anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-08-12 19:17 Társalgó

roli8888 írta: Sziasztok

Egy nagyon idegesítő problémám van.
Egy E90-es bmw-m van és az volna a gondom, hogy a kléder gumik "ropognak".
A régebbi E46-os nál is volt ilyen gond.
Mi lehet ez?


Lehet szemtelen a kérdés,de akkor minek ilyen gumit vettél erre is?

anubisz Elküldve: 2011-08-12 18:52 Autóvásárlás

Bimmer320D írta: Sziasztok

Elkövetkező hónapokba v hónapba szeretnék venni egy 1999 es évjáratú 320D BMW-t.
Ez lenne az első BMW-m.
Mire figyeljek oda mielőtt megvenném?
Tudnátok segíteni?

Válaszotokat előre is köszönöm


Nem árulok el titkot,hogy 12 éves kocsinál már mindenre, de a Turbó,és Egr szelep,pillangó szelepek ( már ha van )mindenképpen prioritást élvez. Persze,hogy nem e hengerfejes, és kompressziót is méretnék, ha tetszik nekik,ha nem. Mivel ezeket inkább csak szervizben lehet megnézetni,és nem 5 perc alatt,így mindjárt értelmét is veszti az egész Kevés ember viszi el megnézetni,mondjuk 20 ezerért,úgy hogy lehet meg sem veszi.
Persze meg lehet rángatni,mozgatni,hallgatni pár dolgot,ahogy az átlagember csinálja,de az kb mint halottnak a csók.

anubisz Elküldve: 2011-08-12 17:57 Autóvásárlás

K_Gergo írta:
Coyote írta: ... és hát valljuk be, az F Astra GSI csak egy F Astra - a GSI-vel megegyező teljesítményű Celicámnál ilyen nem történt, pedig az csak kinézett valahogy...

pedig az a csak F astra ~150-ig pariban volt egy 540i-vel de hülye tudtam vele lenni, istenem...de ez már nagyon offtopik


Mi volt benne? Nitró ? Vagy gyorsítórakéta?

anubisz Elküldve: 2011-08-12 04:31 Hidegindításkor "himbál" a motor

Megmértem a benzinnyomást. Aki ért hozzá megmondhatná,hogy jó ez az érték,vagy nem.
Alapjárat 3Bár bőgetni nem akartam éjjel a garázsba.
Leállás után rajta hagytam ,hogy menyire ejti a nyomást. Így változott.
01-45 3 Bár
02-45 2 Bár
03-45 1,5 Bár
Nem tudom 6,8 óra után menyire menne le ilyen ütembe,és menyi nyomást kel megtartani egyáltalán több órás állás után.

Alapjárat.

1 óra múlva

2 óra múlva


2 óra alatt alatt 1.5 Bárt engedett el.Második órában,már csak 0.5 bárt,az elsőben 1 bárt, persze akkor már kisebb volt a nyomás,logikus lassabban engedi el.
Mondjuk nem értem a lényeget,mivel elég csak ráadni a gyújtást,nem is kel indítani,a szivattyú egyből felépíti a nyomást,akkor meg kel lenni indításnál elég benzinnyomásnak. Arról nem is beszélve,hogy így melegen,1.5 nél,plusz még amit elvesztett akkor mikor levettem a mérőt,mégis pöccre indult.
Mégis egy éjszakát áll,így nyáron is,reggel első indításnál,kajakra visszafullad,ha nem pöccintek a gázra.
Másodikra már indul, ahogy illik.

anubisz Elküldve: 2011-08-11 23:36 Autóvásárlás

Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,


hát kössz amilyen egyszerűnek hittem a bmw vásárlást oan nehéz de nem fogok sírni optimista típus vok akkor maradok a jó öreg benzinesnél


Persze,ki lehet fogni,de hidd el csodák nincsenek,főleg Magyarba. Főleg nem 700 ezerből.Csak meg akarlak kímélni,főleg ha szereted hajtani is a kocsit.Nézd meg a Magyar utakat,gondolod a te futóműved Titánból lesz? Mindig lesz mit csinálni rajta,és ha nincs tőke,amihez nyúlj,akkor jönnek az olcsó,szar alkatrészek,amik ugyanúgy beszarnak pár hónap után.


hát igen ezek a gyönyörű utak miatt is nem akarok több milkás kocsit venni hanem akkor téll egy X összegért egy normális bmw-t amihez annyira nem drágák a cuccok

Szarrágó kereskedőket meg kerüld el,úgy összetákolják a kocsit,csak vidd el.Utána meg apránként szétesik alattad,főleg ha kintről hozták be,szarért,húgyért,neked meg fél millával drágábban akarják eladni a romhalmazt,visszatekert órával.Inkább magánszemélytől vegyél.


hát jah rohadékok tudnak lenne ezek a kereskedők majd akkor még kiderül h mikor mi lesz akkor ha aktuális lesz úgy is zargatom a fúrumozókat addig is köszönök mindenkinek mindent és a felvilágosítást


