anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-03-08 17:13 Lámpák_

hil írta:
aphaedra írta: sziasztok! van olyan izzó E46 touringba ami hasonló a xenonhoz, ha teljes lámpát nem szeretnék cserélni??? köszi


Igen van és isten mentsen ilyennel találkozni este, mert kiégeti a szemedet. Remélem nem akarsz Te is ilyet



anubisz Elküldve: 2011-03-08 17:09 Motorolaj

hil írta:
anubisz írta:

am persze,még szerencse hogy a BMW nem gyárt olajat is csak rá ragassza a cetlit, ám én nem vagyok nagy olaj tudós mint itt sokan,de aszem pont castrol a gyári beszálitó,de ebbe nem vagyok biztos, nem tudom ám mitől ne lehetne azt használni. Ott van nagy betűkkel a castrol EDGE olajon, BMW LL01,BMW LL04,
Hiába,oda kell figyelni mert 19000 et pörgő verseny autókat vezetünk,ahol ám nagyon számít az olaj,és az olaj közötti különbség

Szia!
Egy dolgot hagytál figyelmen kívül, amit sokan mások is tesznek: Castrol és Castrol olaj között igenis van különbség! Ha a képviselettől veszed, akkor valószínűsíthető, hogy eredeti Castrol terméket veszel. De ez nagyon drága. Aztán a Castrol olajt meg tudod venni olcsón is több helyen, de ki tudja milyen hamisítvány van benne. Ezt saját tapasztalatból írom, és leírtam már párszor. Röviden: vettem képviselettől Castrolt, jó drága volt, kevésbé fogyott, aztán vettem olcsón Castrolt, szinte úgy fogyott mint a benzin és mindez ugyanabba a motorba volt használva, azonos vezetési stílussal. Erre mi a magyarázat???



tudom írtad a múltkor,és igazad van. Persze eredeti termékre gondoltam

anubisz Elküldve: 2011-03-08 17:02 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

Yom írta: Sziasztok!
Jutattal valamire az ugyben? Sajnos nekem is hasonlokat produkal az autom, hidegben nem akar elindulni vagy csak nagyon nehezen. Gyertak ujak (kb 10k km-t mentem veluk), benzinszurut tegnap csereltek. Sajnos nem javult meg.. Hibakod semmi. Fullel azt hallani, mikor elindul, mintha az egyik henger nem menne.
Illetve az normalis, hogy mikor gyujtast adok azt hallom, mintha az AC folyamatosan dolgozna?
Szelepfedel tomites is uj, vezerlest allitok az auton kb 1 honapja es termeszetesen ujat vettem hozza. Szakszerviz csinalta, uh nem hiszem h rosszul tettek volna be. Vezerles allitas elott is ugyanezeket produkalta az auto.
Gabor


én ezt nem értem,lehet hogy süket leszek? sokan írják hogy így hallom,úgy hallom AC megy vagy nem,esküszöm én sose hallok ilyet. Hogy lehet azt hallani? Olyan hangos? én még sose hallottam ilyet. Lehet jobb is, mert egyből szervizbe futottam volna vele,hogy mi az a zümmögés. Amúgy ha 1 henger nem megy egyből be ír hibát.hogy égés kimaradás.mert én is küzdöttem ilyennel,és és ba is írt mindig. Ha nem menne neked is be írna szerintem.

anubisz Elküldve: 2011-03-08 16:56 Motorolaj

Olyat még nem halottam hogy valakinek tönkre ment a kocsija,mert az amúgy prémium minőségű Castrol olajat használta, de olyat már láttam a TV be hogy csináltak egy felmérést,azt a parkolókba megnézték az autóknak hogy áll az olajszint,azt 10 kocsiból 3 nak épp csak hogy bele ért a pálca vége,4 nek meg bele se ért,száraz volt a szintjelző pálca.
Hozzáteszem mind faszi volt,közöttük kigyúrt tetkós éjszaka császára típus,több milliós kocsival.
Meg az exem (már nem élünk együtt évek óta) mikor jött át hogy kiabál a kocsi,hogy azonnal állítsa le (Fiat Grande Puntó 30 000 van benne) azt mikor megnéztem olajat 2 és fél litert kellett utána tölteni mert nem is érte el a pálca.
Szegény kocsi meg írta Németűl, hogy állíts le mert mindjárt szét esem,nincs kenésem
Na ilyen kocsikat veszünk mi meg mástól több évesen, Ez ami tönkre teszi a kocsit, nem a Castrol olaj

