anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-07-03 17:10 Motorolaj

gyorilaszlo írta: Sziasztok! Régen írtam már,de most felkeltette az érdeklődésemet egy cég... A LIQUI MOLY-ról lenne szó,és a motorolajaikról! Valakinek van tapasztalata velük? Német,gyári minőségű olajakat,és kenőanyagokat gyártanak úgy olvastam

Olaj?
Ez tabu téma itt Mindenki másra esküszik, szerintem a döntés rád fog maradni Miért nem jó a BMW olaj? 2400 körül azt is megkapod,vagy ez sokkal olcsóbb?

anubisz Elküldve: 2011-07-03 17:00 Hidegindításkor "himbál" a motor

alf írta:
hancurozo írta:
alf írta: sziasztok tudnátok nekem segiteni! nemrég vettem egy E46 320i-t 2.2 170le verdát.Az vele a gondom amikor elinditom hideg motornál indul rendesen felmegy az alapjárat olyan 1000-ig de utánna tul hamar visszaesik normál alapjáratra.Ekkor rázza a kasznit meg egyenletlenül jár a motor.Leálitom ujrainditom akkor meg minden jó,de akkor már a vizhöfokmérö elhagyta a kék jelzést,addig nem jó.Elvittem szakszervizbe rátették gépre,és semmi hibát nem irt ki.Azt monták nem tudják mi a baja.Végig olvastam a forumokat akinek ilyen gondja volt és mindenki az AC pumpára gyanakszik.Szerintetek nekem is az AC pumpával lenne gondom?A Segitséget elöre is köszönöm!


Eza baj a hibakód olvasással. Ha rossz az érzékelő (állandó értéket ad, de nem tartományon kívülit akkor nem írja hibának) Nézzétek meg milyen motorhőmérsékleti jelet kap a motorvezérlő. Mivel a tünetből a nem megfelelően dúsított keverékre lehet következtetni hidegindításkor, ezért alacsony az alapjárat hideg motornál, és jó ha már nincs szükség töbletüzemanyagra. De ezen kívül még elég sok minden okozhat hasonló hibát. Vidd el hozzáértő szerelőhöz, és nézzetek élőadatot is.


köszi a gyors választ! megprobálok akkor keresni egy jó szerelöt.Netalán tudnál nekem ajálani valakit nagykanizsa környékén vagy zalába?


Nekem már 1 éve megvan ez a hibám. Nekem hidegen,ha áll egy egész napot,és indítom, elsőre vissza fullad.Most úgy indítom, hogy szinte leheletnyit, éppen hogy megpöccintem a gázpedált,akkor tökéletesen indul. De gáz nélkül, van hogy befullad,és második indításra tökéletes.Utána ugye 1000 fordulat, remeg minden, a lábam mintha cidriznék,úgy jár a motor,de ahogy le esik a fordulat 6,700 -ra úgy lesimul,és gyönyörűen jár,egyenletesen.Melegen semmi ilyen gond nincs. Télen 10 szer rosszabb. 5 fok alatt már nagyon erős a probléma. Persze itt is semmit nem ír be. Ez a probléma amire ráköltesz 100 000 ret,de lehet úgysem jönnek rá,mi okozza,csak kicseréltetik a fél autót.
Még annyit ,hogy minden indottáskor,hiába törlöm,utána is mindig beír egy P0598 hibakódot Thermostat Heater Control Circuit Low ,de nem hiszem,hogy ennek köze van hozzá,mert ha meleg a motor akkor is beírja. Autópályán 130 nál 95 fokos a vizem. Nincs hűtési gondom,szerintem nem lehet gond a termosztáttal.
Most érted,60 000 ért cseréljek AC pumpát? Aztán lehet a probléma megmarad,akkor jól jártam megint. Mikor indítás után fél percel ,már semmi gond nincs vele.

