anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-07-26 18:04 E46 karosszéria, lámpák, indexek

seta írta:
anubisz írta:
bbali81 írta: Szeva,

Gyors kérdés: bal első indexem párásodik szétszedtem de ahogy néztem ez ragasztott, teljesen egybe van. Mit lehet vele csinálni azon kívül, hogy legalább 15 méterre el tudom dobni

üdv:
BBali


Sokat nem, max szépen körberagasztod rendes cuccal,mondjuk valami epoxi alapu komoly ragasztóval,ha az illesztéseknél ereszti be,aztán ha bírja jó, végül is bírni kell neki,ha nem az első része repedt,ha nem hát csere.Én biztos megoldanám,nem dobnám még ki. Hajszárirtóval ki kel szárítani, Hol ereszti be? ahol az égőt teszed be,hátul? nemhiszem.


tegyél bele rizst, az felszívja a párát

Nekem egy időbe az első párázott,raktam bele hátul ilyen nedvszívó gyöngyöket,amik a Pluszokba vannak, kis gézbe tekerve kíváncsiságból. Fost se ért Fogtam szétszedtem darabokra,aztán jól leszigeteltem, azóta bírja.

anubisz Elküldve: 2011-07-26 17:57 Autóvásárlás

MitoGabor írta:
zoliika írta:
tschikosch írta:
zoliika írta:
tschikosch írta: Sziasztok!

Képek alapján van valakinek észrevétele,véleménye a következő autóról?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4920920


Ha gondolod megnézhetem neked aztán küldök privit 1.5 km-re van tőlem a kereskedés


Csak ha van kedved,és ha nem gond.
Km-t se írta ki,vagy nagyon sok,vagy hihetetlenül kevés.


Hát megnéztem a kék romhalmaztMin:400-500ekm!Borzasztó,nagyon le van lakva ha kiváncsi vagy rá leírom részletesen vagy ha valakit érdekel pluszba!


Én is nézegettem a kocsit, de a gázpedál melletti kárpitkijövetel miatt nem nagyon játszottam a gondolattal tovább. Ha már elmentél megnézni, írnál róla pár sort, hogy mennyire volt gatya?


Milyen csalóka egy kép,mi? így a fotókon nem is olyan vészel. Nem díszből nincs kiírva a kilométer. Gondolom egy turbót már mindjárt zsebbe vihet is az ember Ráadásul még manuális is,még automata lenne az valamennyire csak jobban kíméli a motort. Csak felvált,nem lehet üvegre húzatni

És a szokásos duma: Autóbeszámítás lehetséges, azonnal elvihető, garázsban tartott, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, törzskönyv.
Magyarországon mindenkinek garázsa van,és be is áll vele,és mindenhol nő a tulaj. Hiába Gazdag Országban élünk olyan kocsit alig látok amit utcán tároltak

anubisz Elküldve: 2011-07-26 17:51 E46 karosszéria, lámpák, indexek

bbali81 írta: Szeva,

Gyors kérdés: bal első indexem párásodik szétszedtem de ahogy néztem ez ragasztott, teljesen egybe van. Mit lehet vele csinálni azon kívül, hogy legalább 15 méterre el tudom dobni

üdv:
BBali


Sokat nem, max szépen körberagasztod rendes cuccal,mondjuk valami epoxi alapu komoly ragasztóval,ha az illesztéseknél ereszti be,aztán ha bírja jó, végül is bírni kell neki,ha nem az első része repedt,ha nem hát csere.Én biztos megoldanám,nem dobnám még ki. Hajszárirtóval ki kel szárítani, Hol ereszti be? ahol az égőt teszed be,hátul? nemhiszem.

anubisz Elküldve: 2011-07-26 17:47 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

MitoGabor írta:
anubisz írta:
MitoGabor írta: Nem is szoktam rendelni más kelvinszámú izzót. Egyáltalán nem keresik. Van egy-két tuningmatyi, akiket jobban érdekel az, hogy milyen színű a lámpája. Nem rég vitatkoztam egy emberrel, aki rendelt tőlem izzót, visszahívott és az volt a baja, hogy "nem kéken világít" !!! Kérdezem: "Jobban lát ezekkel az izzókkal, mint az előzőekkel"? Igen...de,de... a másik szebb volt ! "Akkor?" Mindegy, mostmár jók lesznek ezek is...


