anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-06-16 20:27 Autóvásárlás

Robesz írta: Sziasztok!

Autóvásárlásán töröm a fejemet és az egyik kiszemeltem a következő:
BMW 320i
Legyetek szívesek véleményezni az autót, vagy esetleg van e valakinek személyes tapasztalata ezzel az autóval kapcsolatban.

Üdv.
Robesz


Szépen néz ki,de nem hiszem,hogy csak ennyi van benne. Nézesd meg,hogy volt e ütve az óra. Ez ilyen varázs határ. Amibe 280 van azt úgy 200 köré,amibe 200 azt úgy 150 köré hozzák álltálában le, hogy még hihető legyen. nem hiszem hogy vezetett szerviz van hozzá.
Attól még lehet szerencséd. Ne ess ebbe a hibába,mint itt alul. Nézesd meg hogy volt e állítva az óra. Szakszervizben.

anubisz Elküldve: 2011-06-16 19:17 Autóvásárlás

kempelen írta:
ksziszi írta:
Köszi.BMW márkakereskedésben mondták:10 kulcsot gyártanak mindenik BMW-hez.3-db kerül az első tulajhoz,7db marad náluk,ebből lehet rendelni drágán.


Nem gyártanak le egy kulccsal sem többet, mint amit az új autó átvételekor kapsz...

Az igaz, hogy regisztrálják mennyit rendelsz utólag és egyszer szólnak majd, hogy többet nem lehet. De az hogy 10-et gyártanak felejtsd el.

Ha kérsz pluszban és megrendeled, akkor gyártják le neked.

Amúgy tényleg 45-50 körül van a rombusz formájú távirányítós. A műanyag pedig 12 körül.



Nem tudom mi a nagy kunsz ebbe,nyers üres csipes kulcs,csak megírják és kész. Tolvajok se veszik már meg a kész chipes kulcsot 40,50 ért,hanem vesznek egy üres chipet pár ezerért, és azt írják mindig újra, és azt cserélik. Nagy X6 meg a többi. 3 perc alatt viszik el. Zár kihúz, obd re rádug az 5milláért vett kütyü, kód kiolvas,nyers chipre átír,és szeva,már viszik is. Ez úgy 5 perc max. Nesze neked 30 millás kocsi biztonság technika.
Ne csináljatok már legendát megint, majd eladtak 3 millió E46-ot és ott tárolnak 30 millió kulcsot legyártva Szar mezei kulcs, anyi ha ők marják,és írják,5X annyiba kerül,mintha egy chip íróval rendelkező kulcsmásolós csinálná. te is vehetsz ilyen gépet, tele a net vele,csak minek. Meg nem olcsó. Több 100 ezer,tudástól függően.

Csak egy oldal 1 perc keresés után,persze ez nem 5 millás cucc. azok sokkal komolyabbak. azok mindent elvisznek.
http://www.alibaba.com/product..._tool.html

Üres chipek egy marékkal. http://www.alibaba.com/product...image.html

http://www.alibaba.com/product...image.html
Brief Description:
transponders for Audi A8, VW Touareg, VW Phaeton, Bentley Continental, Porsche Cayenne, BMW E38, E39, E46, E53, E60, and so on

Jó hogy kitalálta a bedugós kulcsot a BMW már reszelni sem kell,csak chipet cserélni azt kész okos mutatvány volt

anubisz Elküldve: 2011-06-16 18:50 Autóvásárlás

Coyote írta:
YELLOW írta:
ksziszi írta: CAR-TOM kft-től vettem egy 316ti-t visszatekert km órával, és 1 db.kulccsal, mert elhallgatták a kulcs hiányát.Kérdésem, mit lehetne tenni a most ,hogy kitudódott a km tekergetés?


ha nem egyedül voltál az autó foglalózásánál és az átvételnél, akkor perelhető, ugyanis elhallgatták a dolgot. elvileg fél évig perelheted őket a megvételtől.
a km óra tekerés nem állapot befolyásoló leginkább, hanem értékcsökkentő "tétel". ergó ezzel is meg lettél lopva, ugyanis ha tudod a valós km-t, akkor lehet meg sem veszed, vagy jóval alacsonyabb áron. ha van türelmed és pénzed, akkor érdemes perelni, később minden költséget visszaperelhetsz tőlük. hogy megéri-e? azt neked kell eldönteni.



