anubisz Elküldve: 2010-12-04 20:05 Hidegindításkor "himbál" a motor
YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:anubisz írta:YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.
nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?
a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.
Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,
Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?
Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.
nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.
de ez a hiba jelentkezett melegen is használat közben, nem? végül is ez komolyabb mechanikai hiba volt.
melegen nem nagyon. mert tágultak a dolgok nem szorult anynira. csak a videót ahogy láttam rögtön eszembe jutott a kadett esete.
ebbe van karter gáz szűrő? nem csak a dízelbe?