anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-08-31 22:22 Vicces :)

Múltkor majdnem megjártam megint.Éjjel 2 kor mentem kifelé egy faluból,jött mögöttem egy dzsipó,vagy mi,mert magasan voltak a lámpái. Ugye nem nagyon láttam,mert annyira nyomult,igaz 40-el lehetett menni,de majd lelökött az útról.Hátul rolóm van,meg közel volt,lámpa,meg minden,nem láttam milyen kocsi.
Gondoltam na,kiérünk,odalépek neki,vagy 180 re,megnézem akkor is nyomul e így. Aztán mondom magamnak,ugyan,francot jampizok,minek. Had menjen.
Kielőz,basszus, egy Rendőrkocsi volt azok a NISSAN batárok amivel járnak sokszor.
Ú,mondom,megmentettem megint magam.
Ugye mondanom se kell,mit tettek volna velem éjjel 2 kor,utol nem értek volna,de rádió aztán keresztbe előttem valahol az úton a kollégák,mert azt hitték volna menekülök,hogy megláttam őket,azt hitték volna valami van a kocsiba. Szarrá szedtek volna éjjel.
Na,elmondtam megint pár fohászt,hogy bírtam magammal.
Ráadásul mostanában nagyon nyugisan vezetek,50,90 ,130, legalább nem kel reszketni a trafitól. Erre egyszer akarok fickándozni,majdnem megszívom
Hátha tanul belőle valaki. Jól nézd meg, kivan a hátad mögött

anubisz Elküldve: 2011-08-31 22:09 Turbo

seta írta:
anubisz írta:
seta írta:
anubisz írta:
Macsek írta:
SirToma írta: Fejújítás, új turbó, egyéb lehetőségek....
Érdekelne minden tapasztalat, érvek,ellenérvek!
Előre is köszi


Tapasztalat!
Nekem 110.000km-nél történt ez meg!
Új turbó mentem vele 130.000km-ert és még a mostani tulaj is azzal a turbóval jár!
Engem mindenki lebeszélt a felújítottról!
Szerintem nem jártam rosszul hogy az új mellett döntöttem!
Ennyivel tudtam segíteni ha segítettem!


Ezzel én is egyetértek,bár nem turbós a kocsim, ha meg akarod tartani hosszútávon, jobb ha ujjat veszel,még ha oly drága is. Persze aki csak pár hónapig tart meg egy kocsit,úgy is felújítsa,had sz..jon majd vele más


akkor sem érdemes elvinni felújíttatni ha még nem ment tönkre? nekem most _elvileg_ 170.000 van az autóban.

Kitudja volt már e cserélve benne. Már ha nem a tied 0 km óta. Ha meg nincs vele gond,minek piszkálni.Bár,ha ilyen problémásak a turbók,néha biztos megnézetném,egy turbóssal,hogy mi várható még belőle.Legalább az ember tartalékol rá lóvét,ha megadja magát,lehessen ugrani.



tavaj vettem, 127000 volt beleirva


Hát akkor nem tudni,jobbik eset ha külföldi volt a kocsi,és ott cseréltek már benne,vagy itthon volt már javítva,de lehet szerencséd van,és kímélték,így bírja. 170 felett már bármikor beüthet a szar,látod soknak 130-at se bír. Én már most elkezdenék szerezni egy bontottat,vagy ujjat kintről,ez meg ha beszarik felújíttatód,aztán vagy eladod,vagy megtartod.Persze ha még sokáig megszeretnéd tartani a kocsit.

anubisz Elküldve: 2011-08-31 21:45 Turbo

seta írta:
anubisz írta:
Macsek írta:
SirToma írta: Fejújítás, új turbó, egyéb lehetőségek....
Érdekelne minden tapasztalat, érvek,ellenérvek!
Előre is köszi


Tapasztalat!
Nekem 110.000km-nél történt ez meg!
Új turbó mentem vele 130.000km-ert és még a mostani tulaj is azzal a turbóval jár!
Engem mindenki lebeszélt a felújítottról!
Szerintem nem jártam rosszul hogy az új mellett döntöttem!
Ennyivel tudtam segíteni ha segítettem!


