pontos időben nyitna,zárna.


De, van gyári is és még olcsóbb mint az utángyártott: http://www.schmiedmann.hu/muta...47019.aspx


Mert néztem,igaz a másikat is az enyémhez valót,a fémházasat Erősített kivitelt,de így képen nem volt valami bizalomgerjesztő a belső,külső része. A műanyag sokkal kifinomultabb munkának látszik.Gondoltam is,ezt a fémet nem veszem meg,mart ha ilyan trehány a megmunkálás,hát kitudja meddig bírja a belső.
http://www.schmiedmann.hu/1153...reses.aspx
Most ez eredeti?
Mert ez a másik az nem
http://www.schmiedmann.hu/1153...reses.aspx
a második képen látszik,hogy a műanyagnak finomabb a belső minősége.
Arról nem is beszélve,hogy lehet egyforma a súly, mindkettőnek hiszen egyik aluöntvény,másik műanyag. Az is érdekes,hogy a hőtágulás miatt ,hogy viselkedik az alu,a műanyag két csatlakozóval,mivel a műanyag nem úgy vezet,ad le hőt,mint az alu.
Ott pedig igen forró inden. Bár ez csak egy primitív gondolat,de kitudja,nem e kezd szivárogni pár hónap múlva. Így mindenképpen műanyagot vennék. Ott biztos egyforma nagyából a hőtágulás,zsugorodás,főleg télen,a mínuszokba.


Azért gyártanak alumínium házat mert igényli a piac. A műanyaggal sok probléma van, elreped vagy egyszer csak kilyukad. A Schmiedmannál míg az erősített Aluházasból eladnak 10-et, addig a műanyagból csak 1-et. Amúgy ez egy precíziós öntvény, csak az illeszkedő felületek vannak megmunkálva.



Gondolom,értelemszerű,hogy azért csinálják. Látom,hogy több megy belőle,több is van készleten. Azt nem mondtam,hogy biztos rossz. Még nem ismerem. Ha nagyon szar lenne,csak nem vinnék ennyien.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 20:05 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
Robin68 írta:
Bero írta: Hali! Mivel még nem kaptam választ így még egyszer leírom Az üzemanyag nyomásszabályzó hol található a kocsimban? Van valami speckó neve? Mennyibe kerülhet kicserélni kb? köszi


Feltételezem az a motor van a tiédben mint az enyémben ahogy látom. A nyomásszabályzót a motortérben keresd 8-as alkatrész. Nem tudom pontosan de olyan 5-6 ezres tétel talán. Ha több akkor bocsi.



Köszi! akkor ez tehát nem valami elektromos szerkezet! Érdekes Ez a 8-as alkatrész szokott tönkremenni? Olyan indításnál a kocsim mintha valahol 'elveszne' a nyomás,így nem is indul egyből! Szerelő meg csak széttárta a kezét,hogy nem tudja mi lehet a baj... Gyertyáknak,ha bajuk van mi a jele? 1 éve cseréltem mindet Bosch-ra (nembiztos,hogy erre a márkára) Köszi


Miért? Rossz a nyomásod? Nézem a rajzot,azt akartad a múltkor lecsavarni,a 8-ast mikor nyomást akartál mérni.


Hát gondolom rossz a nyomásom,mert nem mindig indul a kocsi! Tudod,amit írtam eddig is,teker-köszörül és 2,3ik indításra pedig indul. Olyan mintha nem lenne benne nyomás ami nyomatná belé a benzint! AC pumpám már ment szét tavaly gondolom nem az lesz a gond és az nem is viselkedett. Ezért gondoltam a benzinnyomást,hogy rossz!


Jaj,Beró, ne legyél már kiborulva Nem is mérettél nyomást,akkor most kicseréled a fél kocsit? olyan szerelőt találni még,akinek nincs benzinnyomásmérője? Még mindig nem mérettél,de mondod,hogy rossz. Ezt nem hiszem el. Cseréld ki,persze,ha nem lesz jó,mi következik? Újabb üzemanyag pumpa? lehet megint elromlott,nem mérjük,de biztos. Hozzatok egy másikat Azóta se tudtál méretni egy rohadt üzemanyagnyomást?
Lényeg,hogy Gondolattal diagnosztizálsz autót Tátom szoktad nézni a TV2 a Jósok,médiumok műsort. Szólj nekik,küldjenek benzinnyomás energiát,percenként 450 ért.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 19:50 Termosztát

pneurob írta:
anubisz írta:
m_attila írta: Azt meg hozzá sem fűzöm, hogy Tanó nem őrá gondolt:_)

A Grafico Autóalkatrész kínálat (m_attila) az nem egyenlő Pneurobb al.

