anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2010-12-02 23:48 Hidegindításkor "himbál" a motor

Jaj azt mondták a bmw szervizbe ne csináljak ilyeneket, mert le mar mindent aztán tele leszek dugulással az egész fecskendező rendszerbe, azt nem győzzük ki szűrni a hibákat.Azt mondta nem kel ebbe semmi adalék, olaj a lényeg az legyen mindig a motorba elég és jó minőség aztán kész.Mondjuk tartok is ezektől az adalékoktól,az ott meg bolygat mindent a motorba, be fecskendezésbe, hát fene tudja, egy 2002 es kocsiba ki tudja mit szed ott le azt ha nem oldja fel, akkor aztán vihetem a szervizbe 15000 rezsi óradíjért hibát szűrni megy mint az állat nincs vele gond, csak ez a kis idegtesitő szart tudnám kiszűrni.Mert ez tuti nem normális. Csak van valami ami a keverék képzést szabályozza hideg indítás után, lehet az kaszabszik, mert melegen semmi.



nemtom de én a helyedbe csinálnék 1 tisztító kúrát...1 fasza motor tisztítót használnék..[/quote]

anubisz Elküldve: 2010-12-02 23:38 Hidegindításkor "himbál" a motor

Most jó hideg van állt tegnap óta, mindjárt le megyek esküszöm fel veszem kamerával

ki teszek egy pohár vizet a műszerfalra had látsszon hogy remeg, azt le játszom a szervizbe
lehet az ölembe csúszik a víz

anubisz Elküldve: 2010-12-02 23:34 Hidegindításkor "himbál" a motor

a remegés az már nem is tudom,de minél hidegebb az idő annál rosszabb, tehát a hideg hatással van rá. Vissza se mindig fullad csak ha úgy rá pöccentek a kulcsal,és csak ha hideg van és nem mentem egész nap, de mikor indíttok már érzem hogy nem akarja,és mondjuk 1 mp el tovább indítom és csak be röffen. ha nincs hideg mondjuk nyáron vagy úgy 5,6 fok felett tudod be se ülök csak állva be nyúlok és rá indíttok és már röffen is..De hogy hidegbe miért nem csinálja simán az indítást.A vibráció az nyáron is megvolt csak tudod nyáron melegbe, rá indítasz aztán 10 mp és már alapjáraton is van, nem érezni annyira, vagyis nem zavar, de télen most hidegbe tök idegel hogy remeg az egész belsőrész, a lábaim járnak mintha fáznék úgy remeg a kaszni amíg nem éri el az alapjáratot.Utána semmi gáz vele. Csak hidegen és csak 1000 től 600 ig fordulat esés közben.

anubisz Elküldve: 2010-12-02 23:17 Hidegindításkor "himbál" a motor

Jaj nekem is azt fossák a szervizbe hogy ilyet még nem láttak, hogy mi lehet az oka, akkor annyira általános hiba csak nem lehet.A leg rosszabb hogy kúrva nehéz diagnosztizálni, mert csak hidegen csinálja, mondjuk reggel, aztán egész nap nem. Valami keverék nem lehet optimális aztán nem rendes az égés ez miatt, és gondolom nem jár egyenletesen a motor. Paraszti ésszel de hogy mi? Nálam első indításkor vissza is fullad ha hideg van, nem indul pöccre, újra rá kel indítani. ha el is indul elsőre olyan mintha valami vissza fogná a motort, vagy nem kapna üzemanyagot,szinte majdnem lefullad, de van hogy át esik azon a ponton és felpörög, van hogy be fullad, aztán újra indítok és pöccre egyből

anubisz Elküldve: 2010-12-02 23:07 Hidegindításkor "himbál" a motor

Természetesen el se merek én sem indulni amíg ki nem simul az alapjárat, nem akarom gyilkolni a motort, hogy így teljesítményt adok rá.Amúgy is mindig megvárom amíg legalább alapra nem esik a fordulat hidegen, annyira nem sietek soha hogy ne tudjak várni fél percet.