Ezzel én is egyetértek,bár nem turbós a kocsim, ha meg akarod tartani hosszútávon, jobb ha ujjat veszel,még ha oly drága is. Persze aki csak pár hónapig tart meg egy kocsit,úgy is felújítsa,had sz..jon majd vele más


akkor sem érdemes elvinni felújíttatni ha még nem ment tönkre? nekem most _elvileg_ 170.000 van az autóban.

Kitudja volt már e cserélve benne. Már ha nem a tied 0 km óta. Ha meg nincs vele gond,minek piszkálni.Bár,ha ilyen problémásak a turbók,néha biztos megnézetném,egy turbóssal,hogy mi várható még belőle.Legalább az ember tartalékol rá lóvét,ha megadja magát,lehessen ugrani.

anubisz Elküldve: 2011-08-31 15:13 Turbo

Macsek írta:
SirToma írta: Fejújítás, új turbó, egyéb lehetőségek....
Érdekelne minden tapasztalat, érvek,ellenérvek!
Előre is köszi


Tapasztalat!
Nekem 110.000km-nél történt ez meg!
Új turbó mentem vele 130.000km-ert és még a mostani tulaj is azzal a turbóval jár!
Engem mindenki lebeszélt a felújítottról!
Szerintem nem jártam rosszul hogy az új mellett döntöttem!
Ennyivel tudtam segíteni ha segítettem!


Ezzel én is egyetértek,bár nem turbós a kocsim, ha meg akarod tartani hosszútávon, jobb ha ujjat veszel,még ha oly drága is. Persze aki csak pár hónapig tart meg egy kocsit,úgy is felújítsa,had sz..jon majd vele más

anubisz Elküldve: 2011-08-31 14:49 BMW kulcsok

szeda írta: sziasztok,


1998-as Z3-as kulcsával van bajom.lemerült az elem.raktam bele újat de a távirányító most sem jó.hogy kell tanítani a kulcsot?


Kettővel lejjebb írják ( YELLOW ).Pont úgy,nekem is elsőre ment,pedig sosem csináltam előtte.

anubisz Elküldve: 2011-08-31 01:19 Féktárcsa és fékbetét

kempelen írta:
Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Mi lett a bőrözött felnikkel?

Az idén a crom/polir a trend?

Gumit pedig már annyit sem látok ezen a felnin, mint ami az előzőn volt...





Jó lehet Fehérváron lakni,ott nincsenek kátyúk

anubisz Elküldve: 2011-08-30 16:58 Elrepedt leömlő

K_Gergo írta:
anubisz írta: jaj,itt is menyi
http://schmiedmann.hu/18%2040%...reses.aspx
ezért már érdemes kimenni Németbe onnan hozni, 50 -el biztos olcsóbb.


"Betétdíj: HUF 14 413,71"
betétdíj? tampont vagy sört is adnak hozzá?


Az komoly,na az mi lehet van ám díj rajta bőven

anubisz Elküldve: 2011-08-30 16:53 Elrepedt leömlő

K_Gergo írta:
anubisz írta: Leömlőt nem öntvényből csinálják? nem is hallottam még ilyet,hogy lemezből van. Nekem alánéztek,azt mondták a katalizátor háznál szivárog,szét kell vágni a külső burkoló lemezt utána hegeszteni,csak ehhez lekel bontani az egész leömlőt,mindent,bölcsőt. szar hegesztés,a munkadíj meg lenne vagy 100 ezer.
amúgy nekem 455 Eurót ír egyre ,neked hogy lehet olyan drága.

ezt a 455€-t én se értem, az aktuális árfolyamon olyan 620$, HUFban meg 120000...nem 190000, mint az árajánlat.