Borzalmas. Egyszer raktam be 6000K hát rendesen gyűrte a szemem. Olyan tompa kékes fénnyel világított,alig láttam vele, komoly szinten nem láttam vele a kanyarok elejét se.A szemem meg káprázott tőle. Persze aki csak a városba lötyög az nem veszi észre, de én rengeteget vezetek éjjel. Na egyből nem szeretnék, ha több százat kellene vezetni,erdős,mezős részen,hol mikor ugrik eléd egy szarvas. Olyan volt mintha a világűrben egy KÉK Törpe felé autóztam volna ( az egy csillag típus, kéken világit )


És ez télen, meg esőben még borzalmasabb... Nem véletlenül rakják bele gyárilag a 4300kelvint. Pl. Európában és a világ több részén illegális 5000k-nál nagyobb izzót belerakni a lámpába.


Jaj azt el is felejtettem,akkor szinte nem is lehet vele látni még a 4300K al sem nagyon,nem hogy azzal. Mintha vakon vezetnél. Na a víz nagyon elnyeli,szétszórja a fényt.

anubisz Elküldve: 2011-07-26 17:31 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

MitoGabor írta: Nem is szoktam rendelni más kelvinszámú izzót. Egyáltalán nem keresik. Van egy-két tuningmatyi, akiket jobban érdekel az, hogy milyen színű a lámpája. Nem rég vitatkoztam egy emberrel, aki rendelt tőlem izzót, visszahívott és az volt a baja, hogy "nem kéken világít" !!! Kérdezem: "Jobban lát ezekkel az izzókkal, mint az előzőekkel"? Igen...de,de... a másik szebb volt ! "Akkor?" Mindegy, mostmár jók lesznek ezek is...


Borzalmas. Egyszer raktam be 6000K hát rendesen gyűrte a szemem. Olyan tompa kékes fénnyel világított,alig láttam vele, komoly szinten nem láttam vele a kanyarok elejét se.A szemem meg káprázott tőle. Persze aki csak a városba lötyög az nem veszi észre, de én rengeteget vezetek éjjel. Na egyből nem szeretnék, ha több százat kellene vezetni,erdős,mezős részen,hol mikor ugrik eléd egy szarvas. Olyan volt mintha a világűrben egy KÉK Törpe felé autóztam volna ( az egy csillag típus, kéken világit )

anubisz Elküldve: 2011-07-26 17:19 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

MitoGabor írta: Nálam van még néhány db GE Xensation D2S gyári 4300k-s égő ! Változatlan áron: 4000 Ft/db !! Akit érdekel hívjon: hetven3850717


Azaz, 4300K én is azt raktam vissza. A többi az fos. Lehet jól mutat,de látni nemigen lehet vele.

anubisz Elküldve: 2011-07-26 13:05 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

Szerintem maradj a gyári Kelvin értéknél. Én egyszer beraktam erősebbet,nem is tudom,talán 6000-es lehetett. Borzalmas volt. Olyan fehéres,kékes fényt adott éjjel,káprázott tőle a szemem,és nem láttam vele jobban. Kimondottan zavart. Ki is vettem már másnap. Szerintem 5000 a felső határ legyen,bár lehet téged nem zavar az a tompa kék fény.

anubisz Elküldve: 2011-07-25 22:10 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

kacsorjanika írta: Igen ez marad most már... nem kis bontással fog járni sajnos...

anubisz írta:
kacsorjanika írta: Sajnos nem ez a baj nincs átállítva... ezzel kezdtem a hibakeresést...
Esetleg más ötlet?
Bero írta:
kacsorjanika írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni....
Jobb oldalt nem szól egyetlen hangszóróm se... esetleg vki találkozott már ilyen hibával?
Bal oldalon minden működik hibátlanul.

Segítségeteket előre is köszönöm!


