anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-02-21 20:10 Társalgó

anubisz Elküldve: 2014-02-21 20:03 Gumiabroncs

BalaBMW írta: Helló Mindenki!

Van valakinek tapasztalata a FEDERAL gumikkal? Most láttam, hogy ilyen nagy akcióban kaphatóak most. Tényleg olyan jók mint amennyire a normál áruk tükrözné? Vagy inkább maradjak a FALKEN ZE 914-nél?


Látnád ennek a Taiwani akármilyen guminak a teszt táblázatát na én biztos nem tenném fel.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Federal/
ehhez képest kicsit eltérnek a vélemények róla, főleg vizen,meg mindenbe, nem véletlen az 50,60 % kedvezmény.
http://www.tyrereviews.co.uk/T...tric-2.htm

anubisz Elküldve: 2014-02-21 15:03 Társalgó

Ma ismét jó napom volt, hallom valami kerreg elől, megnézem, hát a lapátok mind le vannak törve, 1 darab maradt rajta az is félig. Csodálatos, hogy mitől hullott szét nem tudom, szerencse,hogy nem verte ki a hűtőt.

anubisz Elküldve: 2014-02-20 19:13 DSC

Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta: Hali!
Am.. a DSC minden BMW-n ki-be kapcsolható??!
Ha igen akkor hol, vagy hogy néz ki a gombja!?
Köszi!


Google mindörökké!!!
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720


Aham...,de ha emlékeim nem csalnak akkor én nem láttam a középkonzolon ott lent ilyen kapcsolót, akkor a multikormányon van?!
Ebbe három ágú kormány van!

Szuper, majd gondolkodunk holnap estig itt páran, ugyan milyen kocsid lehet.


320i 2003-as, de még nincs nálam ezért érdeklődöm!! Próbakörön voltam és ott én nem láttam lent hogy lenne.....


Nézd meg jobban, ott van az. Amúgy van itt lent letölthető használati útmutató alul.

anubisz Elküldve: 2014-02-20 19:05 DSC

Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta: Hali!
Am.. a DSC minden BMW-n ki-be kapcsolható??!
Ha igen akkor hol, vagy hogy néz ki a gombja!?
Köszi!


Google mindörökké!!!
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720


Aham...,de ha emlékeim nem csalnak akkor én nem láttam a középkonzolon ott lent ilyen kapcsolót, akkor a multikormányon van?!
Ebbe három ágú kormány van!

Szuper, majd gondolkodunk holnap estig itt páran, ugyan milyen kocsid lehet.

anubisz Elküldve: 2014-02-20 18:45 DSC

Pitykoo írta: Hali!
Am.. a DSC minden BMW-n ki-be kapcsolható??!
Ha igen akkor hol, vagy hogy néz ki a gombja!?
Köszi!


Google mindörökké!!!
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720

anubisz Elküldve: 2014-02-20 15:58 Hűtővíz..:S

dfle írta:
anubisz írta: Te tudod, szétszedi, rá fizetsz egy valag pézt,összerakja, sose tudod meg, most tényleg eresztett a tömítés, vagy csak szarul lett légtelenítve,én tuti nem engedném neki állni, eddig nem volt vele gond, most kicserélt egy csövet, és álló helyzetbe annyira hengerfejes lett, hogy már le se lehet légtelenitteni? Ez most vicc? előtte jártál vele.
Nem furcsa?


Még annyi, hogy hány légtelenítő csavar van és pontosan hol???? Köszi!


1 a tartály mellett . Engedjétek le a picsába az egész vizet, a blokk csavarnál, és úgy töltsétek fel, hogy a légtelenittő csavar nyitva legyen végig, hallani ahogy szuszogja ki a levegőt, mikor elhallgat, és nem megy több víz bele, be kel indítani a kocsit, bekapcsolni a fűtést maxra rakni, úgy járatni, és közben nézni a légtelenittő csavarnál simán jön a víz,vagy még levegős. Basszus, nem tudnak légtelenitteni a szerelők?
Ha hengeres a kocsid, nehezen is indul, mert vissza is dolgozik vizet, mikor leállítod.
BMW szervizbe semmit nem csinálnak ! ráteker egy pumpát, megnyomkodja 5,6 x azt kész. Max ráteker egy kicsit a légtelenittőre, és tökéletes, láttam már, sokszor csinálták nekem, mikor víz rendszer lett bontva.

anubisz Elküldve: 2014-02-20 15:47 Hűtővíz..:S

Te tudod, szétszedi, rá fizetsz egy valag pézt,összerakja, sose tudod meg, most tényleg eresztett a tömítés, vagy csak szarul lett légtelenítve,én tuti nem engedném neki állni, eddig nem volt vele gond, most kicserélt egy csövet, és álló helyzetbe annyira hengerfejes lett, hogy már le se lehet légtelenitteni? Ez most vicc? előtte jártál vele.
Nem furcsa?