anubisz Elküldve: 2010-12-02 23:03 Hidegindításkor "himbál" a motor

Most nyitottam egy új topikor ott le írtam az én hibám 1000 -től 600 -ig ráz, vibrál. Nehogy már egy 6 hengeres motor ne tudjon simán járni 1000 -től 600 -ig hideg indítás után.
akkor minden BMW ezt csinálja? nem hiszem.valami a keverék képzéssel lehet gond, bár én nem értek hozzá, akkor nem itt irkálnák
Csak tud valaki segíteni.

anubisz Elküldve: 2010-12-02 22:28 Hidegindításkor "himbál" a motor

De jó hogy 330 asoknál mi a franc ez, mert én is cumizok ilyen hibával.Spec nálam hidegen indíttok, kezd 1000 ről, és ahogy esik vissza 600 ig alapra közbe csak úgy remeg a lábam ahogy ráz a motor.Melegen minden ok.Rá is kérdezek itt hátha van valakinek tippje.

anubisz Elküldve: 2010-11-30 20:17 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

[Ez azért nem semmi

EBC Redstuff kerámia szemcsés fékbetét (utcai sport) akár 80%-kal kevesebb fékpor és 13m-rel!!! rövidebb fékút 160km/h-ról 0-ra. Max. teljesítmény 750C hőterhelésig.

anubisz Elküldve: 2010-11-30 20:05 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

Szemy írta: Szia anubisz!

Esetleg EBC fektarcsak es fekbetetek nem jöhetnek szoba? Premium minöseg es fekhatas, az EBC Black Dash fektarcsak illetve az EBC Turbo Groove fektarcsak tutira nem fognak vetemedni nagy fekezesekkor sem. Ja, es ezek a tarcsak vannak 325/25-ös meretben is. Igaz az aruk nem eppen barati (366 euro/darab), de a jot meg kell fizetni. Remelem tudtam valamit segiteni.

http://www.ebc-brakes.de/start...amp;Shop=1

Szemy


azért nagyon komoly tárcsa az amit be linkeltem, nézd csak meg? a perforáció át van lukasztva, és ki nyomja a sok szart amivel el tömődik sokszor a sima perforált tárcsa.ja és 7,5 kg az egyrészes meg 8,8 kg.
http://www.racingbrake.com/v/m...ompare.asp
mondjuk ez se olcsó 392 Dollár darabja, és szerintem jól is néz ki.
Megnézem azt is amit linkeltél. Ez biztos nem tömődik el a fékporral.

anubisz Elküldve: 2010-11-30 19:29 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

Hát köszönöm ha ilyen egyszerű, nem akarok azért annyit költeni rá , gondoltam szerzek bontott M3 féknyerget,és felteszem,elég pénz a két féktárcsa meg a fékpofa hozzá.Túl komplikálni nem akarom. Ha új autó lenne, még jó, de így?
Még annyit szeretnék kérdezni, akinek van tapasztalata,milyen fékpofát tegyek fel? kerámia milyen? fogalmam sincs milyen azzal fékezni. keményen kel nyomni? vagy simán adagolható marad a fék azzal is? Nem túl kemény az? nem olcsó, hogy ha megveszem és nem érzem,akkor cserélek inkább maradjak a gyári pofáknál? vagy megéri kerámia alapút fel tenni?

anubisz Elküldve: 2010-11-30 19:11 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

E46 330 XI féknyergét szeretném cserélni, M3 as féknyergére. Csupán abból az okból,hogy az eredeti 325/25 gyári féktárcsa helyett 325/28 as féktárcsát szeretnék feltenni. Sajnos a legtöbb prémium tárcsát már eleven M3 as méretében gyártják ( 325/28 tol felfelé.
Kérnék segítséget ez ügyben. Simán fel tudok tenni M3 as féknyerget? gondolom nyereg tartó konzollal együtt? ABS, DSC működést nem fog befolyásolni?
ezt a tárcsát szeretném felrakni, sajnos 325/25 be nem gyártják.
http://www.racingbrake.com/M3_...01-381.htm
De Zimmermann Formula Z tárcsák is csak 325/28 méretbe van E46 hoz. A sima nem kell.
Elegem van már a 20 000 Ft os, erősebb fékezés után vetemedő, ütő, rázó féktárcsáktól.