anubisz Elküldve: 2011-03-08 16:42 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

silver_e46 írta: seta, yellow -> köszi mindkettőtöknek, tényleg meg volt hajolva a cső a motorháztető lecsukásakor. Vissza kellett illeszteni a helyére és újra működik a spriccelőberendezés


ilyet meg se mertem volna kérdezni

anubisz Elküldve: 2011-03-08 16:27 Motorolaj

aphaedra írta:
gyorilaszlo írta:
anubisz írta:
gyorilaszlo írta:
anubisz írta:
gyorilaszlo írta:
m_attila írta: Nyugodtan kiállhatsz a garázsból...
Kicsit túl van méretezve a rendszer.

bmw ll4 5w-30

tudok ha kell

m_attila

miniyakuza írta: Sziasztok!

Ma a kocsim kiírta, hogy a motorolaj szint a minimumon van!
Mennyit tudok így elmenni vele?Hétfőn vagy kedden már amúgy is megejtenénk az esedékes olajcserét!Milyen olajat vegye?Castrol 5W-40-et javasoltak szintetikusat!
Ja meg gőzöm sincs hány liter kell bele

Légyszi segítsetek mert jelenleg nem merek kiállni a garázsból se





Nem vagyok még nagy tudós a szakmában,de nekem 0W-30as Castrol Edge szintetikus került a BMWbe úgy 2 hónapja... 230 ezer van a kocsiba,de 1 decit nem evett még belőle... Egyébként pedig nézd meg a könyvét milyen olajat ír,nekem a 99es 320d-s kézikönyve 0W-30 vagy 5W-30at... Ne rakj bele vastagabbat,nem lesz jobb tőle!


Lehet neked kerámia motor van benne ha a 0- ás olajból se fogy egy garamm se


Hát nemtudom,január első hetébe lett az olaj kicserélve... Azóta kb. 2 ezer km-ert mentem a kocsival város\országút vegyesen! Reggel,indítás előtt 2 hetente megnézem az olajszintet és még mindig ugyanott van mint amikor elhoztam a szervízből... Nem szívesen hazudnék,magamat csapnám be...


Nem mondtam hogy hazudsz,csak főleg a 0-ás olajból hogy semmit nem eszik,még a márka szervizbe is mondja a szerelő hogy az ujj autók is esznek valamennyi olajat. Akkor te nagyon kíméletesen autózol,mert bizony úgy 160 tól felfelé ha végig döngetsz a pályán,egyből nyami,nyami az olajat


Hát,nagyon odafigyelek rá hogy hidegen egyáltalán nem nyomom neki... Ha bemelegszik akkor országúton 90-110 körül megyek általába... Meg néha kigyorsítgatok,de csak teljesen felmelegedett állapotba... Hát,lehet h eszik valamennyit belőle,de az olajszint mérőn én nemnagyon látom...


n nekem azt mondták az okosok hogy csak longlife eredetivel csináltassam mert az a legjobb a castrolt nem szabad!!! biztos igaza volt! )))


am persze,még szerencse hogy a BMW nem gyárt olajat is csak rá ragassza a cetlit, ám én nem vagyok nagy olaj tudós mint itt sokan,de aszem pont castrol a gyári beszálitó,de ebbe nem vagyok biztos, nem tudom ám mitől ne lehetne azt használni. Ott van nagy betűkkel a castrol EDGE olajon, BMW LL01,BMW LL04,
Hiába,oda kell figyelni mert 19000 et pörgő verseny autókat vezetünk,ahol ám nagyon számít az olaj,és az olaj közötti különbség

anubisz Elküldve: 2011-03-08 13:46 Motorolaj

lacaca írta: Gyakorlatilag minden motor "eszi" az olajat,elméletileg meg van aki beismeri van aki nem!!


