anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-08-30 06:20 Féktárcsa és fékbetét

Real írta:
RePTaiL írta:

Akkor ez:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...983wt_1165

vagy egyáltalán milyen minőségűek ezek? érdemes ilyenekkel foglalkozni?



"Brake Labs" meg "R1 Concepts"... Gondolom amerikai márkák ezek, de ki tudja, hogy milyenek?

Akkor már inkább EBC szett, de nem magyarországi forgalmazótól, mert itthon ez az amúgy is erősen túlárazott márka min. 20%-kal drágább. Hanem pl. megrendelve a http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ oldalról. Bár sajnos az EBC-kről is azt írják a fórumok, hogy hangosak, főleg, ha nincs tárcsa és betét együtt cserélve. Valami baj mindig van velük. A Greenstuff betét leválik hordozóról... Egy fórumtárs írta, hogy a Redstuff meg (igaz, verseny körülmények között) szétnyílt, mint egy rózsa.

Szóval nincs jó megoldás, tényleg csak a Nitrac, de az meg verseny kategória.

Tanulságos ezt pl. elolvasni, igaz, nem BMW, hanem Jaguar, de a lényeg ugyanaz: http://xtype.blog.hu/2010/08/2...t_javitani

Az a baj, hogy tényleg nincsenek fórumok, tesztek, csak hangzatos marketing szövegek, tele ellentmondásokkal (mindegyik gyártó szerint az övé a legjobb). Közben meg hullámosodnak a gyári tárcsák, és törnek a lyuggatott sport tárcsák, a Brembo meg csak úgy alapból "szar" (ezt legalább 8 helyről hallottam már). Szóval ember legyen a talpán.


Nem folynék bele,de 4 tárcsát betétekkel,60 ezerértugye nem hiszitek.,mikor csak 1 első garnitúra minőségi fékpofa 50,70 ezer, meg a tárcsák,még a gyári perforált is 50,60 ezer darabja. Amikkel az M3 szerelik. Aztán hiába a garancia,mehetsz az ebay-re panaszkodni. Aztán kinek? Ha elreped 1 hónap után. Szerintem maradj az M3 féktárcsáknál,ha azon bírják a 340 Le a tieden is bírni fogja.
325x25 be is kapni. Kerámia meg minek? hogy zabálja a féktárcsát? nem fogsz te pályára járni. Ha meg igen,nem fogsz magas széntartalmú tárcsákat kapni,első,hátsót betétekkel félmillió alatt. Koca vezetéshez mindegy mit raksz fel,max leszabályozod ha elkezd ütni,ha meg minőség kell,az 100 ezer darabja. Igazi komoly versenyfékeket még nem láttam lyuggatottat.Pont a repedés veszély miatt.
általában ezeket a fajtákat használják, mintába. Ezek a leghatékonyabbak.
http://www.apracing.com/info/i...+Discs_976
24 óráson is ilyen mintás volt a BMW amivel versenyeztek.

anubisz Elküldve: 2011-08-30 05:13 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi


Az faszaaz pont úgy néz ki,mint egy autógumi szelep az nyomásszabályozó szelep, azért néha nézhetnél robbantott rajzot,mielőtt szanaszét csavargatsz mindent.Hát reméljük nem lett semmi baja. Azért az nem úgy néz ki,mint egy szelepsapka kupak,nem tudom minek nézted
Amúgy nem hiszem,amíg falsot nem szív.Gondolom eredetileg az is csavarással jön le,ha cserélik.

anubisz Elküldve: 2011-08-29 21:47 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/

anubisz Elküldve: 2011-08-29 16:22 Valaki segítsen

Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?

anubisz Elküldve: 2011-08-28 19:44 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,


Köszi az infót! Nekem nincs motorburkolatom (így vettem) tehát egyszerű lenne a művelet! Megpróbáltam levenni ezt a szelepet de nekem nem akar lejönni! Ti hogy szedtétek le,hogy lemérjétek? Nagyon amatőr kérdés tudom,de nem akarom szétcs.szni! Mára tudok szerezni ilyen mérőt,úgyhogy kíváncsi vagyok,csak le kéne venni azt a rohadt szelepet Köszi a sok segítséget!


