anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-07-04 16:41 Motorolaj

gyorilaszlo írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok! Régen írtam már,de most felkeltette az érdeklődésemet egy cég... A LIQUI MOLY-ról lenne szó,és a motorolajaikról! Valakinek van tapasztalata velük? Német,gyári minőségű olajakat,és kenőanyagokat gyártanak úgy olvastam


Igen van. A sógorom a 20 éves Skoda Favoritjában nagyon jól teljesít, alig eszi az olajat. Meg a fűnyíró is sokkal halkabban megy. A BMW-be meg BMW olaj való.



nincs BMW olaj!!! csak BMW dobozos olaj... fogjátok már fel

legyen jó a viszkozitás legyen rajta a megfelelő BMW ajánlás, oszt csókolom. mindegyikkel el fog menni. érdemesebb inkább a vonalkódot nézni a dobozon (írtam róla visszább). a BMW dobozosok nagy része olaszországi. inkább ARAL, Castrol, BP.


Én felfogtam,nem is írtam ilyet... Na,a viccet félretéve... Jelenleg Castrol Edge 0W-30 van a kocsiba,mentem vele január óta 5 ezer km-ert és egyáltalán nem csioegeti szerencsére... Csak mostanában figyelemmel kísérem a WTCC-t,és ott láttam pár BMW-n mint szponzor és gondoltam utána járok...


Egyszer példának írtam régebben a Castrol Edge olajat,valamiért,azt is lehurrogta valaki olaj itt tabu téma bár én nem azt használom.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 16:36 Lengéscsillapitó

gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Segítséget kérnék... Szeretném az első futóművet helyre hozni,de nemtudom hogy mivel kezdjem,vagy mit cseréljek ki! Olvasgattam 1-2 dolgot,de nem vagyok tisztában vele! A stab. rudak ki lettek cserélve szeptemberbe,mikor megvettem a kocsit... Viszont,amikor rosszabb úton megyek kopog kicsit a jobb eleje... A hátuljával úgy érzem nincs baj! Esetleg ha valaki Orosházán tud olyan helyet,ahol jól dolgoznak,jó áron akkor írjon legyenszíves!


Hát meg kel emelni és megnézegetni ott elől mindent,megmozgatni mi kotyog.Nekem mikor kotyogott lengőkar csere lett a vége. Sok minden nem lehet,van egy pár szilen elől,valamelyik ki van kopva, meg ki kellene mérni a lengéscsillapítókat. Jól kezdted te is, látom van mit költeni rá. Szerelő tudni fogja,mit kel megmozgatni,meg rázogatni elől.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 06:50 Hidegindításkor "himbál" a motor

hil írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:

Van egy ilyenem http://www.auteltech.com/ms300.htm
és egy ilyenem http://gbr.garmin.com/ecoroute...works.html
ez 4300 kódot ismer. Mind a kettő csak ezt olvasta ki.


De jó Neked!


Sokat érek velemégis szívok látod. Feldughatom, ha nem ír be semmit



Szia anubisz! Látod látod: van ilyen kézi diagot, aztán mire mész vele, a segítsetek topikon meg tegnap javasoltad valakinek, hogy az Inpa helyett vegyen inkább kézi kiolvasót...... Ez a segítség?





Miért mondtam rosszat? Ha nincs hibakód a tárolóba,akkor az se fog kimutatni semmit,meg ez sem. Max azzal több adat jeleníthető meg,ahhoz meg érteni kell,hogy mi,mit jelent. Ha lenne tárolt hibám,ez is kimutatná a 4300 ból amit felismer. Az a gond,hogy nincs tárolt hibám,ha elviszem egy szerelőhöz ugyan azt mondja,nincs benne hiba,aztán ámen. Ugyan ilyet fog rádugni a többsége.
Azt nem mondtam,hogy IMPA helyett,azt mondtam bütykölt kiolvasók helyett,és kezdésnek szerintem megfelel neki egy hibakód kiolvasó,hiszen úgyis csak hibakódot akar kiolvasni,törölni,értelmezni.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 00:51 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:

Van egy ilyenem http://www.auteltech.com/ms300.htm
és egy ilyenem http://gbr.garmin.com/ecoroute...works.html
ez 4300 kódot ismer. Mind a kettő csak ezt olvasta ki.


