hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
Elhiszem, engem is idegelt hogy miért rohadt be annyira, nembaj vettem egy spéci fékhez való nagy hőterhelést bíró spéci kenő cuccot.minden csavart, csúszó részt azzal kezeltem, aszem pont ezen a videón néztem azt a kenő motyót,amivel a pasi keni a csúszó,tapadó részeket. Többet nem rágódik be nálam semmi.Direkt ilyen berágódás gátló.
Gratulálok. A normális betétgarnitúrához nem véletlenül adnak rögzítő csavart a féknyereghez. Azoknak a csavroknak menetrögzítővel van kezelve a vége (azért néz úgy ki, mintha festve lenne), hogy ne lazuljon le. Sajnos nem adnak minden szetthez, és ha a régi csavar van visszarakva, akkor is menetrögzítőt kell használni. Ezért nehezebb meglazítani ezeket a csavarokat. Te meg is kented őket.
Főleg ha ez a cucc direkt erre van kitalálva,azért tartalmaz réz komponenset,hogy azért ne rohadjon be a csavar,de legyen menet rögzítő tulajdonsága. Nem sima zsír,főleg ha látnád.
olyan sűrű hogy alig lehet kinyomni. Nem véletlen kimondottan fékrendszerek kenésére van kitalálva. Vagy úgy gondolod hogy nyomaték értéket betartva,meghúzva,majd ki fog lazulni magától a két rögzítő csavar? mert ezzel bekentem? na az szép lenne. Hát én ezt használom, más meg kalapácsot
Mire van kitalálva? Nem arra, hogy a csavarokat kend vele. Nézd meg milyen erők hatnak az úszónyerges fék rögzítőcsavjaira. Mivel az úszónyerges fékeknél van minimális mozgása a nyeregnek, (főleg a jobb oldalon) lelazíthatja a csavart.
nézd,most nem fogok ezen vitázni,semmi gond a fékeimmel,így is alig lehetett kicsavarni,mikor le lett szedve a nyereg, rá 3 hétre.Ha még nem használtál ilyet,és nem láttál még ez miatt leszakadt féknyerget,nem korrekt véleményezni.Olyan kötést képez a csavaron hogy nem lehet letörölni a menetről,mint a szurok.Én láttam,néztem.Különbség hogy nem ég be a csavar.Mivel én használom,te viszont nem,akkor végül is én tudom a terméket véleményezni,hisz te még nem is próbáltad.Olyat még a világon nem hallottam hogy valakinek ki lazult az a csavar,és el szállt a féknyereg, max eltörhet, de az is anyag fáradás,vagy ütés hatására. Két egyszerű rögzítő csavar,mit kel ezen úgy túl lihegni.Főleg hogy nem kifelé tekerő erők hatnak rá.Ahhoz hogy bizonyos csavarok csak úgy le lazuljanak,mégis csak több fizikai tényezőnek kell érvényesülnie. Ha primitív hasonlatot fel hoznék,a motorba forró olajba évekig,óriási erő behatásoknak kitett csavarok se lazulnak le,pedig ott van kenés bőven.Bizonyos csavarokat te teflonnal is kezelheted akkor se fognak le lazulni,mert nem olyan erőknek vannak ki téve.
Anyás csavaroknál igen veszélyesebb mert ott ha le lazul az anya,el enged a csavar,de ott úgy is fixálják az anyát a rizikós helyeken ahol ez elő fordulhat.
Sőt még a féktárcsa belső részét is bekentem hajszál vékonyan ahol érintkezik az agyal,legalább nem kel fél órán át kalapálni,mire le válik róla,mert úgy rá volt rohadva.
Be szakadt,bele tört menetek stb..nem díszből van kitalálva ez a cucc.Biztos azért gyártják hogy le lazítsa a csavarokat. Inkább hagyjuk. Nem értem,nem is ismered a terméket,soha nem használtad,hogy mondhatod hogy le lazítja a csavart.Még ha jártál volna így,ezzel a termékkel.Tudnillik ez nem zsír. Ez szerelő paszta.Pont erre kitalálva,évekig nem használt csavarok,rögzítések,berágódásának meg előzésére.És fék rendszerhez,pont a hő,a kosz,a trutymó,a rozsda miatt.És ugye nem a fékpofára kel kenni
Mindegy biztos hülyék voltak a fejlesztők,Fékrendszerekhez kifejlesztve,de semmire ne kend mert le lazul majd. Csak vedd meg,úgyse jó arra amit rá írtuk,amire csináltuk
amúgy végezetül ott a terméken a kép is,fékrendszer,és csavar
biztos azért hogy ne kend rá