anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-08-08 18:26 karbantartás

anubisz írta:
YELLOW írta: hi!

nem tudom mi van, de a mai nap hihetetlenül be van lassulva az oldal. 4 féle böngészővel, több gépről, és szolgáltatóval néztem, de marha lassú.
van valami? vagy másnál is ilyen?


Hú,már azt hittem nekem rossz a netem,borzalmas lassan tölt be,kínszenvedés lapozgatni.
kb 20 mp mire beadja,ha másra kattintok. Szenvedés használni tegnap óta.



23 mp kel várni,ha másra kattintok,többször mértem,mindig 23 mp.Ha most rányomok a főoldalra 23mp kel várnom, ha ezt 10 x csinálom össze lehet adni
remélem megcsinálják mert nagyon rossz.

anubisz Elküldve: 2011-08-08 18:17 Hidegindításkor "himbál" a motor

YELLOW írta:
anubisz írta:
Taxi írta: Csáó!
nekem is hasonló gondom van hidegindításkor 1-2 percig rázkódik a motor majd utána szépen jár (hibakód nincs)! Ha esetleg valaki rájött hogy mi a problem írja meg
kösszi!


Én még mindig nem oldottam meg,nincs most vele türelmem foglalkozni.Hiába a meleg,ha 1-másfél napig áll,ha indítom visszafullad,második indításnál már pöccre indul. Biztos valami szenzor,vagy jeladó lesz. Nálam sincs hibakód.Rettenetesen rezonál,remeg a kocsi amíg 1000 ről 700 ig nem esik a fordulat, csak hidegen. ( hidegen kb 30 mp, ennyi idő alatt nem is melegszik a motor,max 2 fokot.) utána úgy jár, alig érezni, hogy van benne motor.


régen a karbis motorok voltak ilyenek, amikor kipárolgott a karbiból az anyag a nagy melegben, vagy pár nap után.


Ja. Tényleg pont olyan,mintha nem kapna üzemanyagot első indításra. Utána meg,vagy túl dús,vagy túl ritka a keverék ,amíg nem esik a fordulat alapjáratra.
Fú,nagyon lassú az oldal,gyötrelmes használni.

anubisz Elküldve: 2011-08-08 17:57 Hidegindításkor "himbál" a motor

Taxi írta: Csáó!
nekem is hasonló gondom van hidegindításkor 1-2 percig rázkódik a motor majd utána szépen jár (hibakód nincs)! Ha esetleg valaki rájött hogy mi a problem írja meg
kösszi!


Én még mindig nem oldottam meg,nincs most vele türelmem foglalkozni.Hiába a meleg,ha 1-másfél napig áll,ha indítom visszafullad,második indításnál már pöccre indul. Biztos valami szenzor,vagy jeladó lesz. Nálam sincs hibakód.Rettenetesen rezonál,remeg a kocsi amíg 1000 ről 700 ig nem esik a fordulat, csak hidegen. ( hidegen kb 30 mp, ennyi idő alatt nem is melegszik a motor,max 2 fokot.) utána úgy jár, alig érezni, hogy van benne motor.

anubisz Elküldve: 2011-08-08 17:44 karbantartás

YELLOW írta: hi!

nem tudom mi van, de a mai nap hihetetlenül be van lassulva az oldal. 4 féle böngészővel, több gépről, és szolgáltatóval néztem, de marha lassú.
van valami? vagy másnál is ilyen?


Hú,már azt hittem nekem rossz a netem,borzalmas lassan tölt be,kínszenvedés lapozgatni.
kb 20 mp mire beadja,ha másra kattintok. Szenvedés használni tegnap óta.

anubisz Elküldve: 2011-08-07 00:59 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

bmw320d4 írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.


Mert nem jó a riasztó hangja, erre odafigyelnének :


YouTube videó



Hát ez király

anubisz Elküldve: 2011-08-06 16:31 Vicces :)

Coyote írta:
anubisz írta: Erős gyomrúaknak

Felrobbant a karja a testépítőnek

A 34 éves brazil body builder rendelkezett a világ legnagyobb bicepszével, amelyet 90 centisre gyúrt az évek folyamán.
Felrobbant a karja a testépítőnek

A Caolho nevű férfi kizárólag gyorséttermi kajákon és szteroidokon élt, borzasztó egészségtelenül táplálkozott.