Köszönettel.

m_attila

hil írta:
pneurob írta:
Tano írta:
tarkanyif írta: árakat tudsz esetleg?


Konkrétan én nem, de a fenti shop menüben tudsz árajánlatot kérni itt az oldalon is.


Itt vannak az árak: http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

Egyébként bármelyik BMW alkatrész cikkszámát, ha beírod az oldal keresőjébe, azonnal látod a forint árakat és hogy hány db van készleten.



Szia pneurob!
Igazán nem szeretném rontani a boltodat, de termosztátból ÉN utángyártottat nem tennék be és nem is javasolnék jó szívvel senkinek!!!!! Pl:Te ajánlotttad korábban a Meyle olajszint szenzort, aztán az úgy s...r ahogy van, egy hónap az élettartama. De ezt már akkor kitárgyaltuk, viszont kérlek, ne haragudj meg a fentiekért!
Köszi, szép napot:





schmiedmann- nál nincs eredeti Termosztátból? Nekem is kéne venni,mert kezd szarakodni,van is hibakódom rá,minden indításnál beírja. Ha jól értelmezem korán nyit. Télen -10 fokba,vagy 20 km után lesz normál meleg a vizem.P0598 Thermostat Heater Control Circuit Low
Termóba nem szeretnék én sem másolatot berakni,azért ott jó lenne,ha sokáig pontos időben nyitna,zárna.


De, van gyári is és még olcsóbb mint az utángyártott: http://www.schmiedmann.hu/muta...47019.aspx


Mert néztem,igaz a másikat is az enyémhez valót,a fémházasat Erősített kivitelt,de így képen nem volt valami bizalomgerjesztő a belső,külső része. A műanyag sokkal kifinomultabb munkának látszik.Gondoltam is,ezt a fémet nem veszem meg,mart ha ilyan trehány a megmunkálás,hát kitudja meddig bírja a belső.
http://www.schmiedmann.hu/1153...reses.aspx
Most ez eredeti?
Mert ez a másik az nem
http://www.schmiedmann.hu/1153...reses.aspx
a második képen látszik,hogy a műanyagnak finomabb a belső minősége.
Arról nem is beszélve,hogy lehet egyforma a súly, mindkettőnek hiszen egyik aluöntvény,másik műanyag. Az is érdekes,hogy a hőtágulás miatt ,hogy viselkedik az alu,a műanyag két csatlakozóval,mivel a műanyag nem úgy vezet,ad le hőt,mint az alu.
Ott pedig igen forró inden. Bár ez csak egy primitív gondolat,de kitudja,nem e kezd szivárogni pár hónap múlva. Így mindenképpen műanyagot vennék. Ott biztos egyforma nagyából a hőtágulás,zsugorodás,főleg télen,a mínuszokba.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 19:02 Termosztát

m_attila írta: Azt meg hozzá sem fűzöm, hogy Tanó nem őrá gondolt:_)

A Grafico Autóalkatrész kínálat (m_attila) az nem egyenlő Pneurobb al.

Köszönettel.

m_attila

hil írta:
pneurob írta:
Tano írta:
tarkanyif írta: árakat tudsz esetleg?


Konkrétan én nem, de a fenti shop menüben tudsz árajánlatot kérni itt az oldalon is.


Itt vannak az árak: http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

Egyébként bármelyik BMW alkatrész cikkszámát, ha beírod az oldal keresőjébe, azonnal látod a forint árakat és hogy hány db van készleten.



