anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-02-13 08:36 Heeelp...!

szicsu írta:
YELLOW írta:
szicsu írta: Segítséget szeretnék kérni!A sárga olajlámpa elkezd világítani,és egy pár másodperc után elalszik???Az olajszint rendben...


valószínű szenzor csere lesz belőle, csak Hella-t érdemes venni.


Milyen szenzor?Van az olajszintnek szenzora?


Igen.

anubisz Elküldve: 2014-02-13 04:36 330D

3 (E46) 320d Manual

Az ítélet
Örültem amikor megvettem, még jobban amikor eladtam...

anubisz Elküldve: 2014-02-13 04:31 330D

Robin68 írta:
krissz írta: Sziasztok!
Új vagyok még errefele, megvenném lassan első BMW-m, kicsit tanácstalan vagyok.
E46-osban gondolkodom, mindenféleképp dízel jöhet szóba, 20d vagy 30d.
Mennyire jó a 30d? A sok kilóméter nem lehet nagy probléma forrása? Kicsit megijeszt a 300k körüli km állás, annak ellenére, hogy utánaszámolva teljesen reális. Van ennek típushibája amire érdemes figyelni a pillangószelepen kívül? Mennyivel szervízigényesebb egy 20d-nél? Nézegettem itthon is külföldön is, megéri németből behozni?
Nincs nagy választék itthon, de nagyon húzok a 30d fele, azért mégiscsak 6 henger Várnám 30d tulajok tapasztalatát, minden jöhet, nagyon infóéhes vagyok

Bocsi a rengeteg kérdésért, próbálok folyamatosan utánajárni a dolgoknak, de a tulajok tapasztalata sokkal-sokkal többet ér. Köszönöm!


Csemegézhetsz itt is. Nekem jól jött mikor vettem az enyém.... és üdv a klubban


Basszus,itt aztán van kreatív duma,némely dizeles nagyon megszívta, na meg benzines is.
Hát ezen beszartam. Fogyasztás 11-től a végtelenig

Szerelőm új házat épített
Szöveges ítélet

Ha a garázsba áll és mutogatni kell a haveroknak arra jó, de ha méssz vele és egy kicsit jobban hajtod akkor széthullik.
Fogyasztás 11-től a végtelenig.
Igaz maga az autó gyönyörű és a hangja egyszerűen fenomenális.
Ami a benzines BMW nagy előnye hogy a motor elnyűhetetlen.
Az összes létező hütővízcső elrepedt persze nem egyszerre hanem egymást követő héten kb. 4x és mindig a városközpontba. Ugyhogy folyamatosan füstölő autóval láttak (égő).
Hibalista

- Vásárlás után két nappal váltó javítás 280000 Ft 1 hónap múlva újra javítás 80000 Ft még 2 hónap múlva újabb 50000 Ft ennyit az automatáról. Első futómű 1db lengőkar 55000 Ft +25000 szilent tehán 130000 Ft nemsokkal később hátsó futómű 1db lengéscsillapító 30000 Ft +szilent az árra már nem emlékszem.
- Egy patkára csuszásnál ami 50km/h-nál történt 2 oldalsó légzsák nyilt darabja 75000 Ft tehát 150000 Ft. Hozzá még a légzsák indító 90000 Ft kód törlés kb. 30000 Ft 2x.
- A hűtő összes alkatrésze pl. kiegyenlítő tartály 35000, vízszivatyú kb. 20000, termosztát kb. 25000, maga a hütő kb. 50000 nem emlékszem már pontosan. Lámpa világítás valahol mindig kiég. Baloldali bajuszkapcsoló 25000 Ft. Plusz a többi amire már nem emlékszem.

anubisz Elküldve: 2014-02-12 19:32 Motorolaj

Levi46 írta: sziasztok! mágneses olajteknő leeresztő csavar érdekelne, tud esetleg valaki segíteni? létezik egyáltalán ilyen e46-hoz? Köszi


https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720

http://bazismotor.eu/index.php...temid=4445

10002912: M12x1.5, 14,2 mm

anubisz Elküldve: 2014-02-12 19:30 Motorolaj

jons írta: Nha. Újabb lépést tettem azért, hogy jól tönkremenjen a kocsim

Xado+adalék a motorba. Xado a váltóba. Dificsere után, oda is az fog menni...

