hancurozo írta:
anubisz írta:
nézd,most nem fogok ezen vitázni,semmi gond a fékeimmel,így is alig lehetett kicsavarni,mikor le lett szedve a nyereg, rá 3 hétre.Ha még nem használtál ilyet,és nem láttál még ez miatt leszakadt féknyerget,nem korrekt véleményezni.Olyan kötést képez a csavaron hogy nem lehet letörölni a menetről,mint a szurok.Én láttam,néztem.Különbség hogy nem ég be a csavar.Mivel én használom,te viszont nem,akkor végül is én tudom a terméket véleményezni,hisz te még nem is próbáltad.Olyat még a világon nem hallottam hogy valakinek ki lazult az a csavar,és el szállt a féknyereg, max eltörhet, de az is anyag fáradás,vagy ütés hatására. Két egyszerű rögzítő csavar,mit kel ezen úgy túl lihegni.Főleg hogy nem kifelé tekerő erők hatnak rá.Ahhoz hogy bizonyos csavarok csak úgy le lazuljanak,mégis csak több fizikai tényezőnek kell érvényesülnie. Ha primitív hasonlatot fel hoznék,a motorba forró olajba évekig,óriási erő behatásoknak kitett csavarok se lazulnak le,pedig ott van kenés bőven.Bizonyos csavarokat te teflonnal is kezelheted akkor se fognak le lazulni,mert nem olyan erőknek vannak ki téve.
Anyás csavaroknál igen veszélyesebb mert ott ha le lazul az anya,el enged a csavar,de ott úgy is fixálják az anyát a rizikós helyeken ahol ez elő fordulhat.
Sőt még a féktárcsa belső részét is bekentem hajszál vékonyan ahol érintkezik az agyal,legalább nem kel fél órán át kalapálni,mire le válik róla,mert úgy rá volt rohadva.
Be szakadt,bele tört menetek stb..nem díszből van kitalálva ez a cucc.Biztos azért gyártják hogy le lazítsa a csavarokat. Inkább hagyjuk. Nem értem,nem is ismered a terméket,soha nem használtad,hogy mondhatod hogy le lazítja a csavart.Még ha jártál volna így,ezzel a termékkel.Tudnillik ez nem zsír. Ez szerelő paszta.Pont erre kitalálva,évekig nem használt csavarok,rögzítések,berágódásának meg előzésére.És fék rendszerhez,pont a hő,a kosz,a trutymó,a rozsda miatt.És ugye nem a fékpofára kel kenni
Mindegy biztos hülyék voltak a fejlesztők,Fékrendszerekhez kifejlesztve,de semmire ne kend mert le lazul majd. Csak vedd meg,úgyse jó arra amit rá írtuk,amire csináltuk
amúgy végezetül ott a terméken a kép is,fékrendszer,és csavar biztos azért hogy ne kend rá
Én sem szeretnék vitázni, de a motorban lévő csavarok nyúlnak a meghúzás hatására,(ezért is fontos a meghúzási nyomaték, pl:hajtókar, nyugvócspágyházak, stb., és cserélendők minden megbontásnál) és az gátolja meg a lazulását (de gondolom ezt tudtad). A menetrögzítő szintén korrozió gátló. Nem véletlenül van (normális termék esetén) benne a csavar is a betétek mellett (menetrögzítővel kezelve) ráadásul ezek a csavarok alu bevonatosak (nem rohad össze).
Tőlem úgy rakod össze az autódat ahogy akarod, csak próbáltam segíteni azoknak akik saját maguknak szerelik az autót, minden szakmai háttér nélkül.
Részemről vita lezárva.
persze,én se vitázok, csak olyan hülyén jött le,mit ha dilis lennék hogy zsírral kenném a féket
Én se vagyok fizikus,de ugye azt te is belátod hogy olyan terméket nem fog egy neves cég forgalmazni amit menetre kel kenni,és nincs menet rögzítő hatása. Végül is ezek kombinált termékek,csak annyi hogy nem az van rá írva,hogy menet rögzítő.A funkció ugyan az,a menet rögzítése mellett a szelhetőség biztosítása.Nem is forgalmazhatnák,ha menetre kenve nem lenne rögzítő hatása,hanem ellenkező hatást válthat ki ,persze most nem Kínáról beszélek.
Ugye mert hát ha a menet rögzítőt szó szerint értenénk akkor azt jelentené hogy a be tekert motyót, amire rá van kenve,ugye többet azt már ki nem szeded onnan
a menet rögzítő is egy szerelő paszta végül is, mert egy stabil kötés mellett kenést is biztosít, hogy azért ki lehessen tekerni majd a csavart. a motor hasonlatot persze csak képletesen mondtam,hogy utaljak rá logikus olyan helyeken olyan csavar rögzítést alkalmaznak,hogy azért próbálják ki küszöbölni a ki,le lazulást. Szép lenne egy hajtókar csavar vagy mi, le lazulna.Persze hogy olyan rögzítés van ott hogy ez nem fordulhat elő,max törhet.
Végül is azért jó egy fórum hogy álláspontokat ütköztessünk ,harag,sértődés nélkül, én így látom