anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-09-24 20:31 Heeelp...!

Gyozy írta: Sziasztok!

Lenne egy pár alkatrész amit vennem kellene, de nem tudom a cikkszámát, ha valaki tud segíteni nagyon megköszönném!

Hiányzik egy kis takaró műanyag, sajnos nem lett valami jó kép.


Ez meg letört a kesztyűtartóból.


Ez is letört.


Na ez egy jó kérdés, hogy mi, valaki tudja?

Ilyen kódok vannak rajta, két oldalán is van más-más:
09 4403 01 CODE I.
09 4403 02 CODE II.
09 4403 03 CODE III.
09 4403 04 CODE IV.

1 427 222.9 CODE I.
1 427 789.9 CODE II.
1 433 214.9 CODE III.
1 433 215.9 CODE IV.
1 427 791.9 Co.16R

Nekem elég kicsik lettek a képek, ezért rakok direkt linket is!
http://kepfeltoltes.hu/110924/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110924/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110924/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110924/...es.hu_.jpg

Köszönöm a segítséget előre is!

Üdv!




Kesztyűtartó
http://bmwfans.info/parts/cata...glove_box/
3 alkatrész,ha jól ismertem fel a képeden,gondolom ami megtartja mikor nyitva van,
Rá szerkesztek ha megtaláltam a többit.

1 kép itt nézd meg mi az,mert nagyon szar a kép,és fogalmam sincs mi az.
http://bmwfans.info/parts/cata...e_cubbies/


3 kép talán ez,ha jól látom
http://bmwfans.info/parts/cata...ism_front/
13 alkatrész,de gondolom felismered ha erről van szó.

az a csati meg aranyos tényleg,csak azt kellett volna lefotózni,hogy honnan szedted le,vagy hova való.

anubisz Elküldve: 2011-09-24 20:21 320d Motor

hil írta:
spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Annak a lámpának két funkciója van: piros az olajnyomás hiányára, sárga az alacsony olajszintre figyelmeztet. most Neked melyikkel van problémád???
Azt az olajszint szenzort, ami az olajteknő alján van takarítgathatod napestig, megjavulni nem fog. Egyébként viszkozitást nem figyel és az olaj minőségét sem. Valóban felejtős utángyárit venni, csak a Hella a jó hosszú távon.



Főleg télen - 10 fokba nem előnyős ha csak másodpercek múlva épül fel az olajnyomásod. Ennek járj utána,ha tényleg a piros nem alszik ki egyből.

anubisz Elküldve: 2011-09-23 21:59 Hűtővíz..:S

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Üdv! Nekem is ez a gondom. De már jó ideje. Néha előjön,néha nem. Nekem ajánlották a hűtő tömítést (csövek stb),de itt írta egy kolléga,hogy a vége csak hengerfej tömítés lett. Amit még írni akarok,ne legyél AUDIsta ! A propeller legyen veled


Megőrültél Beró. nehogy bele tegyél ilyen szart. Az csak vészmagoldás,ha valahol a pályán vagy külföldön azt szivárgásod van . Lerakódik neked ott a rendszerbe mindenhol. Életbe nem pucolod ki. Csak megbosszulja magát. Ezek csak vészmegoldások,hogy valahonnan haza tudjál jutni.


Ja hallod,én nem ilyen trutyira gondoltam,hanem a csövek tömítését nézze meg,hogy jó-e: Bilincsek feszesek-e stb. Bocs kicsi rosszul fogalmaztam !


Jólvan,azt hittem valami szart akarsz beleborítani.

