anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-09-27 10:50 Ápolás, tisztítás

Az egyes elemeket a festéshez (pl.:ülés, műszerfal, könyöklő) kiszerelve kérjük.

Az ülések festéséhez szükséges festéket (az ár tartalmazza) minden típushoz külön rendelünk, ehhez a pontos szín ismerete, vagy alvázszám szükséges.

BŐRTISZTÍTÁS, ÁPOLÁS 2500,-Ft / ülés

10.000,-Ft/ komplett belső
BŐRFESTÉS (tisztítás, festés gyári színnel!, impregnálás) 20.000,-Ft/ ülés

80.000,-Ft/ komplett belső
RESTAURÁLÁS EGYEDI ÁRKÉPZÉS (ÁLLAPOTSZERINT)

Persze 100 ezer és még szereljem is ki az üléseket és műszerfalat meg az egész belsőt, és még vigyem is oda,meg hozzam is el,az megint egy 100-as
200 ért,már majdnem újra bőrözik.

anubisz Elküldve: 2011-09-27 10:05 Hidegindításkor "himbál" a motor

petermover írta: Nem biztos, hogy a hideg okozza.
Nekem holnap nézik meg a kocsit, mert mindegy, hogy hidegen, vagy melegen, de ha elindítom, és rápöccintek a gázra, akkor lefullad, vagy nagyon himbálózik 4-500-as fordulaton. Ha tartom rajt a lábam, akkor persze megy, de ha röviden megnyomom és leveszem lábam, akkor lefullad.
Ha felmelegszik egy kicsit a motor, onnantól semmi baja, leszámítva hogy magasabb az alapjárat a normálisnál.
Viszont, ha indításkor és utána sem érek hozzá a gázpedálhoz, akkor szépen ketyeg a motor (kicsit magasabb fordulaton), és felmelegszik, utána semmi gond, nem fullad.
Elég ha a kék zónából kiér a vízhőmérő mutatója.

Nézd meg te is, hogy indításkor nincs rajt a lábad a gázpedálon, úgyis csinálja-e, vagy akkor szépen jár.
Remélem holnap kiderül, mi okozza nálam, és megosztom.


Á,nálam más a gond,nekem sose fullad,semmi gond vele,csak reggel hidegen ha indítok simán,lefullad az első indításra,és ha be is röffen,rezeg,vibrál,egyenetlenül jár a motor,úgy 1,2 percig amíg le nem megy a fordulat alapjárati szintre. Ha csak egy leheletnyit rápöccintek a gázra indításkor,akkor már nem fullad be,de akkor is darabosan jár,1,2 percig,aztán semmi gond vele.
Nálad valami szenzor mér rossz értéket,valami hőfok jeladó,lehet. És ez miatt másképp dúsítja a cuccot,vagy sokat,vagy keveset kap. Azért fullad,szerintem. Én már tavaly télen is ezzel szoptam, -5,8 fokba már 3,4 szer kellett indítanom,ha nem adtam gázt neki,csak úgy rőffent be,és borzalmasan járt benne a motor,aztán 2 perc,fordulat leesik utána olyan a hangja,hogy alig lehet megállapítani,most áll a motor,vagy jár.
Nekem is valami tuti rossz értéket küld. Sajna a hibatárolóba semmit nem rak be. Így meg szívás,és sok pénz mire kisimogatják majd a kocsiból a hibát.
Bár,ha szépen kérem csak megmondja nekik

anubisz Elküldve: 2011-09-27 09:28 Hidegindításkor "himbál" a motor

tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


Szívás lesz vele. Már +5 foknál szopik az enyém,de melegbe is az első indításnál reggel. Most várom,hogy hidegebb legyen,aztán elviszem egy komolyabb műhelybe,ahol kitudnak mindent mérni. Nekem nemnagyon tudták kezelni ezt a helyzetet a szakszervizben,mert ugye csak 1,2 percig áll fent egy nap, reggel.
Én elfogom ide vinni,mondták várjunk amíg hidegebb lesz,hogy jobban előjöjjön a probléma.
http://injektor.hu/index.jsp?id=1&akt=1
Érdemes olvasgatni az oldalukon,van sok írás,infó mindenről.

anubisz Elküldve: 2011-09-27 08:49 Légtömegmérõ

venyi írta: Olyan bajom van a légtömegmérővel, hogy a teszt szerint a beszívott levegő hőmérsékletét állandóan -40 C- nak érzékeli, ennek megfelelően dúsabb keveréket adagol, így nagyobb a fogyasztásom. Lehet ezzel valamit kezdeni, vagy csere ?