Hát igen,Áfa meg haszonkulcs,aztán mindjárt 190 lesz. Ezt újba,csak kint szabad megvenni.Vagy kinti bontóba biztos több van,Németbe rengeteg ilyen fut.

anubisz Elküldve: 2011-08-30 16:48 Elrepedt leömlő

jaj,itt is menyi
http://schmiedmann.hu/18%2040%...reses.aspx
ezért már érdemes kimenni Németbe onnan hozni, 50 -el biztos olcsóbb.

anubisz Elküldve: 2011-08-30 16:24 Elrepedt leömlő

K_Gergo írta:
anubisz írta: Ez típushiba? ne idegelej, várhatom,hogy nekem is elreped? Nekem is jön előröl a kipufogó gáz,a BMW be azt mondták a katalizátornál kel hegeszteni,valahol kifúj. Ventilátor pont az utastérbe fújja a gázt lehet veszek egy gázmaszkot.


he
hehe
hehehehheee
MUHHAHHAHAHHHAAAAAA
Yellow jól írja, ha lemez leömlőd van számíts rá...éljen a hájtekk, meg az integrálás (leömlő katalizátorral együtt...azér' is ilyen mocsok drága)


Leömlőt nem öntvényből csinálják? nem is hallottam még ilyet,hogy lemezből van. Nekem alánéztek,azt mondták a katalizátor háznál szivárog,szét kell vágni a külső burkoló lemezt utána hegeszteni,csak ehhez lekel bontani az egész leömlőt,mindent,bölcsőt. szar hegesztés,a munkadíj meg lenne vagy 100 ezer.
amúgy nekem 455 Eurót ír egyre ,neked hogy lehet olyan drága.

anubisz Elküldve: 2011-08-30 15:19 Elrepedt leömlő

YELLOW írta:
anubisz írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: Mind a kettő beadta a kulcsot? hú,nem irigyellek

nem én néztem, így erre a "nem tudom" a korrekt válasz...az összes szondáról tárol hibát, a legtöbbet jelzett már ki lett cserélve, de a helyzet majdnem ugyanaz. beszélek még erről a szerelővel/szerelőkkel, mer' ez így egyszerre vaskos. vehetek én bontottat, ha egyáltalán találok, de mivel 2005ben kifutott ez a modell, és típushibáról van szó, lehet, hogy 3 hónap után a nagy nehezen talált bontott is elreped, nem nagyon van ezekből keveset futott.

ne is irigyelj, ahogy néztem te jóval többet költöttél már a kocsira, mint én, most nekem kell behozni a lemaradást. meg InsectKillernek, höhö.


Ez típushiba? ne idegelej, várhatom,hogy nekem is elreped? Nekem is jön előröl a kipufogó gáz,a BMW be azt mondták a katalizátornál kel hegeszteni,valahol kifúj. Ventilátor pont az utastérbe fújja a gázt lehet veszek egy gázmaszkot.


a gázmaszk olcsóbb megoldás mindenképp. állítólag a 30d-nél ez tipusbetegség, ott volt két széria, és az öntvény leömlőt aranyárban mérik anynira ritka. hallottam olyan, hogy a szervízek is bontósoktól veszik. azt hiszem a régebbi modelleken volt a jobb. hogy benyásnál ugyanaz-e azt nem tom...



Hát az övé benyás. Ernyiért már megéri komplett e46 hozni kintről bontásra,aztán legalább marad bőven alkatrész,még ki is lehet árulni. Fél milla 2 leömlő.

anubisz Elküldve: 2011-08-30 14:57 Elrepedt leömlő

K_Gergo írta:
anubisz írta: Mind a kettő beadta a kulcsot? hú,nem irigyellek

nem én néztem, így erre a "nem tudom" a korrekt válasz...az összes szondáról tárol hibát, a legtöbbet jelzett már ki lett cserélve, de a helyzet majdnem ugyanaz. beszélek még erről a szerelővel/szerelőkkel, mer' ez így egyszerre vaskos. vehetek én bontottat, ha egyáltalán találok, de mivel 2005ben kifutott ez a modell, és típushibáról van szó, lehet, hogy 3 hónap után a nagy nehezen talált bontott is elreped, nem nagyon van ezekből keveset futott.

ne is irigyelj, ahogy néztem te jóval többet költöttél már a kocsira, mint én, most nekem kell behozni a lemaradást. meg InsectKillernek, höhö.