De jó Neked!


Sokat érek velemégis szívok látod. Feldughatom, ha nem ír be semmit



A szervizben égéskimaradást diagnosztizáltak, nem?


Télen amikor rosszabbodik ez a mutatvány,akkor kihagyott néha valamelyik henger,reggel hidegen indítás után,most melegbe ezt nem csinálja.az meg szerintem keverék nem megfelelő volt,mert a trafóim jók.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 00:41 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:

Van egy ilyenem http://www.auteltech.com/ms300.htm
és egy ilyenem http://gbr.garmin.com/ecoroute...works.html
ez 4300 kódot ismer. Mind a kettő csak ezt olvasta ki.


De jó Neked!


Sokat érek velemégis szívok látod. Feldughatom, ha nem ír be semmit

anubisz Elküldve: 2011-07-04 00:37 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
semmit nem ír be,P0598 Thermostat Heater Control Circuit Low de ezt minden indításkor, más hibát nem tárol el most, ezt kitörlöm,következő indításkor újra benne van.



Bár a hibához semmi köze, de azt a termosztátot is cserélni kellene.

Gondolom,pedig 130- nál pályán 95 fokos a vizem,az jó nem? Low azt jelenti hogy korán nyit ki?
Télen vagy 20 km után ért középre a hőfok mutatóm, sokára melegszik fel,főleg -15 fokba





Van egy ilyenem http://www.auteltech.com/ms300.htm
és egy ilyenem http://gbr.garmin.com/ecoroute...works.html
ez 4300 kódot ismer. Mind a kettő csak ezt olvasta ki.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 00:29 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
semmit nem ír be,P0598 Thermostat Heater Control Circuit Low de ezt minden indításkor, más hibát nem tárol el most, ezt kitörlöm,következő indításkor újra benne van.



Bár a hibához semmi köze, de azt a termosztátot is cserélni kellene.

Gondolom,pedig 130- nál pályán 95 fokos a vizem,az jó nem? Low azt jelenti hogy korán nyit ki?
Télen vagy 20 km után ért középre a hőfok mutatóm, sokára melegszik fel,főleg -15 fokba



anubisz Elküldve: 2011-07-04 00:22 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Győr. A1 -be szereltetem mindig.Az meg BMW kereskedés,és szakszerviz.


Sajnos Győr környékén nem ismerek egy szakit sem...
Legközelebb Szfvár, ha el tudsz menni.



El is mennék én,csak ugye hidegen kellene ezt megnézni,tehát egy éjszakára ott kellene hagynom a kocsit,hogy hidegen mit mutat,de ugye az utcán nem fogok aludni


Azért van a hibatároló és a tapasztalt szaki, hogy ne kelljen az utcán aludnod


semmit nem ír be,P0598 Thermostat Heater Control Circuit Low de ezt minden indításkor, más hibát nem tárol el most, ezt kitörlöm,következő indításkor újra benne van.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 00:08 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Győr. A1 -be szereltetem mindig.Az meg BMW kereskedés,és szakszerviz.


Sajnos Győr környékén nem ismerek egy szakit sem...
Legközelebb Szfvár, ha el tudsz menni.



El is mennék én,csak ugye hidegen kellene ezt megnézni,tehát egy éjszakára ott kellene hagynom a kocsit,hogy hidegen mit mutat,de ugye az utcán nem fogok aludni

anubisz Elküldve: 2011-07-03 23:55 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Hát a BMW szervizbe raktak bele,még egy másfél éve,márkát nem tudom,de azt amelyik sokat bír,több 10 ezret vagy menyit. Néztük azt is a szerelő,tökéletes állapotba vannak,és szépek,szép tiszták.Én is láttam, előttem vette ki.


Akkor nem tudom Hol laksz?



