![](/images/loadingAnimation.gif)
anubisz Elküldve: 2011-03-08 17:09 Motorolaj
hil írta:anubisz írta:
am persze,még szerencse hogy a BMW nem gyárt olajat iscsak rá ragassza a cetlit, ám én nem vagyok nagy olaj tudós mint itt sokan,de aszem pont castrol a gyári beszálitó,de ebbe nem vagyok biztos, nem tudom ám mitől ne lehetne azt használni. Ott van nagy betűkkel a castrol EDGE olajon, BMW LL01,BMW LL04,
Hiába,oda kell figyelni mert 19000 et pörgő verseny autókat vezetünk,ahol ám nagyon számít az olaj,és az olaj közötti különbség
Szia!
Egy dolgot hagytál figyelmen kívül, amit sokan mások is tesznek: Castrol és Castrol olaj között igenis van különbség! Ha a képviselettől veszed, akkor valószínűsíthető, hogy eredeti Castrol terméket veszel. De ez nagyon drága. Aztán a Castrol olajt meg tudod venni olcsón is több helyen, de ki tudja milyen hamisítvány van benne. Ezt saját tapasztalatból írom, és leírtam már párszor. Röviden: vettem képviselettől Castrolt, jó drága volt, kevésbé fogyott, aztán vettem olcsón Castrolt, szinte úgy fogyott mint a benzin és mindez ugyanabba a motorba volt használva, azonos vezetési stílussal. Erre mi a magyarázat???
anubisz Elküldve: 2011-03-08 17:02 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??
Yom írta: Sziasztok!
Jutattal valamire az ugyben? Sajnos nekem is hasonlokat produkal az autom, hidegben nem akar elindulni vagy csak nagyon nehezen. Gyertak ujak (kb 10k km-t mentem veluk), benzinszurut tegnap csereltek. Sajnos nem javult meg.. Hibakod semmi. Fullel azt hallani, mikor elindul, mintha az egyik henger nem menne.
Illetve az normalis, hogy mikor gyujtast adok azt hallom, mintha az AC folyamatosan dolgozna?
Szelepfedel tomites is uj, vezerlest allitok az auton kb 1 honapja es termeszetesen ujat vettem hozza. Szakszerviz csinalta, uh nem hiszem h rosszul tettek volna be. Vezerles allitas elott is ugyanezeket produkalta az auto.
Gabor
anubisz Elküldve: 2011-03-08 16:56 Motorolaj
anubisz Elküldve: 2011-03-08 16:42 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?
silver_e46 írta: seta, yellow -> köszi mindkettőtöknek, tényleg meg volt hajolva a cső a motorháztető lecsukásakor. Vissza kellett illeszteni a helyére és újra működik a spriccelőberendezés
anubisz Elküldve: 2011-03-08 16:27 Motorolaj
aphaedra írta:gyorilaszlo írta:anubisz írta:gyorilaszlo írta:anubisz írta:gyorilaszlo írta:m_attila írta: Nyugodtan kiállhatsz a garázsból...
Kicsit túl van méretezve a rendszer.
bmw ll4 5w-30
tudok ha kell
m_attilaminiyakuza írta: Sziasztok!
Ma a kocsim kiírta, hogy a motorolaj szint a minimumon van!
Mennyit tudok így elmenni vele?Hétfőn vagy kedden már amúgy is megejtenénk az esedékes olajcserét!Milyen olajat vegye?Castrol 5W-40-et javasoltak szintetikusat!
Ja meg gőzöm sincs hány liter kell bele
Légyszi segítsetek mert jelenleg nem merek kiállni a garázsból se
Nem vagyok még nagy tudós a szakmában,de nekem 0W-30as Castrol Edge szintetikus került a BMWbe úgy 2 hónapja... 230 ezer van a kocsiba,de 1 decit nem evett még belőle...Egyébként pedig nézd meg a könyvét milyen olajat ír,nekem a 99es 320d-s kézikönyve 0W-30 vagy 5W-30at... Ne rakj bele vastagabbat,nem lesz jobb tőle!