Hát ugye,azon állítgatni nem lehet,és nincs is mit. Max tisztítani,azt is módjával.Így sok választásod nincs.
Tömegmérő az méri a hőmérsékletet is? azt hittem azt külön méri más. Nemtom,csak kérdezem.
Azt hittem ez méri itt a 3-as.
http://bmwfans.info/parts/cata...ld_system/
Temperature sensor air

Nekem menet közben néha 50 fokot is kiír,onnan előröl menet közben kicsit meleg lenne ez a levegő.

Amúgy biztos én nem értek hozzá,de itt se írja,hogy mér hőfokot,és a diag se mutat levegő hőfok értéket.
http://injektor.hu/index.jsp?i...&akt=2

anubisz Elküldve: 2011-09-27 08:43 Egyenetlen alapjárat

petermover írta: Ma reggel klíma nélkül jöttem dolgozni, csak amíg a párát leszedte, addig volt bekapcsolva.
Eredmény: ha megálltam egy kereszteződésben, 900, utána a körforgalomban 800 körül, majd a parkolóban amikor beértem 650 körül mozgolódott a mutató. Nem állt be szögesen, hanem ficánkolt kicsit, azt hittem le is fullad először. Ma megyek megnézetni, remélem nem lesz túl nagy a baj

Offtopic: miért van az, hogy csak munkahelyről tudok írni a fórumba?
Ugyanaz a gép van itt is, otthon kettő is (Mac-ek), ugyanaz a frissített oprendszer.
Sem Safari, sem Firefox, sem Chrome alól nem tudok írni egyik gépről sem, ha otthon vagyok, nem töltődik be az oldal rendesen, csak tekeri tekeri a betöltő ikont. Ide bejövök, és simán betöltődik, tudok írni... Leállítottam az AdBlock-ot, de az sem segített (és itt munkahelyen is van AdBlock bekapcsolva, tehát nem az a baj).
A netszolgáltató lehet a ludas?


AdBlock csak reklám ablakot szűri,főleg ha te adsz hozzá szűrőket. Én is használom,az nem befolyásolja.Ha egy gépen,se megy,és egy böngészővel sem,az valami net probléma lesz.
Ha wifid van,néha meg kéne nézni van e hozzá újabb Firmware,mert nemárt frissíteni,ha van hozzá újabb. Kéne net sebesség tesztet is mérni vagy 4 oldalon,mert nem mind egyformát mér. Húzd ki a modemet,és a wifit 1 percre a konnektorból,bár ez csak arra gyógymód,ha eldobja a jelet.Vagy le kel resetelni,de akkor elvész minden beállítás,SSID, és a jelszó is,újra kel konfigurálni,ami nem gond,ha kábelnek van,és Dinamikus IP cím. Ha ezekkel se megy akkor az net lesz. Böngésző bővitményekkel vigyázni kel,mert nagyon keresztbe tudják verni a rendszert, Ki tudja menyire kompatibilisek az OS-el. Amúgy azt tudnod kel,hogy az Ablock komoly szinten lassítja a böngészést,múltkor láttam egy listát,hát az első 3,4 be benne volt.
Bár érdekes hogy csak ezzel az oldallal csinálja neked.

anubisz Elküldve: 2011-09-26 18:54 Chip tuning

Robinson írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Van valaki esetleg, aki itt: http://www.autochip.hu/ csináltatott chiptuningot 150 lovas 20d-re és tudna esetleg hosszabb távú (mondjuk 1-2év) tapasztalatairól beszámolót írni?


Szeva.