Látod,ott lent hirdetnek egy szép ezüst kupét, az menne a hajadhoz

anubisz Elküldve: 2011-08-11 23:14 Autóvásárlás

Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,


hát kössz amilyen egyszerűnek hittem a bmw vásárlást oan nehéz de nem fogok sírni optimista típus vok akkor maradok a jó öreg benzinesnél


Persze,ki lehet fogni,de hidd el csodák nincsenek,főleg Magyarba. Főleg nem 700 ezerből.Csak meg akarlak kímélni,főleg ha szereted hajtani is a kocsit.Nézd meg a Magyar utakat,gondolod a te futóműved Titánból lesz? Mindig lesz mit csinálni rajta,és ha nincs tőke,amihez nyúlj,akkor jönnek az olcsó,szar alkatrészek,amik ugyanúgy beszarnak pár hónap után.


hát igen ezek a gyönyörű utak miatt is nem akarok több milkás kocsit venni hanem akkor téll egy X összegért egy normális bmw-t amihez annyira nem drágák a cuccok

Szarrágó kereskedőket meg kerüld el,úgy összetákolják a kocsit,csak vidd el.Utána meg apránként szétesik alattad,főleg ha kintről hozták be,szarért,húgyért,neked meg fél millával drágábban akarják eladni a romhalmazt,visszatekert órával.Inkább magánszemélytől vegyél.

anubisz Elküldve: 2011-08-11 23:09 Autóvásárlás

Addig nézegesd itt a fórumot,kinek milyen hibája volt,sokat tanulsz,aztán könnyebb lesz választani,és mégsem leszel tájékozatlan. Hidd el jók a dízelek,csak ha gond van vele,bizony mélyen a zsebbe kel nyúlni.

anubisz Elküldve: 2011-08-11 23:02 Autóvásárlás

Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,


hát kössz amilyen egyszerűnek hittem a bmw vásárlást oan nehéz de nem fogok sírni optimista típus vok akkor maradok a jó öreg benzinesnél


Persze,ki lehet fogni,de hidd el csodák nincsenek,főleg Magyarba. Főleg nem 700 ezerből.Csak meg akarlak kímélni,főleg ha szereted hajtani is a kocsit.Nézd meg a Magyar utakat,gondolod a te futóműved Titánból lesz? Mindig lesz mit csinálni rajta,és ha nincs tőke,amihez nyúlj,akkor jönnek az olcsó,szar alkatrészek,amik ugyanúgy beszarnak pár hónap után.

anubisz Elküldve: 2011-08-11 22:52 Autóvásárlás

Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,

anubisz Elküldve: 2011-08-11 22:46 Autóvásárlás

Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


Ilyen csak a mesékben van Tipikus,nincs pénzem,de BMW-t veszek kategória... Fenntartani meg tényleg rohadt drága! Bocs,ha megsértettelek,de szerintem inkább gyűjts egy olyan BMW-re ami kicsit drágább és rendben van,mert így csak kínlódni fogsz vele,ha még 1 millád sincs rá. Vagy marad a B verzió ami nem olyan jó és veszel más márkájú autót.


persze am igazad van csak te is voltál gyerek biztos és én is be vok zsongva h húú most kell csak lehet télleg jobban járok ha ink vmi fiatalabbat veszek mert akkor nincs gondd meg semmi se


Ezt frankón mondom,felejtsd el,majd jövő nyárra,addig rakj félre inkább pénzt. Én egyszer kátyúztam,650 000Ft fizettem a szervizbe, ha zugszervizbe csinálják,akkor is legalább 300 lett volna.

anubisz Elküldve: 2011-08-11 22:42 Autóvásárlás

Amikor a BMW be járok,ott áll a sok X6,X5 M6 aztán mind új kocsi. Mégis szervizbe rohadnaknesze neked 25 milláért. ( nem olajcserére )

anubisz Elküldve: 2011-08-11 22:39 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.

anubisz Elküldve: 2011-08-11 22:35 Autóvásárlás

Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


Persze,mondjuk én nem szívok vele,de 1000 Ft ért lecserélik,a neten megrendelek hozzá mindent.

anubisz Elküldve: 2011-08-11 22:33 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.


ha fiatal vagy és A0-ásba kezdesz, akkor mindegy milyen autód van, mind drága. nekem idénre 20ezer/év a kötelező 27 évesen. ez marhára nem drága szerintem. ami drága az a casco lehetne, de régi autóra senki nem köt. csak ha ritkaság. ha nincs casco egyáltalán nem drágább fenntartani egy BMW-t, mint egy másfajta autót. persze a régebbiek többet fogyasztanak, de istenem.


Tartsd mondjuk egy szülő nevén,akinek van 20 éves jogsija. Mondjuk neki mondom,nem neked.

anubisz Elküldve: 2011-08-11 22:30 Autóvásárlás

Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.

350 Ft-os gumigyűrűt 25000 ért szereltek be. Olajszűrőház alá.