anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-08-21 03:40 Valaki segítsen

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Tipikus üa. szivattyú. Kezd meghalódni. Nem tudom, h meddig érdemes vele kísérletezni, de lehet, h majd 1x cserben hagy valahol!
Sokak írták már, h így kezdődött, aztán már csak úgy tudták indítani, h kiszedték a tankból a pumpeszt, megütögették és működött. Többek közt én is jártam már így


Uhh.. Köszi a segítséget! Mennyibe volt neked a csere? Lehet nagy baromság,de az AC pumpa és az üzemanyag szivattyú nem ugyanaz?


de ugyanaz...


Hát akkor nem értem.. Ennyi idő alatt beszarik? Lehet más a baj talán?! Önindítóra is gyanakszom..


Azért mérd meg a benzinnyomást,ne fuss egyből pumpát venni.

anubisz Elküldve: 2011-08-20 16:05 330d: Még mindíg melegszik a víz!

kovax írta: Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!


Amúgy azt miből állapították meg,hogy jó a termosztát? Mert ugye nekem is jó, de aztán mégse jó. Be is írja minden indításkor. Csak nálam lassabban melegszik a víz. Ma a melegbe,90-99 között mozgott. Télen meg mentem vagy 15Km mire középre állt a mutató,kikapcsolt fűtéssel. Ha ráteszem,lehet sosem melegszik fel -15 fokba.Én meg belefagyok a kocsiba.

anubisz Elküldve: 2011-08-20 15:52 alufelni

Hori írta: na látom itt mindenkinek van olyan barátja aki már hallott olyanról hogy valakinek meséltek valamit,

nekem már volt több polírozott peremű felnim, sőt ami most soproni talira készül az is az lesz és még a féknyergem is tükörpolíros, felniket én sokáig nem tartok meg max 2 év de amiket nekem eddig csináltak azok nem igazán mattultak be egyik még Robinsont is boldogította vagy 1,5évig és nála sem volt vele probléma,

viszont bemattul HA : télen használod és rámegy a sós latyak, ha nem takarítod rendszeresen, ha alufelnitisztítót használsz, vagy
ha nem hallgatsz arra aki polírozta és dörzsiszivaccsal távolítod el róla a koszt.

ha valaki normális helyen políroztat annak általában ezeket elmondják aztán vagy megfogadja a tanácsokat vagy megy vissza hogy bazdmeg igazad volt


Ha így van,márpedig mért ne lenne így,ha te mondod, gondolom én,valamivel biztos ötvözik a felni anyagát,ami miatt nem hajlamos annyira a szürkülésre. Azért borzasztó lehet annyit pepecselni vele,vigyázni,nehogy bemattúljon. Nekem is tetszik,de ez már túl pepecs nekem. Nem fogom én szarvasbőrrel törölgetni egy felnit. Ha tataroztatom legközelebb,inkább feketére fogom fújatni,tetszik is,és nem olyan kényes.

anubisz Elküldve: 2011-08-20 13:57 alufelni

Coyote írta:
anubisz írta:
hil írta:
nickname írta:


a tükörpolír felniket álltalában 1 dolog miatt nem lakkozzák: MERT A LAKK ELVESZI A FÉNYÉT, ergó aki tükörpolíroztat és utána lakkoztat az egy marha, mire egy normálisan polírozott felni oxidos lesz és bemattul az 3 szezon




Szerintem nem az, hanem előre látó! Én láttam tükörre polírozott Alut, az oxidáció szinte azonnal megindul, ezért is nehéz hegeszteni, forrasztani, szerintem (tapasztalatból tudom) legkésőbb 1 hónap múlva szobában is be mattul, de ne legyen igazam.



Főleg,szarba,hugyba,porba,savas,ózonos esőbe,olajba. ha már ennyit subickoltatom,inkább legyen kicsit opálos,a lakk miatt,de fényes alatta,mint szürke,mert hogy az lesz,az biztos.Majd ha az iparos kilógat egy darab alulemezt,polírozva,20 centire a földtől,fél éven át a garázs,műhely előtt,és mikor mész,még mindig vakítja a szemed talán elhiszem.Miért nem így reklámozza magát akkor. Bár amilyen sumákok,lehet bevinné 6 naponta újra polírozni. Nem hiszek már el semmit a maszekoknak. Ha csak nem,vér haver,hogy biztos nem vakít.Mond neki ha bemattúl egy éven belül, visszaviszed és ingyen megcsinálja. Na akkor már egyből fakulni fog. Ha annyira biztos benne,mondaná,persze hozd csak újra csiszolom. Ennyire egyszerű a történet. A tanácsáért vállalja a felelősséget.