Az ügy komolysága miatt kérdezem: mennyi helyett mennyi volt a km? Gondolom nem 150.000 helyett 200.000, mert az nem tétel


Persze,ha lenne aki ezt megtudná mondani,sokat keresne. meg semmi értelme nem lenne a visszatekerésnek.

anubisz Elküldve: 2011-06-16 16:58 Autóvásárlás

ksziszi írta: Igazad lehet csak nagyon bosszant a dolog , meglopottnak érzem magam,mert az autó nem volt olcsóbb ,mint a nem tekergetett és 2-3 kulcsos BMW-k. Igaz,hogy csak gyári kulcsot lehet rendelni 45-50 ezer forint körül?


Nem gondolod komolyan,hogy be tudod bizonyítani,ki,mikor hol tekert vissza belőle. csak a kefét rágod.felejtsd el,be kel nyelni. Enyém is tekerve volt. BMW nem veszel itthon tekerés nélkül,csak az ujjakat,amiket csak szakszervizben kezeltek,papír meg vezetve rendesen. Máskor be kel íratni az adásvételibe,ha BMW szakszerviz kimutatja hogy vissza volt tekerve,3,6,8 napon belül vissza viheted. Ha nem megy bele,el kel felejteni a kocsit. Bár ha tetszik úgy is megveszed,hidd el.
Majd az új törvény talán javít a helyzeten, talán jobban védve leszünk,mivel büntethető lesz aszem börtönnel, 2 évig ha jól tudom.


Kulcsot itt kérdezd meg http://www.kulcszarszerviz.hu/...ry/67.html
csak találomra másoltam be egyet. szerintem nem kell gyárit rendelned hozzá,az biztos duplájába kerül,és nézz körül több helyen. Írd be a keresőbe hogy Chipes kulcs másolása,BMW. Nem tudom minek akkor a Google. Néha olyanokat kérdeznek,mikor ott a kereső,és a válasz. Nem értem, de ne vedd sértésnek.

anubisz Elküldve: 2011-06-16 14:21 Olajzabálás

paolo írta:
anubisz írta:
paolo írta: S.O.S.

Sziasztok!

Van egy 318 CI 2002-es drágaságom és az a problémám, hogy hírtelen elkezdte enni az olajat, de veszettül.
1L/1000km ami szerintem nagyon durva,főleg úgy hogy elötte az olajcserék között max 1L kellett utánatöltenem. 5w-30 gyári lett beletöltve utoljára, 230000km van a motorban.
A szelepfedéltömítést most cseréltük mert egy kicsit eresztett...de máshol külső szivárgást nem találtunk.
Várom az ötleteket, mit javasoltok!
Előre is köszönöm.


Hát annyi biztos nem folyik el, az rengeteg, tiszta olaj lenne minden a motortérben,vagy alatta. Van valami nyoma? nem ereget kék füstöt? Nem vagyok szerelő, és hülyeséget sem mondok,de szerintem biztos motor bontás lesz a vége. Valami szimering nagyon elszállhatott benne. Lehet szelepszár szimeringek. Ezt csak azért mondom, mert ezt mondták nekem is,bár az enyém csak úgy 3L eszik 20 000 alatt.
Nekem egyszer a olajszűrő alatt a szimering eresztett,és ott nem ment el szinte semmi, mégis tiszta olaj volt a blokk bal oldala,úgy össze gányolta. Ha kívül menne el annyi, azt tuti látnád,éreznéd.



Ja igen, azt elfelejtettem írni, hogy füstölök is rendesen, szép kéken...


akkor tuti motor bontás. Először is kompressziót méretnék. Minden szerelő szerintem azzal fogja kezdeni. Felesleges is tovább kérdezősködnöd. Keress egy jó szerelőt. Kompressziód tuti nem lesz jó. Ugye és,abból még senki nem tudja megmondani hol,mi szállt el,max azt hogy melyik hengerbe tré az adat. Még Gyűrűtörésed is lehet,az meg ha végig marja az oldalfalat lehet felfúratni. Szerencséd lesz ha csak a szimeringek szálltak el. Nem lesz olcsó,készülj fel,ha már szétszedik a motort én kicseréltetnék minden szimeringet. Ott nálad valahol égéstérbe jut az olaj,és az sok jót nemjelent,pénzről nem is beszélve.Márkaszervizt meg említeni se merem,akkor már jobb ha másik motort teszel bele.

anubisz Elküldve: 2011-06-16 07:19 Olajzabálás

paolo írta: S.O.S.

