anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2010-12-04 20:05 Hidegindításkor "himbál" a motor

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.


de ez a hiba jelentkezett melegen is használat közben, nem? végül is ez komolyabb mechanikai hiba volt.


melegen nem nagyon. mert tágultak a dolgok nem szorult anynira. csak a videót ahogy láttam rögtön eszembe jutott a kadett esete.



ebbe van karter gáz szűrő? nem csak a dízelbe?

anubisz Elküldve: 2010-12-04 19:36 Hidegindításkor "himbál" a motor

YELLOW írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.


de ez a hiba jelentkezett melegen is használat közben, nem? végül is ez komolyabb mechanikai hiba volt.

anubisz Elküldve: 2010-12-04 19:27 elektromos üzemanyagszivattyú

YELLOW írta:
anubisz írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Értem én a gondolatmenetedet, sőt az összes márkaszervíz tulajdonos is nagyon jól érti, és örül neki, mert így tudják kialakítani a rezsióradíjaikat, a 3000 Ft-os motorolajat így adják 9000 Ft-ért, és úgy általában mindenben ezek az árarányok uralkodnak.

Mindössze annyit kell mondanod, hogy Neked megéri a biztonságérzet a 3x-os árat és már le is zártuk a vitát.




Az én esetemben megérte. Amúgy nem.


miért ne lehetne vontatni automata váltós kocsit? ezt ki találta ki? basszus be teszed N be aztán jól van. Benne van a BMW manuál könyvbe is. Ki tud ilyen dolgot itt ki találni vagy én vagyok nagyon hülye?


behúzni nem lehet... bár a katalizátoros autókat amúgysem ajánlott



azt tudom,de itt szervizbe vontatásról volt szó üzemanyag pumpa hiba miatt.

anubisz Elküldve: 2010-12-04 19:24 Klíma automatika hiba

YELLOW írta:
blasekati írta: Sziasztok
Mai nap újabb meglepetése,elment a levegőbefúvásom, minden előjel nélkül. Gyenge akksi miatt nem tilthatja le vajon? Vagy biztositék, melyik? Vagy egyéb? Csak sajna sürgős lenne, nem akarok inegetve (rongyal a kezemben) közlekedni.


nem tiltja le, főleg ha tudsz indítani, akkor az akksi sem gyenge. mert ha nem tudsz indítani, a venti még gyújtáson akkor is megy.
de ha jól értem neked járó motornál sem megy.
mivel hírtelen halt el a technika, előbb a biztosítákot nézd meg! ha a süni lenne rossz, akkor azért a legtöbb esetben még megy, csak fordulatot nem szabályoz.



Az sünike,nekem meg állt, nem ment egyáltalán, rá dugtam az ujjat, ment mint a szél.De gondolom már meg oldottad mert tuti megfagytál akkor ebbe a hidegbe.Cumis egy hiba.Pufajkába vezettem

anubisz Elküldve: 2010-12-04 19:14 elektromos üzemanyagszivattyú

Fekete320d írta:
BarG írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Értem én a gondolatmenetedet, sőt az összes márkaszervíz tulajdonos is nagyon jól érti, és örül neki, mert így tudják kialakítani a rezsióradíjaikat, a 3000 Ft-os motorolajat így adják 9000 Ft-ért, és úgy általában mindenben ezek az árarányok uralkodnak.

Mindössze annyit kell mondanod, hogy Neked megéri a biztonságérzet a 3x-os árat és már le is zártuk a vitát.




Az én esetemben megérte. Amúgy nem.


miért ne lehetne vontatni automata váltós kocsit? ezt ki találta ki? basszus be teszed N be aztán jól van. Benne van a BMW manuál könyvbe is. Ki tud ilyen dolgot itt ki találni vagy én vagyok nagyon hülye?

anubisz Elküldve: 2010-12-04 19:08 elektromos üzemanyagszivattyú

YELLOW írta:
futo88 írta: olyan probléma jelentkezett mostanában először a 50km irt ki a computer és meg állt a kocsi aztán 120kmert utoljára pedig 220kmert és meg állt a kocsi! rátöltötem 2 liter benzint és pöcre indult. ac-vel lehet a probléma??? Válaszokat előre köszönöm üdv Dani