Most lesznek, akiket magamra haragítok.

Én nem csináltatnék. Náluk. Sem. Náluk főleg. Ha már nagyon tuningoltatni akarnék minimum olyan helyet választanék, ahol le is tudják mérni az autó teljesítményét, vagy vállalnak garanciát a mérések erejéig. Merthogy milyen az, hogy az érzésedre bízzák, hogy "na most nagyon megcsináltuk a kocsidat öcsém".
Előtte utána egy független helyen méretnék. Ha nem hozza a megfelelő értéket, visszakérni a pénzt azt hello.

Hozzáteszem, nem hiszek ezekben a kuruzslókban. Kuruzslóknak tartom őket, mert milyen már az, hogy van egy darab ember, aki azt állítja magáról, hogy minden márka minden tipusának minden paraméterét behatóan ismeri. Annyira, hogy még optimalizálni is tudja őket. Kell ezt még ragoznom?

Ez vicc!


Van ott referencia lista bőven csak a kérdés ki írta mind oda.Az összes autó típust lehet náluk,csodálom hogy Ferrarival nem foglalkoznak. Van olyan műhely ahol tuningolnak és nem lehet mérni a teljesítményt? Akkor hogy mérik ki,hogy sikerült e.Csak beforrasszák a dobozt aztán jóvan?


Úgy ahogy mondod...


akkor azért ilyen olcsó mert egy komoly tuning az méregdrága. Nem 50,60 ezer.Szar Lambda szonda kerül majdnem annyiba,nem egy komoly teljesítmény növelés.
Régi kocsit nem félteném tőle,de új 10,15 millás kocsiba biztos nem kötném be,főleg ha garanciás még.Én amit láttam ott előtte,utána padon mérik,és látni a különbséget.
Ahol ezt nem tudják megcsinálni,ott biztos nem szereltetném be.

anubisz Elküldve: 2011-09-26 17:52 Chip tuning

Robinson írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Van valaki esetleg, aki itt: http://www.autochip.hu/ csináltatott chiptuningot 150 lovas 20d-re és tudna esetleg hosszabb távú (mondjuk 1-2év) tapasztalatairól beszámolót írni?


Szeva.

Most lesznek, akiket magamra haragítok.

Én nem csináltatnék. Náluk. Sem. Náluk főleg. Ha már nagyon tuningoltatni akarnék minimum olyan helyet választanék, ahol le is tudják mérni az autó teljesítményét, vagy vállalnak garanciát a mérések erejéig. Merthogy milyen az, hogy az érzésedre bízzák, hogy "na most nagyon megcsináltuk a kocsidat öcsém".
Előtte utána egy független helyen méretnék. Ha nem hozza a megfelelő értéket, visszakérni a pénzt azt hello.

Hozzáteszem, nem hiszek ezekben a kuruzslókban. Kuruzslóknak tartom őket, mert milyen már az, hogy van egy darab ember, aki azt állítja magáról, hogy minden márka minden tipusának minden paraméterét behatóan ismeri. Annyira, hogy még optimalizálni is tudja őket. Kell ezt még ragoznom?

Ez vicc!


Van ott referencia lista bőven csak a kérdés ki írta mind oda.Az összes autó típust lehet náluk,csodálom hogy Ferrarival nem foglalkoznak. Van olyan műhely ahol tuningolnak és nem lehet mérni a teljesítményt? Akkor hogy mérik ki,hogy sikerült e.Csak beforrasszák a dobozt aztán jóvan?

anubisz Elküldve: 2011-09-26 17:43 Egyenetlen alapjárat

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
petermover írta:
anubisz írta:

Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.

Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.


Fogom, én is iróniára gondoltam, csak nem jutott eszembe hirtelen a szó

Kicsit a témához.
Igaz, hogy holnap megyek diagnosztikára, de hétvégén volt egy furcsaság, ami felett eddig elsiklottam.
Mekkora a normál alapjárata a kocsimnak?
Mert mindig 950 körül volt, amióta megvettem, most meg hétvégén többször is lement 600 környékére, és olyan szépen járt a motor, olyan simán, mintha ez lenne a normális.
950-1000-es alapjáraton kicsit hangos nekem, főleg ha a légkondi is be van kapcsolva.