Lehet neked kerámia motor van benne ha a 0- ás olajból se fogy egy garamm seHát nemtudom,január első hetébe lett az olaj kicserélve... Azóta kb. 2 ezer km-ert mentem a kocsival város\országút vegyesen! Reggel,indítás előtt 2 hetente megnézem az olajszintet és még mindig ugyanott van mint amikor elhoztam a szervízből... Nem szívesen hazudnék,magamat csapnám be...
Nem mondtam hogy hazudsz,csak főleg a 0-ás olajból hogy semmit nem eszik,még a márka szervizbe is mondja a szerelő hogy az ujj autók is esznek valamennyi olajat. Akkor te nagyon kíméletesen autózol,mert bizony úgy 160 tól felfelé ha végig döngetsz a pályán,egyből nyami,nyami az olajat
Hát,nagyon odafigyelek rá hogy hidegen egyáltalán nem nyomom neki... Ha bemelegszik akkor országúton 90-110 körül megyek általába... Meg néha kigyorsítgatok,de csak teljesen felmelegedett állapotba... Hát,lehet h eszik valamennyit belőle,de az olajszint mérőn én nemnagyon látom...
nnekem azt mondták az okosok hogy csak longlife eredetivel csináltassam mert az a legjobb a castrolt nem szabad!!! biztos igaza volt!
)))
anubisz Elküldve: 2011-03-08 13:46 Motorolaj
lacaca írta: Gyakorlatilag minden motor "eszi" az olajat,elméletileg meg van aki beismeri van aki nem!!
anubisz Elküldve: 2011-03-08 11:55 Motorolaj
gyorilaszlo írta:anubisz írta:gyorilaszlo írta:m_attila írta: Nyugodtan kiállhatsz a garázsból...
Kicsit túl van méretezve a rendszer.
bmw ll4 5w-30
tudok ha kell
m_attilaminiyakuza írta: Sziasztok!
Ma a kocsim kiírta, hogy a motorolaj szint a minimumon van!
Mennyit tudok így elmenni vele?Hétfőn vagy kedden már amúgy is megejtenénk az esedékes olajcserét!Milyen olajat vegye?Castrol 5W-40-et javasoltak szintetikusat!
Ja meg gőzöm sincs hány liter kell bele
Légyszi segítsetek mert jelenleg nem merek kiállni a garázsból se
Nem vagyok még nagy tudós a szakmában,de nekem 0W-30as Castrol Edge szintetikus került a BMWbe úgy 2 hónapja... 230 ezer van a kocsiba,de 1 decit nem evett még belőle...Egyébként pedig nézd meg a könyvét milyen olajat ír,nekem a 99es 320d-s kézikönyve 0W-30 vagy 5W-30at... Ne rakj bele vastagabbat,nem lesz jobb tőle!
Lehet neked kerámia motor van benne ha a 0- ás olajból se fogy egy garamm seHát nemtudom,január első hetébe lett az olaj kicserélve... Azóta kb. 2 ezer km-ert mentem a kocsival város\országút vegyesen! Reggel,indítás előtt 2 hetente megnézem az olajszintet és még mindig ugyanott van mint amikor elhoztam a szervízből... Nem szívesen hazudnék,magamat csapnám be...
anubisz Elküldve: 2011-03-08 06:25 Motorolaj
gyorilaszlo írta:m_attila írta: Nyugodtan kiállhatsz a garázsból...
Kicsit túl van méretezve a rendszer.
bmw ll4 5w-30
tudok ha kell
m_attilaminiyakuza írta: Sziasztok!
Ma a kocsim kiírta, hogy a motorolaj szint a minimumon van!
Mennyit tudok így elmenni vele?Hétfőn vagy kedden már amúgy is megejtenénk az esedékes olajcserét!Milyen olajat vegye?Castrol 5W-40-et javasoltak szintetikusat!