hát elvileg én így tudom, hogy a szivattyúra rásegít a tankban lévő üzemanyag nyomása is. ha valaki sokat jár negyed tankokkal, vagy kevesebbel, annak hamarabb tönkremehet a pumpa.
ha a pumpa xar, akkor valóban előfordul, hogy egy bizonyos üzemanyag mennyiség után beindul az autó, és megy is.de ha menet közben az adott szint alá csökken, akkor nem áll meg, viszont leállítás után nem indul be. mondjuk ez inkább tuning autóknál jellemző, azért szoktak nagyobb pumpát rárakni.
szerintem neked más lesz a baj. a tank szintmérője és annak körével. ez mondjuk a pumpán van rajta. elvileg ennek is az a jó, ha a szintmérőt ellepi az üzemanyag, mert akkor a csúszka egyenletesen kopik, nem tud megakadni. szerintem neked meg akad, a BC-nek rossz jelet küld, azt jelzni van anyag közben meg nincs.
én a helyedben kiszedném az AC-t és megnézném a szintmérő részét. e36-ról lehet tudok képet, állítólag az E46-é nagyon hasonló. amikor az e36-ét láttam nekem is akkor mondták ezeket.




én is jártam így 70 km jelzett még vissza aztán ki világított az üzemanyag jelző, 5 km aztán Game over úgy le állt. Szint mérő csere lett a vége,utána annyira pontos volt hogy 10 km ert jelzett és még mindig ment a kocsi. Most nemrég megint így jártam,90 km jelzett és mégis le állt a pályán, még jó hogy mindig hordok 10 litert magammal. szerintem itt most csak akadás lehetett mert azóta jól mér megint.de már nem bízom benne, mindig van a csomagtartóba tartalék benzin

anubisz Elküldve: 2010-12-04 18:58 Motorolaj

birszkip írta: Sziasztok!
Az E46 320 Ci 2,2 benzines (2001 évjárat) autómba kellene olajat cserélni. Jelenleg Castrol Edge Sport 0W-40 van benne, de ezzel az a problémám, hogy kb 5000 kilométerenként kivillan az olajlámpa, és rá kell töltenem egy litert. Normális dolog ez?
Valaki esetleg tudna ebben tanácsot adni, hogy mivel lenne érdemes próbálkozni, hogy az olajfogyást csökkentsük?
Volt, aki azt javasolta, hogy Mobil 1 5W-30-at próbáljak bele, neki azt bevált.

Köszi előre is
Üdv
Petya


0 ás olaj, hát az nagyon híg, persze hogy zabálja, nekem gyári 5-30 as van benne de ha pörgetem ez is eszi, 25000 alatt 2-3 között eszik. és is gondolkodtam 0- ba, de pont ezért nem használom,bár télen jobb mert egyből kenést ad, de nincs nagy különbség 0 -ás, és 5 -ös között.

anubisz Elküldve: 2010-12-04 18:31 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.

anubisz Elküldve: 2010-12-04 18:30 Hidegindításkor "himbál" a motor

YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,

anubisz Elküldve: 2010-12-04 17:58 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

anubisz írta:
Szemy írta: Szia anubisz!

Esetleg EBC fektarcsak es fekbetetek nem jöhetnek szoba? Premium minöseg es fekhatas, az EBC Black Dash fektarcsak illetve az EBC Turbo Groove fektarcsak tutira nem fognak vetemedni nagy fekezesekkor sem. Ja, es ezek a tarcsak vannak 325/25-ös meretben is. Igaz az aruk nem eppen barati (366 euro/darab), de a jot meg kell fizetni. Remelem tudtam valamit segiteni.

http://www.ebc-brakes.de/start...amp;Shop=1

Szemy


azért nagyon komoly tárcsa az amit be linkeltem, nézd csak meg? a perforáció át van lukasztva, és ki nyomja a sok szart amivel el tömődik sokszor a sima perforált tárcsa.ja és 7,5 kg az egyrészes meg 8,8 kg.
http://www.racingbrake.com/v/m...ompare.asp
mondjuk ez se olcsó 392 Dollár darabja, és szerintem jól is néz ki.
Megnézem azt is amit linkeltél. Ez biztos nem tömődik el a fékporral.