Van egy szelepsapka rajta,fémből,azt kel lecsavarni,az a méret mint a kerék szelepé,rá is megy.


Igen,fém ''bütyök'' van rajta,tehát akkor csavarni kell! jól van,köszönöm a segítséged ismét! Holnap meg is nézem! Esetleg,ha Szolnok felé jársz,írj és meghívlak valamire,annyit segítettél már


olyan mint egy fém szelepsapka,végül is az.Max,ha rá van szorulva fogj rá fogóval,úgy csavard le. Alatta rendes szelep van,mint a gumiba,úgy is néz ki.

anubisz Elküldve: 2011-08-28 18:14 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,


Köszi az infót! Nekem nincs motorburkolatom (így vettem) tehát egyszerű lenne a művelet! Megpróbáltam levenni ezt a szelepet de nekem nem akar lejönni! Ti hogy szedtétek le,hogy lemérjétek? Nagyon amatőr kérdés tudom,de nem akarom szétcs.szni! Mára tudok szerezni ilyen mérőt,úgyhogy kíváncsi vagyok,csak le kéne venni azt a rohadt szelepet Köszi a sok segítséget!


Van egy szelepsapka rajta,fémből,azt kel lecsavarni,az a méret mint a kerék szelepé,rá is megy.

anubisz Elküldve: 2011-08-27 18:04 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,

anubisz Elküldve: 2011-08-27 17:03 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!


Még mindig nem értem,megméretted már a benzinnyomásodat? addig minek találgatsz az AC re? Mondjuk az egyszerűbb,ha otthon gondolkodunk a szobába
Ott a képalbumomba,ha én megtudtam mérni magamnak,pedig most csináltam először.



Hogy mérted otthon?? Írd már le légy szíves! Csak,mert kíváncsi vagyok,mert a szerelőm azt mondta hogy nem a benzinnyomással van a baj! Azt hozzá kell tennem,hogy nála cseréltem kb 1 éve az AC pumpám és lehet nem akarja cserélni! Érdekelne,hogy kell ezt a mérést csinálni,mert lehet szépen átvert! Köszi a segítséged előre is!


Nekem van egy ilyen levegő kompresszor előtétem,rajta mérőórával
http://www.dino-power.com/hung...ztoly.html
levettem a motor burkolatot,a képen látni,és csak rá kel csatolni,mint az autógumira,ugyan az a kimenet,aztán indítani. utána a fogantyút megnyomod és ki is tudod engedni a benzint,a mérés végén,ami benne maradt,de simán le is veheted,csak tegyél rongyot köré,mert ugye valamennyi kijön belőle.
Tökéletesen mér,meg se mozdult a mutató. rajta is hagytam,hogy menyit ejt vissza a rendszer,egyáltalán nem eresztett sehol,mikor rácsatoltam.


Akkor tehát elmegyek az egyik benzinkútra ahol van kerékfújó amiben van mérő,rácsatolom körbe rongyal és már mérem is? Ez elég egyszerűen hangzik,jó ötlet! És ,ha ráindítok akkor 3 Bar nyomást kéne produkálnia ? Mennyi a normális mérték ? Anubisz,köszi a sok segítséget,már sokkal jövök neked!


Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.

anubisz Elküldve: 2011-08-27 01:09 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!


Még mindig nem értem,megméretted már a benzinnyomásodat? addig minek találgatsz az AC re? Mondjuk az egyszerűbb,ha otthon gondolkodunk a szobába
Ott a képalbumomba,ha én megtudtam mérni magamnak,pedig most csináltam először.



Hogy mérted otthon?? Írd már le légy szíves! Csak,mert kíváncsi vagyok,mert a szerelőm azt mondta hogy nem a benzinnyomással van a baj! Azt hozzá kell tennem,hogy nála cseréltem kb 1 éve az AC pumpám és lehet nem akarja cserélni! Érdekelne,hogy kell ezt a mérést csinálni,mert lehet szépen átvert! Köszi a segítséged előre is!