anubisz Elküldve: 2011-09-23 21:55 Egyenetlen alapjárat

petermover írta:
anubisz írta:
Hát akkor jól van.Ha már a szervízvezető is azt mondja. Mint az orvosnál,egyből azt kérdezik dohányzol? ha igen,onnantól mindent arra fognak.
Akkor csak ki kel autózni a benzint és már meg is oldódik a probléma.
Azt már nem is említem,hogy évek óta magánkúton tankolok,és oda is a Mol szálit,sosem volt ilyen gondom.
Kár,hogy a többi BMW,Merci,Porsche nem köhög a Mol benzintől.
Az meg,hogy 2 percig rossz csak a benzin,utána már semmi gond vele, se gyorsításnál,lassításnál,lámpánál nem fullad le a rossz benzintől.
Arról sem beszélve,hogy Közép Európa legmodernebb finomítója a Molnak van,Még az OMV nél is sokkal modernebb,és nem az ujjamból szoptam ki,hanem a Gazdasági újság írta,mikor ment a Mol részvény vásárlási mizéria.
Mert ugye hidegen még rá lehet fogni,hogy biztos rossz a dúsítás,vagy keverési arány a rossz minőség miatt,de hogy melegen is csinálja indításkor,és 2 perc után minden oké. Sok milliárdos berendezések minek,amik folyamatosan ellenőrzik a minőséget a gyártás alatt,meg kiszállítanak isten tudja hány tartálykocsi cuccot,szerte az országba,mégsincs tele pöfögő autókkal a város, vagy csak az a 40,50 liter volt rossz ami hozzád ment.
Meg ha ennyire rossz az égés,akkor csak generálna valami hibakódot, mert, hogy mind a 4,6 hengerbe tökéletes legyen az égés,egy henger se hagy ki,minden szuper,de csak lefullad,és nem gyullad a benzin,vagy mi lehet vele,hát az érdekes.
Biztos olyan mint a Brikett,nem mindegy milyen szénből sajtolják,mert nem egyforma a fűtőértéke. Csúnya Molosok direkt megbütykölik a benzint,hogy ne menjenek a kocsik,és senki ne járjon hozzájuk tankolni. Mert az senkinek nem fog feltűnni,ha ott tankol onnan már tolni kell a kocsit.
Mert ugye a sztori pont az,mikor nálad szuper a kocsi,aztán kölcsönkérik,annál meg 50 méter után beszarik valami,kész. Elbaszta a kocsit,szóba sem jöhet,hogy pont nála jött elő egy hiba.
Te pont tankoltál,utána hiba,csak a benzin lehet.
El sem tudom képzelni mi lehet abba a benzinbe ami ezt teszi 2 percig. Mert van különbség üzemanyag között igen,pár % teljesítménybe főleg a dizelnél, mínuszokba, hogy indul,na de 2 percig nem megy utána minden oké,ilyet még nem láttam.
Na mindegy,biztos nincs igazam,de mindig tanul az ember,ha 1 hét után már semmi baja nem lesz a kocsidnak,ezzel a lehetőseggel is okosabb lettem.


Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.

Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.

anubisz Elküldve: 2011-09-23 10:25 Egyenetlen alapjárat

petermover írta:
anubisz írta:
Jó hogy mindent a benzinre lehet fogni. Az nem jut senki eszébe,hogy akkor a többi 1000 kicsi se megy biztos aki ott tankolt,ha csak a fele érzékeny ennyire a benzinre akkor már 100,200 kocsi állna a benzinkút után,sorban ,mind indítgatna a kocsiját.
A benzint felejtsd el,annak semmi köze hozzá.
1. illik kicserélni az üzemanyag szűrőt ugye,mivel ki tudja az előző tulajok menyit mentek vele,lehet van már a szűrőbe vagy 50 ezer,vagy 100.
Légtömegmérőt is illene megtisztítani.
Bár nem értem,ha ilyeneket művel,és semmit nem ír be hibának,már ha ki lett olvasva,ha meg nem minek addig találgatni. Lehet ott a válasz,csak meg kéne nézni.
Gyertyákat is illene kicserélni,mégha nem is ez okozza,de kitudja mi,és mióta van benne.
Hátsó nyikorgásod lehet toronycsapágy csinálja. Enyém is nyikorgott mint a szekér. Toronycsapágy volt. csere és megszűnt.
Ha megvetted alapból meg kellene nézni milyen hibák vannak a hibatárolóban,ha van ellenőrizni,utána törölni,hogy üres legyen,és ha utána beír valamit,tudd,hogy az már nálad csinálta.
Úgy első körben ennyi.
És igen, alapjárati motort és a lambda szonda is lehet,de szerintem csak be kéne írnia a hibát,legalább az esetek többségében.
Már lehet gyűjteni a zsebpénzt. Lambda, lég.t mérő stb.. 30-50 között. meg az apró.
Kopogásokat,nyikorgásokat nem is merem számolni.
És köszöntelek,a Valóság sivatagában. Hogy idézzem Morfeuszt.