Nézd meg,hogy nincs-e a rádión átállítva bal oldalra az összes hangerő




Sok lehetőséged nincs. Mivel biztos nem romlott el egyszerre az egyik oldal összes hangszórója,meg kel nézned,megy e jel a rádióból arra az oldalra,vagy egyáltalán kap e áramot.




hát első ajtó kárpitot aszem lekel szedni,hogy a hangszóróhoz férj.Ha ott semmi nafta,akkor még marad a csati a magnó hátulján. Ha szerencséd van csak tört a vezeték,vagy nem érintkezik. Ha meg már kiszedted úgy is,és nem megy mégse,viheted is a szervizbe. Minek visszatenni.Lehet elment benne valami végfok,vagy mi. A csatitól a hangszóróig és mérjél bele a vezetékbe,nehogy a műszerfalon belül legyen törve valahol.

anubisz Elküldve: 2011-07-25 22:02 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

kacsorjanika írta: Sajnos nem ez a baj nincs átállítva... ezzel kezdtem a hibakeresést...
Esetleg más ötlet?
Bero írta:
kacsorjanika írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni....
Jobb oldalt nem szól egyetlen hangszóróm se... esetleg vki találkozott már ilyen hibával?
Bal oldalon minden működik hibátlanul.

Segítségeteket előre is köszönöm!


Nézd meg,hogy nincs-e a rádión átállítva bal oldalra az összes hangerő




Sok lehetőséged nincs. Mivel biztos nem romlott el egyszerre az egyik oldal összes hangszórója,meg kel nézned,megy e jel a rádióból arra az oldalra,vagy egyáltalán kap e áramot. Illene kiszedni a fejegységet,megmozgatni kicsit hátul a csatikat,ugye ha a rádióból nem megy már ki a jel,a jobb oldalra,az úgy is hifi szerviz,mert gondolom nem vagy elektronikai guru akkor nem itt kérdeznél

anubisz Elküldve: 2011-07-25 21:39 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

Coyote írta:
anubisz írta:
Norbee80 írta: Az enyém meg úgy szól mint egy szokol rádió, kisnavis a hifi, nem tudom mit kezdjek vele... dobjam ki az összes hangszórót? valakinek valami javaslata upgrade-re?


Tegyél bele egy rendes hifit. Nekem a gyári hangszórókkal is állat mód szól. A fejegység kula,a gyári. Vettem bele egy JVC fejegységet,telefon kihangosító van benne,automata rákapcsolódik a telefonom ha ráadom a gyújtást,képernyőre tolatókamera kép,ha rükvercbe teszem,ez égvilágon mindent tud. USB stb.
http://www.jvc.hu/product.php?...oduct-tabs
kormányról is vezérelhető,de ahhoz kell egy külön kütyü amit csatlakoztatni kel. Az 12 000 volt


Anubisz, a JVC-t a gyári gombokkal tudod irányitani a kormányról?
Nekem már 3 JVC rádióm volt, imádom őket - viszont a BMW szép belsejét nem akarom megbontani, nagyon tetszik az összhang (fények és kormányról irányitás) és a kihangositó. A JVC kihangositójánál sokan panaszkodtak, hogy nem hallanak engem. A JVC világitásának szine állitható? Ha nem, milyen szinű?

(amúgy a céges laptopomon angol billentyűzet van, és magyaritva sincs rajta hosszú i)


Rengeteg szint lehet állítani,hátteret is,a kedvencem az hogy mikor bármit csinálsz,mindent mutat,utána pár másodperc múlva teljesen sötét lesz az előlap,mivel engem zavar ha éjjel világit nekem. Ha elhúzod a kezed a képernyő előtt felvilágosodik,mert mozgás érzékelős,nem kel hozzáérni,kihangosító úgy megy hogy párosítod a telefont,és mikor beülsz,automata rákapcsolódik,a hang a hifi hangszóróra megy,van kivezetett mikrofon,az kívül van a szélvédő mellett elbújtatva. Nekem tökéletesen működik. Fúl kényelmes,mindig azt használom. Kormányról csak léptetni lehet,csatornát,vagy a zenék között,és hangot állítani. Más nem is kell. Minek babráljam a távirányítót,ha nem muszáj,de egy modult kellett venni hozzá,hogy vezérelni lehessen. Semmi különös. Össze dugják és kész. Én színbe ilyen halvány grafit hátteret használom,nem a pirosat, nekem az tetszik. Ilyen fémes háttár, de van piros vagy mi,amilyen a BMW színe. Hogy másnál miért nem működik,vagy azok milyen típusok,nem tudom. Én szakműhelybe szereltettem be,pont ezért hogy elkerüljem az ilyen hibákat. Tolató kamerát is csak rá kel dugni,van kimenet.

Amúgy itt van videó róla. Ja a telefonról is játssza a zenét automatice,ha átkapcsolsz a kijelzőn,vagy távirányítón.

