anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-01-23 17:54 Rendszámtábla világítás BMW embléma

jrtom írta: Az ETK ugyan azt a cikkszámot hozza mindegyikhez.
Anubisz mi a helyzet a hidegindítással??

anubisz írta: Azért a mikró kapcsoló részre figyelj,mert nem egyforma,és nem megy bele,van ez a hosszúkás,és egy kisebb típus,ami bele megy a csomagtartóba.Ezen hosszúkás, van kisebb kilógó típus,és a csomagtartón csak akkora a rés is,úgyhogy nem illeszkedik bele,a másik típus. Szereld le a régit és nézd meg inkább,nehogy ki fizesd aztán nem megy rá,mert minden ugyan az csak a hátulján ami kilóg az nem egy méret.Nekem se stimmelt,úgyhogy tapasztaltam már.át se lehet operálni a hosszúkást a keskenyre,vagy fordítva.




Nekem nem stimmelt,nem passzolt a lukba,kicsi luk volt a csomagtartón, a széles nem ment bele,de nem szervizbe rendeltem,én is használtat kerestem,ha gyárit rendelek biztos olyat is kapok ami hozzá való. Csak én se néztem a bemenetet,csak hogy ugyan az,hát mégse volt

Köszönöm az érdeklődésed, nem írom ide, nehogy le basszanak,Himbál a motor vagy mi volt ennek a fóruma,oda írom,hogy állok vele.

anubisz Elküldve: 2011-01-23 17:20 Motorolaj

Bizony ezek a kis kontakt hibák sok pénzt el visznek,hol itt hol ott jelez vissza,szerelőre meg költi a pénzt az ember.
Bár nem ide tartozik,de okulás képen.
Élőszőr csak azt éreztem,hogy néha le kapcsolt a tempomatom,utána ki világított minden ami fékkel kapcsolatos, DSC ,abs, stb..gondoltam valami jeladó, de hagytam,utána már olyat csinált hogy kis szűk kanyarba,néha egyedesbe,aktiválta magát a DSC volt hogy 30 al mentem kanyarodtam és be fékezte a kocsit,sokszor éreztem hogy menet közbe fogja a fék a kocsit úgy alig megy.Be be fog a fék,néha ujjibb hiba jelző világítások. Hát van egy mágnes kapcsoló a fékpedál mögött az szált el,és az összes fék rendszer hibát az generálta,és a legdurvább, hogy sokszor fékezést jelzett, holott nem is értem a pedálhoz,és fékezett is az autó. Még szerencse hogy nem 120 al mentem.
Az egész fékrendszert meg bolondította.

Nekem a sárga, még csak félig van a szint a nívó pálcán, már kezd vissza jelezni,mikor le állítom a kocsit. Általában ha hosszabb utat megyek. Nekem a bmw szervizbe azt mondták igen az olajszint érzékelő szokott szarakodni,régebben nekem is azt cserélték,ilyen jellegű hiba miatt.Mondjuk inkább előbb jelezzen,mint soha

anubisz Elküldve: 2011-01-23 17:02 Rendszámtábla világítás BMW embléma

Azért a mikró kapcsoló részre figyelj,mert nem egyforma,és nem megy bele,van ez a hosszúkás,és egy kisebb típus,ami bele megy a csomagtartóba.Ezen hosszúkás, van kisebb kilógó típus,és a csomagtartón csak akkora a rés is,úgyhogy nem illeszkedik bele,a másik típus. Szereld le a régit és nézd meg inkább,nehogy ki fizesd aztán nem megy rá,mert minden ugyan az csak a hátulján ami kilóg az nem egy méret.Nekem se stimmelt,úgyhogy tapasztaltam már.át se lehet operálni a hosszúkást a keskenyre,vagy fordítva.

anubisz Elküldve: 2011-01-11 03:39 Gumi

BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.


Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.



Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek

anubisz Elküldve: 2011-01-10 04:28 Elsõ lámpák

Azért röhej hogy nem lehet házat rendelni hozzá gyárit. Csak komplett. 280 000 darabja,pedig szerintem mindent át lehet szerelni bele,mert én is szenvedek vele.Fül nekem is tört,de meg ragasztottam,mert már vannak spéci epoxi ragasztók.Legalább trafó,meg búra nélkül lehetne rendelni bele gyárit,mert azt simán át lehet dobni,de ennyit kérni érte
Egy kisebb autó ára a két lámpa.
Amúgy a hátsó lengőkaron van egy ilyen állító motor vagy mi,az érzékeli ha lejjebb ül a kocsi hátulja,mert rakva van,vagy ülnek hátul,és az küldi a jelet a lámpának hogy menyit korrigáljon.Nekem szét kopott egy kis rúd benne,már nem érintkezett,most fogják cserélni,2-3 ezer.Azért tudom én is,amúgy fogalmam se volt hogy ott van. Nekem se lehet így belülről állítani manuálisan a magasságot.Mármint ha persze nem szállok ki és nem a lámpán tekergetem azt a szart,amivel állítani lehet,le,és felfelé.

anubisz Elküldve: 2011-01-10 03:47 Gumi

Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.

anubisz Elküldve: 2011-01-09 19:35 Gumi

YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.

anubisz Elküldve: 2011-01-09 04:08 Gumi

Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.

anubisz Elküldve: 2011-01-08 02:18 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Tyetyi írta:
anubisz írta: Amúgy ha legközelebb is lepotyog az ólom vissza vihetem garanciába ingyen centirra ? Bevett szokás ez? Vagy gumisa válogatja? Még a ragasztó is ott marad ahol az ólom volt,le se lehet tagadni. Még szebb látvány,hogy még a fékpor is bele ragad.
Jobb ha megmondom nekik az elején,ha lepotyog vissza hozom.

