petermover írta:
anubisz írta:
Jó hogy mindent a benzinre lehet fogni. Az nem jut senki eszébe,hogy akkor a többi 1000 kicsi se megy biztos aki ott tankolt,ha csak a fele érzékeny ennyire a benzinre akkor már 100,200 kocsi állna a benzinkút után,sorban ,mind indítgatna a kocsiját.
A benzint felejtsd el,annak semmi köze hozzá.
1. illik kicserélni az üzemanyag szűrőt ugye,mivel ki tudja az előző tulajok menyit mentek vele,lehet van már a szűrőbe vagy 50 ezer,vagy 100.
Légtömegmérőt is illene megtisztítani.
Bár nem értem,ha ilyeneket művel,és semmit nem ír be hibának,már ha ki lett olvasva,ha meg nem minek addig találgatni. Lehet ott a válasz,csak meg kéne nézni.
Gyertyákat is illene kicserélni,mégha nem is ez okozza,de kitudja mi,és mióta van benne.
Hátsó nyikorgásod lehet toronycsapágy csinálja. Enyém is nyikorgott mint a szekér. Toronycsapágy volt. csere és megszűnt.
Ha megvetted alapból meg kellene nézni milyen hibák vannak a hibatárolóban,ha van ellenőrizni,utána törölni,hogy üres legyen,és ha utána beír valamit,tudd,hogy az már nálad csinálta.
Úgy első körben ennyi.
És igen, alapjárati motort és a lambda szonda is lehet,de szerintem csak be kéne írnia a hibát,legalább az esetek többségében.
Már lehet gyűjteni a zsebpénzt. Lambda, lég.t mérő stb.. 30-50 között. meg az apró.
Kopogásokat,nyikorgásokat nem is merem számolni.
És köszöntelek,a Valóság sivatagában. Hogy idézzem Morfeuszt.
Amikor felhívtam a tulajt, hogy mi újság, azonnal hívta a szervízvezetőt, akihez hordta a kocsit. Az első kérdése az volt, hogy M-O-L kúton tankoltam-e. Amikor felhívtam M. Attilát, neki is elsőre az üzemanyag volt gyanús.
Ettől persze nem nyugszom meg, és én is szeretném kideríteni az igazságot.
Ma reggel is beültem, elindítottam, gázhoz nem is nyúltam, gyönyörűen ketyegett, alapjárat stabil volt, nem ingadozott. Amíg le nem szedte a párát az ablakról, addig járattam a motort, ezután pedig már semmi gond nem volt vele. Tehát 2 perc után már jó, de minden indításnál el kell vele játszani ezt.
Nem vagyok nagy szakember, de ha valami egyszerűen rossz, akkor állandóan produkálná a hibát, pl. minden megállásnál fulladozna. Üzemanyag szűrő ha koszos, akkor menet közben is dadogna, ha jól gondolom.
Ettől függetlenül értem amit mondasz, nem is akarom ráfogni csakis az üzemanyagra, de tény, hogy tankolás előtt 1 héttel, és 5 perccel sem csinált ilyet. Mindez azóta van, amióta megtankoltam azon a kúton.
Az autót úgy vettem meg (ismerősök között többféle BMW van, 5ös sedan, 5ös kombi, új 5ös, igazából csak 5ösök , hogy tudtam, muszáj lesz rá költeni. Ez be volt tervezve, már eleve úgy vettem meg a kocsit, hogy minimum stab pálcák, szilentek, de lehet, hogy több kell hátra, illetve a kötelező cuccokat cseréltetem. Jelen esetben az, hogy 80ezer, 150ezer, vagy 250ezer lesz az első mókám a szervízben, nem annyira érdekel. Ha érdekelne, vettem volna a másik mellé még egy Megane-t...
Ezért vettem ilyen autót. Ha akartam volna, akkor 2006-2007-es 3ast vettem volna, de arra is ugyanúgy rá kell költeni 0,5-1 millát egy év alatt, ha valami gebasz van. Annyi pénzem meg ne álljon egy autóban, mikor ugyanúgy kiszolgál ez is. Amúgy meg 10 éve, hülye tinédzser korom óta ácsingózok erre a faceliftes E46-os sedanra. Azóta sem tudott szebbet mutatni nekem a BMW. Szóval, ő most a második feleségem...
Hát akkor jól van.Ha már a szervízvezető is azt mondja. Mint az orvosnál,egyből azt kérdezik dohányzol? ha igen,onnantól mindent arra fognak.
Akkor csak ki kel autózni a benzint és már meg is oldódik a probléma.
Azt már nem is említem,hogy évek óta magánkúton tankolok,és oda is a Mol szálit,sosem volt ilyen gondom.
Kár,hogy a többi BMW,Merci,Porsche nem köhög a Mol benzintől.
Az meg,hogy 2 percig rossz csak a benzin,utána már semmi gond vele, se gyorsításnál,lassításnál,lámpánál nem fullad le a rossz benzintől.
Arról sem beszélve,hogy Közép Európa legmodernebb finomítója a Molnak van,Még az OMV nél is sokkal modernebb,és nem az ujjamból szoptam ki,hanem a Gazdasági újság írta,mikor ment a Mol részvény vásárlási mizéria.
Mert ugye hidegen még rá lehet fogni,hogy biztos rossz a dúsítás,vagy keverési arány a rossz minőség miatt,de hogy melegen is csinálja indításkor,és 2 perc után minden oké. Sok milliárdos berendezések minek,amik folyamatosan ellenőrzik a minőséget a gyártás alatt,meg kiszállítanak isten tudja hány tartálykocsi cuccot,szerte az országba,mégsincs tele pöfögő autókkal a város, vagy csak az a 40,50 liter volt rossz ami hozzád ment.
Meg ha ennyire rossz az égés,akkor csak generálna valami hibakódot, mert, hogy mind a 4,6 hengerbe tökéletes legyen az égés,egy henger se hagy ki,minden szuper,de csak lefullad,és nem gyullad a benzin,vagy mi lehet vele,hát az érdekes.
Biztos olyan mint a Brikett,nem mindegy milyen szénből sajtolják,mert nem egyforma a fűtőértéke. Csúnya Molosok direkt megbütykölik a benzint,hogy ne menjenek a kocsik,és senki ne járjon hozzájuk tankolni. Mert az senkinek nem fog feltűnni,ha ott tankol onnan már tolni kell a kocsit.
Mert ugye a sztori pont az,mikor nálad szuper a kocsi,aztán kölcsönkérik,annál meg 50 méter után beszarik valami,kész. Elbaszta a kocsit,szóba sem jöhet,hogy pont nála jött elő egy hiba.
Te pont tankoltál,utána hiba,csak a benzin lehet.
El sem tudom képzelni mi lehet abba a benzinbe ami ezt teszi 2 percig. Mert van különbség üzemanyag között igen,pár % teljesítménybe főleg a dizelnél, mínuszokba, hogy indul,na de 2 percig nem megy utána minden oké,ilyet még nem láttam.
Na mindegy,biztos nincs igazam,de mindig tanul az ember,ha 1 hét után már semmi baja nem lesz a kocsidnak,ezzel a lehetőseggel is okosabb lettem.