tomy1228 írta:
Igértem hogy irok mi lett a megoldás,miután hazahúztuk a kocsit sajnos már annyira le volt merülve hogy nem tudott indítani csak kattogott.Ma elmentem vettem egy bikakábelt,gondoltam rápróbálok még1x hátha és pöccre indult.Kicsit megjárattam hogy töltse az akksit és mostmár minden egyes indítás után egyből indul.Szerelő azt mondja hogy ac pumpa!
Egy kérdés hogyha diagra tesszük akkor megmondja mi volt a baja!
Nem biztos, sok dolog nem ír be hibát, vagy ha be ír akkor is ki kell bogarászni miért, mert ha beír egy égés kimaradást, vagy labdát valakinek, még nem biztos,hogy a szonda,vagy a trafó,gyertya a hibás, mert más generálja a hibakódot.
Járjatok utána,mert meg fog állni megint majd lehet a belvárosi forgalomba.
Mértetek nyomást? nem mi? beindult aztán jól van. Azért írtam én is,mert ilyen hirtelen agresszív nemindulás 90% hogy az AC szarakodott, vagy az üzemanyag rendszerbe van valami.de valamiért tuti nem kapott benzint,azért nem indult. Most hallgasd meg az Ac hogy hallod e hogy dolgozik, ha megint meg áll és nem fogod hallani,akkor tényleg az, vagy az AC vagy valamiért nem kap áramot, de azt ki lehet majd mérni,mikor nem megy.
Ha jól tudom az AC nak reléje is van lehet az szarakodott, de nem biztos,de mintha olvastam volna az AC kifejezést valamelyik relénél.
Ha jól látom a kesztyűtartóban van.
1 - A/C relay
2 - Secondary air pump relay
3 - Fuel pump relay
4 - A/C relay
5 - Foglight relay
6 - Horn relay
7 - General module (GM V)
a 3 számú.
ezt töltsd le, én raktam fel.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf610-4 component locations ra lapozz ott van,hogy melyik milyen relé.
Nézesd meg a relét, mert lehet szarakodik, vagy beragadt, vagy isten tudja mi lehetett vele,villamosságis csak ki tudja mérni,jó e
Még annyit, a pumpa nem megy folyamatosan, mikor rá teszed a gyújtást, ha nem indítasz, leáll ,talán még fél percig se megy. Arra azért figyelj.Csak akkor jár folyamatosan,ha jár a motor.