Nincs már ólomsúly mert az unióban tilos. Vas vagy cink súlyt használ mindenki. Maga a súly a ragasztóról csak akkor esik le ha nagyon ratyi minőség, de ilyet én még csak 1x láttam. A probléma az szokott lenni amit beszéltünk, de ott a súly ragasztóstól mindenestől elesik. Ha csak a ragacs van fent akkor valószínű hogy a centír után maradt ott az előző súlyról. Azt hogy ki hogyan kezeli a garanciális problémákat nem tudom. Kérdezz rá legközelebb...


Tényleg,eszembe sem jutott hogy az ólom mérgező,és már nem lehet.Mindegy le fotózom telefonnal legközelebb centír után,a vite elkerülése miatt. Itt majdnem 6000 a négy kerék csere plusz centír. Nem fogom 2 havonta ki fizetni a trehányságuk miatt.Azt már csak nem mondják hogy direkt le szedtem. Csak úgy tud lejönni ha rossz a munka,vagy az anyag .

anubisz Elküldve: 2011-01-07 21:30 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

hil írta:
anubisz írta: Amúgy ha legközelebb is lepotyog az ólom vissza vihetem garanciába ingyen centirra ? Bevett szokás ez? Vagy gumisa válogatja? Még a ragasztó is ott marad ahol az ólom volt,le se lehet tagadni. Még szebb látvány,hogy még a fékpor is bele ragad.
Jobb ha megmondom nekik az elején,ha lepotyog vissza hozom.


Egyszer le akartam venni a ragasztott súlyt: nem volt egyszerű, nem is értem, hogyan tud magától leesni. Gondolom a mocsokra volt ragasztva.



Volt hogy 1 felniről az összes le esett pedig volt rajta bőven. Ráadásul értelemszerűen még a centrifugális erő is neki préseli. Mondjuk idáig ennél a gumisnál csinálták aki szétbaszta a gumim.
Lehet most már rajta fog maradni hogy váltani fogok

anubisz Elküldve: 2011-01-07 21:10 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Amúgy ha legközelebb is lepotyog az ólom vissza vihetem garanciába ingyen centirra ? Bevett szokás ez? Vagy gumisa válogatja? Még a ragasztó is ott marad ahol az ólom volt,le se lehet tagadni. Még szebb látvány,hogy még a fékpor is bele ragad.
Jobb ha megmondom nekik az elején,ha lepotyog vissza hozom.

anubisz Elküldve: 2011-01-06 18:24 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Tyetyi írta: Elnézést a kései reakcióért ,de a céges papírmunka elvette az eszemet.
A topic eredeti témáját kommentelném: Valóban az a szép ha valakinek külön komplett kereke van minden szezonra, de ez nem kötelező.Ha hozzáértők szerelik normális szerelőgéppel akkor -igaz nehezebben mint a hagyományos abroncsot-de különösebb hókuszpókusz nélkül sérülésmentesen lehet szerelni az RFT-t is. Ott kezdem hogy ha én állok neki akkor megpróbállak lebeszélni a nyomásellenőrző nélküli használatról. Hiába nem észrevehető a defekt egy ilyen guminál, de a vezetési biztonságot szélsőséges esetekben befolyásolja hogy milyen a nyomás van benne. Az én ismereteim szerint : defekt esetén 80km-t 80km/h-val maximum. A sérülések amik a képeken vannak szvsz a nem szakszerű szerelés következményei. A peremet egy lecsúszó szerelővas szakította le (leszerelésnél), a gumi belső oldalán tapasztalható repedést -ha tényleg nem volt vele gond előtte- a lenyomáskor lecsúszó lenyomófej okozta. Azt azért hozzátenném hogy én is csináltam olyan autót, hogy ha nem állok meg beszélgetni a tulajjal akkor teljesen elkerüli a figyelmemet egy a gumi belső oldalán levő dudor, ami belülről ugyanilyen szakadás miatt keletkezett....nála kátyú okozta. Probléma az hogy sokan úgy dolgoznak a gumisoknál hogy szakmai gyakorlatuk az alap feladatokra terjed csak ki, de egy nagyobb esetleg extrém méretű kerék szerelése-vagy mint látjuk egy defekttűrő- már megfogja, és nem képes szakszerűen dolgozni. Az hogy több szerelővassal dolgoznak még nem azt jelenti hogy nem szakszerű amit csinálnak, amíg tudják hogy mit csinálnak. Nem mindenki tud meg a szerelőgépre több százezer forintos kiegészítőket vásárolni, ilyenkor van az hogy 2 vagy 3 szerelővassal kell rásegíteni. De ez nem kókányolás hanem egy egyszerűbb megoldás.
Nem kell a szerelésért a szakszervizbe menni, ott ugyanilyen emberek dolgoznak általában még kevesebb gyakorlattal (tisztelet a kivételnek). Egy olyan szerelőt kell keresned akinek van megfelelő gyakorlata és nem 3 szerencsétlen szerelget potom pénzért hanem ő maga.Azt hogy ezt az emberkét hol találod nem tudom de keresd és meglesz