Szia pneurob!
Igazán nem szeretném rontani a boltodat, de termosztátból ÉN utángyártottat nem tennék be és nem is javasolnék jó szívvel senkinek!!!!! Pl:Te ajánlotttad korábban a Meyle olajszint szenzort, aztán az úgy s...r ahogy van, egy hónap az élettartama. De ezt már akkor kitárgyaltuk, viszont kérlek, ne haragudj meg a fentiekért!
Köszi, szép napot:





schmiedmann- nál nincs eredeti Termosztátból? Nekem is kéne venni,mert kezd szarakodni,van is hibakódom rá,minden indításnál beírja. Ha jól értelmezem korán nyit. Télen -10 fokba,vagy 20 km után lesz normál meleg a vizem.P0598 Thermostat Heater Control Circuit Low
Termóba nem szeretnék én sem másolatot berakni,azért ott jó lenne,ha sokáig pontos időben nyitna,zárna.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 18:51 Valaki segítsen

Bero írta:
Robin68 írta:
Bero írta: Hali! Mivel még nem kaptam választ így még egyszer leírom Az üzemanyag nyomásszabályzó hol található a kocsimban? Van valami speckó neve? Mennyibe kerülhet kicserélni kb? köszi


Feltételezem az a motor van a tiédben mint az enyémben ahogy látom. A nyomásszabályzót a motortérben keresd 8-as alkatrész. Nem tudom pontosan de olyan 5-6 ezres tétel talán. Ha több akkor bocsi.



Köszi! akkor ez tehát nem valami elektromos szerkezet! Érdekes Ez a 8-as alkatrész szokott tönkremenni? Olyan indításnál a kocsim mintha valahol 'elveszne' a nyomás,így nem is indul egyből! Szerelő meg csak széttárta a kezét,hogy nem tudja mi lehet a baj... Gyertyáknak,ha bajuk van mi a jele? 1 éve cseréltem mindet Bosch-ra (nembiztos,hogy erre a márkára) Köszi


Miért? Rossz a nyomásod? Nézem a rajzot,azt akartad a múltkor lecsavarni,a 8-ast mikor nyomást akartál mérni.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 14:11 Fûtés - Klíma

Gatinho írta:
YELLOW írta:
Gatinho írta: Sziasztok!

A klímám bekapcsoláskor furcsa morgó hangot hallat, ami 10-15mp alatt fokozatosan elhalkul. Néha induláskor a fordulatszám emelkedésével is hallok egy folyamatosan emelkedő-süllyedő hangot, ezt is csak közvetlen indulás után pár másodpercig.

A szervizben azt mondták, hogy klímakompresszor kezdi "megadni magát" és a tünetek rosszabbodni fognak(hangosabb lesz, tovább morog majd, stb.). Az új ára egy ilyennek kb. 200.000,-Ft, amit rohadtul nem szeretnék kiadni. Kérdésem, hogy érdemes-e bontottat, felújítottat venni, esetleg a sajátomat megpróbálni felújítani? Járt már valaki hasonló cipőben? Ha igen, akkor tudtok-e megbízható céget aki ilyennek a felújításával foglalkozik normális áron?


ez érdekes a 0 km-es új OFF autónkban is morog bekapcsoláskor, vagy épp sziszeg a gázos teló. mindenki azt mondja ezekre, hogy kezdi megadni magát az adott alkatrész. na neeee... a hűtőknek is van hangja, ilyen egy kompresszor,a bár hűtőknek nincs hangja, de az le van szigetelve mint állat.


Na, ezt már szeretem! Akkor inkább hozzá se nyúlok, sőt meg sem fogom hallani a morgást ezentúl.


Előbb kérj ajánlatot egy ilyen cégtől,vagy hasonlótól,hátha rendbe rakják negyedannyiért.
http://www.cool-mobil.hu/index...or-javitas
Keress a neten. Természetesen Garanciás legyen a javítás. Már ha a kompresszor a hibás.

anubisz Elküldve: 2011-09-30 14:04 Társalgó

Coyote írta:
gyorilaszlo írta: Hali! Nem találtam jobb témát,lécci segítsetek! Szétnéztem a motortérben,levettem a motorborító műanyagot... Ami az olajsapka körül van... Ami az olajsapkának balra van,tekerném vissza... Erre az egész fém kijön a helyéről,aztán szerencsére bele is ejtettem az motortérbe... Istennek nem találom! Sehogy nem sikerült visszatenni az egészet a helyére,az probléma ha ott nem tudom rögzíteni a motorburkolatot?

