anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-09-13 21:08 BMW kulcsok

spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta: Sziasztok.e 46-os kulcs csak egészen közelröl kb.2 méterröl müködteti a küzponti zárat stb .ez normális e bmw-nél? mert tudom tesom passatja még a szobábol is ...


Igen,legalábbis nálam így van. Jobb is,legalább nem lehet véletlen kinyitni,vagy ha megnyomja egy gyerek, ahol van.


köszi a választ.akkor megnyugodtam,marad a pénz a zsebben


Néha használd a pótkulcsot is,mert lemerül,és taníthatod újra,lehet pont mikor legjobban kel majd,és nem fog működni. Csak egy jótanács.

anubisz Elküldve: 2011-09-13 21:03 Valaki segítsen

Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


Amúgy itt megnézheted,ha valamit csinálni kel rajta hogy,mint kel. Google Cromot használj,az le is fordítja.
http://tis.spaghetticoder.org/e46/325Ci_(M54)_CONVER/

anubisz Elküldve: 2011-09-13 20:42 Valaki segítsen

Robinson írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Jó hát erre is azt írják!

Ez szép,tényleg, de az a fránya 135 ezer Km már megint. Már ha ezt a számot látom,alapból kamura veszem !!!! Mondom az enyémbe is ennyi volt. 150-200 között már sokkal kevesebbet lehet kérni a kocsiért. Ezért csavarják le odáig.


Direkt töröltem a felesleget, és úgy válaszoltam. Miért nem megy ez nektek is?
Amúgymeg, hogy erre azt mondtad szép... nagyot csalódtam benned :]

Valami idióta honda tuner elbaszarintotta... bár még javítható


Most jó,nekem a belső nem jön be,de azért így nincs leélve,arra mondtam,azért láttam már csúnyábbat, Beszarás nagyító funkció 200 Ft 2 napra már az anyukért is pénzt kérnének. Van akinek ez tetszik,istenem. Az se szebb,mikor fekete kocsiba,világos vajbőr gyárilag. Ha valamit szarul írtam nyugodtan kijavíthatsz

anubisz Elküldve: 2011-09-13 20:32 Valaki segítsen

InsectKiller írta:
Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta:
Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


''Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós! '' Na,ugye


Nagyon becsapós, mert a fény pont ott törik meg a motorháztetőn, hogy ne lássam, h mi van ott. A sárvédőket látom, h M3, de hátul sem tűnt olyan M3 szélesnek. A tükör az meg tény...


Ennyi Megoldódott a rejtély


Jó hát erre is azt írják!

Ez szép,tényleg, de az a fránya 135 ezer Km már megint. Már ha ezt a számot látom,alapból kamura veszem !!!! Mondom az enyémbe is ennyi volt. 150-200 között már sokkal kevesebbet lehet kérni a kocsiért. Ezért csavarják le odáig.

anubisz Elküldve: 2011-09-13 18:26 Valaki segítsen

Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


Nem rossz indulatból írtuk,attól még lehet a tieddel semmi gond nemlesz. Csak a nagy átlag ezt mutatja. Mégis jobb,ha elővigyázatos vagy.

anubisz Elküldve: 2011-09-13 17:24 autoradio kiszerelése e90

vessy21 írta: Sziasztok,

Tudna valaki segiteni, hogy kell kiszerelni az e90-ben a professional autorádiót úgy, hogy ne sértsem meg vele a beltért...? Szeretnek bekötni egy szépen szoló aktiv szubit! köszönöm


Itt van valami róla, google crome lefordítja a szöveget neked.
http://www.e90post.com/forums/...php?t=9390


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2011-09-13 17:06 Valaki segítsen

Először csinálj egy alapos motormosást,hogy utána szépen leporosodjon,és lehessen látni,hol,mi szivárog.
Futómű beállítás, komoly műhelybe,vagy szakszervizben, ez alap.
Összes olaj csere,szűrő csere.
Én a vizet,és fékolajat is lecserélném. Lehet még sosem volt cserélve.
Hibatároló törlés,már ha van benne valami.
Motortartó bakokat tényleg nézesd meg,mert nekem is át volt szakadva.
Hibakeresés, ( nyüszög,kattog,kopog ) szinte mindig több pénzt elvitt,mint a hibás alkatrész ami okozta.
Tehát úgy idegesítsen az itt,ott hallható fura hang. Sajna,bután hangzik,de olcsóbban megúszod,ha megvárod amíg beszarik,legalább tudod akkor mit kel cserélni,minthogy lebontsák,és kicseréljék a fél kocsit mellé, puszira.
Ha szervizben jársz,konkrétan mond nekik,mit cserélhetnek,csinálhatnak rajta,és érdeklődj róla,mi menyibe kerül.
Ha ezt nem teszed,egyszer megszalad a ceruza !! Kocsit meg úgy hozhatod el ha fizettél,ha fél milla a számla,akkor is. Volt már itt pár kolléga,aki megszívta.
Az 50 ezres javításból majdnem fél milla lett. Természetesen a hiba az megmaradt !!!

anubisz Elküldve: 2011-09-13 10:55 Valaki segítsen

Amúgy innen letöltheted az Angol manualt a kocsidhoz,abba írja a tető,és a riasztó kezelését,lehet valahol van magyar is. Már ha nincs neked hozzá,de gondolom akkor csak megnézted volna benne.
http://pdfcast.org/pdf/bmw-325...r-s-manual

anubisz Elküldve: 2011-09-13 10:23 Valaki segítsen

Gyozy írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:

1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!