Ja meg gőzöm sincs hány liter kell bele
Légyszi segítsetek mert jelenleg nem merek kiállni a garázsból se
Nem vagyok még nagy tudós a szakmában,de nekem 0W-30as Castrol Edge szintetikus került a BMWbe úgy 2 hónapja... 230 ezer van a kocsiba,de 1 decit nem evett még belőle...Egyébként pedig nézd meg a könyvét milyen olajat ír,nekem a 99es 320d-s kézikönyve 0W-30 vagy 5W-30at... Ne rakj bele vastagabbat,nem lesz jobb tőle!
anubisz Elküldve: 2011-03-06 23:10 Termosztát
m_attila írta: Sziasztok
A gyári progit ne nézzétek.
Sajnos vannak bent hibák ezen a téren.
Ha típusból indultok el pl e46 320g 2003.08 akkor azt írja hogy Eu 4 esbe nincs
Ha cikkszám szerint keresel akkor meg hogy eu4 - yes tehát igen.
Alvázszámokat kérek és megmondom pontosan.
m_attila
anubisz Elküldve: 2011-03-05 01:57 Termosztát
YELLOW írta:czellaia írta: Sziasztok!
Nem rég volt cserélve a "kis"termosztát,mert negyed és fél között feljebb nem ment a mutató.Nagyon hidegben még negyedig sem.Most olyat vettem észre hogy ha elkezdem neki
tolni akkor középről vissza esik egy picit,ha nem tolom neki akkor szépen vissza áll középre.Valamikor meg gondol egyet és csak úgy egy hangyányit KB:1-2 milt vissza esik,megyek tovább megint középre áll.Kérdés:Mi lehet a gond?"Nagy termosztát"??
Előre is köszi.
jó lenne megnézni titkos menüben pontosan milyen visszaesések ezek.
ha 85 és 108 fok között történik (jah dízelnél lehet másképp van) akkor nem feltétlen baj.
ugyanis a termosztát, nyit egy adott hőfokon, ekkor lehet visszaesés, de ha már a menetszél nem tudja hűteni eléggé, akkor kapcsol a venti, ami újabb visszaesést eredményez. tehát a tartományt kellene tudni.
szerintem jól működik neked. ha pl nem megy a fűtésed, nincs befűvás, és elindulás után kb 4-5 km-rel, mikor majdnem eléri a mutató a közép állást, majd kinyitod a fűtést bentre, akkor is visszafog esni, hisz a fűtés körben lévő víz, belekeveredik a meleghez, ergó annak egy pilalnatra lecsökken a hőfoka.
anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:53 Autóvásárlás
m_attila írta: 100 % ig sehogy
Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb
De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.
Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni
Alvázszám please, és segítekzoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!
anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:50 316 i Kartelgázmembrán
m_attila írta:
A kép és az ár csak illusztráció
anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:37 Autóvásárlás
m_attila írta: 400 ezer? nem sok?
nem is kevés
bár sok 20d szerintem bőven efölött ketyeganubisz írta:m_attila írta: Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...
Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók
130000km nél nem cserélünk turbótanubisz írta:m_attila írta: 35D the best
volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt
beszarás...BarG írta:anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva5 milláért a 9 éves benzin temető
még várom az ajánlatokat
hát csak várd
400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.
Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.
hát van benne nyomatékén 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.
A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.
hát az nem sok kilométer annak a motornak,bár szerintem húztak rajta.Már ha nincs hozzá rendszeresen vezetve a sz.könyv.
anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:33 Autóvásárlás
m_attila írta: Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...
Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók
130000km nél nem cserélünk turbótanubisz írta:m_attila írta: 35D the best
volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt
beszarás...BarG írta:anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva5 milláért a 9 éves benzin temető
még várom az ajánlatokat
hát csak várd
400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.
Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.
hát van benne nyomatékén 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.
A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.