anubisz írta:
szeda írta:
anubisz írta:
szeda írta:
Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!
Ajánlották a helyet így kötöttem ki náluk.Amikor rájöttem hogy baj van akkor meg már darabokban volt.
rengeteg az összeg. cseréltek,raktak be valami fődarabot? vagy ez mind a munkadíj?
Tudom most nem fogsz kedvelni,de te voltál a hibás,mert ilyen hibafeltárásra ha ott hagyod a kocsit,fokozottan figyelni kell,mert ez a vége. Kellett volna mondani,hogy minden komolyabb beavatkozás előtt szóljanak rád,hogy mit csinálnak és menyibe lesz,mert nem akarsz több százezret kifizetni.Akkor ha mondod csinálják tudni fogod kb menyi lesz a vége. Itt a márkaszervizbe minden esemény előtt felhívnak,hogy ez a baj,csinálják,ne csinálják,mennyi lesz.Hibás darab meg ott vár,hogy mi volt vele a gond,de be is hívnak és megmutatnak mindent,mit miért kel cserélni,és mit lehet csinálni esetleg vele.
Sajna a maszekok 90% így dolgozik,és nagyon figyelni kell.Odaviszed,jó nézzétek meg,aztán már szét is kapják a kocsit.Nem is tudsz mit csinálni,mert ugye ott a kocsid,és neki fog mindenki igazat adni,mert ugye nincs papírra fektetve,hogy csak egy gyertyát kellett cserélni,mondjuk,és ennek ellenére darabokra szedték a motort.
Ezért az összegért egy komplett motorgenerált csináltathattál volna,egy erre szakosodott műhelybe. Az alkalmazottak meg úgy is az ő verzióját fogják igazolni,nem a tiédet.