Sziasztok!

Van egy 318 CI 2002-es drágaságom és az a problémám, hogy hírtelen elkezdte enni az olajat, de veszettül.
1L/1000km ami szerintem nagyon durva,főleg úgy hogy elötte az olajcserék között max 1L kellett utánatöltenem. 5w-30 gyári lett beletöltve utoljára, 230000km van a motorban.
A szelepfedéltömítést most cseréltük mert egy kicsit eresztett...de máshol külső szivárgást nem találtunk.
Várom az ötleteket, mit javasoltok!
Előre is köszönöm.


Hát annyi biztos nem folyik el, az rengeteg, tiszta olaj lenne minden a motortérben,vagy alatta. Van valami nyoma? nem ereget kék füstöt? Nem vagyok szerelő, és hülyeséget sem mondok,de szerintem biztos motor bontás lesz a vége. Valami szimering nagyon elszállhatott benne. Lehet szelepszár szimeringek. Ezt csak azért mondom, mert ezt mondták nekem is,bár az enyém csak úgy 3L eszik 20 000 alatt.
Nekem egyszer a olajszűrő alatt a szimering eresztett,és ott nem ment el szinte semmi, mégis tiszta olaj volt a blokk bal oldala,úgy össze gányolta. Ha kívül menne el annyi, azt tuti látnád,éreznéd.

anubisz Elküldve: 2011-06-14 20:00 Hidegindítás - diesel

barbrady írta:
YELLOW írta:
barbrady írta:
Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.


ez mondjuk tipikus jele az AC hibának, hogy lassan vége lesz. van egy ismerősöm igaz OFF autónál, de egyszerűen 20 liter alatt nem indult be az autó. nála nagyobb AC kellett bele, mert ugye megnövekedett az autó teljesítménye kb a felével, és a kisebb AC már nem tudta olyan nyomással dolgozni az anyagot, ahogy arra igény volt, már indításnál sem.



Új AC-t tettem bele, mert én is arra gyanakodtam, de nem változott semmi.


Na ez az,mikor az olcsó,túl drága lesz. Jobb ha elviszed egy szakszervizbe,mert mire minden tippet kicserélsz,addigra kétszer annyiba fog kerülni. Most majd az jön,hogy ezt is cseréld ki,mert lehet ez sem volt jó, amit beleraktál.

anubisz Elküldve: 2011-06-12 07:45 Autóvásárlás

kempelen írta:
Robinson írta: Valaki meg tudja mondani, hogy ez miért M3?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ya-4578661


A legkínosabb az, ha megnézed ki tette fel a hírdetést...


Még Kompresszoros tuti be volt szíva, aki felrakta.

anubisz Elküldve: 2011-06-10 11:01 Autóvásárlás

SP_323i írta: Urak!

Jobb helyet nem találtam, úgyhogy itt teszem fel a kérdésem hátha valaki tud rá jó választ

Jobb kormányos autót jogilag mennyire bonyesz forgalomba helyezni, műszakiztatni stb idehaza, miután átalakítottam balosra? Nem szopatják be az embert az átépítés miatt?
A kókányolást kerülném az átépítésnél, úgyhogy errefelé ne kalandozzunk


Jó kocsi lehet,ha megéri átalakítani. Szerintem, itt még ilyet nem sokan csináltak.

anubisz Elküldve: 2011-06-09 23:23 Autóvásárlás

Coyote írta:
anubisz írta:
hil írta:
Imi írta: Sziasztok!