Egyébként a végső olajfogyasztás, ami most 1 év alatt jött össze 3 deci volt 15k km alatt. Ez igen éles ellentétben áll a legelső olajcsere tapasztalatával (3,5 éve) amikor castrol-ból elfogyott 1,5liter 10k km alatt.


Én is xadot használok most, kíváncsi vagyok hogy alakul. Gondoltam a 0-40 re, de inkább maradtam az 5-30 nál. Most már 15 nél úgy is le fogom cserélni, kb akkor kezdi úgy is lefosni magát az olaj.

anubisz Elküldve: 2014-02-12 18:08 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

tomy1228 írta: Igértem hogy irok mi lett a megoldás,miután hazahúztuk a kocsit sajnos már annyira le volt merülve hogy nem tudott indítani csak kattogott.Ma elmentem vettem egy bikakábelt,gondoltam rápróbálok még1x hátha és pöccre indult.Kicsit megjárattam hogy töltse az akksit és mostmár minden egyes indítás után egyből indul.Szerelő azt mondja hogy ac pumpa!
Egy kérdés hogyha diagra tesszük akkor megmondja mi volt a baja!




Nem biztos, sok dolog nem ír be hibát, vagy ha be ír akkor is ki kell bogarászni miért, mert ha beír egy égés kimaradást, vagy labdát valakinek, még nem biztos,hogy a szonda,vagy a trafó,gyertya a hibás, mert más generálja a hibakódot.
Járjatok utána,mert meg fog állni megint majd lehet a belvárosi forgalomba.
Mértetek nyomást? nem mi? beindult aztán jól van. Azért írtam én is,mert ilyen hirtelen agresszív nemindulás 90% hogy az AC szarakodott, vagy az üzemanyag rendszerbe van valami.de valamiért tuti nem kapott benzint,azért nem indult. Most hallgasd meg az Ac hogy hallod e hogy dolgozik, ha megint meg áll és nem fogod hallani,akkor tényleg az, vagy az AC vagy valamiért nem kap áramot, de azt ki lehet majd mérni,mikor nem megy.

Ha jól tudom az AC nak reléje is van lehet az szarakodott, de nem biztos,de mintha olvastam volna az AC kifejezést valamelyik relénél.

Ha jól látom a kesztyűtartóban van.
1 - A/C relay
2 - Secondary air pump relay
3 - Fuel pump relay
4 - A/C relay
5 - Foglight relay
6 - Horn relay
7 - General module (GM V)
a 3 számú.

ezt töltsd le, én raktam fel. https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

610-4 component locations ra lapozz ott van,hogy melyik milyen relé.

Nézesd meg a relét, mert lehet szarakodik, vagy beragadt, vagy isten tudja mi lehetett vele,villamosságis csak ki tudja mérni,jó e

Még annyit, a pumpa nem megy folyamatosan, mikor rá teszed a gyújtást, ha nem indítasz, leáll ,talán még fél percig se megy. Arra azért figyelj.Csak akkor jár folyamatosan,ha jár a motor.

anubisz Elküldve: 2014-02-11 21:50 Lökhárító

Bero írta: Sziasztok! Le kell vennem a hátsó lökösöm a diffúzor miatt,mert a barom tolvaj el is törte a tartó műanyagot és műanyagoshoz el kell vinnem. A kérdés: Hátsó lökös hogy is jön le? Rég szereltem le meg fel,az alsó díszlécnél kicsavarom a két torx csavart és a két hátsó doblemeznél kiveszem a a csavart meg patentot? Nem tudom,hogy a csomagtartóban lévő 3 csavart ki kell vennem hozzá? Köszi a segítséget előre is!



YouTube videó

anubisz Elküldve: 2014-02-11 16:00 Első ablaktörlő

Puli írta:
Baltazar írta:
anubisz írta:
Baltazar írta:
Tano írta:
Baltazar írta: Sziasztok

Az E46 320D-n lenne olyan problémám, hogy a jobb első ablaktörlő borzasztóan lötyög.
Olvasgattam itt is róla, de nálam az a műanyag ház alul van eltörve amibe a tengely belecsúszik. Méghozzá több helyen és onnan a lötyögés.