Amikor felhívtam a tulajt, hogy mi újság, azonnal hívta a szervízvezetőt, akihez hordta a kocsit. Az első kérdése az volt, hogy M-O-L kúton tankoltam-e. Amikor felhívtam M. Attilát, neki is elsőre az üzemanyag volt gyanús.
Ettől persze nem nyugszom meg, és én is szeretném kideríteni az igazságot.
Ma reggel is beültem, elindítottam, gázhoz nem is nyúltam, gyönyörűen ketyegett, alapjárat stabil volt, nem ingadozott. Amíg le nem szedte a párát az ablakról, addig járattam a motort, ezután pedig már semmi gond nem volt vele. Tehát 2 perc után már jó, de minden indításnál el kell vele játszani ezt.
Nem vagyok nagy szakember, de ha valami egyszerűen rossz, akkor állandóan produkálná a hibát, pl. minden megállásnál fulladozna. Üzemanyag szűrő ha koszos, akkor menet közben is dadogna, ha jól gondolom.
Ettől függetlenül értem amit mondasz, nem is akarom ráfogni csakis az üzemanyagra, de tény, hogy tankolás előtt 1 héttel, és 5 perccel sem csinált ilyet. Mindez azóta van, amióta megtankoltam azon a kúton.

Az autót úgy vettem meg (ismerősök között többféle BMW van, 5ös sedan, 5ös kombi, új 5ös, igazából csak 5ösök , hogy tudtam, muszáj lesz rá költeni. Ez be volt tervezve, már eleve úgy vettem meg a kocsit, hogy minimum stab pálcák, szilentek, de lehet, hogy több kell hátra, illetve a kötelező cuccokat cseréltetem. Jelen esetben az, hogy 80ezer, 150ezer, vagy 250ezer lesz az első mókám a szervízben, nem annyira érdekel. Ha érdekelne, vettem volna a másik mellé még egy Megane-t...
Ezért vettem ilyen autót. Ha akartam volna, akkor 2006-2007-es 3ast vettem volna, de arra is ugyanúgy rá kell költeni 0,5-1 millát egy év alatt, ha valami gebasz van. Annyi pénzem meg ne álljon egy autóban, mikor ugyanúgy kiszolgál ez is. Amúgy meg 10 éve, hülye tinédzser korom óta ácsingózok erre a faceliftes E46-os sedanra. Azóta sem tudott szebbet mutatni nekem a BMW. Szóval, ő most a második feleségem...



