petermover írta:
Nem biztos, hogy a hideg okozza.
Nekem holnap nézik meg a kocsit, mert mindegy, hogy hidegen, vagy melegen, de ha elindítom, és rápöccintek a gázra, akkor lefullad, vagy nagyon himbálózik 4-500-as fordulaton. Ha tartom rajt a lábam, akkor persze megy, de ha röviden megnyomom és leveszem lábam, akkor lefullad.
Ha felmelegszik egy kicsit a motor, onnantól semmi baja, leszámítva hogy magasabb az alapjárat a normálisnál.
Viszont, ha indításkor és utána sem érek hozzá a gázpedálhoz, akkor szépen ketyeg a motor (kicsit magasabb fordulaton), és felmelegszik, utána semmi gond, nem fullad.
Elég ha a kék zónából kiér a vízhőmérő mutatója.
Nézd meg te is, hogy indításkor nincs rajt a lábad a gázpedálon, úgyis csinálja-e, vagy akkor szépen jár.
Remélem holnap kiderül, mi okozza nálam, és megosztom.
Á,nálam más a gond,nekem sose fullad,semmi gond vele,csak reggel hidegen ha indítok simán,lefullad az első indításra,és ha be is röffen,rezeg,vibrál,egyenetlenül jár a motor,úgy 1,2 percig amíg le nem megy a fordulat alapjárati szintre. Ha csak egy leheletnyit rápöccintek a gázra indításkor,akkor már nem fullad be,de akkor is darabosan jár,1,2 percig,aztán semmi gond vele.
Nálad valami szenzor mér rossz értéket,valami hőfok jeladó,lehet. És ez miatt másképp dúsítja a cuccot,vagy sokat,vagy keveset kap. Azért fullad,szerintem. Én már tavaly télen is ezzel szoptam, -5,8 fokba már 3,4 szer kellett indítanom,ha nem adtam gázt neki,csak úgy rőffent be,és borzalmasan járt benne a motor,aztán 2 perc,fordulat leesik utána olyan a hangja,hogy alig lehet megállapítani,most áll a motor,vagy jár.
Nekem is valami tuti rossz értéket küld. Sajna a hibatárolóba semmit nem rak be. Így meg szívás,és sok pénz mire kisimogatják majd a kocsiból a hibát.
Bár,ha szépen kérem csak megmondja nekik