anubisz Elküldve: 2014-02-20 15:39 Hűtővíz..:S

Régebben egyszer nekem is szárul sikerült, letekertem a kupakot, úgy jött ki mint a szökőkút!!! Most ha megyek a kocsival 92 fok, simán letekerem a kupakot, semmi, csak kicsit fújtat egyet és kész. Mert nincs benne levegő, nincs benne óriási túlnyomás.

anubisz Elküldve: 2014-02-20 15:36 Hűtővíz..:S

dfle írta: De lehetnek olyan jelenségek amiket leírtam, rosszul elvégzett légtelenítéstől???
Kőkemény a vastag gumicső,bugyborékol a víz a tartályban, gőzt nyom ki a tartály tetején lévő légtelenítő csavarnál???

Igen, megreked egy légkamra benne, az válik gőzzé, ahogy melegszik, azt fújja ki.

Csak nem gondoltad, hogy már a légtelenittés alatt annyi kipufogó gáz jut bele, hogy majd felrobban, 2 perc alatt nem lenne kicsit sok az hirtelen?

anubisz Elküldve: 2014-02-20 15:19 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
dfle írta: Az a baj, hogy én ilyet most nem tudok szerezni...
Az lehet, hogy rosszul légteleníti ki a szerelő???


nem rosszul, hanem nem jól. fűtést fel kell csavarni, úgy járatni, közben légteleníteni. nem egyszerű, szerintem egy átlag szerelő nem tököl vele...


Most cseréltem vízpumpát, úgy csináltam, kitekertem a légtelenítőt,úgy töltöttem bele a vizet, ott nyomta ki a levegőt, mikor már nem ment bele, beindítottam a motort, 32 fokra raktam a fűtést és járattam, tökéletes lett, nem is kellett bele tölteni, már az elején kinyomta a levegőt, még kicsit rányitottam a légtelenittőre és kész.

2 liter ment bele.

anubisz Elküldve: 2014-02-20 15:08 Hűtővíz..:S

ilyennel szokták megnézni.
http://www.schmiedmann.hu/hu/8...spx?ppp=10

itt is olvashatsz róla
http://injektor.hu/index.jsp?i...2&akt=

Ha Pesti vagy ide vidd el,biztos nem basznak át!

Egy másik, érdekes módszer: a tágulási tartály felső részében lévő gáz vizsgálata. A hengerfejtömítés ha nem jól látja el a feladatát / ha a motor belekomprimál a víztérbe / akkor a tágulási tartályban égéstermékek mutathatók ki. Praktikusan a CO2 jelenlétét kimutató, speciálisan erre a célra kifejlesztett készülék van forgalomban. Bár a legtöbb ilyen jellegű hiba okozója a hengerfejtömítés, a hengerfejen is lehet szemmel alig, vagy egyáltalán nem látható hajszálrepedés is.

Az egyik ajánlat: az eredetileg kék-zöld színű tesztfolyadék sárga színbe megy át, ha a hűtőfolyadék CO2-t tartalmaz. A hűtőnél vagy a tágulási tartálynál vizsgálódhatunk.



anubisz Elküldve: 2014-02-20 15:05 Hűtővíz..:S

dfle írta:
anubisz írta:
dfle írta: Sziasztok!
Nagy problémám lenne...
Észrevettem, hogy folyik a hűtővizem, elvittem tegnap a szerelőhöz, aki kisütötte, hogy a tartály fölött lévő y cső van tönkremenve,amit mára ki is cserélt a vastag gumicsővel együtt, ami a motorba megy az y-ból... Délben hív, hogy nagy a baj, valószínű hengerfejes, mert mikor feltöltötte vízzel, a vastag gumicső kőkemény üzemi hőfokon és hiába légteleníti, nyomja ki a vizet ha le van véve a kupak, meg a gőzt is a fenti légtelenítőn és bugyborékol vissza...

Na de mondom én: A termosztátom decemberben volt cserélve, a vízhőfokmérő középen áll mint a cövek,igaz, hogy a szintcsökkenést jelző lámpa volt hogy kigyúlt a múltban többször is, mert régen máshol is szivárgott a vizem, de 1 liternél többet sohasem kellett utána töltenem és mindig azonnal töltöttem ahogy kigyúlt a lámpa, ezért szerintem a hengerfej nem hiszem sérülhetett volna attól...
Mi a véleményetek, hengerfejes lenne,nem lehet más baja???? Nem kéne a vízhőfokmérő elmozduljon a piros fele?????
Köszönöm a véleményeket előre is!