Nekem van egy ilyen levegő kompresszor előtétem,rajta mérőórával
http://www.dino-power.com/hung...ztoly.html
levettem a motor burkolatot,a képen látni,és csak rá kel csatolni,mint az autógumira,ugyan az a kimenet,aztán indítani. utána a fogantyút megnyomod és ki is tudod engedni a benzint,a mérés végén,ami benne maradt,de simán le is veheted,csak tegyél rongyot köré,mert ugye valamennyi kijön belőle.
Tökéletesen mér,meg se mozdult a mutató. rajta is hagytam,hogy menyit ejt vissza a rendszer,egyáltalán nem eresztett sehol,mikor rácsatoltam.

anubisz Elküldve: 2011-08-26 20:55 Valaki segítsen

InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!


Még mindig nem értem,megméretted már a benzinnyomásodat? addig minek találgatsz az AC re? Mondjuk az egyszerűbb,ha otthon gondolkodunk a szobába
Ott a képalbumomba,ha én megtudtam mérni magamnak,pedig most csináltam először.

anubisz Elküldve: 2011-08-26 11:52 Klíma

laleeboy írta:
Puli írta:
InsectKiller írta:
Puli írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Puli írta: Üdv Srácokl!

Egy kis segítség szeretnék kérni.
A klímámmal valami nem okey: ugyanis néha forró levegőt nyom,ami elég kellmes ebben a 40 °C-ban! (Tegnap kiszáltam a kocsiból,mikor ilyet csinált és fura hangot hallottam a kocsi elejétől. De nem tudtam megfejteni,mintha a ventilátor felöl jönne, nem tudom...)
Kb 1 hónappal ezelőtt elvittem egy klímáshoz,aki átnézte, feltöltötte,tisztította. és nem is mondott semmi problémát!
Ja és ezt kizárólag akkor csinálja,ha városban közlekedek, ha országúton megyek,akkor jól működik! (Mintha a menetszél kellene...)

Előre is köszi a segítséget!


Először fűtéscsapra gondoltam, de ott nincs olyan, h hol jó, hol nem. Az beszarik és meleget nyom meg nincs érdekes hang.
Érdekes hangot sztem a klímakompresszor eredményezhet. De biztos lesz más is, aki esetleg biztosabbat tud mondani.
Üdv


Sok klímás kinyalhatja a seg...m ! gagyi klímás túltöltötte a rendszeremet 2 éve,se kenőanyag bele,se semmi,mérlegen mérve a cuccot ami belemegy,mentem a pályán aztán letiltott a klíma,nehogy szétbassza a gáz. 40 fokba 38 fokot nyomott be. Azt hittem megáll a szívem.Mióta szakszervizben klímáztatok azóta semmi gondom nincs vele. Lehet neked is annyira szerelte már,hogy jól elbaszta. Gagyi klímások,mérlegről töltenek rendszert, szervizbe meg komplett rendszerre kötik,



Köszi!

Ezt a klímakompresszort azért ellenőriztetem!
De a márkaszervízzel kapcsolatban fenttartásim vannak..... Nagyon lehúzósak!


Szerintem Anubisz kolléga nem márkaszervizre gondolt, hanem olyan cég, akiknek van klímás gépük. Nekem is ilyen cég csinálta és épp hogy többe került, mint a mérleges megoldás.


Ahham értem!!! Megpróbálok keresni. Ha esetleg tudtok valakit ajánlani Székesfehérváron,akkor azt megköszönném!


A csóri úti klímásokról sok jót hallottam


Igen félholtan jutottam el egy HONDA szervizbe,ott tették ilyen komplett klímagépre,ami lefejti ,tölti,és kenőanyagot adagol bele,stb... automatán csinálja, ilyen re gondoltam,nem pont a BMW szervizbe,de komoly cucc legyen,ahol a megadott érték biztos az is lesz.

anubisz Elküldve: 2011-08-24 21:58 Klíma

InsectKiller írta:
Puli írta: Üdv Srácokl!