Ui.: Mintha picit olaj is jönne onnan ki... Sztem az nem egészséges... :S


Bal kézzel emeld fel a kocsit úgy, hogy a hátulja magasabban legyen. Kicsit rázogasd, majd kipottyan az alkatrész belőle!

Remélem segítettem


Hátha beesett a generátorba,aztán szétdarálja magát
Szerencsétlen csupa jókívánság

anubisz Elküldve: 2011-09-30 12:43 Ez se semmi

kempelen írta:
Robinson írta:
bmw320d4 írta: A link neve


hát igen, nem ártana, ha kezelni is tudná..


Biztosan aktív maradt a DSC.



Basszus,kiszakadt a futómű
És még az egyik hátsólámpa sem égett

anubisz Elküldve: 2011-09-30 12:37 hûtõ

Múltkor néztem a TIS be,van erre valami célszerszám,amit a kupakra kel csavarni,vagy mi,és megméri hogy jókor nyit a szelep,vagy nem. Bár értelmét nem látom,mert szinte többe kerül a vizsgálat,mint egy új zárósapka.
Ha jól látom,ez, de lehet hogy nem.
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/07/31

anubisz Elküldve: 2011-09-30 12:31 hûtõ

toncs írta:
bmw320d4 írta:
pneurob írta:
toncs írta: Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.


Szia

Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.



Tényleg érdemes sapkát cserélni, volt is vagy 10 éve erre visszahívás, de már nem emlékszem melyik típusra.

Itt tudsz venni olcsón jót



Köszönöm az ötleteket. Megnézem mindkettőt és jelentkezek



Meg nem kéne forrasztgatni, főleg amibe ekkora nyomás van. Ugye ha valahol 200 Km re szétnyílik,akkor nem olcsó az autómentő. Nekem is szétnyílt a Pályán. Bár én nem forrasztgattam, meg az a tizenvalahány ezer,nem égbekiáltó,jobb a biztonság. Valószínű a csöveid is ramaty állapotba lehetnek,jobb ha felkészülsz.
Körömmel megkapartam belül,úgy mállott mint a vizes kakaó. Ki is kelet cserélni szinte mindet. Ezt hogy forrasztottad volna meg?

anubisz Elküldve: 2011-09-29 19:46 Egyenetlen alapjárat

petermover írta: Ígértem egy rövid beszámolót a diagnosztikáról.

Nagyon korrekt a csapat, összeírtak mindent, ami bibis az autón, ma küldenek ajánlatot az egész hóbelevancra.

Ha visszaolvastok, látjátok a kórképet.
Megoldás banális: le volt húzva a légtömegmérő meg még egy jeladó csatlakozója.
Visszakötés után "jó" lett az alapjárat, legalábbis nem fullad indítás után, csak egy kicsit táncol. A vezérműtengely jeladót kell cseréni.

Azt már csak én gondolom hozzá, hogy az előző tulajnak biztos volt problémájuk az autóval, gondolom légtömegmérőt mondtak nekik első körben, ezért inkább kikötötték, hogy középértéket adjon, úgy adták el a kocsit.
Innen üzenem, a légtömegmérőnek - ha minden igaz - kutya baja.

Ezen kívül a várt problémák vannak a kocsival, van egy tömítéscsere, 3-4 szilentcsere, féktárcsa-fékbetét, stb, de ezekre számítottam alapból.

Kicsit megnyugodtam...
Köszi m_attila!


Fenébe,mégsem a benzin volt rossz? Ezért mondtam ,hogy a benzint felejtsd el. Csókoltatom a szerelőt aki ezt mondta neked,inkább felnyitotta volna a géptetőt. Oda se vinnék soha többet kocsit. Még ha telefonon mondta,akkor is. Most csak úgy finoman fogalmazok...

anubisz Elküldve: 2011-09-29 03:50 320d Motor

spongya írta:
Tano írta: Szerintem ne paráztassátok szegényt. Meleg időben a 3 mp körüli idő szerintem normális, nekem is ennyi idő alatt alszik ki a lámpa. Mostanában pedig amikor már kezdenek hidegek lenni a reggelek, kb 1 mp alatt kialszik.
Szerintem akkor kezdjen el aggódni, ha 5 vagy több mp-ig nem alszik el meleg időben.

