anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-09-12 20:37 Hifi beszerelése e46-ba

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Hali! Hol és mennyiért lehet venni beépítőkeretet új fejegységhez 1 dineset? Köszi


Egy példa,de Google beírod,rengeteg helyen van.
http://hififutar.hu/index.php?...Kulcssz%F3
http://www.designcaraudio.hu/s...p;vmcchk=1
Itt csak 2 ezer. Nézd meg pár helyen.





Kicsit lusta voltam Köszi,Anubisz!


Csodát ne várj tőle,fényes gagyi műanyag. Ha hallgatsz rám,előbb bevonod ilyen kevlár M3 fóliával,utána építetted be,és legalább nem kel majd újra kiszedni ez miatt,mert borzalmas begyömöszölni a hifi zsinórjait stb oda mögé. Rohadt kicsi a hely. Akkor még normálisan is fog kinézni.
Én kivettem a klímapanelt,és alulról nyúltam fel,hogy eltudjam igazgatni a sok vezetéket,kis 2 db fekete elosztó dobozt,vagy mi a szar ami még rajta volt a hátsó vezetékeken. Borzalmas munka,nem akart bemenni a magnó,ha fél centi is hiányzott,mert egy zsinór elakadt.Bár,ha más csinálja akkor mindegy.

anubisz Elküldve: 2011-09-12 19:50 Hifi beszerelése e46-ba

Bero írta: Hali! Hol és mennyiért lehet venni beépítőkeretet új fejegységhez 1 dineset? Köszi


Egy példa,de Google beírod,rengeteg helyen van.
http://hififutar.hu/index.php?...Kulcssz%F3
http://www.designcaraudio.hu/s...p;vmcchk=1
Itt csak 2 ezer. Nézd meg pár helyen.



anubisz Elküldve: 2011-09-11 23:58 Autóvásárlás

kempelen írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


Ezeket általában az állóhelyzetből történő gyorsulás öli meg.

(úgy értem "repülőrajt" esetén)


Persze,az 500 feletti nyomaték nem kevés,de ha nem gyilkolják padlóra álló helyzetből,kismilliószor,biztos az is elmegy 300 ezret. Aki dízelbe megölte a váltót,ott már a turbót is tatarozták egy párszor,tuti. Automata váltósnál hegyekbe állt a darabokra szedett váltók,és mondta,ritkán találkozik BMW váltóval ( automata ) és a BMW márkaszervizből küldtek oda. ( osztómű miatt ) tipp,topp rendberakták. Nagyon kicsit mozgott az egyik csapágy a csapágyházba.

anubisz Elküldve: 2011-09-11 23:51 Autóvásárlás

InsectKiller írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.


Csak után kellett tölteni,mivel kevés folyt el,amikor lekötötték a csövet,de csak 4 literes kiszerelésben volt náluk.Természetesen meg kellett venni,mert mit csináljanak 3 liter bontott olajjal.Váltóba ritkán cserélnek,csak ha bontják. Ezért a 4 liter.

anubisz Elküldve: 2011-09-11 23:46 Vicces :)

kempelen írta:
Coyote írta: Nem szeretem a Csonticar hülye szövegeit, de ez most betalált nálam

BMW 320D hirdetés

"GYEREKEK MÁR OVIBAN KASZTOT LÉPNEK, NEKÜNK BMW VAN"


(Autó)Kereskedőnek születni kell



Még mindig lehet 0%-tól autót elvinni?

anubisz Elküldve: 2011-09-11 16:30 Féktárcsa és fékbetét

ocsi1 írta: Sziasztok!
Én a héten rendeltem eredeti féktárcsát-betétet
elölre és hátra. összesen 100700ft került.
innen rendeltem:http://luxurytrade.net
Mi a véleményetek róla?
Még az lenne a kérdésem: mennyiért szerelik be ezeket nekem?
Mi a reális ár?
Üdv mindenkinek.


Rakd fel magadnak,nem egy nagy mutatvány,csak ha a csavarok ezer éve voltak megnyitva,akkor szivattyú,egy kicsit. van a youtubon kismillió videó,hogy kel csinálni. Egy 20-ast biztos megspórolsz.

anubisz Elküldve: 2011-09-10 22:05 Tolató radar

matya80 írta: ott van azért egy központi egység is a csomagtartóban,azzal is lehet gond.
http://bmwfans.info/parts/cata...ntrol_pdc/
az 1-es alkatrész



Volt már hasonló esete valakinek? Ha ez a hibás, ezt az alkatrészt cserélni kell, vagy javítható valahogyan?
[/quote]

Keress egy bontót ahol árulnak ilyet, rá kel csatizni,ha megy vele akkor az volt a hibás,hidd el,a sok utánajárás,szervizelés,még többe fog kerülni,mintha beledobsz egy bontottat. Ugye,ha márkaszervizbe letesztelik,ott mindjárt elkérnek jó pár ezrest.
Azok a komoly teszterek szerintem kiolvassák,hogy mi a hiba konkrétan. Bár szerintem sok lehetőség nincs. Rá kel dugni valakiét,ha ismersz olyat,ha azzal megy,logikus. Talán ez a legegyszerűbb megoldás.
http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=347
Lehet máshol van olcsóbban is.
Itt is van 19 ezer.
http://facecar.hu/hirdetes.php?id=303

anubisz Elküldve: 2011-09-10 19:56 Autóvásárlás

BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.