YouTube videó

anubisz Elküldve: 2011-07-25 21:11 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

Norbee80 írta: Az enyém meg úgy szól mint egy szokol rádió, kisnavis a hifi, nem tudom mit kezdjek vele... dobjam ki az összes hangszórót? valakinek valami javaslata upgrade-re?


Tegyél bele egy rendes hifit. Nekem a gyári hangszórókkal is állat mód szól. A fejegység kula,a gyári. Vettem bele egy JVC fejegységet,telefon kihangosító van benne,automata rákapcsolódik a telefonom ha ráadom a gyújtást,képernyőre tolatókamera kép,ha rükvercbe teszem,ez égvilágon mindent tud. USB stb.
http://www.jvc.hu/product.php?...oduct-tabs
kormányról is vezérelhető,de ahhoz kell egy külön kütyü amit csatlakoztatni kel. Az 12 000 volt

anubisz Elküldve: 2011-07-25 21:02 Olvasólámpás belsõ világítás

Bero írta:
kacsorjanika írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni... A belső utastér világítás lámpámban kiégett az izzó és azt szeretném kicserélni.
Hogyan tudnám a lámpát kibontani az izzócseréhez.
Az olvasólámpám működik mindkettő.
Segítségeteket előre is köszönöm!


Fogsz egy csavarhúzót,egy kicsit betekered zsepivel a végét,benyúlsz magad felől a lámpa alá és óvatosan kipattintod. Ennyi


Aztán csak óvatosan,mert a karmok,patentok letörnek,vissza már nem rakod. Egy párszor én is kiszedtem,elég nehezen akar kijönni.Mondtam is magamba,ne ez ha kijön,pecek már nem marad rajta,mehetek venni ujjat. Most hirtelen nem is emlékszem honnan nyúltam alá,majd ránézek.

anubisz Elküldve: 2011-07-24 22:51 320d Motor

YELLOW írta: jut eszembe, tegnap beszéltük egyik kollégával melóhelyen, hogy egyik ismerősének a E46 20d-je elkezdett rosszalkodni, érdekes hangja volt, meg nem úgy ment, a turbo volt érdekes. elvitték szervízbe, ahol azt mondták, hogy ne ijedjen meg, ebben ilyen a turbo, idézem "öntisztítást végez", majd jó lesz.
igaz sok mindent nem hallottam még, de ilyet meg pláne. van ebben ráció? még itt sem hallottam ezt sosem. azt tom, hogy más típusoknál is van olyan, hogy részecskeszűrő tisztítás automatice, de hogy turbó, meg egyáltalán hogy???


Ú. ez nem semmi. Öntisztítás Ha már annyi kosz belemegy, hogy öntisztítást csinál,annak már annyi lenne. na meg hogy? elkezdi rázni a lapátokat 100 000-res fordulatnál?

anubisz Elküldve: 2011-07-24 22:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta: Van CCFL angel eye-m. Az LKM a kulcs II-es poziciójában elvégez egy ellenállás mérést, ami ugye minimális feszültséggel jár. Ez felvillantja a karikákat. Ezt szeretném elkerülni, mert a véleményem szerint nem használ neki a vibrálás. Külföldi fórumokon legalábbis ezt írták és szeretném megelőzni az idő előtti tönkremenetelt.

anubisz írta:
Ez mit takar,hogy ( lámpák hidegtesztjének kiiktatása ) ez milyen funkció? van valami káros hatása,hogy ki akarod iktatni? Csak érdeklődöm.




Értem. Azt hittem a normál világítást károsítja valami funkció. Köszi az infót.

anubisz Elküldve: 2011-07-24 14:00 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta: Sziasztok!

Tolna megyében keresek olyan márkatársat aki a következőket meg tudná nekem csinálni:
- BC felprogramozása
- Óracsoport csere után a km óra beállítása a valós értékre
- lámpák hidegtesztjének kiiktatása
- némi car/key memory állítgatás (pl ne kapcsolódjon be a szellőztetés indításkor)

Nyilván nem ingyen kívánom! A legközelebbi lehetőség az tőlem több mint 70km-re van és nem szeretnék ennyit utazni.

Üdv: jons


Ez mit takar,hogy ( lámpák hidegtesztjének kiiktatása ) ez milyen funkció? van valami káros hatása,hogy ki akarod iktatni? Csak érdeklődöm.