A testépítő karja egy biciklibalesetben sérült meg. Közvetlenül az eset után még nem tűnt veszélyesnek a seb, amely később elfertőződött és hatalmasra dagadt.

Az elgennyesedett sérülést az orvosok próbálták meggyógyítani, de a férfi életét vesztette a kórházban.

Erősebb gyomorral rendelkező olvasóink a férfi karjáról készült megrázó videó.


Ez nem vicces, csak simán undorító

Amúgy biztos egyedül vagyok a véleményemmel, de felbasz, hogy a BMW tulajdonosokról mindenkinek a kigyúrt, kopasz, oakley-s, tetovált, susogós melegítős, aranyláncos gyökerek jutnak eszébe. Ha valaki ezt olvassa, és a fenti listából legalább 4 ráillik, akkor kérem üljön át Audiba vagy Mercibe!


Undorító Fórumtéma nem volt,ezért meg nem csinálok, minden esetre,érdekes,és tanulságos.

anubisz Elküldve: 2011-08-06 04:11 Vicces :)

Erős gyomrúaknak

Felrobbant a karja a testépítőnek

A 34 éves brazil body builder rendelkezett a világ legnagyobb bicepszével, amelyet 90 centisre gyúrt az évek folyamán.
Felrobbant a karja a testépítőnek

A Caolho nevű férfi kizárólag gyorséttermi kajákon és szteroidokon élt, borzasztó egészségtelenül táplálkozott.

A testépítő karja egy biciklibalesetben sérült meg. Közvetlenül az eset után még nem tűnt veszélyesnek a seb, amely később elfertőződött és hatalmasra dagadt.

Az elgennyesedett sérülést az orvosok próbálták meggyógyítani, de a férfi életét vesztette a kórházban.

Erősebb gyomorral rendelkező olvasóink a férfi karjáról készült megrázó videó.

YouTube videó

anubisz Elküldve: 2011-08-06 00:10 Futómû és hibái

SirToma írta:
anubisz írta:
SirToma írta:
sarolta írta: Hali,valaki


Milyen gumik vannak rajta? Defektűrő, merevített falú, peremvédős???
Olyankor csillapítás mérésnél lejebb szokták venni a kerék nyomást, hogy normális értéket kapj. Érzel amúgy a futóművön valamit, ha nem, nem kell vele foglalkozni.
Monroe lengéscsillapító? Bilstein, vagy sachs.....

Üdv:Toma


Azért ilyet mondani,hogy rossz lengéscsillapítóval ne foglalkozzon,már ha nem az ellenségünk főleg ha az első,elsők vannak elszállva. Aki már fékezett, használt rossz csillapítót,esőben,hóba,jégen,az nem ad ilyen tanácsot. Aztán egy vészfékezés,egy necces kanyar,és találkozhatunk Nagy Sándorral az örök vadászmezőkön
Lehet 60-nál nem fog érezni semmit,de 130 -nál befékez, aztán be bólint a kocsi, esőbe meg lehet fohászkodni,hogy fának,vagy kamionnak csapódunk.


Nem azt mondtam, hogy hagyja úgy ha rossz, de ha kipróbálja, átnézni, és véleménye szerint nem roszabb mint volt, akkor a mérés nem mond semmit. Pláne defektűrővel.
Ha nem hisztek nekem, járjatok utána. Saját tapasztalat, nameg a defekttűrő is.Soha többet nem veszek.Sokkal jobb lett a kocsim normális gummával.....
A mérés is ismerősnél volt, 50% körül mérték neki az új 3ason, de defektűrővel. Leengedték a nyomást, és érdekes módon jobb eredményeket kapott. A vizsgáztató mondta, hogy az új kocsik, amik defektűrővel vannak szerelve, azok se hozzák az értéket, de mint mondtam, meg lehet kérdezni egy szakember. A monroe-val hasonló érzések kavarognak bennem is, lehet egy 50le-s felicia-ba jó, de bmw-be nem tenném sose...