anubisz Elküldve: 2011-09-10 19:45 Hifi beszerelése e46-ba

Robinson írta: ne szarozzatok! Hifi beszerelése e46-ba:





Atya isten.Nem igaz nem nyüszög,nyikorog semmi utána,ha összerakjátok

anubisz Elküldve: 2011-09-10 19:43 alufelni

Hori írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Hori írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: 193 szép? nekem nagyon nem jön be.

viszont ez


u,ez nagyon szuper. Ennek mi a típusa?



ez a styling 313 19"-ba létezik és olyan 1200eurotól indulnak e-bayen/guma nélkül/
amúgy nagyon szép felni


Ú,nem olcsó,de kevés a küllő,szerintem pár kátyú,és lehet görgőzni vinni mindet. Nem hiszem,hogy olyan merev mint egy több küllős. Bár nem kátyúkra gyártják.


hát a merevség nem feltétlen a küllőszámok/küllővastagságok függvénye!



Persze,de a fizikát egy bizonyos szint után nem lehet megcáfolni. Még ha oly szuper anyagból is van. Mert ugye ez öntvény,az biztos. Márpedig a méregdrága,és nagyon merev felniket,egy darab aluöntvényből marják ki,ami igencsak nagyon drága.De sokkal merevebb, mint a gyári öntvény. Már ha nem titánból csinálják. Nem is tudom, egy olyan felni menyibe kerülne


a drága és erös felniket mind kovácsolásos eljárással készitik.





a drága erős és könnyü felniket kovácsolják, a mostanában nagy divat és nagyon drága felniket meg egy tömbből marják-faragják-cnc-ik /pl mint most a nagyon felkapott Rotiform felniket/


Bizony,ezt mondom én is. A Lamborghinihez is Amcsiba marják egy tömbből a felnit,de sorolhatnám,a méregdrága márkákat,persze a kovácsolt felni is az a kategória,de nem említettem,mert az alu öntvényről beszéltem.

anubisz Elküldve: 2011-09-10 17:48 Tolató radar

matya80 írta: Sziasztok!

Gyári tolatóradarom R kapcsolásakor hosszan sípol, aztán semmi. Meghallgattam őket egyik sem ciripel vagy kattog. Díszléc leszedve, csatlakozások tiszták mindkét oldalon. Ismerősöm hibaolvasója szerint "nem látja" egyik szenzort sem. Létezhet, hogy mind a négy elromlott?? Vagy hogyan tovább, hogy tudok valami biztosat megállapítani.
Nem értek az elektronikához, vigyem szervizbe????

kösz
Matya


ott van azért egy központi egység is a csomagtartóban,azzal is lehet gond.
http://bmwfans.info/parts/cata...ntrol_pdc/
az 1-es alkatrész

anubisz Elküldve: 2011-09-10 17:37 alufelni

YELLOW írta:
anubisz írta:
Hori írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: 193 szép? nekem nagyon nem jön be.

viszont ez


u,ez nagyon szuper. Ennek mi a típusa?



ez a styling 313 19"-ba létezik és olyan 1200eurotól indulnak e-bayen/guma nélkül/
amúgy nagyon szép felni


Ú,nem olcsó,de kevés a küllő,szerintem pár kátyú,és lehet görgőzni vinni mindet. Nem hiszem,hogy olyan merev mint egy több küllős. Bár nem kátyúkra gyártják.


hát a merevség nem feltétlen a küllőszámok/küllővastagságok függvénye!



Persze,de a fizikát egy bizonyos szint után nem lehet megcáfolni. Még ha oly szuper anyagból is van. Mert ugye ez öntvény,az biztos. Márpedig a méregdrága,és nagyon merev felniket,egy darab aluöntvényből marják ki,ami igencsak nagyon drága.De sokkal merevebb, mint a gyári öntvény. Már ha nem titánból csinálják. Nem is tudom, egy olyan felni menyibe kerülne

anubisz Elküldve: 2011-09-10 17:32 Autóvásárlás

PLac írta: Sziasztok,

Ismeri vki ezt az E39 530-ast?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...os-5086337

A képek alapján elég jól néz ki, árban pedig az átlag alatt van.
Problémások ezek az automata váltók?
Köszi!


BMW automat váltók sosem voltak problémásak. Ha olaj van benne mindig (nem szivárog el a tömítéseknél ) azzal nincs gond. 300 ezer az alapból elmegy. Aztán kilehet fogni,de ebbe a típusba kapsz bárhol bontottat,és nem aranyárba,ha gond lenne vele valamikor. Javítani nem érdemes,mert nem olcsó.

anubisz Elküldve: 2011-09-10 17:27 alufelni

Hori írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: 193 szép? nekem nagyon nem jön be.

viszont ez


u,ez nagyon szuper. Ennek mi a típusa?



ez a styling 313 19"-ba létezik és olyan 1200eurotól indulnak e-bayen/guma nélkül/
amúgy nagyon szép felni


Ú,nem olcsó,de kevés a küllő,szerintem pár kátyú,és lehet görgőzni vinni mindet. Nem hiszem,hogy olyan merev mint egy több küllős. Bár nem kátyúkra gyártják.

anubisz Elküldve: 2011-09-10 16:44 alufelni

YELLOW írta: 193 szép? nekem nagyon nem jön be.

viszont ez


u,ez nagyon szuper. Ennek mi a típusa?