anubisz Elküldve: 2011-07-22 18:53 Vicces :)
http://youtu.be/K-abIbjdZZM
Nem tudom némely videót, miért nem jelenit meg.
anubisz Elküldve: 2011-07-22 18:53 Vicces :)
anubisz Elküldve: 2011-07-22 11:51 hogyan......
troooger írta:YELLOW írta:szeda írta:YELLOW írta:szeda írta: Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani hogy hogyan lehet szétszedni a kulcsot? Ma meghalt rajta a bmw logós gomb amivel bezárom az ajtókat.köszönöm
és ha csak be kell tanítani? keress rá! pl ajtónyitási gondok topicban.
Azért nem gondolom mert a napokban egyre nehezebben működött.A többi gomb megy rendesen de már az is csak 1-2 méterről így szerintem az elem mindenképpen cserés lesz.De azért megnézem köszi.
de a tiéd nem elemes, hanem akksis. bár azt is kellhet cserélni. hidd el más is járt így, aztán a tanítás megoldotta. szerintem mielőtt szétszeded csináld meg, 1 percig nem tart a művelet.
Honnan lehet megtudni, hogy aksi vagy elem van a kulcsomban?
anubisz Elküldve: 2011-07-22 01:25 hogyan......
szeda írta: Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani hogy hogyan lehet szétszedni a kulcsot? Ma meghalt rajta a bmw logós gomb amivel bezárom az ajtókat.köszönöm
anubisz Elküldve: 2011-07-21 19:14 Autóvásárlás
Coyote írta:tschikosch írta: Sziasztok!
Képek alapján van valakinek észrevétele,véleménye a következő autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4920920
Észrevétel: lehetséges, hogy ez a kék betét gyári??? Nem hiszem, de ha az, akkor is ronda
Vélemény: erősen használtnak tűnik, de tetszik. Elfogadnám, ha nem lenne már E46-om
anubisz Elküldve: 2011-07-21 18:55 Segítsetek!
jegember írta:anubisz írta:
Azért nem így mennek a dolgok.Nem gondolod oda visz valaki egy 20 millás kocsit egy elektromos hibával,és kicseréltetnek vele 2 millióért alkatrészt,hogy majd biztos köztük van a hibás. he nem mondták a szervizben a grund modult,akkor biztos nem azzal van a baj. Nekem is cserélni kellett,Márkaszervizben csinálták,és egyből mondták,hogy az a hibás.Azt hiszem a gép is kimutatta. Azt mondtad mikor biztit cseréltek akkor ment egy darabig. Utána mi volt,jó még a bizti,vagy megint elszállt? ha biztosítékot cseréltek akkor biztos el volt szállva a bizti.
Annak meg nézz utána,vagy megkellet volna kérdezned hol van az a panel. Lehet csak meg kel rajta mozgatni egy kicsit a csatlakozót,vagy átfújni kontakt sprével. Nekem is volt már alkatrész amire azt mondták rossz,aztán otthon kiszereltem,megtisztítottam,aztán már vagy másfél éve,semmi gond vele. Aztán lett volna vagy 20 ezer.
Itt van valami világítás modul,valami ilyesmi szállhatott el? mármint a szerelő szerint.
http://bontottbmwalkatreszek.com/posts/index/810
Szia! A biztosíték nem volt rossz, kivették-visszatették, ez történt kétszer. És azt mondták, hogy _valószínűleg_ a világítás modul vagy mi a szösz a rossz. Még egy olyan szót is hallottam, hogy "szoftverfrissítés". A grund modul így sosem hangzott el. A kocsi a napokban ismét megy szervizbe emiatt, de nem tudom, hogy most mit csinálnak vele.
anubisz Elküldve: 2011-07-21 12:58 Kasza mester 0670-5799225
YELLOW írta:Coyote írta:
Az ex-Celicámnál a súly kb. 65%-a az autó első tengelyére nehezedett, és a fékek ennek megfelelően elöl izmosak (az E46-hoz képest jóval nagyobb felületűek) voltak, hátul viszont dobfékek (!!!) Nekem annak idején a hozzáértő szakemberek nem voltak hajlandóak hátsó féket cserélni gyári(!) tárcsafékre, mondván, hogy a sokkal hatékonyabb féket rendszerhangolás és teljes fékrendszer csere nélkül nem szabad feltenni. Konkrétan azt mondták, hogy ha feltennék, akkor erősebb fékezésnél simán keresztbevágná az autót, a legkisebb egyenetlenség vagy kormánymozdulat esetén - ABS ide vagy oda. A hátul tárcsafékes Celicában valóban más alkatrészei voltak a fékrendszernek... Abban maradtunk, hogy az én felelősségemre megcsinálják, de nagyon nem ajánlják.