Hát akkor jól van.Ha már a szervízvezető is azt mondja. Mint az orvosnál,egyből azt kérdezik dohányzol? ha igen,onnantól mindent arra fognak.
Akkor csak ki kel autózni a benzint és már meg is oldódik a probléma.
Azt már nem is említem,hogy évek óta magánkúton tankolok,és oda is a Mol szálit,sosem volt ilyen gondom.
Kár,hogy a többi BMW,Merci,Porsche nem köhög a Mol benzintől.
Az meg,hogy 2 percig rossz csak a benzin,utána már semmi gond vele, se gyorsításnál,lassításnál,lámpánál nem fullad le a rossz benzintől.
Arról sem beszélve,hogy Közép Európa legmodernebb finomítója a Molnak van,Még az OMV nél is sokkal modernebb,és nem az ujjamból szoptam ki,hanem a Gazdasági újság írta,mikor ment a Mol részvény vásárlási mizéria.
Mert ugye hidegen még rá lehet fogni,hogy biztos rossz a dúsítás,vagy keverési arány a rossz minőség miatt,de hogy melegen is csinálja indításkor,és 2 perc után minden oké. Sok milliárdos berendezések minek,amik folyamatosan ellenőrzik a minőséget a gyártás alatt,meg kiszállítanak isten tudja hány tartálykocsi cuccot,szerte az országba,mégsincs tele pöfögő autókkal a város, vagy csak az a 40,50 liter volt rossz ami hozzád ment.
Meg ha ennyire rossz az égés,akkor csak generálna valami hibakódot, mert, hogy mind a 4,6 hengerbe tökéletes legyen az égés,egy henger se hagy ki,minden szuper,de csak lefullad,és nem gyullad a benzin,vagy mi lehet vele,hát az érdekes.
Biztos olyan mint a Brikett,nem mindegy milyen szénből sajtolják,mert nem egyforma a fűtőértéke. Csúnya Molosok direkt megbütykölik a benzint,hogy ne menjenek a kocsik,és senki ne járjon hozzájuk tankolni. Mert az senkinek nem fog feltűnni,ha ott tankol onnan már tolni kell a kocsit.
Mert ugye a sztori pont az,mikor nálad szuper a kocsi,aztán kölcsönkérik,annál meg 50 méter után beszarik valami,kész. Elbaszta a kocsit,szóba sem jöhet,hogy pont nála jött elő egy hiba.
Te pont tankoltál,utána hiba,csak a benzin lehet.
El sem tudom képzelni mi lehet abba a benzinbe ami ezt teszi 2 percig. Mert van különbség üzemanyag között igen,pár % teljesítménybe főleg a dizelnél, mínuszokba, hogy indul,na de 2 percig nem megy utána minden oké,ilyet még nem láttam.
Na mindegy,biztos nincs igazam,de mindig tanul az ember,ha 1 hét után már semmi baja nem lesz a kocsidnak,ezzel a lehetőseggel is okosabb lettem.

anubisz Elküldve: 2011-09-23 00:29 Hifi beszerelése e46-ba

Zolee írta:
seta írta: itt a legegyszerűbb hangrendszer! lejátszik mindent, olcsó, nem kell bontogatni hozzá, és levehető előlapos


veszel fel rá előjegyzést?



Ez szuper

anubisz Elküldve: 2011-09-23 00:26 Hűtővíz..:S

Bero írta:
frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Üdv! Nekem is ez a gondom. De már jó ideje. Néha előjön,néha nem. Nekem ajánlották a hűtő tömítést (csövek stb),de itt írta egy kolléga,hogy a vége csak hengerfej tömítés lett. Amit még írni akarok,ne legyél AUDIsta ! A propeller legyen veled


Megőrültél Beró. nehogy bele tegyél ilyen szart. Az csak vészmagoldás,ha valahol a pályán vagy külföldön azt szivárgásod van . Lerakódik neked ott a rendszerbe mindenhol. Életbe nem pucolod ki. Csak megbosszulja magát. Ezek csak vészmegoldások,hogy valahonnan haza tudjál jutni.

anubisz Elküldve: 2011-09-23 00:00 Hűtővíz..:S

ute107 írta:
frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Valhol csak szivárog, ahol nem látod. Mintha neked írtam volna, hogy nálam egy légtelenítő csavar lyukadt át. Nagyon nehezen vettük észre.

Ha hengerfejes felforralja a vizet. Ez is olyan autó mint a t9bbi... mármint a hengerfej problémára mondom.



Hol szervizelték? A1 ben? Amúgy nagy logika nem kel hozzá,hogy valahol csak elmegy a víz,tehát vagy a hűtő,vagy a csövek,vagy a hengerfej.Mivel így le is levegősödik,azért rotyog ki belőle a víz. Nekem mikor levegős volt,levettem a kupakot,mint egy szökőkút, 1 méterre nyomta ki a vizet,vagy 2 litert kapásból.
Ha hengerfej kivan zárva,nem kemény egy cső sem,nem buborékos a víz meleg motornál,akkor valahol hajszálrepedésed van ami elereszti a vizet nyomáson,és szépen le is párolog. Nem könnyű megtalálni.Nekem egy teljesen láthatatlan,hajszálrepedésen ment a vizem,és levegősödött le,hűtő csere lett a vége. Persze a hibát én találtam meg,nem a szerelő.
Meg kel hajtani a kocsit,aztán leállítani,figyelni nem e cicereg,sziszeg serceg valahol a motortérben,ahogy jön belőle a forró cumó.
Jó fül,szem kel hozzá. Azért még a hengerfej tömítésnél is nyomhatja kifelé,és ott ahol nem látod,hátul valahol,aztán ott egyből lepárolog. Többnyire érezni a szagát,ahogy párolog a fagyállós víz,ilyen húgyszaga van.
Ilyennel szokták megnézni,jut e kip.Gáz a hűtővízbe. Sokan már ezzel járnak autót venni.
http://schmiedmann.hu/81229400...reses.aspx