köszi a válaszokat! tegnap egy komoly szerelővel beszéltem és ő is azt mondta ,hogy semmi gond a motorral (kis érdekességet leirok ami miatt voltam a szerelőnél,hátha valakit megment egy kis kellemetlenségtől:tesóm autoját vontattam a mühelybe mert nagyon durván zakatolt a motorja ,dizel autorol van szo,végül már cak rövid időre indult be.a mester le ellenőrizte
a vezérlését de mindent jonak talált.kicsit elgondolkodott majd megkérdezte,hogy mikor tankolt és biztos hogy gázolajat-e. A TANKBAN BENZIN VOLT...bocs az off-ért)



Azért gondolom,egy olajnyomást azért mértetek nem? Vagy csak ránézésre mondta?

anubisz Elküldve: 2011-09-28 14:05 Motorolaj

m_attila írta: 6x1


Coyote írta:
m_attila írta: 5,6 liter...



Tehát egy négyliteres meg 2x 1 literes flakonnal kell készülnöm köszi




Ja,ma néztem 2800Ft ( TESCÓBA ) a MOL 5-30 as olaja. Ahhoz képest a BMW olaj ingyen van.

anubisz Elküldve: 2011-09-28 14:01 Fûtõventillátor

tarkanyif írta: rakoncátlankodik nálam is v.mi a fűtéssel, mert az autóban néha álló helyzetben megindul a fűtés egy pillanatig, majd leáll.
Menet közben semmi gond, eddig!
Aki cserélt már sünit, az írja már le legyen kedves, hogy merre van ez a "drága kis állat", mert felakarok készülni, hogyha beüt a dolog, csak leveszem a polcról és kicserélem.
újat hol érdemes venni és milyet, mert v.hol v.mi "rövid" félét olvastam.

fotók vagy videó nagy segítség lenne.
köszi


2 oldalon van középtájt,csak a zenét halkítsd le,mert borzalom.

anubisz Elküldve: 2011-09-27 10:56 Motorolaj

nickname írta:
Coyote írta:
kempelen írta:
Normális dolog ha kicsit csipegeti és szerintem 12 ezer km után ha csak ennyit eszik az elfogadható eredmény.
Persze mindig lesznek olyanok, akiknek nem fogy az olaj. Az még jobb eredmény, de a tiéd is elfogadható, elvégre te használod is az autót.


Aki tudja, hogyan működik a motor, az nem írogat őszintén olyan baromságokat, hogy "az enyém nem eszi az olajat" Én teljesen ki vagyok békülve ezzel az olajfogyasztással, főleg annak fényében, hogy még "szokjuk egymást" az autóval.

kempelen írta:
Ha tudod milyen olaj volt utoljára beletöltve és otthon van még egy fél flakonnal, akkor én utánatöltenék és legkésőbb 3 ezer kilométer múlva (amikor 15 ezernél jársz) kicserélném az olajat.
A minimum szint felett 2-3 mm-el még biztonságos persze csak addig míg alá nem mész. De elméletben ekkor felgyullad a sárga figyelmeztető lámpa.

Jómagam mindig 15 ezrenként (vagy évente) cserélem. Pont a fele idő, mint amit hivatalosan előír.


Elvileg valami rohadt drága (5.5k HUF/liter), fémdobozos BMW long life olajat raktak bele, amiről persze tudom, hogy csak egy speckó Castrol, szépen csomagolva. Vajon milyen Castrol lehet? Milyet ajánlanál utántöltésre? Jön a tél, jönnek a reggeli mínuszok és a hidegindítások, valami ehhez passzoló olajjal kellene utántölteni gondolom.
Még egyszer nem szeretném "átbaszatni" magam a drága "BMW" olajjal, így várom a javaslatokat, hogy mire cseréltessem. Maradnék a Castrolnál, mert az van a betöltőnyíláson, és én még hiszek abban, hogy a BMW tudja mit csinál
Az utóbbi HIBÁTLAN 120000 km mindenképp ezt támasztja alá, pedig 167000 km-nél járok.


azt a rohadt drága BMW olajat 2200 ft/L áron meg lehet venni



Ezt akartam én is írni,csak nem akartam belepofázni mindenbe. Ahhoz képest hogy a MOL olaj 5-30 as 1800 a Tescóba,azért a 2200 Longlife nem drága.