EBC106243 Turbo Groove Disc vennék rá,és EBC102319 Redstuff fékpofákat, szerinted elég ha csak az első két féktárcsát cserélem ki ilyenre? az nem igazán jó, nem? mind a négyet kel akkor már, ugye? 200 000 körül van még ha egyenesen az EBC től rendelem akkor is ugyan ott vagyok, mert a hasznot el viszi a 22 000 ft os szállítási költség biztosítással együtt csak az 50 Euró, anélkül nem küldik, plusz ki tudja milyen árfolyamon konvertálják át a Forintot Fontba. nem nagyon éri meg, és ha gond van vele, mehetek panaszra a só hivatalba. Így lesz az olcsóbb drágább

anubisz Elküldve: 2010-12-04 17:37 Fûtés - Klíma

m_attila írta: Szia

Cserélj pollenszűrőt...

m_attila

dbrenner írta:
anubisz írta:
anubisz írta: és ez gyakori gond lehet mert viszik is ezt alkatrészt mint a cukrot volt is 1 db raktáron, nem is kellett megrendelni, pedig ez nem jellemző. mondták már vittek egy párat. ez megáll, se hideg se meleg nem jön be az utastérbe.biztos vagyok benne hogy neked is azt fogják legelőször nézni.


és fogalmam se volt róla hogy ez lehet a gond. itt mondták,írták nekem is hogy valószínű az lehet a gond. Bizony érdemes itt meghallgatni a jó tanácsokat, azt se tudtam hol van benne, végül én cseréltem ki


Olvasva a regebbi hozzaszolasokat,en is a suni hibajara kezdtem gyanakodni,de a ventillatorom az mukodik.De fujhatna erosebben is,mit ne mondjak!!!
Lehet,hogy a suni lesz a ludas a dologban,keszulodik meghalni.

Udv! Adam




hát igen azt is meg kéne nézni néha, én minden olaj cserénél cserélek, nem várok meg 2 ciklust. de hát egyszerű, vedd ki aztán ha akkor nyomja a levegőt rendesen az volt a gond.Bár akkor már nagyon el lehet használódva.

anubisz Elküldve: 2010-12-04 17:11 Fûtés - Klíma

dbrenner írta:
anubisz írta:
anubisz írta: és ez gyakori gond lehet mert viszik is ezt alkatrészt mint a cukrot volt is 1 db raktáron, nem is kellett megrendelni, pedig ez nem jellemző. mondták már vittek egy párat. ez megáll, se hideg se meleg nem jön be az utastérbe.biztos vagyok benne hogy neked is azt fogják legelőször nézni.


és fogalmam se volt róla hogy ez lehet a gond. itt mondták,írták nekem is hogy valószínű az lehet a gond. Bizony érdemes itt meghallgatni a jó tanácsokat, azt se tudtam hol van benne, végül én cseréltem ki


Olvasva a regebbi hozzaszolasokat,en is a suni hibajara kezdtem gyanakodni,de a ventillatorom az mukodik.De fujhatna erosebben is,mit ne mondjak!!!
Lehet,hogy a suni lesz a ludas a dologban,keszulodik meghalni.

Udv! Adam


Nekem is működött csak éppen lehelte csak a levegőt, az meg nem fűti fel az utasteret hiába meleg a motorcsak úgy fújdogált, aztán néha meg meg állt, ás aztán ki lehelte a lelkét,nekem se úgy kezdte hogy beszart aztán jól van. csak éppen nem vettem észre mert hát nem nagyon kellett mert nem volt annyira hideg nem is figyeltem annyira rá, Ki tudja már mióta baszakodott.

anubisz Elküldve: 2010-12-04 16:55 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
Na most fel vettem kamerával,-5 fok most háromszor kellett indítanom mindjárt fel teszem.


Itt a mai termés, most hogy -5 van már háromszor kellett, 0 fok körül csak egyszer csinálja. Érdemes meg halhatni hogy zakatol a motor amíg be nem áll a fordulat, esés közben.Élőben csúnyábban hangzik. Utána indítva teljesen simán jár.



YouTube videó

anubisz Elküldve: 2010-12-04 16:39 Hidegindításkor "himbál" a motor


Na most fel vettem kamerával,-5 fok most háromszor kellett indítanom mindjárt fel teszem.

anubisz Elküldve: 2010-12-04 15:07 Hidegindításkor "himbál" a motor

Arról nem is beszélve, ez már csak mellékes, hogy szinte soha nem akar fel melegedni a víz,mondjuk 20 fokra van állitva a fűtés, ilyen -6,7 ben el indulok esküszöm megyek vagy 30 km ert még mindig nem áll középen a hőfok mutató,inkább ki kapcsolom a fűtést teljesen akkor fel megy. vagy ha el kezdem nyomni neki, de akkor meg hogy nyomjam,ha még nem is meleg a motor azért nem vagyok hülye. megyek 80 al, örökké valóság mire középre áll a mutató. Jó fűtés nélkül hamarabb be áll, de köszi, - 6,8 15 fokba