anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-05-23 16:30 Olajzabálás

1000 Ft ért cserélték le az olajat,én hülye meg márkaszervizbe cseréltettem 15 000 ért vagy menyiért. Olaj reset meg elsőre sikerült. Jól van,többet csak komoly hibával megyek BMW szervizbe.

anubisz Elküldve: 2011-05-23 13:57 Ablakzörgés

Érdemes rendszeresen kezelni a gumi felületeket,mert borzalmas trutyi jön le róla mindig,télen a sós trutyi,nyáron meg a forróság miatt. Én havonta mindig át kenem.És nem utolsó sorban,szép is lesz utána,nem olyan fakó,leélt szürke.

anubisz Elküldve: 2011-05-22 20:33 Olajzabálás

InsectKiller írta:
anubisz írta:
m_attila írta: Nem tudom neki megoldódott.

+ karterszelepet, szelepfedél, olajteknő tömítést is cseréltünk neki,
m_attila

anubisz írta:
m_attila írta: Nekem pl egyik bmw -m sem ette az olajat.
25tds, 23i, 28i, 16i

Viszont talán egy kis segítség:
Most csináltunk egy e39 530i t. Az m54b30 ugyanaz a motor mint a 330i.

Szelepszár szimeringezéssel, megoldódott a probléma

m_attila


olyan sok elmegy a szelep szimeringnél?




hát nekem száraz a motor,olaj szivárgásra allergiás vagyok,tömítésekre oda figyelek.
Ami el megy nálam,az csak a kipufogón, viszont szép tiszta, ha nagyon nyomná trutyis lenne a kipufogó,nem? a gyertyák is szépek.


Ezeknek a motoroknak ez szokott lenni a fő problémája és ha sokat használod 3000fölötti tartományban a motort, vagyis pályán, akkor igenis képes viszonylag elég sokat kajcsizni. Bár hallottam már, hogy a 30i csipegeti alapból. De szerintem is ahogy M_Attila említette, ennek ez meg kell, hogy oldja a gondját.
Tényleg olyan szakmai titkot meg lehet kérdezni tőled Attila, hogy milyen összegben kell gondolkozni anyaggal meg munkadíjjal együtt?


az engem is érdekelne,kíváncsiságból. Hát én mondjuk sokat megyek pályán,és igen akkor csipegeti,bár 3000 alatt ritkán megy az ember,mert ugye a 130 is úgy 3 ezer körül van,hát a 200 at meg 4 ezren viszi, de megfigyeltem egy időbe sokat jártam tempómattal 160 al hosszú távon,és igen akkor több olajat evett,pedig akkor is 3-4 ezer között pörög. Nem lenne rossz még egy 2 fokozat ajándékba a Pályára,hogy kevesebbet pörögjön. Álom lehet egy 7 sebességes.

anubisz Elküldve: 2011-05-22 19:05 Olajzabálás

m_attila írta: Nem tudom neki megoldódott.

+ karterszelepet, szelepfedél, olajteknő tömítést is cseréltünk neki,
m_attila

anubisz írta:
m_attila írta: Nekem pl egyik bmw -m sem ette az olajat.
25tds, 23i, 28i, 16i

Viszont talán egy kis segítség:
Most csináltunk egy e39 530i t. Az m54b30 ugyanaz a motor mint a 330i.

Szelepszár szimeringezéssel, megoldódott a probléma

m_attila


olyan sok elmegy a szelep szimeringnél?




hát nekem száraz a motor,olaj szivárgásra allergiás vagyok,tömítésekre oda figyelek.
Ami el megy nálam,az csak a kipufogón, viszont szép tiszta, ha nagyon nyomná trutyis lenne a kipufogó,nem? a gyertyák is szépek.

anubisz Elküldve: 2011-05-22 18:50 Olajzabálás

m_attila írta: Nekem pl egyik bmw -m sem ette az olajat.
25tds, 23i, 28i, 16i

Viszont talán egy kis segítség:
Most csináltunk egy e39 530i t. Az m54b30 ugyanaz a motor mint a 330i.

Szelepszár szimeringezéssel, megoldódott a probléma

m_attila


olyan sok elmegy a szelep szimeringnél?

anubisz Elküldve: 2011-05-22 18:17 Inspekcios km számláló: hogyan mûködik?

Robin68 írta:
anubisz írta: Nagy pofátlanság lenne,ha meg kérdezném, 1 óra keresgélés helyett,hogy kel nullázni az olaj szervizt? holnap cserélek olajat,de nem márkaszervizben,és utána le szeretném nullázni.Még nem csináltam,mert mindig szakszervizbe cserélték az olajat.


Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?
Megspóroltam neked egy órát, magamtól pedig elvettem 10 percet a keresgéléssel


ám köszönöm,de azt hittem itt sokan tudják fejből,valahol én is láttam itt,de már nem tudom hol. Ennyi szólásba nem volt lelki erőm nekiállni keresni. De köszönöm

anubisz Elküldve: 2011-05-22 17:49 Inspekcios km számláló: hogyan mûködik?

Nagy pofátlanság lenne,ha meg kérdezném, 1 óra keresgélés helyett,hogy kel nullázni az olaj szervizt? holnap cserélek olajat,de nem márkaszervizben,és utána le szeretném nullázni.Még nem csináltam,mert mindig szakszervizbe cserélték az olajat.

anubisz Elküldve: 2011-05-22 17:45 Olajzabálás

InsectKiller írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
anubisz írta: Hogy lehet el várni egy több éves motortól,hogy ne egyen olajat mikor az új BMW is eszeik az olajat,csak minimálisat. Persze most biztos írja majd valaki az övé nem.
Hajtsd meg egy párszor a pályán 180-240 körül, majd nem fogod azt írni hogy a tied nem eszi. 60km sebességgel tötyög a városban,az ember nem fogja enni. Persze, még van a kocsiba 200 ezer vagy a duplája és még olajat se egyen csak fél decit 10 000 alatt. Ha káros menyiséget eszik azt úgy is látni fogod,mert hátulról már nem fognak tudni le fotózni a ködfátyol miatt
Nem is hiszem hogy ez valakinél még téma. Bezzeg amikor még mindenki Ladával járt,senki nem mérte decire az olaj fogyasztást. Inkább egyen 3 liter olajat 20 000 alatt,mint 18 liter benzint százon. enyém 3 litert meg eszi 20-25 ezer alatt,még is por száraz a kipufogó vég. Nem tocsog az olajtól.


Hát akkor arra is ráférne azért 1 szelepszár-szimeringezés!

Gondolkoztam már rajta. Nagy meló az? biztos ramaty állapotba vannak már.


Hát mindenki azt mondja, hogy inkább öntögessem bele az olajat, mint hogy cseréltessem. Jóval olcsóbb... De engem akkor is zavar a történet én is előtte állok!


szerintem az a gond,hogy fakabát akkor már csak szelep szimeringet cserélni,van még egy pár hely ahol el mehet az olaj. Az meg már egy motor generál. Most a szelepnél lehet el megy a negyede,a többi meg a másik sok kopott fő daraboknál. és akkor ott ugye a szimering cserénél le kel venni a hengerfejet, ugye? nem tudom. hengerfej tömítés,stb

anubisz Elküldve: 2011-05-22 17:39 Sportlégszûrõ

hil írta:
anubisz írta: Szerintem nem sokat fog változni,max lehet kicsit kevesebbet fog enni,mivel csak nem erőlködik annyira a motor,de ha be fogja engedni a port a motorba,akkor ki veszem.
Majd ki derül. 10 ezer nem egy nagy összeg a 23000 hez képest. Egy kísérletet meg ér.
Ha lesz por lerakódás a szűrő mögött,ki veszem.

Eddig minden autómban ilyen volt (Opelok) nem direkt szűrő, hanem a gyári helyére való. Én is tartottam a légmennyiség mérő hiba miatt ettől, de soha nem volt ilyen gondom, az akkori fórumtársak sorra cserélték. Lehet, hogy turbós motorhoz nem a legjobb választás, bár mögötte soha nem találtam port, sőt tisztábbnak láttam, mint papír szűrővel. Nekem nagyon bejött, nincs rá panaszom.



Végre valami jó hír már csak az hiányzik,hogy azt írja valaki,biztos azért akciós,mert hamis,Kínai

anubisz Elküldve: 2011-05-22 16:08 Segítsetek!

Tano írta:
atus083 írta: Sziasztok!

Szeretném az ajtókilincsemet megcsinálni úgy, mint néhány E90-es Bmw-be van hogy Led-van beleépítve.Én éppen tegnap láttam egy német rendszámos E46 Coupe-ban, ugyhogy sz.tem kivitelezhető. Gondolom aki látott már ilyet az tudja miről beszélek.
Ebben szeretném én kérni a segítségeteket hogy ha valaki tud ilyen oldalról ahol lehet venni ilyet az légyszi írja le a linket,de az infókat is szívesen veszem!!

Előre is köszönöm!