Ez nagy szívás. Ki fogja ezt nekünk kimolyolni, hogy ugyan melyik szenzor,érzékelő ad fals jelet hidegindításkor,ami miatt szar a keverési arány fél percig. Főleg aki ritkán szerel BMW,a szakszerviz? uh ott kirabolnak, ott is a fejüket vakarták. Ott is néztek gépen valamit, dúsítási problémát vagy mit, de csak indításkor. Télen még volt, hogy nem járt reggel valamelyik hengerem is. Először 5,aztán 4 es,hát hoztak két használt trafót, olcsón odaadták,próba képpen beraktuk pár napra, jólvan, nem volt égés kimaradásom, kifizettem, pár napra rá,a 6 hengert írta be. Szét vetett az ideg. Fogtam kiszedtem a 6 trafót,felcseréltem az eljő hengerével,na, ha az a hibás akkor az elsőbe írja majd a hibát. Gondolod? megint 6 írta be. Aztán, hogy melegedett az idő,megszűnt magától, azóta nem írt be egy égés kimaradást sem.



anubisz Elküldve: 2011-07-02 21:58 Segítsetek!

hil írta:
anubisz írta:

Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.


Szia! Nem tudhatjuk, mivel foglalkozik, mihez ért, ő kérdezte milyen diagot vegyen (mert úgyis akar venni), erre én ajánlottam az Inpa kábelt. Nekem nagyon bejött. Én igazából, amikor megvettem a Bimmert, egyből vettem (pár nap múlva) BMW scannert, ami melléfogás volt, de legalább látható volt vele az autóm valós Km állása és az óra is azt mutatta, tehát nem volt tekerve. Aztán jött a Carsoft, ami már használhatóbb volt, végül az Inpa. Ehhez rengeteg segítséget kaptam Tano barátunktól (ezúton is nagy köszönet Neki!!!), meg az e39 fórumról. Aztán belevágtam. Tudod, a mondás úgy tartja, mindenki magából indul ki, én így csináltam és ezért javasoltam. Nekem bejött, bár a két első diag kihagyható lett volna (még ma is meg vannak), most pénzkidobásnak tűnik, de legalább más nem követi el ugyanezt a hibát. Profi nem vagyok benne, még mindig ismerkedem velük, de hát hosszú még az élet (remélem....)


Én azért mondtam neki,hogy vegyen kezdetnek inkább egy sima OBD habakód olvasót,mert alapnak megfelel,és mellényúlni nem tud vele,mert későbbiekben,azt más autónál is tudja használni.Esetleg a családba ha van más kocsi,ami OBD tud. Aztán persze,ha van hozzá türelme,hát vegyen valami BMW specifikus programot,persze azt molyolni,tanulni,kel a kezelését. Azt már ő tudja,egy picivel több infóért van ehhez türelme,vagy az alap OBD hibakód infó elég neki,mert ha hibát ír,úgysem otthon fog bütykölni,hanem szerelőhöz viszi. Szerintem a komolyabb cucc annak kel, aki otthon is szereli a kocsiját,már amit lehet.

anubisz Elküldve: 2011-07-02 21:20 Fûtõventillátor

spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta: Hali! Sajnos nekem is a ventilátorral van gondom .eddig nem is működött ma meg motor inditás után elindult és csak az aksi levétele után áll le,nem reagál a kapcsolóra sem semmire.szinte önálló életet él.nekem is az a bizonyos alkatrász mehetett tönkre amiről előbb is irtak?

Szerintem igen,ha a műszerfali klímaegység jó, nagy valószínűséggel csak az lehet. Azért a helyedbe bele próbálnák előtte egy belső egységet,csak rá kel dugni,mondjuk egy bontottat,vagy valami ismerősét akinek E46 van,ha azzal is rossz,akkor csak az lehet. Gondolom én. Megjártam mind a két utat. Nekem a kijelző is basza..ott ,össze,vissza ugráltak a betűk rajta, vettem egy bontottat,és beraktam,a hiba ugyanúgy megmaradt,úgyhogy a sünit kellett cserélni.

ma már ki is szereltem ,és végre leált a venti,köszi az infot!


A sünit szedted ki? az volt a baj?

Igen azt szereltem ki.a youtube-os képek alapján.


Vettél bele ujjat? Vagy bontottat? Nem egyszerű kiszedni,mi? Ki kel ott bontani mindent. Remélem nekem sem lesz ,egy darabig gondom rá.

anubisz Elküldve: 2011-07-02 21:16 Segítsetek!

hil írta:
janco írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa
Még1x köszi srácok!!!