Jó éjt urak!

Üdv


Hát a defektűrőt tényleg hagyjuk,3 évig használtam,borzalmas. Futómű gyilkos.Szerintem neki is az eszi meg a lengéscsillapítót.

anubisz Elküldve: 2011-08-05 13:13 Futómû és hibái

YELLOW írta:
sarolta írta: Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni,hogy a 17-s 225/45-s peres gumikkal a lengés csillapítónak többet vagy kevesebbet kell mutatnia,mint 195/65 15 gumikkal?
Mert így 40% a lengéscsillapítóm és kb.3 hónapja cseréltem ki(kb.700 km-t mentem vele),Monrooe-l beszélek,ja és ez már a második cserém mióta nálam van az autó(3 éve),az előző Monrooe 1,5 évet bírt
A gumi és a felni ennyire nyírná a lengéscsill.-t vagy valami utángyártott M.-t sóztak rám?
Egy rally versenyző nem cserél ilyen sűrűn lengéscsillapítókat mint én
Köszi


nekem is műszakin ilyen körüli értéket mérnek mind a négy 40 és 50% között van. már többször terveztem, hogy télen a téli szettel elviszem megméretni, mert tutti a peresebb vastagabb oldalfalú guminak köze van hozzá. lökd fel a télit és vidd el méretni. egy új autóval beállnál, és akkor is 60-70%-ot mér jobb esetben.... amíg nem libeg az autó ha megnyomod, addig xard le. pont egy E39-et láttam egy kollégánál, amikor állt le vele a csápos emelőről és keresztben van a merevített hidacska, és ahogy arról lejött, 4 méteren keresztül hintázott az eleje. mintha valami légrugós ikarus lenne.



Akkor azzal is jó lehet fékezni. Ha úgy leng,mint egy Ikarus

anubisz Elküldve: 2011-08-05 13:11 Futómû és hibái

SirToma írta:
sarolta írta: Hali,valaki


Milyen gumik vannak rajta? Defektűrő, merevített falú, peremvédős???
Olyankor csillapítás mérésnél lejebb szokták venni a kerék nyomást, hogy normális értéket kapj. Érzel amúgy a futóművön valamit, ha nem, nem kell vele foglalkozni.
Monroe lengéscsillapító? Bilstein, vagy sachs.....

Üdv:Toma


Azért ilyet mondani,hogy rossz lengéscsillapítóval ne foglalkozzon,már ha nem az ellenségünk főleg ha az első,elsők vannak elszállva. Aki már fékezett, használt rossz csillapítót,esőben,hóba,jégen,az nem ad ilyen tanácsot. Aztán egy vészfékezés,egy necces kanyar,és találkozhatunk Nagy Sándorral az örök vadászmezőkön
Lehet 60-nál nem fog érezni semmit,de 130 -nál befékez, aztán be bólint a kocsi, esőbe meg lehet fohászkodni,hogy fának,vagy kamionnak csapódunk.

anubisz Elküldve: 2011-08-05 12:50 Futómû és hibái

sarolta írta: Hali,valaki


Egyszer ki kellene próbálni a gyári alkatrészt,a Monrooe az csak arra jó,hogy ott legyen.
Még 1990 be cseréltem ilyenre egy akkori BMW-be, borzalmas. Azóta még a nevét is elfelejtettem. Nem véletlen a jelentős árkülönbség.Főleg ennyire terhelt futóművel,és ilyen utakon.
Olyannak éreztem tőle az autót annak idején,mintha két bicikli pumpát raktam volna be.
Ugye a két cseréből,meg a szervizköltségből,már kijött volna egy eredeti darab. Ennél jelentéktelenebb alkatrészek minőségében is óriási különbség van,hát még egy ilyen fontos elem,ami ekkora terhelést kénytelen elviselni. Főleg ha ekkora kerekeket használsz, ( a gyárihoz képest )ilyen utakon, nem mindegy.

anubisz Elküldve: 2011-08-04 23:42 Vicces :)