Mit szóltok ehhez a gépeshez? Esetleg valaki nézte már a kereskedésbe?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4817065

Elmentem, megnéztem ezt az autót. Eldöntöttem, soha többé nepperhez nem fogok menni. Előtte telefonon hívtam, vázoltam milyen autóm van cserére, mondjon valamit, hogy ne raboljuk egymás idejét feleslegesen. Azt mondta, látnia kell az enyémet, még irányárat sem volt hajlandó mondani. Aztán megnézte, lefikázta úgy, hogy szerinte csak vasárban lehet eladni, ő ugyan nem számítaná be, stb. Addig nem mondtam semmit az ő portékájáról, de erre már kijött belőlem: mind a 4 féktárcsa helyből kuka, gumik szintén, ülések kiülve, a garázsban tartott autó fényszóró búrái jobban el vannak öregedve mint az én 99-es autómon, a motorolaj fekete, világít a fékolaj csere figyelmeztetés, mindez a nagyszerviz után. A szerviz intervallum kijelző 22000Km-t mutat. Én nem mértem körbe az autóját, mert annyira azért nem érdekelt, meg nem is tetszett.


Pedig a képeken milyen szép kis kocsi,mi? és lehet, még egy 50 ezret húztak a KM órán is.


Ja, a fotók alapján rendben lenne... De a fehérvári kék 318D is csodaszép volt, csak élőben volt egy hányadék. De eltűnt az a hirdetés is, talán találtak rá valami bolondot.


Érdekes,pedig a linkre kattintok, még ott van a hirdetés,ha frissítem az oldalt, akkor is ottmarad.Az ülések is szépek a képen, menyit számít egy kép.

Ja,azt hittem még a 318i benzinest mondod, aminek itt a linkje. Az még ott van.

anubisz Elküldve: 2011-06-09 21:56 Autóvásárlás

hil írta:
Imi írta: Sziasztok!

Mit szóltok ehhez a gépeshez? Esetleg valaki nézte már a kereskedésbe?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4817065

Elmentem, megnéztem ezt az autót. Eldöntöttem, soha többé nepperhez nem fogok menni. Előtte telefonon hívtam, vázoltam milyen autóm van cserére, mondjon valamit, hogy ne raboljuk egymás idejét feleslegesen. Azt mondta, látnia kell az enyémet, még irányárat sem volt hajlandó mondani. Aztán megnézte, lefikázta úgy, hogy szerinte csak vasárban lehet eladni, ő ugyan nem számítaná be, stb. Addig nem mondtam semmit az ő portékájáról, de erre már kijött belőlem: mind a 4 féktárcsa helyből kuka, gumik szintén, ülések kiülve, a garázsban tartott autó fényszóró búrái jobban el vannak öregedve mint az én 99-es autómon, a motorolaj fekete, világít a fékolaj csere figyelmeztetés, mindez a nagyszerviz után. A szerviz intervallum kijelző 22000Km-t mutat. Én nem mértem körbe az autóját, mert annyira azért nem érdekelt, meg nem is tetszett.


Pedig a képeken milyen szép kis kocsi,mi? és lehet, még egy 50 ezret húztak a KM órán is.

anubisz Elküldve: 2011-06-08 22:15 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

David írta: Sziasztok! Ma reggelre a bal első xenonom nem kapcsolt be. Gyári xenonról lenne szó. Az izzókat kicseréltem és az izzók biztos jók, valószínűleg sajnos trafó hiba lehet. Valakinek valami ötlete esetleg még? Milyen trafót érdemes venni és hol ami nincs horror árban ha lehet. Köszi a válaszokat!

Kel használni a Google keresőt, elég ha beírod hogy E46 xenon trafó, és kidob egy valaggal.
csak 1 példa http://www.autoalkatresz.hu/au...afo-221377
tessék egy másik
http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=215

anubisz Elküldve: 2011-06-08 17:19 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

YELLOW írta:
tschikosch írta:
Neo78 írta:
tschikosch írta: Sziasztok!

Gyári xenonnal köv problámám van,volt.
A jobbos pár perc vibrálás után kialudt,le és felkapcsolás után megint világított pár percig,vibrálva,majd kialudt.
Csináltam keresztpróbát balos jobbos izzó megcserélve,és a hiba átment a balosra,viszont itt nem alszik ki egy idő után,hanem vibrálva megy.
Volt egy tartalék használt izzóm,de ezzel is azt csinálja,teljesen mindegy,melyikbe teszem.
Kérdésem az lenne,hogy az izzó tönkre szokott így menni?Nem egyszerűen csak kiég,aztán nem világít tovább?
Létezik hogy egy pár perc vibrálás után azért nem világít tovább,mert hibát észlel,és elveszi az áramot?
Köszi a válaszokat.