Végülis lemondtam róla, mert ha ők pénzkereseti lehetőségről mondanak le, akkor annak oka van
Feltételezem, az E46-nál a közel 50-50% súlyelosztás esetén is komoly szerepe van a fékek teljesítményének... ha egy elemet kicserélsz a rendszerben, borulhat az egyensúly, rosszabb esetben az autó Ugyanakkor még mindig jobb erősebb fékek irányába mozdulni
de figyelj már! a különbség annyi lesz, hogy több fékolaj kell bele, és jobban fog fogni, kevésbbé melegszik. persze Horinál is szerintem tök felesleges, hisz nem versenyzik. de a nagy felni mögé, sajnos kell a nagy fék, hogy ne legyen idétlen a kinézet.
a BMW-ben az ABS/DSC mindent meg fog oldani, semmit nem fog keresztbedobni, hisz pont ez a feladatuk, hogy ezt megakadályozzák.
anubisz Elküldve: 2011-07-21 12:49 Kasza mester 0670-5799225
Coyote írta:Hori írta:anubisz írta:nickname írta:Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft
Pedig néztem kedden jó kis fék
Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó
a fék az enyémre lesz feltéve majd beszámolok róla hogy kezeli,
de nem értem mitől lehetne gond?
az eredeti fék elöl 300 hátul 286/kb/ ez lesz elöl 330 hátul 312, a 330d jé 325 elöl és 300hátúl annál semmi változás a dsc-be
Az ex-Celicámnál a súly kb. 65%-a az autó első tengelyére nehezedett, és a fékek ennek megfelelően elöl izmosak (az E46-hoz képest jóval nagyobb felületűek) voltak, hátul viszont dobfékek (!!!) Nekem annak idején a hozzáértő szakemberek nem voltak hajlandóak hátsó féket cserélni gyári(!) tárcsafékre, mondván, hogy a sokkal hatékonyabb féket rendszerhangolás és teljes fékrendszer csere nélkül nem szabad feltenni. Konkrétan azt mondták, hogy ha feltennék, akkor erősebb fékezésnél simán keresztbevágná az autót, a legkisebb egyenetlenség vagy kormánymozdulat esetén - ABS ide vagy oda. A hátul tárcsafékes Celicában valóban más alkatrészei voltak a fékrendszernek... Abban maradtunk, hogy az én felelősségemre megcsinálják, de nagyon nem ajánlják.
Végülis lemondtam róla, mert ha ők pénzkereseti lehetőségről mondanak le, akkor annak oka van
Feltételezem, az E46-nál a közel 50-50% súlyelosztás esetén is komoly szerepe van a fékek teljesítményének... ha egy elemet kicserélsz a rendszerben, borulhat az egyensúly, rosszabb esetben az autó Ugyanakkor még mindig jobb erősebb fékek irányába mozdulni
anubisz Elküldve: 2011-07-21 12:41 Kasza mester 0670-5799225
YELLOW írta:Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft
durva a fék! milyen ez?
anubisz Elküldve: 2011-07-21 12:36 Kasza mester 0670-5799225
Hori írta:anubisz írta:nickname írta:Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft
Pedig néztem kedden jó kis fék
Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó
a fék az enyémre lesz feltéve majd beszámolok róla hogy kezeli,
de nem értem mitől lehetne gond?
az eredeti fék elöl 300 hátul 286/kb/ ez lesz elöl 330 hátul 312, a 330d jé 325 elöl és 300hátúl annál semmi változás a dsc-be
anubisz Elküldve: 2011-07-21 12:22 Kasza mester 0670-5799225
nickname írta:Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft
Pedig néztem kedden jó kis fék
anubisz Elküldve: 2011-07-21 12:08 320d turbó hiba
TomecJr írta: Szia!
Köszi igen sejtettem hogy nem szabad vele menni nem is mentem a sarkon pont van egy srác aki foglakozik vele és szétkapta és sajna turbó csere! Kivetettem vele és körbe nézek hol kapok jó árba turbót! Valaki esetleg tud segíteni? Javításban vagy turbó vásárlásba(hol? mennyi?)?
Köszönömlalada írta: A lényeg hogy ne menj vele 1 métert se, ne indíts be, trélerre fel és szerelő vagy szerelés helyben. Kiszedni, megnézni mi a szitu. Valszeg középrész csere lesz. Vagy ha még mész vele, akkor motor is kuka.TomecJr írta: Sziasztok!
Új vagyok még itt az oldalon de már sok hasznos infó szereztem itt!
Jelenleg olyan problémám van amire még nem találtam a fórumon választ remélem tudtok tanácsot adni:
Tegnap este a turbó szívó hang helyett elkezdett ércesen sípolni és "szürcsögni" elég érdekes egyik pillanatról a másikra és azóta elégé füstöl is fehéren. Azóta nem is húz az autó! A Turbón eddig alacsony fordulaton is 2000 körül is bekapcsolt!
Turbó csere lesz vagy lehet csak valami kisebb baja van?