anubisz Elküldve: 2011-09-22 23:43 Egyenetlen alapjárat

petermover írta: Sziasztok Fórumozók!

Hosszúra sikeredett, ezért előre is elnézést...

Abszolút új vagyok, mind a fórumon, mind a BMW közösségben. Tegnap óta vagyok tulajdonosa a kocsinak. Igazából úgy vettem meg az autót, hogy tisztában voltam vele, kell rá költenem. A kérdés már csak az, hogy mennyit.
Két hete próbáltam ki először az autót, akkor gyakorlatilag nem volt hibája, egy apróságtól eltekintve: balra tekert kormánnyal lassú megfordulásnál halk ropogást lehetett hallani a hátsó kerék felől. Ezt egy másik témában majd kifejtem bővebben, azóta más hiba is előjött futóművel kapcsolatban, konkrétan nyekereg, mint egy lovashintó, ma reggel óta (miért is ne. nem akarok rosszmájú lenni, de szerintem leszilikonozták, amíg el nem adják, addig nem adott hangot, most meg előjött rajt, mire hazaértem...)

Szóval, ehhez a témához az alábbi érdekesség tartozik:

Múltkor, amikor próbáltam (hideg motorral indultunk, majd később meleg motorral is újraindítottam) semmi gond nem volt az alapjárattal. Tegnap, amikor beültem a ház előtt az autóba, hogy elinduljak vele haza, még akkor sem volt baja. Az első benzinkútra bekanyarodtam (Szfvár, Sárkeresztúri u. M-O-L kút), telehúztam az autót sima 95-ös benyával, fizettem, beültem, indítottam, adtam neki egy kis gázfröccsöt, az alapjárat leesett 3-400-ra, és le is fulladt. Újraindítok, megint gázfröss, megint leesik, lefullad. Még a kútról sem jutottam ki, 3x fulladt meg a motor. Az első kereszteződésig elmentem, ahol elvettem a gázról a lábam, megint lefulladt. Mentem 200 métert, körforgalom, kuplung be, gáz elvesz, álló motorral gurulok be a körforgalomba, a mögöttem haladó nem kis meglepetésére (hangos fékcsikorgás).
Na, mondom akkor félreállok. Amikor lehúzódtam, épp hogy nem állt meg, ott már helyrejött az alapjárat. Tárcsáztam az eladót, kérdem mi újság. Mondja, hogy nagyon cseszi az ideg, mert soha ilyet nem csinált. Viszont faterja kétszer járt így, hogy valami szar minőségű benyát tankolt, és fulladozott tőle a kocsi. Nem nyugtatott meg a válasz, de most már mindegy alapon eljöttem vele. Hazáig semmi gond nem volt. Itthon megálltam a ház előtt, bementünk a fiamért anyósékhoz. 5 percet voltunk benn, tehát a motor még bőven meleg volt. Ráindítok, gázfröccs, megint le akar fulladni, most rafkós voltam, táncoltam a gázpedálon, mint ha egy Wartburgot vezetnék.