2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.

3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.

4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?

5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!

6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?

7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?

Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?

A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?

Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?



Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Győző


Sajnos,bármennyire nem szimpatikus amit írok,bizony ezek a hibák szinte mind az erős elhasználódás jelei. Lesz még mit költeni rá,abba biztos lehetsz. Az is nagyon valószínű,hogy nem 130 ezer van a kocsidba,inkább 230 körül. Esetek többségében ezek a hibák úgy 200 ezer felett lesznek jellemzőek. Nálad is ez a 135 ezer Km. Mindig 150 alá tekerik vissza,az a varázs szám. Mily véletlen,hogy én is 135 ezerrel vettem,pár éve. Természetes,hogy buherált volt,szervizbe megmondták. Főleg hogy én meg 4 év alatt 140 ezret raktam bele. A 135 ezret csak úgy hidd el,ha 100 % ig vezetett szervizkönyv,és követhető szerviztörténet van hozzá, mondjuk vannak számlák,javításokról, amiken fel van tüntetve km óra állás,hogy viszonyítani lehessen.
Ha kintről lett behozva a kocsi ( kereskedő ) szinte biztos, hogy van benne vagy 200.
Ne hidd,hogy itt,ott meghúzol majd egykét csavart,kicserélsz 4 szílentet,és megúsztad. Ha csak a városba eltötyögsz vele lassítani tudod a leépülést,de ha aktívan kezded használni, ezek a félig,háromnegyedig elhasználódott elemek sorba fogják megadni magukat sorba,mind. Elsősorban itt a futómű elemekre gondolok. Természetesen az enyém se állt meg soha, ( kivéve mikor széthasadt a H.viz kiegyenlítő tartály ) akkor volt autómentőn. Mégis ki kellet cserélni a fél autót apránként.Kardánt meg csak úgy nézzétek,ha lekötitek. Enyémet is rángatták,meg se moccant,mégis a lehelet tartotta,úgy szét volt kopva.Az a szerelők kedvence, (megcibálom oszt akkor jóvan ) ha nem csattog,az biztos jó.Terhelés alatt meg lötyög a fél kocsi.

anubisz Elküldve: 2011-09-12 22:30 BMW kulcsok

spongya írta: Sziasztok.e 46-os kulcs csak egészen közelröl kb.2 méterröl müködteti a küzponti zárat stb .ez normális e bmw-nél? mert tudom tesom passatja még a szobábol is ...


Igen,legalábbis nálam így van. Jobb is,legalább nem lehet véletlen kinyitni,vagy ha megnyomja egy gyerek, ahol van.

anubisz Elküldve: 2011-09-12 22:17 Autóvásárlás

ocsi1 írta: Sziasztok!
Nekem volt egy E46 320D 136l BMW 2002-es automata.
A váltóval sohasem volt problémám! Szerintem tökéletesen tette a dolgát!
A kilométer állása vásárláskor 138000km.
Németböl hozták és nagyon tiptóp volt.
Kicsit gyanús volt nekem az óra állása és elvittem egy hivatalos BMW szervizbe
hogy megtudjam valóban mi is az igazság.
Elmondták nekem hogy 3 helyen tudják mahinálni az óra állását.
És ebből tudják megállapítani hogy tekerve lett vagy sem. De hogy mennyivel
azt nem tudták megmondani.
KB: 15 perces mutatvány volt mindösszesen 10 EZERÉT Kicsit csalódtam!!!!!!
De konkrétan csak annyit tudtam meg, hogy miket cseréltek hivatalosan a kocsiban.
Egy jó tanács: ha valóban olasz az autó és kék színű, akkor elég nagy az esélye
hogy rendőrségi autóval van dolgod. Méghozzá autópályán használják az olaszok!!
Ebből eredően jócskán van benne KM.
Mindenképpen vidd el diagnosztikai vizsgálatra!!
Sok sikert a vásárláshoz.