Ózonos esőt és subickolást még nem láttam


A káros Ózont akartam írni ,amit a kipufogógáz csinál,a subickolás, a fényesítgetés primó változata csak már rohanásba voltam

anubisz Elküldve: 2011-08-20 09:45 alufelni

hil írta:
nickname írta:


a tükörpolír felniket álltalában 1 dolog miatt nem lakkozzák: MERT A LAKK ELVESZI A FÉNYÉT, ergó aki tükörpolíroztat és utána lakkoztat az egy marha, mire egy normálisan polírozott felni oxidos lesz és bemattul az 3 szezon





Szerintem nem az, hanem előre látó! Én láttam tükörre polírozott Alut, az oxidáció szinte azonnal megindul, ezért is nehéz hegeszteni, forrasztani, szerintem (tapasztalatból tudom) legkésőbb 1 hónap múlva szobában is be mattul, de ne legyen igazam.

[/quote]

Főleg,szarba,hugyba,porba,savas,ózonos esőbe,olajba. ha már ennyit subickoltatom,inkább legyen kicsit opálos,a lakk miatt,de fényes alatta,mint szürke,mert hogy az lesz,az biztos.Majd ha az iparos kilógat egy darab alulemezt,polírozva,20 centire a földtől,fél éven át a garázs,műhely előtt,és mikor mész,még mindig vakítja a szemed talán elhiszem.Miért nem így reklámozza magát akkor. Bár amilyen sumákok,lehet bevinné 6 naponta újra polírozni. Nem hiszek már el semmit a maszekoknak. Ha csak nem,vér haver,hogy biztos nem vakít.Mond neki ha bemattúl egy éven belül, visszaviszed és ingyen megcsinálja. Na akkor már egyből fakulni fog. Ha annyira biztos benne,mondaná,persze hozd csak újra csiszolom. Ennyire egyszerű a történet. A tanácsáért vállalja a felelősséget.

anubisz Elküldve: 2011-08-20 04:34 alufelni

nickname írta:
Hori írta:
Coyote írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
anubisz írta:
nickname írta: Na ez is elékszült



Utána lakozzák?


nem !

Mert azt mondta hogy nem ajánlott a felületet lakkozni.


így meg majd oxidos lesz és bemattul. szépen kalapácslakkal le kellett volna fújni.


Nézd elég értelmes és meggyőző magyarázatot kaptam, hogy miért nem jó megoldás lakkozni a felületet.


és ha a lakk réteg, pl egy kerékcserénél megsérül akkor elkezd pattogni lefelé, ami elég komolyan visszaveti az összképet esztétikailag.
Megosztod velünk a magyarázatot? Köszi!




a tükörpolír felniket álltalában 1 dolog miatt nem lakkozzák: MERT A LAKK ELVESZI A FÉNYÉT, ergó aki tükörpolíroztat és utána lakkoztat az egy marha, mire egy normálisan polírozott felni oxidos lesz és bemattul az 3 szezon




Hát nem tudom,de ti biztos okosabbak vagytok nálam.Sima alu,fékpor,az útról minden trutyi,gőzborotva,vagy felnitisztító vegyszer,ramaty,stb... ugye ha nem tisztítod,egy hónap és a fékportól lesz fekete,és szépen ráég. Hát ha ez natúrba, kibír 3 szezont ilyen fényesen,lehet be kellene csókolnom valakinek fényes nappal, de majd 3 év múlva megtudjuk Én nem láttam még natúr polírt védőréteg nélkül.
Azért szép lenne,hogy pár 100 ezres,millás felnik a lakktól,szépen besárgulnának, 1,2 év alatt,mert hát ugye a festéken is lakkféle van,vagy az autó fényezésén,és nem sárgul be egy fehér autó 2 év után.
Gondolom nem parketta lakkal kel lefújni,hanem valami prémium cuccal. Lehet azért mondta,hogy 1 év múlva, vidd megint fényesíteni hozzá na ez csak vicc

anubisz Elküldve: 2011-08-19 12:18 alufelni

nickname írta: Na ez is elékszült



Utána lakozzák?