A kérdésem az lenne, hogy azt lehet-e külön venni, és ha lehet, hogy veszem le arról a rúdról mert ha jól látom olyan mintha rá lenne roppantva?

Köszönöm

Üdv.: András


A vízelvezető műanyag és a tengely között egy gumi tömítés van, ezt lehet külön is venni. 51 71 8 233 437 De ha repedezett már a műanyag vízelvezetőd, akkor érdemes cserélni, 1x ezerért meg tudod venni itt a fórumon szotakdavidtól, ebben benne van minden.
De a tengelyt magát nem ez tartja, ha neked a tengely lötyög, akkor az ablaktörlő mechanikánál nézd meg, lehet ott lazult ki a rögzítés. A pollenszűrőházat levéve már belátni alá.


így néz ki remélem meg lehet nyitni: http://youtu.be/PqJlr_QqYMw


Az nagyon durva, ott a víz is ömlik befelé,


Ja durva.
És mi a teendő mit kéne kicserélni? az egész ablaktörlő mechanikát?


Ez olyan alkatrész, ami nincs a robbantott ábrán. Szétszeded, leméretezed azt furatot, esztergáltatsz bele egy műanyag perselyt (javaslom anyagnak a ZX100-at).


Szerintem is ez a megoldás, mert kidobni a motort, egészet mikor semmi baja, az nagy luxus lenne,akkor már csináltass mind a kettőbe, mert lehet a másik is kopott már, vagy ha még az jó,azt vidd el mintának,ha kiszedted.

anubisz Elküldve: 2014-02-11 13:54 Első ablaktörlő

Baltazar írta:
anubisz írta:
Baltazar írta:
Tano írta:
Baltazar írta: Sziasztok

Az E46 320D-n lenne olyan problémám, hogy a jobb első ablaktörlő borzasztóan lötyög.
Olvasgattam itt is róla, de nálam az a műanyag ház alul van eltörve amibe a tengely belecsúszik. Méghozzá több helyen és onnan a lötyögés.

A kérdésem az lenne, hogy azt lehet-e külön venni, és ha lehet, hogy veszem le arról a rúdról mert ha jól látom olyan mintha rá lenne roppantva?

Köszönöm

Üdv.: András


A vízelvezető műanyag és a tengely között egy gumi tömítés van, ezt lehet külön is venni. 51 71 8 233 437 De ha repedezett már a műanyag vízelvezetőd, akkor érdemes cserélni, 1x ezerért meg tudod venni itt a fórumon szotakdavidtól, ebben benne van minden.
De a tengelyt magát nem ez tartja, ha neked a tengely lötyög, akkor az ablaktörlő mechanikánál nézd meg, lehet ott lazult ki a rögzítés. A pollenszűrőházat levéve már belátni alá.


így néz ki remélem meg lehet nyitni: http://youtu.be/PqJlr_QqYMw


Az nagyon durva, ott a víz is ömlik befelé,


Ja durva.
És mi a teendő mit kéne kicserélni? az egész ablaktörlő mechanikát?


Az a gond, hogy nem látok ott olyan külön alkatrészt,ami neked ott el van kopva, mert ott lötyög minden, lehet ,hogy van, de nem látom itt a robbantott rajzon. Szét kellene szedned teljesen, de azért furcsa lenne, hogy egy olyan áttétel kopása miatt ki kell cserélni az egészet, a motort,mindent. Csak lehet venni motor nélkül, ha nem akkor bontottat kellene nézned.
http://bmwfans.info/parts-cata...ystem_lhd/

itt van róla kép, ha rá kattintasz.
http://www.schmiedmann.hu/61-6...snalt.aspx

anubisz Elküldve: 2014-02-11 13:43 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

Majd írd meg mi volt a gond,kíváncsi vagyok

anubisz Elküldve: 2014-02-11 13:38 Első ablaktörlő

Baltazar írta:
Tano írta:
Baltazar írta: Sziasztok

Az E46 320D-n lenne olyan problémám, hogy a jobb első ablaktörlő borzasztóan lötyög.
Olvasgattam itt is róla, de nálam az a műanyag ház alul van eltörve amibe a tengely belecsúszik. Méghozzá több helyen és onnan a lötyögés.

A kérdésem az lenne, hogy azt lehet-e külön venni, és ha lehet, hogy veszem le arról a rúdról mert ha jól látom olyan mintha rá lenne roppantva?