950, 1000 biztos nem jó. nekem akkor jár 1000 mikor reggel hideg. Utána lemegy úgy 600,650 köré.hogy neked menyi alapon nem tudom,de az 1000,és 950 azt tuti,hogy rossz.Tehát eleven valami bibi lehet, Kíváncsi leszek a diagnosztikai eredményre.


Nincs semmi baja, egyszerűen nem kellene kinyomott kuplunggal gurulni.


Én a benzinesre írtam,nem a dízelesre.Benzinesnek biztos nem normális a 950,1000 fordulat alapjáraton. Az magas valamiért.

anubisz Elküldve: 2011-09-26 15:43 Futómû és hibái

bbali81 írta:
anubisz írta:

Csak nehogy első féltengely legyen. Úgy 150 körül van darabja.Én már cseréltem kettőt.Bár szerintem futóművel lesz valami. Ugye csak úgy derül ki,ha megnézitek. Van ott pár dolog ami elkophat.


nyugtass csak
Megnézetem mindenképp, köszi az infót de féltengely csak nem lötyöghet, hogy ilyen hangot ad reggelente


Hát nem tudom, állítólag ropogni vagy mit szokott,főleg kanyarodáskor ,nekem még nem csinálta,a BMW be alámentek,megrángatták,volt már kicsi holtjátéka,aztán inkább kicseréltem mindkettőt,ezt meg elraktam tartalékba,mert még jó,meg állítólag fel is lehet újítani. Mondjuk már komplett kormányművet is cseréltem,meg szinte mindent. " leng.Csill. Lengőkar,meg az aprólék.
Szólhat ott akármi,jól megkel rángatni,nézni mi van elszállva.

anubisz Elküldve: 2011-09-26 15:13 Egyenetlen alapjárat

petermover írta:
anubisz írta:

Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.

Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.


Fogom, én is iróniára gondoltam, csak nem jutott eszembe hirtelen a szó

Kicsit a témához.
Igaz, hogy holnap megyek diagnosztikára, de hétvégén volt egy furcsaság, ami felett eddig elsiklottam.
Mekkora a normál alapjárata a kocsimnak?
Mert mindig 950 körül volt, amióta megvettem, most meg hétvégén többször is lement 600 környékére, és olyan szépen járt a motor, olyan simán, mintha ez lenne a normális.
950-1000-es alapjáraton kicsit hangos nekem, főleg ha a légkondi is be van kapcsolva.



950, 1000 biztos nem jó. nekem akkor jár 1000 mikor reggel hideg. Utána lemegy úgy 600,650 köré.hogy neked menyi alapon nem tudom,de az 1000,és 950 azt tuti,hogy rossz.Tehát eleven valami bibi lehet, Kíváncsi leszek a diagnosztikai eredményre.

anubisz Elküldve: 2011-09-26 15:07 Futómû és hibái

bbali81 írta: Sziasztok,

Kis segítség kellene, hátha másnál is volt ilyen probléma... csak, hogy mire is számítsak.
Bal első keréktől reggelente jön egy olyan hang mintha egy csőbe valamit kopogtatnál (ezt nem tudom máshoz hasonlítani bocs) szóval mintha egy műanyag csőbe bedugnál egy vasat és kopogtatnád + 80km/h-nál faszán rázza a kormányt csinál rajta kb 1 cm-es holtjátékot. 80 alatt és 90 fölött nem csinálja. Csak ebben a sávban...
ha mentem vele kb 10 km-t akkor már nem hallom csak reggel hidegen...

Mi lehet...?