Le akartam írni a teljes sztorit, hogy tiszta legyen, de röviden összefoglalom még1x, ami fontos
Tehát, hidegen, melegen egyaránt, indítás után kb. 2 percig le akar fulladni, ha gázt adok neki, és elveszem a lábam rögtön (pl. ha kitolatok a parkolóból, akkor rückwärts után lefullad, amíg a féket nyomom és egyest kapcsolok)

Mintha minden indítás után gondolkodna, hogy mi az istent csináljon, és 2 percig tart neki, mire beáll szépen.
Fogyasztásom (tegnap nulláztam, ezért friss adat, 250 km vegyes használatban) 7.2 l, vagyis elfogadható, szerintem nem eszik többet, mint a szokásos (7.5-el vettem)

Beszéltem ma m_attila-val. Mivel szombathelyi, én meg minden nap Szombathelyre járok, ezért szeretném vele tartani a kapcsolatot (amíg nem gondolom másképp..
Neki elsőre az üzemanyag volt gyanús, amúgy lehetséges oknak tartja az alapjárati motort és a lambda szondát is.

Ha viszont beülök az autóba, elindítom, és nem nyúlok a pedálhoz 2 percig, akkor semmi gond, szép az alapjárat, nem ingadozik, tehát számomra az alapjárati motor jónak tűnik. Ha a lambda szonda lenne rossz, akkor állítólag inkább felpörögne a motor, de semmiképp sem fulladna le.

Viszont Attila sajna csak kedden tud ránézni leghamarabb a kocsira. Addig meg 1000 helyre kellene mennem, és mindenhol azt kéne néznem, hogy eleget járt-e a kocsi, mielőtt indulok. Kicsit vicces, pl. a bevásárló központ parkolóba beszállok a kocsiba, elindítom, és kiszállok elszívni egy cigit, hogy ne fulladjon le, amikor kijárok...


Van ötletetek? Tényleg benya lehet? Mit csináljak, hajtsam ki belőle mind a maradék 45 litert, és tankoljak máshol? Üzemanyag adalékot ne rakjak bele esetleg?

Köszönöm előre is a válaszokat!


Jó hogy mindent a benzinre lehet fogni. Az nem jut senki eszébe,hogy akkor a többi 1000 kicsi se megy biztos aki ott tankolt,ha csak a fele érzékeny ennyire a benzinre akkor már 100,200 kocsi állna a benzinkút után,sorban ,mind indítgatna a kocsiját.
A benzint felejtsd el,annak semmi köze hozzá.
1. illik kicserélni az üzemanyag szűrőt ugye,mivel ki tudja az előző tulajok menyit mentek vele,lehet van már a szűrőbe vagy 50 ezer,vagy 100.
Légtömegmérőt is illene megtisztítani.
Bár nem értem,ha ilyeneket művel,és semmit nem ír be hibának,már ha ki lett olvasva,ha meg nem minek addig találgatni. Lehet ott a válasz,csak meg kéne nézni.
Gyertyákat is illene kicserélni,mégha nem is ez okozza,de kitudja mi,és mióta van benne.
Hátsó nyikorgásod lehet toronycsapágy csinálja. Enyém is nyikorgott mint a szekér. Toronycsapágy volt. csere és megszűnt.
Ha megvetted alapból meg kellene nézni milyen hibák vannak a hibatárolóban,ha van ellenőrizni,utána törölni,hogy üres legyen,és ha utána beír valamit,tudd,hogy az már nálad csinálta.
Úgy első körben ennyi.
És igen, alapjárati motort és a lambda szonda is lehet,de szerintem csak be kéne írnia a hibát,legalább az esetek többségében.
Már lehet gyűjteni a zsebpénzt. Lambda, lég.t mérő stb.. 30-50 között. meg az apró.
Kopogásokat,nyikorgásokat nem is merem számolni.
És köszöntelek,a Valóság sivatagában. Hogy idézzem Morfeuszt.

anubisz Elküldve: 2011-09-22 06:55 Ápolás, tisztítás

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Van gyári festék? lehet kapni? nem hallottam róla.


Igen van, 12095Ft/200ml és legalább színhelyes.