Főleg így 200 000 felett enyém meg eszi a 2 litert 20,25 ezer alatt,de hajtom is. pályán ritkán megyek 160 alatt, 130 alatt meg soha. 5-30 ból,de 0-30 ból tuti meg enné a 3 mat simán. Persze 60,80 al nekem se enné,max másfél fogyna. Végül is annyira nem pörög mert 200 at 4000 res fordulaton viszi.

anubisz Elküldve: 2011-03-08 11:55 Motorolaj

gyorilaszlo írta:
anubisz írta:
gyorilaszlo írta:
m_attila írta: Nyugodtan kiállhatsz a garázsból...
Kicsit túl van méretezve a rendszer.

bmw ll4 5w-30

tudok ha kell

m_attila

miniyakuza írta: Sziasztok!

Ma a kocsim kiírta, hogy a motorolaj szint a minimumon van!
Mennyit tudok így elmenni vele?Hétfőn vagy kedden már amúgy is megejtenénk az esedékes olajcserét!Milyen olajat vegye?Castrol 5W-40-et javasoltak szintetikusat!
Ja meg gőzöm sincs hány liter kell bele

Légyszi segítsetek mert jelenleg nem merek kiállni a garázsból se





Nem vagyok még nagy tudós a szakmában,de nekem 0W-30as Castrol Edge szintetikus került a BMWbe úgy 2 hónapja... 230 ezer van a kocsiba,de 1 decit nem evett még belőle... Egyébként pedig nézd meg a könyvét milyen olajat ír,nekem a 99es 320d-s kézikönyve 0W-30 vagy 5W-30at... Ne rakj bele vastagabbat,nem lesz jobb tőle!


Lehet neked kerámia motor van benne ha a 0- ás olajból se fogy egy garamm se


Hát nemtudom,január első hetébe lett az olaj kicserélve... Azóta kb. 2 ezer km-ert mentem a kocsival város\országút vegyesen! Reggel,indítás előtt 2 hetente megnézem az olajszintet és még mindig ugyanott van mint amikor elhoztam a szervízből... Nem szívesen hazudnék,magamat csapnám be...


Nem mondtam hogy hazudsz,csak főleg a 0-ás olajból hogy semmit nem eszik,még a márka szervizbe is mondja a szerelő hogy az ujj autók is esznek valamennyi olajat. Akkor te nagyon kíméletesen autózol,mert bizony úgy 160 tól felfelé ha végig döngetsz a pályán,egyből nyami,nyami az olajat

anubisz Elküldve: 2011-03-08 06:25 Motorolaj

gyorilaszlo írta:
m_attila írta: Nyugodtan kiállhatsz a garázsból...
Kicsit túl van méretezve a rendszer.

bmw ll4 5w-30

tudok ha kell

m_attila

miniyakuza írta: Sziasztok!

Ma a kocsim kiírta, hogy a motorolaj szint a minimumon van!
Mennyit tudok így elmenni vele?Hétfőn vagy kedden már amúgy is megejtenénk az esedékes olajcserét!Milyen olajat vegye?Castrol 5W-40-et javasoltak szintetikusat!
Ja meg gőzöm sincs hány liter kell bele

Légyszi segítsetek mert jelenleg nem merek kiállni a garázsból se





Nem vagyok még nagy tudós a szakmában,de nekem 0W-30as Castrol Edge szintetikus került a BMWbe úgy 2 hónapja... 230 ezer van a kocsiba,de 1 decit nem evett még belőle... Egyébként pedig nézd meg a könyvét milyen olajat ír,nekem a 99es 320d-s kézikönyve 0W-30 vagy 5W-30at... Ne rakj bele vastagabbat,nem lesz jobb tőle!


Lehet neked kerámia motor van benne ha a 0- ás olajból se fogy egy garamm se

anubisz Elküldve: 2011-03-06 23:10 Termosztát

m_attila írta: Sziasztok

A gyári progit ne nézzétek.

Sajnos vannak bent hibák ezen a téren.

Ha típusból indultok el pl e46 320g 2003.08 akkor azt írja hogy Eu 4 esbe nincs

Ha cikkszám szerint keresel akkor meg hogy eu4 - yes tehát igen.