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Szevasztok! Elmesélem mi történt ma velem. Állok a benzinkútnál és egyszer csak látom,hogy lóg valami fűcsomó az első lökösöm alól. Mondom biztos beakadt és csak leveszem. AHA! Benyúltam a lökös alá,és kb 3 maroknyi föld volt benne és kinőtt a gyom a lökösömből!!!! Na mondom fasza,levettem a keréktakaró lemezt vagy mit és megnéztem és ilyen nedves föld volt benne,de hogy hogyan került oda és hogy nőtt ki a gyom,máig rejtély és ráadásul csak a jobb oldalon volt és nagyon szépen össze van rakva a verda alig tudtam szétszedni,el se tudom képzelni,hogy került oda,pláne,hogy 3-4 naponta mosom a kocsit Ja és a végén amikor kitakarítottam akkor észrevettem,hogy a vadiúj led lámpám belsejében meg egy légy repked! Az is,hogy került oda,alig tudtam szétszedni a lámpám Na ennyit a mai kalandomból


Ez ám a tuning Vakond nem volt benne? Hihetetlen,hogy a legyek hova bebújnak.Hogy másznak be a hátsó szélvédő féklámpámba. Leszedni alig lehet. Ezt én se értem


Vakond nem volt,csak földigiliszta Ezek a legyek tényleg hihetetlenek,nem értem minek mennek és hogy mennek be ilyen helyekr,főleg mire kiszedtem a hátsó lámpából... Lefújni nem akartam,mert berohad oda,így szétkaptam és szabaddá eresztettem a legyem


Ráadásul egy légy csak 6 napig él,de azt is képes egy lámpában eltölteni

anubisz Elküldve: 2011-08-04 22:58 turbo gond

jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Szerintem ez akkor derül ki,ha megnézi egy turbós guru,bár szerintem,ha ott szétszállt minden,hogy így csattog,azt lehet egyáltalán javítani? Kérdés,meg e éri.
Lehet most sokan kifognak röhögni,de ha nekem lenne egy dízelem,és hosszútávon szeretném megtartani,és így szétesne a turbó,én biztos ujj gyárit vennék bele,azt tudom legalább ,hogy bírja majd jó sokáig,mint toldozzam,foltozzam állandóan. Aztán tökéletes,lehet soha nem lesz.

anubisz Elküldve: 2011-08-04 22:40 Vicces :)

Bero írta: Szevasztok! Elmesélem mi történt ma velem. Állok a benzinkútnál és egyszer csak látom,hogy lóg valami fűcsomó az első lökösöm alól. Mondom biztos beakadt és csak leveszem. AHA! Benyúltam a lökös alá,és kb 3 maroknyi föld volt benne és kinőtt a gyom a lökösömből!!!! Na mondom fasza,levettem a keréktakaró lemezt vagy mit és megnéztem és ilyen nedves föld volt benne,de hogy hogyan került oda és hogy nőtt ki a gyom,máig rejtély és ráadásul csak a jobb oldalon volt és nagyon szépen össze van rakva a verda alig tudtam szétszedni,el se tudom képzelni,hogy került oda,pláne,hogy 3-4 naponta mosom a kocsit Ja és a végén amikor kitakarítottam akkor észrevettem,hogy a vadiúj led lámpám belsejében meg egy légy repked! Az is,hogy került oda,alig tudtam szétszedni a lámpám Na ennyit a mai kalandomból


Ez ám a tuning Vakond nem volt benne? Hihetetlen,hogy a legyek hova bebújnak.Hogy másznak be a hátsó szélvédő féklámpámba. Leszedni alig lehet. Ezt én se értem

anubisz Elküldve: 2011-08-04 20:13 Futómû és hibái

jons írta: Kérdeznék, csak mint önigazolás, hogy jól láttam:

1999/9 E46 318i manual féltengely:
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=25

a következő modellekbe szerelték:
http://realoem.com/bmw/partxre...3211229587

Én ebből a kocsiből venném a féltengelyt:
"2001 e46 kupéból 320ci"

Jól gondolom, hogy az én kocsimba jó lesz az általam kiszemelt alkatrész?


Biztos,hogy jó.Ugyan az a száma. Az enyémbe másmilyen való,és a száma is más.