Szerintem cseréld le mindkét izzót és megszunik a probléma, nekem is volt hasonló problémám, újakra cseréltem és megszunt. Nálam villantott mint egy vaku idokozonként, majd volt amikor el is aludt. Le és felkapcsolással újra beindult, viszont gondolt egyet és megint elkezdte a villogást.


Dettó!Tehát akkor romolhat így el az izzó!
Már csak egy kérdés,milyen izzót javasoltok?Hallottam olyat,hogy a gagyi kinyírja az elektronikát,vagy trafót.



én egyet tudok tanácsolni, amit itteni emberkéktől hallottam, hogy a gyári 4300k-s az mind sárgás volt, és nem tetszett nekik.
ha veszel, akkor philips, de 5300-5800k körülit.


Tipikus hiba. Tiszta ideg voltam,mindig azt hitték rá villantottam,valakire. Kikapcs,vissza,és újra jó egy darabig. Ki még nem égett egyszer sem. Csere,és jó lett. Én is azt hittem még annak idején,hogy trafó. Meg cseréltem,utána a másik oldalon csinálta.

anubisz Elküldve: 2011-06-07 11:10 Garmin ecoRoute HD EOBD diagnosztika

Meg vettem ezt a csoda kütyüt. Egy hibakód volt a kocsiban. P0598 Nem találtam a listán ami van nekem,de találtam egy frankó hibakód keresőt, csak be kell ütni, és már dobja is a választ. Akinek esetleg szüksége lenne rá.
http://helpforcars.net/obd_codes/p0598_bmw.html
Előbb megtalálni a neten, mint végig lapozni 20 oldal hibakódot.

Uh. Hülye voltam. csak rá bökök a hibakódra a GPS -en, és az is ki írja mit jelent.
Lehet termosztát gondom lesz, mert újra be írta ezt a hibát,bár autópályán 130 felett is 95 fokos volt a vizem.
Jó,hogy fokban is mutatja,kíváncsi leszek télen,hogy melegszik a víz.Elég lassan melegedett fel.
Majd töltök fel róla videót. Nekem nagyon tetszik,nekem meg érte. főleg hogy a Garmin oldalán 35000 ,másik oldalon 28000 ért hozták meg.

anubisz Elküldve: 2011-06-06 20:43 Sportlégszûrõ

Real írta:
anubisz írta: Néztem tegnap egy K&N sport légszűrőt egy veb oldalon,méret pontos,a gyári helyére,23000 lett volna,ma utána rá mentem az UNIXra egy más holmi miatt,mondom azért megnézem ott is. Erre ugyan az a légszűrő 11000. Le van árazva 23000 -ről. Na de jól jártam. Mindjárt rendeltem is egyet. De jó lett volna ha megveszem 23 ért aztán itt meglátom 11 ért.
Szerencsém volt. Akinek kel még most rendeljen van nekik raktáron még. Hétfőn meg is kapom.


Én is beruháztam egy ilyen gyári helyére tehető K&N sportlégszűrőre a UNIX-nál. Ráadásul az akciós 11ezres árból lejött még 20% kedvezmény is, így 9-ért már szinte ajándék volt.

Teljesítmény változást nem vettem észre, viszont a szűrő maga nagyon tetszik. Igényes, minőségi darabnak tűnik. Elvileg örök életű, csak tisztítani kell (gondolom a köv. olajcserénél?).

Ezenkívül szerintetek igényel valami karbantartást a tisztítási perióduson belül? Pl. olajozást, mint a direktszűrők?


Hát, ha 6-8 ezrenként cserélsz olajat mert ugye 10 ezret ír, de én azt se fogom megvárni,inkább ki takarítom 6,8 ezer után. Én már megnéztem, por nincs mögötte, de már van benne kosz, bogár, és mintha szárazabb lenne. Szerintem 10 ezerre rendesen kiszáradna, márpedig akkor nem sokat ér.
KB 1200 mentem vele