Szia! Most nem akarnám az előző hozzászólásokat mellőzni! nem kell foglalkozni ezekkel a hiba jelzésekkel, mert az autó gyárak azokat csak poénból tették bele az autókba, hogy a tulajt legyen mivel idegesíteni és, hogy a szervizek is tudjanak bevételhez jutni. Na eddig volt a tréfa! Szerintem igenis komolyan kell venni, de csak azokat, amik tényleg problémát okozhatnak, viszont ehez ki kell olvasni a tárolókat. Itt két fő lehetőség kínálkozik: márkaszerviz aranyárban, vagy veszel magadnak. Nem értek egyett az előttem szólóval, hogy "buheráltat" nem érdemes venni, mert úgysem értesz hozzá (vajon ezt ismeretlenül miből állapította meg? bocsánat ezért). Szerintem egy INPA kábelt érdemes venned, azon megy az INPA és az NCS Expert progi, meg a DIS is. Ez utóbbi valóban túl bonyi, még két év után is csak ismerkedek vele, de az INPA igen nagyon jól használható, az Expert-el pedig az autódat testre szabhatod saját igényeid szerint. Ráadásul ennek az ára szerintem nem több, mint egy kézi kódolvasóé, ahol többnyire kódszámokat kapsz eredményként, aztán kutakodhatsz, hogy mi mit is jelent. Laptop pedig általában már mindenkinek van. Nekem nem szokott ugyan semmi lámpa kivillanni, azért általában havonta rádugom a diagot. Ez csak tanács volt, aztán úgy döntesz, aahogy jónak látod.



Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.

anubisz Elküldve: 2011-07-02 19:32 Kardánkereszt

Atilla írta:
anubisz írta: Amúgy karnádkereszt volt a hibás.Úgy nézett ki,hogy el se tudjátok képzelni. KB 1 centis kotyogása,holtjátéka volt. Brutál. Meg emelve,és meg rángatva,meg se mozdult. Röhej.


Nyitottam korábban ebben a témában egy másik hozzászólást, teljesen feleslegesen, elnézést mindenkitől!
Szóval, az én kardántengelyemen is a fáradás jelei mutatkoztak, három lehetőség adódott:
- új vásárlás (neten keresztül is 200E Ft),
- bontott vásárlás; itt nem zárhatjuk ki, hogy az alkatrész sérült autóból származik, futásteljesítmény kérdéses(15-50E Ft között)
- felújítás (két kereszt cseréje centírozással, számlaképesen 59E Ft).

Az utóbbi mellett döntöttem, nagyon jó munkát végeztek.
Akit bővebben érdekel: www.hidropress.hu

És menyi garanciát adnak rá? lehet én is megcsináltatom a rosszat. Nálam az volt a gond hogy gyorsan kellett. Hát, így fél nap ,de 80 rugó volt.




anubisz Elküldve: 2011-07-02 19:29 Segítsetek!

janco írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa
Még1x köszi srácok!!!


Mondom,nekem is el szokott tűnni. Néha gyújtás kimaradás,stb,egyből beírja. Általában a motorikus dolgokat jelnitti meg,ha gyújtás kimarad,vagy nem jár egy henger,stb,a komolyabb dolgokat. Ezeket általában érzed is. A nem veszélyes hibákat eltárolja,de nem jelenik meg a műszerfalon a jelzés. Aztán van,hogy semmit nem jelez,a motor meg majd ki esik. A szerelő mondta a szervizben BMW. Hogy egy faszi olajnyomás nélkül járt,aztán semmi nem jelzett. Gondolhatod,motorgenerál Elég ha egy hibakód olvasót szerzel,az nem drága. Nem kel neked ilyen laptopos buherált akármi,úgysem fogsz élő adatokat kiolvasni,úgysem értesz hozzá. Elég, ha kiolvassa a hibakódot,aztán megnézed a listán mit jelent.
Figyelj,ha komoly a gond,úgy is rendszeresen kivilágít,vagy el sem alszik. Persze, jó ha van egy hibaolvasó.

anubisz Elküldve: 2011-07-02 17:40 Segítsetek!

janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.

anubisz Elküldve: 2011-07-01 14:29 Autóvásárlás

Qucsy írta:
kleroo írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?