Az jó. Hol lehet ezt megvenni? van száma? BMW kereskedésbe kel megrendelni?

anubisz Elküldve: 2011-09-22 00:13 Ápolás, tisztítás

bmw320d4 írta:
anubisz írta: Lehet bele nyúlok egy ilyenbe,bár kurvára aranyárba mérik,ha még hozzávesszük a tisztítót,a kezelőt,meg a dörzs szivacsot. Majd szólok ha fekete lesz a se...em.
Csak azt nem értem,a 1000Ft bőrfesték akkor mire jó. Ehhez képest. arra már rá sem lehet ülni? Ha valaki már használta elfogadnám a véleményét. Bár ennyi pénzért Svájci bicska,csak jó lesz amire gyártják.
http://www.swissvax.hu/merchan...gory_Code=


Szerintem ennyiből a gyári festék is kijön.


Van gyári festék? lehet kapni? nem hallottam róla. Ap, sajna ahhoz is kel profi bőrtisztító,különben a zsírtól,sok rákent ápoló szartól nem fog megtapadni a festék,és utána valami komoly bőr balzsam,mert ugye a festék szárítja utána.Oldószer miatt. Vizes bázisúba azért nem bízom,hogy erős lesz e. Itt a tisztító szintén 8 ezer,és az ápoló is kb annyi.

anubisz Elküldve: 2011-09-22 00:04 Ápolás, tisztítás

Lehet bele nyúlok egy ilyenbe,bár kurvára aranyárba mérik,ha még hozzávesszük a tisztítót,a kezelőt,meg a dörzs szivacsot. Majd szólok ha fekete lesz a se...em.
Csak azt nem értem,a 1000Ft bőrfesték akkor mire jó. Ehhez képest. arra már rá sem lehet ülni? Ha valaki már használta elfogadnám a véleményét. Bár ennyi pénzért Svájci bicska,csak jó lesz amire gyártják.
http://www.swissvax.hu/merchan...gory_Code=

anubisz Elküldve: 2011-09-21 23:54 bc

Robinson írta:
jons írta: Na ja de ezt hogy csinálja?

bmw320d4 írta: Nem keveset tud ez a BC :

E46 BC




én programozó fejjel arra gondolnék, hogy mivel alapból tudja ezt a fedkomp, csak a megfelelő kombinációt kell neki beütni, hogy előjöjjön, eme kombináció megjegyzésének terhét veszi le a vállunkról. Azaz elvégzi helyettünk a megfelelő jelek fedkomp felé küldését

Olaj hőmérsékletnek én is örülnék mondjuk,ha azt még kimutatná az enyém,főleg télen.

anubisz Elküldve: 2011-09-21 23:51 Service manual

kukxy írta:
troooger írta:
kukxy írta: Tudna valaki küldeni magyar szerelési útmutatót e46hoz???
kukxy@yahoo.com

KOSZI előre is!!!









Szia!
Főoldalon kint van.

http://static.bmwfanatics.hu/d...mutato.pdf


Köszönöm


http://tis.spaghetticoder.org/e46/316i_(N42)_SAL/
http://www.bimmerdiy.com/dir/e46
Google Crome a barátod lesz a fordításnál,ha azzal olvasod.
De vehetsz is: van online funkció is,persze nem ingyen.
http://www.bentleypublishers.com/bmw/

anubisz Elküldve: 2011-09-21 23:41 Autóvásárlás

hil írta:
Coyote írta:
InsectKiller írta:
zoliika írta: Touring
Erről a szépségről tud valaki valamit?


A mágikus 150e km megvan!
Amúgy képről szép!


A 150.000 km és a nemlétező szervízkönyv is pipa. De ami végképp a legalja: kutyaháló. Aki ebben nem kutyát tartott, az csomaghálónak hívná.

Hagynám a francba ennyi pénzért. 2 milla körül lehet érdekes.


Végigolvastam és írta, hogy sérülésmentes, de az az ajtó minden fotón eltérő színűnek látszik. Szerintem az ember mindent beixelt amit csak lehetett, mert az a klíma nem kétzónás, minden autóban (ma már) állítható az ülés,stb viszont van benne defektjavító készlet is.
Aki egy hirdetésben képes ennyit hazudni, attól én óvakodnék



Szokásos fröccsös duma. 150 000KM, Frissen szervizelt, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott. 150 et 3,4,5 éves dízelnél hiszem el max. Már csak a női tulajtól hiányzik.