anubisz Elküldve: 2011-08-19 04:08 légzsak_

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Nagyon meglepne amúgy,ha Márkaszervizben kikötnék. Mert ugye,ha valaki az miatt meghal utána,akkor nagy szívás van. Azt normális helyen nem vállalják be.


Pedig bevállalják.
Az ügyfél aláír egy papírt, a szerviz lekér a gyárból egy engedélyezőkódot a kocsi alvázszámára és kikapcsolják + kikötik.



Így igen. De csak puszira nem. Persze nem kis pénzért,az engedélyért is biztos fizetni kell,ha három fújás csavarlazító sprayt is felszámolnak.

anubisz Elküldve: 2011-08-18 20:33 légzsak_

bigiboj írta:
nickname írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki, hogy ki lehet e kapcsolni e46 sedan-ban az utas oldali légzsákot? Gyerekülést kéne néha előre rakni.

Köszi4


nem lehet kikapcsolni, a műszerfal oldalán, ott is van a piktogram hogy gyerek ülést berakni tilos. "szervizbe ki tudják elvileg egyébként kapcsolni"


Nem lenne állandóan ott ezért nem iktatom ki. Köszönöm a választ!


Nagyon meglepne amúgy,ha Márkaszervizben kikötnék. Mert ugye,ha valaki az miatt meghal utána,akkor nagy szívás van. Azt normális helyen nem vállalják be.

anubisz Elküldve: 2011-08-16 19:47 Vicces :)

anubisz Elküldve: 2011-08-16 19:44 turbo gond

Kaci írta: Sziasztok.
Szerintetek mi lehet a gond, ha az autobol egy hosszu ut soran elment fokozatosan az ero, gazadaskor "szuszogni" kezdett. Nem, nem csorog, nem zorog, "szuszog", mintha egy kompresszorbol fuvatnam a levegot ki. Erotlen, fustol, sajnos ma kellett mindenkeppen varosban hasznalnom (tegnap ejjel jelentkezett a baj), gazadaskor rangat, de stabil alapjarat, nem akar lefulladni vagy ilyenek.

Valakitol valami jotanacs? Tudom, vigyem szerelohoz, de hogy keszuljek, hogy teljesen ne nezzenek madarnak.
Koszonom




Ahogy mondod,ha tippelnek valamit,ha nem, ez szerelő,mivel használhatatlan az autó.
Ezt Online senki nem fogja megjavítani.

anubisz Elküldve: 2011-08-13 20:02 Hifi beszerelése e46-ba

seta írta: sziasztok!

Nemsokára szeretnék javítani kicsit a hangrendszeren, ehhez gyűjtök most infókat. A kérdésem az lenne h milyen márkát ajánlotok? Nekem a szép hangzás a fontos, nem a hátmasszírozás. Valamelyik topicban szóba kerültek a focal cuccok. Hát ahogy nézegettem azok nem az én pénztárcámnak vannak kitalálva Én valami középkategória-teteje márkára gondoltam. Pl a mac audio-nak van egy Star X fedőnevű komponens szettje. Ezzel van valakinek tapasztalata? Konkrétan arra vagyok kíváncsi h megéri-e az árát (50.000/szett). Vagy milyet ajánlotok? Amúgy erősítőről lesznek meghajtva, nem egyből a rádióról.
Előre is köszi!


Hát bizony ez pénz,és ízlés függő,hiába tetszik másnak valami,ha neked nem,és fordítva.

anubisz Elküldve: 2011-08-13 16:39 320d Motor

330d írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.


Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?

Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.