Alvázszámokat kérek és megmondom pontosan.

m_attila


Sok emberbe nagyon kevés leleményesség szorult. Fel hívott volna egy BMW márkaszervizt, azt aláz alapján 5 perc alatt mindent megválaszoltak volna,mint napokig nyomozgatni,aztán vagy bejön,vagy nem.

anubisz Elküldve: 2011-03-05 01:57 Termosztát

YELLOW írta:
czellaia írta: Sziasztok!

Nem rég volt cserélve a "kis"termosztát,mert negyed és fél között feljebb nem ment a mutató.Nagyon hidegben még negyedig sem.Most olyat vettem észre hogy ha elkezdem neki
tolni akkor középről vissza esik egy picit,ha nem tolom neki akkor szépen vissza áll középre.Valamikor meg gondol egyet és csak úgy egy hangyányit KB:1-2 milt vissza esik,megyek tovább megint középre áll.Kérdés:Mi lehet a gond?"Nagy termosztát"??

Előre is köszi.


jó lenne megnézni titkos menüben pontosan milyen visszaesések ezek.
ha 85 és 108 fok között történik (jah dízelnél lehet másképp van) akkor nem feltétlen baj.
ugyanis a termosztát, nyit egy adott hőfokon, ekkor lehet visszaesés, de ha már a menetszél nem tudja hűteni eléggé, akkor kapcsol a venti, ami újabb visszaesést eredményez. tehát a tartományt kellene tudni.
szerintem jól működik neked. ha pl nem megy a fűtésed, nincs befűvás, és elindulás után kb 4-5 km-rel, mikor majdnem eléri a mutató a közép állást, majd kinyitod a fűtést bentre, akkor is visszafog esni, hisz a fűtés körben lévő víz, belekeveredik a meleghez, ergó annak egy pilalnatra lecsökken a hőfoka.



azt nem értem,ha ugyan olyan termosztátot tettél bele,mint ami kell,amit előírnak ahhoz a típushoz,akkor hogy lehet kicsi,vagy nagy? Akkor annak tökéletesen kel nyitni,zárni. Nem értem,lehet hülye vagyok hozzá.

anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:53 Autóvásárlás

m_attila írta: 100 % ig sehogy

Amúgy géppel, kulcsból kiolvasni...stb

De a legbiztosabb a szervíztörténet visszafelé.

Pl ha 2006 ban 200000km es szervízen volt pl Németországban és most az órába 150000 van 2010 ben, akkor lehet következtetni

Alvázszám please, és segítek



zoliika írta: Ezt már kérdezni akartam régebben is ,hogy lehetne megtudni,hogy az én autómba tényleg valós-e a km!




kulcsból se tudják,nekem is azt teszik mindig a gép alá a szarvízbe.Mégse tudják a frankót,csak azt mondták már volt tekerve,

anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:50 316 i Kartelgázmembrán

m_attila írta:
A kép és az ár csak illusztráció


Egy laptop diagnosztikás szerelő nekem is azt mondta,ezt kel cserélni,mert ez okozza a hibákat,még jó hogy nem mentem bele.BMW be megnéztük a számítógépbe,tavaly volt cserélve.
1év alatt nem megy tönkre ezen az éghajlaton.50 000 ért csak ki cserélte volna az új alkatrészt egy még újabbra.Azt meg be rakta volna egy másikba

anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:37 Autóvásárlás

m_attila írta: 400 ezer? nem sok?
nem is kevés

bár sok 20d szerintem bőven efölött ketyeg


anubisz írta:
m_attila írta: Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...

Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók

130000km nél nem cserélünk turbót

anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.




hát az nem sok kilométer annak a motornak,bár szerintem húztak rajta.Már ha nincs hozzá rendszeresen vezetve a sz.könyv.




én az x5 re írtam amit lent hirdetnek,abba 130000 ír.

anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:33 Autóvásárlás

m_attila írta: Ettől függetlenül természeten itthon.
A lent említett autó a sok km ellenére a mai napig patika...

Csak arra szerettem volna rávilágítani hogy sokan hívnak turbó cserével kapcsolatban 130000km nél meg hasonlók

130000km nél nem cserélünk turbót

anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.




hát az nem sok kilométer annak a motornak,bár szerintem húztak rajta.Már ha nincs hozzá rendszeresen vezetve a sz.könyv.