Üdv: Atus


Hi!
Ezen a linken találsz egy jó képes leírást a beszerelésről.


van ezzel meló bőven,ahogy nézem. Van mit kötözgetni. Egy nap tuti rá megy.

anubisz Elküldve: 2011-05-22 15:38 Sportlégszûrõ

Szerintem nem sokat fog változni,max lehet kicsit kevesebbet fog enni,mivel csak nem erőlködik annyira a motor,de ha be fogja engedni a port a motorba,akkor ki veszem.
Majd ki derül. 10 ezer nem egy nagy összeg a 23000 hez képest. Egy kísérletet meg ér.
Ha lesz por lerakódás a szűrő mögött,ki veszem.

anubisz Elküldve: 2011-05-21 23:51 Sportlégszûrõ

Néztem tegnap egy K&N sport légszűrőt egy veb oldalon,méret pontos,a gyári helyére,23000 lett volna,ma utána rá mentem az UNIXra egy más holmi miatt,mondom azért megnézem ott is. Erre ugyan az a légszűrő 11000. Le van árazva 23000 -ről. Na de jól jártam. Mindjárt rendeltem is egyet. De jó lett volna ha megveszem 23 ért aztán itt meglátom 11 ért.
Szerencsém volt. Akinek kel még most rendeljen van nekik raktáron még. Hétfőn meg is kapom.

anubisz Elküldve: 2011-05-21 21:02 Olajzabálás

InsectKiller írta:
anubisz írta: Hogy lehet el várni egy több éves motortól,hogy ne egyen olajat mikor az új BMW is eszeik az olajat,csak minimálisat. Persze most biztos írja majd valaki az övé nem.
Hajtsd meg egy párszor a pályán 180-240 körül, majd nem fogod azt írni hogy a tied nem eszi. 60km sebességgel tötyög a városban,az ember nem fogja enni. Persze, még van a kocsiba 200 ezer vagy a duplája és még olajat se egyen csak fél decit 10 000 alatt. Ha káros menyiséget eszik azt úgy is látni fogod,mert hátulról már nem fognak tudni le fotózni a ködfátyol miatt
Nem is hiszem hogy ez valakinél még téma. Bezzeg amikor még mindenki Ladával járt,senki nem mérte decire az olaj fogyasztást. Inkább egyen 3 liter olajat 20 000 alatt,mint 18 liter benzint százon. enyém 3 litert meg eszi 20-25 ezer alatt,még is por száraz a kipufogó vég. Nem tocsog az olajtól.


Hát akkor arra is ráférne azért 1 szelepszár-szimeringezés!

Gondolkoztam már rajta. Nagy meló az? biztos ramaty állapotba vannak már.

anubisz Elküldve: 2011-05-21 21:00 Szélvédõ

Valós az állítás,hogy a ragasztott üveget ki lehet szedni,törés nélkül?
Van egy kis rozsdás rész a szélvédő peremnél,javítani szeretném. Azt mondta a kasznis ki lehet szedni a szélvédőt,és vissza ragasztani. BMW be meg azt mondták nem lehet.
Bár hozzá tette,nem mindig sikerül.
Ha körülményes inkább neki dobok egy követ,úgy is kapott már egy pár kavicsot. Van cascóm,10% kel csak fizetnem,annyi az önrészem a szélvédő kárra.
Ha a szerelőnél törik szét,akkor meg Bas...hatom.
Szedett már ki valaki ragasztott szélvédőt?

anubisz Elküldve: 2011-05-21 20:40 Olajzabálás

Hogy lehet el várni egy több éves motortól,hogy ne egyen olajat mikor az új BMW is eszeik az olajat,csak minimálisat. Persze most biztos írja majd valaki az övé nem.
Hajtsd meg egy párszor a pályán 180-240 körül, majd nem fogod azt írni hogy a tied nem eszi. 60km sebességgel tötyög a városban,az ember nem fogja enni. Persze, még van a kocsiba 200 ezer vagy a duplája és még olajat se egyen csak fél decit 10 000 alatt. Ha káros menyiséget eszik azt úgy is látni fogod,mert hátulról már nem fognak tudni le fotózni a ködfátyol miatt
Nem is hiszem hogy ez valakinél még téma. Bezzeg amikor még mindenki Ladával járt,senki nem mérte decire az olaj fogyasztást. Inkább egyen 3 liter olajat 20 000 alatt,mint 18 liter benzint százon. enyém 3 litert meg eszi 20-25 ezer alatt,még is por száraz a kipufogó vég. Nem tocsog az olajtól.