én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..


És még írják mindig,a kereskedők, hogy Női tulajdonostól. persze. Sokan nem láttak ezek szerint még női kocsit belűről. A legtöbb mint egy trágyadomb. Kézi váltó? jajaj,kuplung? jajaj mondtam már hogy az exemnek már kiabált a kocsi,hogy állítsa le,és engem hívott miért? Még eljött idáig,aztán 2 liter olaj utántöltése, de még mindig szárat volt a pálca vége.Hozzáteszem,1,4 motor, abba nem sok olaj megy.És még csak 15000 km volt a kocsiban.
Lényeg, hogy plüssmackó legyen vagy 4 a kocsiban ja, és tükrös napellenző !!!!



anubisz Elküldve: 2011-07-01 12:49 Fûtõventillátor

spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta: Hali! Sajnos nekem is a ventilátorral van gondom .eddig nem is működött ma meg motor inditás után elindult és csak az aksi levétele után áll le,nem reagál a kapcsolóra sem semmire.szinte önálló életet él.nekem is az a bizonyos alkatrász mehetett tönkre amiről előbb is irtak?

Szerintem igen,ha a műszerfali klímaegység jó, nagy valószínűséggel csak az lehet. Azért a helyedbe bele próbálnák előtte egy belső egységet,csak rá kel dugni,mondjuk egy bontottat,vagy valami ismerősét akinek E46 van,ha azzal is rossz,akkor csak az lehet. Gondolom én. Megjártam mind a két utat. Nekem a kijelző is basza..ott ,össze,vissza ugráltak a betűk rajta, vettem egy bontottat,és beraktam,a hiba ugyanúgy megmaradt,úgyhogy a sünit kellett cserélni.

ma már ki is szereltem ,és végre leált a venti,köszi az infot!


A sünit szedted ki? az volt a baj?

anubisz Elküldve: 2011-06-30 19:22 Fûtõventillátor

spongya írta: Hali! Sajnos nekem is a ventilátorral van gondom .eddig nem is működött ma meg motor inditás után elindult és csak az aksi levétele után áll le,nem reagál a kapcsolóra sem semmire.szinte önálló életet él.nekem is az a bizonyos alkatrász mehetett tönkre amiről előbb is irtak?

Szerintem igen,ha a műszerfali klímaegység jó, nagy valószínűséggel csak az lehet. Azért a helyedbe bele próbálnák előtte egy belső egységet,csak rá kel dugni,mondjuk egy bontottat,vagy valami ismerősét akinek E46 van,ha azzal is rossz,akkor csak az lehet. Gondolom én. Megjártam mind a két utat. Nekem a kijelző is basza..ott ,össze,vissza ugráltak a betűk rajta, vettem egy bontottat,és beraktam,a hiba ugyanúgy megmaradt,úgyhogy a sünit kellett cserélni.

anubisz Elküldve: 2011-06-30 13:11 Futómû és hibái

YELLOW írta:
b0gar írta: Látom ezt a nyomvályút jól felkaptátok.
Csak a kolléga említi, hogy fékezésnél akár fél fordulatot is elmegy a kormány. Ennek semmi köze a nyomvályúhoz. - szeintem


viszont ha az útnak van lejtése, akkor van köze a széles gumihoz. tök egyenes úton, bármilyen tempóról bármilyen intenzitással fékezek, elengedett kormánynál sem húz semerre. viszont amint van lejtése az útnak oldalra, akkor rögtön arra húz. téli guminál (195) ez nem igazán jellemző. itt most nem a nyomvájú a téma, hanem a széles gumi.