Köszönöm előre ha valaki tanácsot tud adni, ne keljen felesleges köröket futni.

Sziasztok.

anubisz Elküldve: 2010-11-30 08:46 Ékszíj tárcsa

Én itt szoktam vásárolni,házhoz küldik,itt vettem ékszíj feszítőt és görgőket, és márka szervizbe rakattam be. De vettem már itt hűtőt, szűrőket,olajat. stb. Pontos megbízható szállítás, és baráti ár. Csak a görgő feszítőn spóroltam vagy 15 000 ret a szervizben árulthoz képest. Minden alkatrész tökéletesen passzolt.Eredeti BMW alkatrészt árulnak.

http://schmiedmann.hu/kategori...tok_1.html

anubisz Elküldve: 2010-03-18 15:26 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok. Nekem is ez volt a gond, bár most is néha elõfordul. Bár én hajtom is, 160 alatt elvétve megyek pályán, de inkább 200 alulról, felûrõl. 200 nál 4000 ret pörög. Én agresszívan szoktam fékezni,. Utána a hõ terheléstõl szokott kicsit rázni, aztán kicsit lesimul, néha megint rákezd. Én is szenvedtem vele. 80 Eurós féktárcsától ne várj többet. Most le gyilkolom és perforáltat fogok feltenni, ami az M3 -on van. persze annak 200 Euró darabja. Nem véletlen. Könnyebb jobban hûl. Biztos vagyok benne hogy 4,6 dugattyús féknyereggel ilyen gond nem lenne, mert nagyobb felületen fejti ki a nyomást ,ebbe meg szar 1,1 dugattyú,persze hogy deformálódik a féktárcsa a forróság miatt. Hiába minden gyári. Én is csak BMW be szereltetek, és ott rendelek mindent. Na ezek a fékezési tanácsok,aki így fékez járjon Suzukival Szép lenne ha egy M3 asal így lehetne csak fékezni. Ugyan ez a fékrendszere csak nagyobbak a dugattyúk, és Perforált a tárcsa. Múltkor egy 635 -el versenyeztem,( próbálkozni azért lehet )230 nál úgy 2 méter volt köztünk õ befékezett nekem hogy paráztasson,na ott kellett volna az itt leírt fékezési technikát alkalmazni. Valakinek biztos lenne már ingyen veséje,vagy új szíve Én is be állíttattam mindent,kerék összetartás, futómû geometria, újj lengés csillapíttok elõl új tárcsa, új fékpofa, Zsír új kormánymû, torony merevítõ, stabilizátor rúd,százszor, kimérve,megmérve . Mondjam még? pedig nekem 4 kerekes, és elõl is van hajtás . Szerintem ez E46 betegség, alul méretezték a fékrendszert,az alap típusoknál Persze ha kifogsz egy jó tárcsát lehet el múlik,de hiába a gyári tárcsa, úgy is fogja csinálni. Ugyanabból a szar anyagból csinálják. Vetemedik a melegtõl. Gondoltam már veszek rá valami 6 dugattyús rendszert elõre. Bizony minõséget meg kell fizetni sajnos. Le szabályozod, azt újra meg vetemedik és kezdi elõröl. itt a link: http://de.bmwfans.info/parts/c...erforated/ Bocs 150 Euró. Itt meg az M3 fékrendszere : http://de.bmwfans.info/parts/c...ad_sensor/ szar 1 dugattyú ez is. Most ezt persze hogy deformálja a féktárcsát. Inkább lenne 4 vagy 6 kisebb dugattyú, de nagyobb felületen. Sokat nem segíthettem, csak elmondtam az én tapasztalatomat. Hidd el nem vagy egyedül. Ne félj egy Smart -nak nem melegszik a féke,csak fel kel venni reggel a kocsit magadra mint egy Kabátot múltkor láttam egy 130 kilós manust benne, azt hittem a kabátja