Előre is köszönöm a tanácsokat
anubisz Elküldve: 2011-07-20 23:35 Segítsetek!
jegember írta:anubisz írta:
Hát igen.Én sem hiszem,hogy sajnálni kellene azt a 10 ezret,hogy márkaszervizben megnézzék,ugyan mi okozhatja a bajt. Utána már kicserélheted magadnak is azt az alkatrészt,mint bontogatsz ilyen aránylag új autót.
De várj. Mert az a "baj", hogy az autó már volt márkaszervizben 2x is. Ott annyit tettek, hogy biztosíték csere (2x), majd második alkalommal azt mondták, hogy lehet, hogy rossz a lámpavezértő modul, ezért ezt lehet, hogy cserélni kell.
Most itt egy kolléga a ground modul esetleges hibáját is mondta, tehát már előrébb vagyunk, mint a márkaszerviz.
A kérdés, hogy itt tényleg esélyes, hogy csere kell-e, ezt hogyan lehetne megállapítani és milyen költségűek ezek a modulok, illetve mennyire para a csere vagy legalább a hozzáférés.
Ha visszaviszem a szervizbe, gondolom rögtön rávágják, hogy "most hozzák harmadszor, csere". Aztán lehet, hogy kiderül, hogy mégsem a lámpa modul volt, hanem a grund modul és akkor meg majd jön a "jaaaa, bocsi... akkor az is csere...". Ezt és az ezzel járó számlát szeretném elkerülni.
anubisz Elküldve: 2011-07-20 21:04 Segítsetek!
Coyote írta:jegember írta:Bero írta:
Az 1-eshez nem értek,de ez a panel nem lehet túl bonyolult és megcsináltatni sem drága. Viszont lehet nem ez a baj! Én nekem ugyanez volt a baj,hogy nem égett a belső világítás,és nekem kiderült,hogy a ground modul romlott el! Újonnan elég húzós cserélni,ha ez a baj,de viszont a hibás reléket ki lehet cserélni a modulban és az nem is túl drága
Köszönöm! Annyi háttérinfóm még van, hogy a szerviz elmondása alapján az 1, 3, X5, stb., tehát szinte minden BMW-ben ugyan ez a modul van a lámpák vezérléséhez, csak más funkciók vannak aktiválva.
Laikus vagyok az ügyben, nem tudom ez segít-e. Igazából valami olyasmi lenne a kérdés, hogy merre érdemes indulni hibakeresés ügyében VAGY ha megveszem így, akkor mégis mire számítsak: orbitális szívásra és sok pénz elköltésére vagy pár apró forrasztásra és kész...
Mi az a ground modul, amit említesz?
Köszi!
A ground modul az, ami pl. a központi zárat is vezérli - mivel nyitáskor felkapcsolja a lámpákát, záráskor meg le, ez lehet gond (pl. folyamatosan abban az állásban van a relé, mintha az autó zárva lenne.) Kérdés, hogy kézzel miért nem lehet akkor felkapcsolni a lámpákat - a kézzel felkapcsolt lámpák ajtózárásra kialszanak? Ha igen, akkor tuti hogy a ground modul a probléma.
Amúgy, a friss BMW-s ismereteim alapján azt mondhatom, hogy orbitálisat nem fogsz szívni, mert a BMW-re különösen igaz, hogy olyan mint a Lego: aránylag könnyen szerelhető, és jól meg lehet bontani ahhoz, hogy minimalizáld a kiadásokat.
Azt mondom, ha van pénzed 2006-os 1-es BMW-re, akkor ez a probléma ne legyen akadály
anubisz Elküldve: 2011-07-19 16:06 Balesetek BMW-vel...
Robinson írta:anubisz írta:Coyote írta:anubisz írta: Bár nem BMW baleset, de röhej, hogy ilyen emberek fogják ránk a trafipax pisztolyt.
http://www.hir24.hu/bulvar/201...ar-modell/
http://www.storyonline.hu/inde...&id=49
Nálam ott pattant el a húr, hogy sün létére védőruházat nélkül vitte a csajt. Mert baleset bármikor bárkivel előfordulhat, de ez a része felelőtlenség - rendőr részéről meg dürhő paraszt dolog.
Na de ruha nélkül 170-el És mindig a sofőr éli túl,aki állat mód viselkedik.
Egyébként meg milyen borzasztóak már az ilyen nők. 18 évesen úgy néz ki mint egy 30-as... nézett.. Tudom tudom, most nem ezt kéne, de akkoris :]
anubisz Elküldve: 2011-07-19 13:01 Balesetek BMW-vel...
Coyote írta:anubisz írta: Bár nem BMW baleset, de röhej, hogy ilyen emberek fogják ránk a trafipax pisztolyt.
http://www.hir24.hu/bulvar/201...ar-modell/
http://www.storyonline.hu/inde...&id=49
Nálam ott pattant el a húr, hogy sün létére védőruházat nélkül vitte a csajt. Mert baleset bármikor bárkivel előfordulhat, de ez a része felelőtlenség - rendőr részéről meg dürhő paraszt dolog.