Igen, ugyan ezt mondtam én is régebben. Nekem is megmondták,hogy volt manipulálva,hogy menyivel azt nem tudják megmondani.

anubisz Elküldve: 2011-09-12 21:33 Autóvásárlás

nickname írta:
anubisz írta:
BarG írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


életemben először egy 528? 525?-as bömbibe ültem, utasként. kérdeztem a sofőrt, hogy ez miért pörög ennyire? Mondá, hogy nincs 4.? 5.? sebessége. Benzines volt a drága, nekem meg egy meghatározó élmény. (hogy sose vegyek automatát, régit, csak újba esetleg, ha nem tartom meg soká. Mert aki öreg automatát vesz, az éppúgy szopni fog, mint aki franciát vesz)


Gondolhatod ha még így is gyilkolta, 1 fokozat nélkül. Hát ha beszarik,inkább veszek bele egy bontottat,mit hogy napi ezerszer kuplungóljak egy Pesti csúcsforgalomba. Mondjuk ez tényleg nem vitatéma,mert mindenki mást szeret, ki,ki.


nekem valahogy nem tűnt problémának a kuplungozás, pedig minden nap szenvedő alanya vagyok a pesti dugóknak.


Nekem se volt probléma,amíg nem szoktam rá az automatára. Azóta ellustultam. Én feláldozom a váltás élvezetét a kényelem oltárán.

anubisz Elküldve: 2011-09-12 21:15 Autóvásárlás

BarG írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


életemben először egy 528? 525?-as bömbibe ültem, utasként. kérdeztem a sofőrt, hogy ez miért pörög ennyire? Mondá, hogy nincs 4.? 5.? sebessége. Benzines volt a drága, nekem meg egy meghatározó élmény. (hogy sose vegyek automatát, régit, csak újba esetleg, ha nem tartom meg soká. Mert aki öreg automatát vesz, az éppúgy szopni fog, mint aki franciát vesz)


Gondolhatod ha még így is gyilkolta, 1 fokozat nélkül. Hát ha beszarik,inkább veszek bele egy bontottat,mit hogy napi ezerszer kuplungóljak egy Pesti csúcsforgalomba. Mondjuk ez tényleg nem vitatéma,mert mindenki mást szeret, ki,ki.

anubisz Elküldve: 2011-09-12 20:59 Hifi beszerelése e46-ba

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Hali! Hol és mennyiért lehet venni beépítőkeretet új fejegységhez 1 dineset? Köszi


Egy példa,de Google beírod,rengeteg helyen van.
http://hififutar.hu/index.php?...Kulcssz%F3
http://www.designcaraudio.hu/s...p;vmcchk=1
Itt csak 2 ezer. Nézd meg pár helyen.





Kicsit lusta voltam Köszi,Anubisz!


Csodát ne várj tőle,fényes gagyi műanyag. Ha hallgatsz rám,előbb bevonod ilyen kevlár M3 fóliával,utána építetted be,és legalább nem kel majd újra kiszedni ez miatt,mert borzalmas begyömöszölni a hifi zsinórjait stb oda mögé. Rohadt kicsi a hely. Akkor még normálisan is fog kinézni.
Én kivettem a klímapanelt,és alulról nyúltam fel,hogy eltudjam igazgatni a sok vezetéket,kis 2 db fekete elosztó dobozt,vagy mi a szar ami még rajta volt a hátsó vezetékeken. Borzalmas munka,nem akart bemenni a magnó,ha fél centi is hiányzott,mert egy zsinór elakadt.Bár,ha más csinálja akkor mindegy.


Köszi az infót,mindenképp így fogom csinálni!


hancurozo albumát nézd meg, faszán belehet vonni,csak ő pont azt hagyta ki,de ha jól megcsinálod,barón fog kinézni. Én is most veszek hozzá fóliát.

anubisz Elküldve: 2011-09-12 20:48 Autóvásárlás

Bimmer320D írta: sziasztok

Sikerült kiválasztanom egy 320d kombit.
Már csak le kellene informálnom alvázszám,motorszám alapján valahogy
tudnátok segíteni ebbe h milyen oldalon vagy hol lehetne ezt .
mert annyit tudok erről eddig h olaszbol hoztáki be csak a km re lennék kiváncsi h igaz e mert ha igen akkor már megyek foglalózni
szóval valamii légyszi segítsen ez lenne az első BMW-m.

Válaszotokat előre is köszönöm.....


Ha bemész egy BMW szervizbe,kulcs alapján kiolvassák,és ki is printelik,milyen felszereltséggel jött ki a gyárból. Legalábbis itt nemvolt gond.
A KM kiolvasás,itt örök vitatéma. Ha rendesen át van írva,nem tudod megállapítani, de a szervizbe megmondják,hogy volt e manipulálva.
A ki azt ígéri neked,hogy valós óraállást fog kiolvasni,egy átírt KM állásból, mond neki hirdesse itt magát. Biztos milliomos lesz,mert minden BMW hozzá viszi majd megtudni. Az pár ezret mindenkinek megér.
Persze már hallottam olyat,hogy valaki tudja,de nem mondja,mutatja,hogy mert titok
Így én is megmondom. Rákötök egy laptopot,nyomok pár gombot,aztán mondok egy számot, 6 ezerért úgy 50 ezerrel többet. Nem sokat,nehogy az ügyfél összefossa magát.