Győr. A1 -be szereltetem mindig.Az meg BMW kereskedés,és szakszerviz. Eddig nem volt gondom velük,de ezt még nem tudták megoldani,mondjuk nem is hagytam ott nekik,hogy 3 napig bütyköljék 150 ezerért. Csak addig ugrál a motor amíg le nem megy alapjáratra hidegindítás után, melegen már nem,soha. Ha kihűl,és áll egy napot akkor csinálja indításkor, de egy pöccre nem indul,csak nehezen, úgy vissza fullad,másodikra már egyből indul,Mostanában kicsit rá pöccintek a gazpedálra,úgy röffen egyből hidegen, de a rázás megmarad, amíg nem esik a fordulat alapjáratra.

anubisz Elküldve: 2011-07-03 23:46 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Ilyen egyszerű megmérni,de nem voltak képesek kimérni a BMW szervizbe. Röhej. Mondjuk, hogy hidegen indításkor, egyből fel áll a benzinnyomás,vagy nem.

Azért kösz,hogy ennyit szenvedtél velem,kicsit értetlen voltam.


Most néztem meg, hogy mi a probléma a kocsiddal.
Gyertyákat cseréltél már? - ha igen, milyet raktatok bele?



Hát a BMW szervizbe raktak bele,még egy másfél éve,márkát nem tudom,de azt amelyik sokat bír,több 10 ezret vagy menyit. Néztük azt is a szerelő,tökéletes állapotba vannak,és szépek,szép tiszták.Én is láttam, előttem vette ki.

anubisz Elküldve: 2011-07-03 23:39 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Benzin nyomás értékre gondoltam. Ott TD motor érték van. Azt kérdeztem a benzinesnél is annyi az érték?



TestDiagnose

Szerinted az M54 B30 az egy dieselmotor? Ha igen, akkor a nyomócsövében 3,5 bar van?


Bocs,tényleg hülye vagyok,nem néztem alul. Csak azt a TD feliratot. Ott van alul 330 I


Ilyen egyszerű megmérni,de nem voltak képesek kimérni a BMW szervizbe. Röhej. Mondjuk, hogy hidegen indításkor, egyből fel áll a benzinnyomás,vagy nem.

Azért kösz,hogy ennyit szenvedtél velem,kicsit értetlen voltam.

anubisz Elküldve: 2011-07-03 23:35 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Benzin nyomás értékre gondoltam. Ott TD motor érték van. Azt kérdeztem a benzinesnél is annyi az érték?



TestDiagnose

Szerinted az M54 B30 az egy dieselmotor? Ha igen, akkor a nyomócsövében 3,5 bar van?


Bocs,tényleg hülye vagyok,nem néztem alul. Csak azt a TD feliratot. Ott van alul 330 I

anubisz Elküldve: 2011-07-03 23:29 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Basszus azért kérdezem mert nem értek hozzá. Hogy lehet vele mérni,mikor belemegy a benzin,nem? meg pont rámegy a csatlakozó? meg hova kel csatlakoztatni.


Várj, megnézem a TIS-ben a képet és bemásolom.


Most néztem képeket nyomásmérőkről,9000 -től 24000 -ig,de sok csatoló felület van hozzájuk. Azt értem,de hova kel ilyet csatolni? van ehhez kimenet az üzemanyag rendszeren?



Igen, van rajta egy szelep (bringaszelep, olyan, mint az autón):



És ennyinek kell lennie a nyomásnak:






benzinesnél is?


Ez a kép szerinted milyen motort ábrázol?

Benzin nyomás értékre gondoltam. Ott TD motor érték van. Azt kérdeztem a benzinesnél is annyi az érték?

anubisz Elküldve: 2011-07-03 23:24 Hidegindításkor "himbál" a motor

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Basszus azért kérdezem mert nem értek hozzá. Hogy lehet vele mérni,mikor belemegy a benzin,nem? meg pont rámegy a csatlakozó? meg hova kel csatlakoztatni.


Várj, megnézem a TIS-ben a képet és bemásolom.


Most néztem képeket nyomásmérőkről,9000 -től 24000 -ig,de sok csatoló felület van hozzájuk. Azt értem,de hova kel ilyet csatolni? van ehhez kimenet az üzemanyag rendszeren?



Igen, van rajta egy szelep (bringaszelep, olyan, mint az autón):



És ennyinek kell lennie a nyomásnak:






benzinesnél is? Van ilyen kézi digitális szelepnyomás mérőm,biciklihez,azt is rá dughatom? ott nem jön benzin? gondolom jön,akkor hogy tudná megmérni.