Egy kis segítség szeretnék kérni.
A klímámmal valami nem okey: ugyanis néha forró levegőt nyom,ami elég kellmes ebben a 40 °C-ban! (Tegnap kiszáltam a kocsiból,mikor ilyet csinált és fura hangot hallottam a kocsi elejétől. De nem tudtam megfejteni,mintha a ventilátor felöl jönne, nem tudom...)
Kb 1 hónappal ezelőtt elvittem egy klímáshoz,aki átnézte, feltöltötte,tisztította. és nem is mondott semmi problémát!
Ja és ezt kizárólag akkor csinálja,ha városban közlekedek, ha országúton megyek,akkor jól működik! (Mintha a menetszél kellene...)

Előre is köszi a segítséget!


Először fűtéscsapra gondoltam, de ott nincs olyan, h hol jó, hol nem. Az beszarik és meleget nyom meg nincs érdekes hang.
Érdekes hangot sztem a klímakompresszor eredményezhet. De biztos lesz más is, aki esetleg biztosabbat tud mondani.
Üdv


Sok klímás kinyalhatja a seg...m ! gagyi klímás túltöltötte a rendszeremet 2 éve,se kenőanyag bele,se semmi,mérlegen mérve a cuccot ami belemegy,mentem a pályán aztán letiltott a klíma,nehogy szétbassza a gáz. 40 fokba 38 fokot nyomott be. Azt hittem megáll a szívem.Mióta szakszervizben klímáztatok azóta semmi gondom nincs vele. Lehet neked is annyira szerelte már,hogy jól elbaszta. Gagyi klímások,mérlegről töltenek rendszert, szervizbe meg komplett rendszerre kötik,

anubisz Elküldve: 2011-08-22 06:39 Valaki segítsen

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Az fajin Na akkor el is megyek a szerelőmhöz,rábeszélem hogy cserélje ki,mert nemrég vettem! Ilyen hamar szétmenjen,hihetetlen... Most észrevettem,hogy tettem bele 5 ezerért brenyát és azonnal indul pöcre! Eddig csak akkor sz.rakodott amikor elég csekély mennyiségű benzinem volt... Köszi a segítséget!


Gariba cseréli?


Hát majd most fogja Azért nem volt olcsó mutatvány..


Azért méress benzinnyomást,mert hát,hogy pár hónap alatt megadja magát,nem tudom. Vagy akkor valami nagyon ramaty minőségűt rakott bele

anubisz Elküldve: 2011-08-21 20:43 Valaki segítsen

Bero írta: Az fajin Na akkor el is megyek a szerelőmhöz,rábeszélem hogy cserélje ki,mert nemrég vettem! Ilyen hamar szétmenjen,hihetetlen... Most észrevettem,hogy tettem bele 5 ezerért brenyát és azonnal indul pöcre! Eddig csak akkor sz.rakodott amikor elég csekély mennyiségű benzinem volt... Köszi a segítséget!


Gariba cseréli?

anubisz Elküldve: 2011-08-21 20:37 Valaki segítsen

InsectKiller írta:
Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Tipikus üa. szivattyú. Kezd meghalódni. Nem tudom, h meddig érdemes vele kísérletezni, de lehet, h majd 1x cserben hagy valahol!
Sokak írták már, h így kezdődött, aztán már csak úgy tudták indítani, h kiszedték a tankból a pumpeszt, megütögették és működött. Többek közt én is jártam már így


Uhh.. Köszi a segítséget! Mennyibe volt neked a csere? Lehet nagy baromság,de az AC pumpa és az üzemanyag szivattyú nem ugyanaz? Csak,mert az AC-t kb 9 hónapja cseréltem full újra!



Én már nem emlékszem, h mennyibe volt, de ha te cserélted, akkor neked frissebbek az "élményeid" árral kapcsolatban. Tényleg ha cserélted, ellenőriztesd azért először. Bár nem jelent semmit, h mennyi ideje vetted, nekem a Vezérműtengely szenzorom amit a BMW-ből vettem, szinte 1-2hónappal beszerelés után újra írta hibának...Vennem kéne azóta is 1 másikat...


Vidd vissza és kicserélik ingyen,már ha ők szerelték be.