Meg kel nézni jut e gáz a hűtővízbe,általában apró buborékok jelennek meg a kiegyenlítő tartályba a víz felszínén, de van erre műszer is ami kimutatja.






Azt mondja a szerelő, hogy vannak buborékok....


Az még lehet a bent maradt levegő is. Ha már annyira szar a hengerfej, hogy légtelenitteni se lehet, mert nyomja bele olyan menyiségbe a gázt,az már látszana a kipufogón is, hugy szaga lenne a kipufogó gáznak,ahogy elég a fagyálló,azt úgy jó megnézni mikor le van légtelenítve, és megnyugszik a felszín, akkor látszik jól. Vigyázz mert ha kamura szétbontják, a hengerfej levétel nem csak a hengerfej tömítés cseréből áll. Minden járulékos tömítést ki kell cserélni, és az sok 10 ezer. Akkor meg már illik a szelep szimeringeket is kicserélni,ha már le van véve.És közbe törhetnek más elhervadt vízcsövek, mert el vannak hervadva,abba biztos lehetsz, ha még sosem voltak cserélve, van aminek rendesen mállik a belseje. Szerintem gázmérővel méress rá,az a biztos.

anubisz Elküldve: 2014-02-20 14:54 Hűtővíz..:S

dfle írta: Sziasztok!
Nagy problémám lenne...
Észrevettem, hogy folyik a hűtővizem, elvittem tegnap a szerelőhöz, aki kisütötte, hogy a tartály fölött lévő y cső van tönkremenve,amit mára ki is cserélt a vastag gumicsővel együtt, ami a motorba megy az y-ból... Délben hív, hogy nagy a baj, valószínű hengerfejes, mert mikor feltöltötte vízzel, a vastag gumicső kőkemény üzemi hőfokon és hiába légteleníti, nyomja ki a vizet ha le van véve a kupak, meg a gőzt is a fenti légtelenítőn és bugyborékol vissza...

Na de mondom én: A termosztátom decemberben volt cserélve, a vízhőfokmérő középen áll mint a cövek,igaz, hogy a szintcsökkenést jelző lámpa volt hogy kigyúlt a múltban többször is, mert régen máshol is szivárgott a vizem, de 1 liternél többet sohasem kellett utána töltenem és mindig azonnal töltöttem ahogy kigyúlt a lámpa, ezért szerintem a hengerfej nem hiszem sérülhetett volna attól...
Mi a véleményetek, hengerfejes lenne,nem lehet más baja???? Nem kéne a vízhőfokmérő elmozduljon a piros fele?????
Köszönöm a véleményeket előre is!


Meg kel nézni jut e gáz a hűtővízbe,általában apró buborékok jelennek meg a kiegyenlítő tartályba a víz felszínén, de van erre műszer is ami kimutatja.

anubisz Elküldve: 2014-02-19 17:57 Motorolaj

hil írta:
YELLOW írta:
nem. én hil és én köztem értettem azt a viszonyt. sőt őt és magamat is úgy tudom jellemezni, hogy nem igazán állna érdekünkben, sőt talán nem is olyan neveltetést kaptunk, hogy hazudnánk akármiben is. így érttem, hogy ha neki nem vált be a xado, biztos nem azért mondta, mert elelnkezni akar, hanem tényleg így volt. jó lenne egy ilyen műszer itt a közelembe, kiváncsi lennék az én olajaim mit mutatnának, még ha rossz eredményt akkor is.


Sziasztok!
Most kicsit olyan vagyok, mint a hülyegyerek: ma vettem Xado olajat és most még belső mosót és 1 Staget is. Az előzőnél ez nem volt. Kicsit borzasztóan nagyon tartok a motor mosótól! Nemsokára (1000Km múlva) esedékes az olajcserém, igaz megvettem már pár hete a nagyon bevált Mobil Supert is. Majd aztat jól kidobom, mert így mulat egy magyar.....
De legfeljebb majd kidobom a motort is.
Mellesleg a Zsu-tól olcsóbban meg lett volna, mint a Forex-tól. (a múltkor a Zsu Kft-től vettem, lehet, hogy az volt a baj) Még annyit, hogy a Xado bádog doboza iszonyatosan szar, nem lehet teljesen kiönteni belőle a lötyit, nyitáskor a müanyag kitöltő cső a kezemben maradt (Zsu-tól vásárolt, a Forexosat még nem bontottam fel)és most más színű a doboz festése: sokkal sötétebb kék. Akkor ezt is hamisíjják????

hil





Nekem is a kezembe maradt a műanyag, szarul van gyengítve, a tépő meg kézbe marad,de nem mindegyiknél, a másik kijött.