Azt azért leszögezem,hogy a gumikat minden esetben előtte le mosva tisztítva,megvizsgálva,át törölgetve teszem el a garázsba.Azért azt csak nem gondolja senki hogy így vittem a gumishoz,és ezt még ő se venné észre hogy így szét van repedve
Még annyit hogy az ólmokat se nagyon tudja senki normálisan felrakni,hogy csinálják nem értem,de rendszeresen le potyognak, volt hogy centír után már 1 héttel nem volt a felnin 1 ólom sem. Ha azt vesszük menyiért centíroznak 1 gumit, ki lehet számolni,ha 2-3 havonta ez miatt kezdhetem mindig újra.Lusták meg tisztítani a felnit rendesen fel ragasztás előtt.

anubisz Elküldve: 2011-01-05 04:25 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Hori írta:
anubisz írta: Legszebb hogy van még egy garnitúra Dunlopom téli, lemezfelnin,de nem azt vittem hanem ezt mert ez szélesebb. Az csak 205 ös,meg kopott kicsit a lemez felni. Csak hogy még jobban fikázzatok
Amúgy felesleges taglalni hogy miért nyúztam defektesre a nyárit,meg 120 al mentem vele,végül is most nem az a gond,a télit baszták el, nem a nyárit. Az csutka kopott volt csak cseréig akartam használni. El szállt, le vettük, dobtuk mind a négyet, azt csak azért írtam hogy menyire strapa bíró a gumi, és hogy ha kicsit meg is üti az ember, még nem reped szét kajakra. nem azért hogy menyire trehány vagyok
Tanultam belőle,már csak a márka szervizbe fogok gumizni, ott legalább vállalják a felelősséget az elvégzett munkáért, legalábbis itt igen. Nyomás ellenőrzőt is rakok bele tavaszra, és ezentúl felnin hagyom. Magamat is kímélem,és a gumit is.
Én maradok az RFT nél,igen nem komfortos mert, isten kemény,de megszoktam és biztonsági tartalék amit ad megnyugtat. Nyáriban kétszer is kaptam szöget, és igen jó volt hogy nem kellett kereket cserélni esőbe,hogy telibe verjen egy kamion.főleg hogy csak virsli mankó kerekem van,és azt se hordom már. Természetesen gumiba mindenki másra esküszik, de szerintem csak az tud ítéletet mondani aki rendszeresen használ,használt RFT gumit és kapott már defekteket vele. Utána már kevesen térnek át a normál gumira szerintem. Mondjuk ha 19-20 as felnit használnák 30-35 ös gumival az is lenne ilyen kemény.Bár nem tudom mert a kátyúk miatt én nem merek át állni.




nekem a 19"on volt RFT 225/35 méretben /12000km-et mentem vele/ az az igazság hogy ennél az oldalfal méretnél már nem igazán érzed a különbséget



Gondolom, azért tippeltem én is. Nekem is tetszik,meg szép,de meg ölik így is a kátyúk hát még 35 gumival.Nem is volt még 1 kocsimon se 35 gumi. 45 a max amit használtam eddig.

anubisz Elküldve: 2011-01-04 21:43 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Csak hogy milyen állat emberek vannak
Másfél éve gondoltam el viszem le szintereztetem a felniket.Pest mellé vittem egy faszihoz aki kimondottan ezzel foglalkozik a neten néztem,egy helyen minden.
Utazok 120 km oda,120 vissza,mondom fújják homokkal,utána szinter szép legyen.
megyek 1 hét után ott vannak a felnik,látom a szép festés alatt ott vannak a sérülések kráterei,gödrei, csak rá van fújva.
Mondom neki ezek mik? El kezdi erre a paraszt, hát csak alapozóig fújták le homokkal,mert nem merték fémig,mivel nem mondtam hogy alapozást is kérek,ezért úgy fújtak rá,ezért látszanak a sérülések a festés alatt.Na? ezt a hülyét? most bassz..m be a fejét? és menjek a sittre?
Ott hagyom a felnit hogy homokozzák,fújják,tegyék rendbe, erre hogy nem kértem alapozást és még utaztam érte 500 km 4 szer 120 at
Ezek írják magukról hogy vállalkozó

anubisz Elküldve: 2011-01-04 21:24 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Ezt kétszer küldte el de hogy miért?