Köszönöm

Üdv.: András


A vízelvezető műanyag és a tengely között egy gumi tömítés van, ezt lehet külön is venni. 51 71 8 233 437 De ha repedezett már a műanyag vízelvezetőd, akkor érdemes cserélni, 1x ezerért meg tudod venni itt a fórumon szotakdavidtól, ebben benne van minden.
De a tengelyt magát nem ez tartja, ha neked a tengely lötyög, akkor az ablaktörlő mechanikánál nézd meg, lehet ott lazult ki a rögzítés. A pollenszűrőházat levéve már belátni alá.


így néz ki remélem meg lehet nyitni: http://youtu.be/PqJlr_QqYMw


Az nagyon durva, ott a víz is ömlik befelé,

anubisz Elküldve: 2014-02-10 22:43 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

anubisz Elküldve: 2014-02-10 22:41 E46 lámpa

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Szeretném szétszedni a gyári xenonlámpám. Ezt a videót találtam:
YouTube videó Ez a legegyszerűbb módszer? Én a belsejét szeretném szétkapni-megnézni a foncsort stb. Annál a résznél akadtam el,hogy a faszi egy fúróval kezdi csavarni az egyik tekerőt plusz csavarhúzóval ráfog. Ez a legegyszerűbb módszer vagy tudtok esetleg valami egyszerűbb megoldást? Köszi!


Megint odatetted magad tekerheted kézzel is, csak úgy fél órába fog tartani. Azért tekerte fúróval, mert így gyorsabb


Azt vágom,hogy így gyorsabb azért tekerte így,ennyire nem vagyok gyökér Azért kérdezem,hogy más megoldás van-e,mert egy másik videón meg olyat láttam hogy a lámpatestről leszedi a két gumitömítést és pár helyen kipattint valamit és kijön az egész belseje! (csak pont nem mutatják,hogy mit pattint )


Már szedtem szét, de a foncsort nem. A pattintásokkal vigyázz, mert ha letörik,kitörik valami akkor drága lesz az olcsó szerelés. Miért nem viszed el komplett a foncsorozóhoz,azok értenek hozzá. Arra figyelj,ha szétszeded utána többnyire elkezd párásodni, mert valahol tuti nem fog tökéletesen szigetelni,aztán kezdődik előröl az egész.Főleg,ha már szar a szigetelő gumi.

anubisz Elküldve: 2014-02-10 22:38 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

tomy1228 írta:
anubisz írta: Képeim között van, én hogy mértem meg, te is megtudod mérni úgy, csak kell egy nyomás mérő,amit rá lehet csíptetni.


Így már világos csak sajna nincs ilyen nyomásmérőm ugyh ezt meghagyom a szerelőnek,max delejt tudok rajta mérni.Köszönöm a segítséget,még egy kérdés milyen márkát érdemes venni ha netán az ac a probléma?


Azt nem tudom, de mindennek csak a pénztárca szab határt. Ugye a gyári az biztos fasza, 60,70 ezerért, de van itt 26 ért is
http://racing-bazar.hu/alkatre...6141184276
Lehet keresgetni.
18 ért is
http://wrcauto.hu/?1717,acpump...3i325i330i
Nem szokott gond lenniaz átlag minőséggel, de ne Kínai legyen. Aztán van egybe, külön.
Vagy VDO vagy pierburg, aszem ezek a leg elterjedtebbek. Ha jól tudom a BMW VDO használ,de lehet rosszul tudom.

anubisz Elküldve: 2014-02-10 22:19 E46 lámpa

Bero írta: Sziasztok! Szeretném szétszedni a gyári xenonlámpám. Ezt a videót találtam:
YouTube videó Ez a legegyszerűbb módszer? Én a belsejét szeretném szétkapni-megnézni a foncsort stb. Annál a résznél akadtam el,hogy a faszi egy fúróval kezdi csavarni az egyik tekerőt plusz csavarhúzóval ráfog. Ez a legegyszerűbb módszer vagy tudtok esetleg valami egyszerűbb megoldást? Köszi!


Megint odatetted magad tekerheted kézzel is, csak úgy fél órába fog tartani. Azért tekerte fúróval, mert így gyorsabb