Ez típushiba? ne idegelej, várhatom,hogy nekem is elreped? Nekem is jön előröl a kipufogó gáz,a BMW be azt mondták a katalizátornál kel hegeszteni,valahol kifúj. Ventilátor pont az utastérbe fújja a gázt lehet veszek egy gázmaszkot.

anubisz Elküldve: 2011-08-30 14:35 Elrepedt leömlő

K_Gergo írta: szevasztok,

egy lambdaszonda csere és némi hegesztgetés után kiderült, hogy cserélnem kellene a leömlő(i)met. Kasza Iminél próbálkoztam, mint itt a fórumon is írta, alig lehet találni, ha igen, akkor is motorral együtt.
árajánlatot már kértem márkakereskedéstől, de csak a tisztánlátás kedvéért, a realOEM is 800 $-t ír, annál csak több lesz... a gugli dobott ki egy TA Techmix ajánlatot, de ebben nincs is katalizátor, meg nem is bízom feltétlenül a (számomra) nóném cuccokban.

van valakinek ötlete, tapasztalata? nem veszélyes egyelőre a dolog, üzem közben nézve korrekt lambda értékeket mutat a gép, de egyrészt azért el-el téved, és világít a check engine, másrészt előbb-utóbb elfárad a leömlő (a talp és a cső találkozásánál repedt el).
a legjobb megoldás nyilván a gyári új lenne, de amennyit kérhetnek érte...már az is eszembe jutott, hogy eladom Robinson veséjét...


Mind a kettő beadta a kulcsot? hú,nem irigyellek

anubisz Elküldve: 2011-08-30 14:30 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi


Az faszaaz pont úgy néz ki,mint egy autógumi szelep az nyomásszabályozó szelep, azért néha nézhetnél robbantott rajzot,mielőtt szanaszét csavargatsz mindent.Hát reméljük nem lett semmi baja. Azért az nem úgy néz ki,mint egy szelepsapka kupak,nem tudom minek nézted
Amúgy nem hiszem,amíg falsot nem szív.Gondolom eredetileg az is csavarással jön le,ha cserélik.



Üdv! Na sikerült és le tudtam venni a szelepet. Jó bennt volt,de rá tudtam tenni a keréknyomás ellenőrzőt kúton. Elmentem 3 kútra is,rádugtam a mérőt,beindítottam a motort,forgott alapjáraton,vártam és mind a 4 helyen 0-t mutatott a mutató! Levettem a kábelt,és nem folyt belőle benzin! Viszont beindult a motor és járt is.. Ez mi lehetett? Már nagyon nem vágom,segítsetek! Köszi!

Gondolom nem jó rá a sima ,vannak ehhez adapterek,az igazi nyomásmérőhöz. Látod nekem mérte,ott a képeken,lehet neked más a szelep kivezetés. Belenéztél,hogy milyen? Még a szeleptűt is láttam benne ( mondjuk nekem elöl van ) ha benyomtam volna spriccelne a benzin belőle. Mint egy gumi szelep. Megnézted milyen? lehet mélyebben ül a szelep,és nem tudta lenyomni.

anubisz Elküldve: 2011-08-30 14:18 Féktárcsa és fékbetét

lacaca írta:
anubisz írta:
Real írta:
RePTaiL írta:

Akkor ez:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...983wt_1165

vagy egyáltalán milyen minőségűek ezek? érdemes ilyenekkel foglalkozni?



"Brake Labs" meg "R1 Concepts"... Gondolom amerikai márkák ezek, de ki tudja, hogy milyenek?