Please advise,

Thx

BBali


Csak nehogy első féltengely legyen. Úgy 150 körül van darabja.Én már cseréltem kettőt.Bár szerintem futóművel lesz valami. Ugye csak úgy derül ki,ha megnézitek. Van ott pár dolog ami elkophat.

anubisz Elküldve: 2011-09-25 13:48 Hûtõvíz

smobika írta: Sziasztok a gondom a következő. 98 as 318i-m van és sajnos felforralja a vizet általában ha sokat állok egyhelyben "dugóban" de volt már példa arra is hogy amikor épp leparkoltam. A hűtőventillátorom jó mert ha bekapcsolom a klímát elindul. De ha rövidre zárom meg sem mozdul. Van valakinek tippje hogy mi lehet a baj? Előre is köszönöm.


Rá kellett volna már rég dugni OBD re, az beírja. Nekem korán nyit,azt is beírja. Egyszerűbb még mielőtt kicseréled a fél kocsit.

anubisz Elküldve: 2011-09-25 13:44 Heeelp...!

Az én gyári riasztóm se húzza fel az ablakot,csak az utólag beszerel riasztó teszi meg ezt.

anubisz Elküldve: 2011-09-24 22:48 Heeelp...!

Gyozy írta: Régebben már írtam, de egy pár kérdés még nem tisztázódott le bennem:


1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. Ti mire tippeltek?

2.Álló helyzetben, ha pl. beparkolok valahova és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor visszaugrik és megint jó lesz.

3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.

4. Hidegindításnál néha kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!

5. Álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?

6. Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?


Riasztó: A tetősöknél,mint nálam a tetőn van az ultrahang érzékelő,nálad ugye vászonra nem tehetik,így gyárilag nem tudom hol van cabrióban, Lehet nincs benne,de rendelni biztos lehet vele gyárilag. Majd utána nézek a manuálodba holnap,hogy ha van,akkor hol található,most nincs türelmem hozzá.
Kopogás.
Ugye a kopogás,koppanás nem jó,sem autónál,sem űrsiklónál. Valami megadni készül magát.
Kormánymű,futómű,valami nagyon kopott,mert ugye nem úgy árulják újonnan,hogy kopog mikor kormányzol.
Lehet a szervószivattyúd akarja megadni magát,ha elmegy a szervó,ugye nem puszira csinálja ezt is. Ez csak tipp,nem vagyok szakértő. De ha elmegy a szervó,csak az lehet,valószínűleg. Én azzal kezdeném.
Hidegen ráz,hát nekem is vannak ilyen gondjaim,még nem orvosoltam,csak hidegen úgy fél,egy percig, aztán minden ok. Úgyhogy nem vagy egyedűl.

anubisz Elküldve: 2011-09-24 22:12 Heeelp...!

YELLOW írta:
anubisz írta:
Gyozy írta: Azt akartam még kérdezni, hogy le akarom mostani a motort, de félek, hogy valami elromlik, mert annyi elektromos vezeték van benne! Az angel eyes karikákat is most rakattam be, nem örülnék, ha bedöglene! Neked erről mi a tapasztalatod?


Én szarrá mostam 2 hete, hagytam a napon 1 órát aztán pöccre indult. Előtte brigéció sprével fújtam le. Persze, azért az elektromos dolgoknál nem kel tövig nyomni,és nem ipari nagynyomásúval kel csinálni,hogy a vezetékeket is elvágja
Nyugodtan mosd le,vigyázz a motorháztető belső szigetelés megzuhan a víztől,amit magába szív,ha kiszárad semmi gond,de jobb ha leveszed előtte.
Mindenűt nyomhatod kajakra,csak ahol a relék vannak ott óvatosan,bár teljesen szigetelt dobozba van,de kitudja milyenek neked benne a tömítések.
Még addig amíg melegen süt a nap,és nyitott tetővel hagyd vagy 2 órát had száradjon,én inkább vártam,tudod a generátor stb.. jobb ha kiszárad,az a biztos.


én nem vártam, mégis indult..... mondjuk brigéc és simán folyóvíz. (mármint nem Tisza vagy Duna víz) én verettem is neki. de valóban jobb félni, mint megijedni.



Hát nagy meleg volt,tudom elindul utána is,hiába kap a generátor,de inkább vártam,hátha kapott valami csati, aztán nem akartam hibakódot,vagy fals riasztásokat. Nem is inkább attól féltem,hogy nem indul be.