"csak" a hengerfejtömítés volt a bűnös! Szerencsém volt.
[/quote]

Hálistennek, mondjuk én is arra gondoltam,nem pedig arra hogy esetleg repedve van,azért az durva lenne, ilyen fiatal kocsinál.Bár fennállhatott,ha a volt tulaj a baleset után kevés vízzel ment vele.

anubisz Elküldve: 2011-08-12 19:41 Autóvásárlás

hancurozo írta:
anubisz írta: Nekem nincs gondom a diesel kocsival,nekem is volt,és igen jól mennek,és igen jók. De az tény,hogy ezekkel gond van,ha trehány a tulaj,márpedig,Magyar tulajok többsége az.Pont az a gond,hogy annyira megy,hogy annyira nyomják neki,a 20 éves srácok, csak úgy visít a motor Azért a dizel nem szereti,ha 1,2 be nyomják neki üveghangig.Hát látok sok ilyet.Utána videóról szerelnek, a turbót 10x felújítják,aztán már csak leheli a levegőt. Nehogy már várjunk egy kicsit,amíg visszahűl leállás előtt


Igazad van, de a benzniessel sem jársz jobban. Szintén üveghangon égetik a gumit, csúsznak vele keresztbe, töltenek bele etanolt, cserélik össze-vissza az injektorokat, benzinpumpát, nyomásszabályzót.
Mindkét motornak megvannak a hibái.
Csak használatfüggő, hogy milyen állapotban van az autó.
Sokat javítok autókat, és tudom miket barkácsolnak össze a tulajok. (több benzinest javítok mint dieselt, és árban is változó, hogy melyik a drágább)


Jaj,hát tudod mikor vennék meg olyat amik így megvannak bütykölve,pont azért mondom,ha nem szerelő az ember,vagy nem ért hozzá,inkább szervizbe nézesse meg,ki tudja, hogy van már szétbütykölve.

anubisz Elküldve: 2011-08-12 19:28 Autóvásárlás

hancurozo írta:
anubisz írta:
Bimmer320D írta: Sziasztok

Elkövetkező hónapokba v hónapba szeretnék venni egy 1999 es évjáratú 320D BMW-t.
Ez lenne az első BMW-m.
Mire figyeljek oda mielőtt megvenném?
Tudnátok segíteni?

Válaszotokat előre is köszönöm


Nem árulok el titkot,hogy 12 éves kocsinál már mindenre, de a Turbó,és Egr szelep ( már ha van )mindenképpen prioritást élvez. Persze,hogy nem e hengerfejes, és kompressziót is méretnék, ha tetszik nekik,ha nem. Mivel ezeket inkább csak szervizben lehet megnézetni,és nem 5 perc alatt,így mindjárt értelmét is veszti az egész Kevés ember viszi el megnézetni,mondjuk 20 ezerért,úgy hogy lehet meg sem veszi.
Persze meg lehet rángatni,mozgatni,hallgatni pár dolgot,ahogy az átlagember csinálja,de az kb mint halottnak a csók.


Megint az előitéletek. Nem az autó tipusa határozza meg, hogy jó vagy nem, hanem a használat módja. Sokan a Németből behozott autókra esküsznek (a Német csak akkor viszi szervízbe, ha már jelez az autó a szervíz miatt)
Mindenki fél a dieseltől, pedig nem rosszak (még 700e km-et futottnál is rendben volt a kompresszió). Ez az évjárat még adagolós, és nem sok gond van velük. (csak kerüld a lepusztított példányokat)
Egy 12 éves kocsinál valóban mindent meg kell nézni, de ez igaz a benzinesre is. 2000 körüli autónál a futómű is sokba kerül (ha gond van vele, és a Magyar út eszi a futóművet)


Nekem nincs gondom a diesel kocsival,nekem is volt,és igen jól mennek,és igen jók. De az tény,hogy ezekkel gond van,ha trehány a tulaj,márpedig,Magyar tulajok többsége az.Pont az a gond,hogy annyira megy,hogy annyira nyomják neki,a 20 éves srácok, csak úgy visít a motor Azért a dizel nem szereti,ha 1,2 be nyomják neki üveghangig.Hát látok sok ilyet.Utána videóról szerelnek, a turbót 10x felújítják,aztán már csak leheli a levegőt. Nehogy már várjunk egy kicsit,amíg visszahűl leállás előtt

Ja,és biztos dizelt veszek legközelebb,de legalább 330 ast.