Persze,ha van lejtés,húzza nekem is kicsit,meg nálam akkor gáz ,ha szakadó esőben megyek pályán sokat és fékezni kell hirtelen, megrántja kicsi,t az elejét oldalra,hogy fel vannak ázva teljesen a fékek. Néha ijesztő a jelenség. Aki nem tudja kezelni,bajba kerülhet hamar. 2,3 apró fékezés,és már egyenesen fog,amikor leszárad a tárcsa.

anubisz Elküldve: 2011-06-30 13:07 Futómû és hibái

b0gar írta: Látom ezt a nyomvályút jól felkaptátok.
Csak a kolléga említi, hogy fékezésnél akár fél fordulatot is elmegy a kormány. Ennek semmi köze a nyomvályúhoz. - szeintem


Azt nem is mondta itt senki. Azért a 21 században már csak nem gondolom, hogy aki autózik rendszeresen,ezt még ragozni kel neki,ha fékezek és csavarja a kormányt a kezemből,még mondani kel neki,hogy nézesse meg a fékeket,ne úgy járjon vele.Van itt még olyan tag,aki nem az első futóművet,féket nézi meg legelőször? Egy vészfékezés,és átrepül az ellenkező sávba,egy kamion elé. Ott a féknyergeket is le kel bontani teljesen,és faszán rendbe dobni,kitudja hogy vannak berágódva a dugok benne.
Max, ha az egyik kerékbe 2,4, a másikba 1,2 Bár van volt már olyan is aki úgy járt a kocsival

anubisz Elküldve: 2011-06-30 12:38 Futómû és hibái

anubisz írta:
laci320d írta:
Alesi írta:
anubisz írta:

Nyomvályú utána is vinni fogja. csak hogy ne lepődj meg. Már ha esetleg nem teszel rá 195 gumit.


Nekem a 205-ös gumival is vitte a nyomvájú, mindaddig amíg nem cseréltem szilenteket. Most a 225-öst sem viszi...



Hát ez érdekes, nekem powerflex szilentek vannak elöl, ami köztudottan keményebb mint a gyári mégis elviszi a 225-öst a nyomvályú! Bármit csinálsz elviszi..


Bizony igaz. Nekem is új minden,beleértve a leng.csill,lengőkar,komplett kormánymű,stb,és minden gyári,és ott is szerelték be,és futómű,és kerék összetartás,minden márkaszervizben állítva. és csak 225 vannak rajta. úgyhogy fel a fejjel. A szerelő mondta a BMW be hogy az új 7,6 5 BMW ket is viszi, szinte mindet, márpedig ők már jártak egy párral próbautakon. a széles gumik, és ugye már 185 -től bőven annak számit, mert már egy 185 gumira is azt mondják sportos. Szinte le akar vezetni az útról,keményen kel fogni a kocsit, persze rendes nyomvájuról beszélek,nem ilyen kis huplikáról. Arról nem is beszélve,ha esőben megáll benne a víz, a nyomvájuban. Na, az ám az életveszély, ha belemész 80 felett.


Azért az hozzá tartozik még,hogy nekem az első kerékre is megy nyomaték, tehát nekem erősebben jelentkezik a nyomvájú szindróma. Sima hátsósnál, lehet kis módosítás tudja kicsit mérsékelni.

anubisz Elküldve: 2011-06-30 12:31 Futómû és hibái

laci320d írta:
Alesi írta:
anubisz írta:

Nyomvályú utána is vinni fogja. csak hogy ne lepődj meg. Már ha esetleg nem teszel rá 195 gumit.


Nekem a 205-ös gumival is vitte a nyomvájú, mindaddig amíg nem cseréltem szilenteket. Most a 225-öst sem viszi...



Hát ez érdekes, nekem powerflex szilentek vannak elöl, ami köztudottan keményebb mint a gyári mégis elviszi a 225-öst a nyomvályú! Bármit csinálsz elviszi..


Bizony igaz. Nekem is új minden,beleértve a leng.csill,lengőkar,komplett kormánymű,stb,és minden gyári,és ott is szerelték be,és futómű,és kerék összetartás,minden márkaszervizben állítva. és csak 225 vannak rajta. úgyhogy fel a fejjel. A szerelő mondta a BMW be hogy az új 7,6 5 BMW ket is viszi, szinte mindet, márpedig ők már jártak egy párral próbautakon. a széles gumik, és ugye már 185 -től bőven annak számit, mert már egy 185 gumira is azt mondják sportos. Szinte le akar vezetni az útról,keményen kel fogni a kocsit, persze rendes nyomvájuról beszélek,nem ilyen kis huplikáról. Arról nem is beszélve,ha esőben megáll benne a víz, a nyomvájuban. Na, az ám az életveszély, ha belemész 80 felett.