Akkor már inkább EBC szett, de nem magyarországi forgalmazótól, mert itthon ez az amúgy is erősen túlárazott márka min. 20%-kal drágább. Hanem pl. megrendelve a http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ oldalról. Bár sajnos az EBC-kről is azt írják a fórumok, hogy hangosak, főleg, ha nincs tárcsa és betét együtt cserélve. Valami baj mindig van velük. A Greenstuff betét leválik hordozóról... Egy fórumtárs írta, hogy a Redstuff meg (igaz, verseny körülmények között) szétnyílt, mint egy rózsa.

Szóval nincs jó megoldás, tényleg csak a Nitrac, de az meg verseny kategória.

Tanulságos ezt pl. elolvasni, igaz, nem BMW, hanem Jaguar, de a lényeg ugyanaz: http://xtype.blog.hu/2010/08/2...t_javitani

Az a baj, hogy tényleg nincsenek fórumok, tesztek, csak hangzatos marketing szövegek, tele ellentmondásokkal (mindegyik gyártó szerint az övé a legjobb). Közben meg hullámosodnak a gyári tárcsák, és törnek a lyuggatott sport tárcsák, a Brembo meg csak úgy alapból "szar" (ezt legalább 8 helyről hallottam már). Szóval ember legyen a talpán.


Nem folynék bele,de 4 tárcsát betétekkel,60 ezerértugye nem hiszitek.,mikor csak 1 első garnitúra minőségi fékpofa 50,70 ezer, meg a tárcsák,még a gyári perforált is 50,60 ezer darabja. Amikkel az M3 szerelik. Aztán hiába a garancia,mehetsz az ebay-re panaszkodni. Aztán kinek? Ha elreped 1 hónap után. Szerintem maradj az M3 féktárcsáknál,ha azon bírják a 340 Le a tieden is bírni fogja.
325x25 be is kapni. Kerámia meg minek? hogy zabálja a féktárcsát? nem fogsz te pályára járni. Ha meg igen,nem fogsz magas széntartalmú tárcsákat kapni,első,hátsót betétekkel félmillió alatt. Koca vezetéshez mindegy mit raksz fel,max leszabályozod ha elkezd ütni,ha meg minőség kell,az 100 ezer darabja. Igazi komoly versenyfékeket még nem láttam lyuggatottat.Pont a repedés veszély miatt.
általában ezeket a fajtákat használják, mintába. Ezek a leghatékonyabbak.
http://www.apracing.com/info/i...+Discs_976
24 óráson is ilyen mintás volt a BMW amivel versenyeztek.



Igen itt nálunk ennyibe kerül! Ebből azonban számold le az itteni rablóbandák 200%-os haszonkulcsát és mindjárt nem olyan hihetetlen a 4 tárcsa 60 ezerért!



1 DB EBC féktárcsa Angliában is 230 Font, lehet számolni. Fékpofán még nincs is.
http://www.ebcbrakeshop.co.uk/...137615.htm
Usa, 287 Dollár.
http://www.buybrakes.com/store/EBC-GD1002
Nitrac Angliába 210 Font, a kicsi 320x22 még nem számoltuk a szállítást ami bőven 10 és 25 ezer között van,de ekkora súlynál inkább 25 körül,és a garancia szinte kilátástalan érvényesítését,ha gond van. Márpedig az mindig van,mikor nem számítasz rá.Elég ha rossz méretet küldenek,számolhatsz mibe kerül,mire lebonyolítod a cserét.
Ennek tükrében a 60 ezres 4 tárcsa kerámia fékekkel, kicsit olcsó,nem? már ha nem sima vasból csinálták,és nem hajlik el 2 fékezés után.
Aki elhiszi hogy minőséget lehet venni ennyiért,az nagyon máshol él. Persze próbálkozni lehet. A jó cuccokat kint is meg kell fizetni. Ja,és ha Eun kívülről veszed még a Vám is. Áfát is kel fizetni,kint is.