anubisz Elküldve: 2015-01-22 13:51 kiegyenlítő tartály

anubisz Elküldve: 2015-01-22 13:51 kiegyenlítő tartály
anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:59 Motor-váltó
banditosz001 írta:anubisz írta:banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.
Nem valamelyik görgő? azok ciripelnek ha el kezdenek fáradni.
Még nem vittem szerelőhöz mert most semmi időm rá meg csak néha csinálja meg ha erőltetem.Lehet az a baja az nagy baj amúgy ?
anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:51 Plasti Dip - a folyékony gumi
krissz írta:anubisz írta:blueman írta:kzste írta: Sziasztok! Érdeklődnék, hogy csinált e már valaki alufelni színhatást plasti dippel? Ha igen, azt hogyan csinálta? Melyik színek kellenek hozzá? Én a fémszürkére és a fényeffektre gondoltam, talán ezekkel lehetne elérni ezt a hatást.
Sokáig gondolkodtam én is a plasti dipes alufelni színezésen, de egy szakavatott lebeszélt róla, ugyanis több ismerőse búcsús hatásúnak jellemezte a plasti dipes alufelni színezést, ezután inkább festette.
Nyáron a tapasztalatok alapján én a porfestéssel fogom elérni a kívánt hatást, valami ilyesmit:
http://img19.olx.hu/images_apr...ltatas.jpg
Én is ilyenre csináltam,talán kicsit világosabb. 4000 volt darabja telibe.
Egy pár képet meg egy elérhetőséget tudnál adni? A 4000 csak a festés vagy kompletten az egész? Elgondolkodtatott ez a felni festés dolog.
anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:47 Motor-váltó
banditosz001 írta: Sziasztok!
Lenne egy érdekes jelenség ismét hátha hallott már valaki ilyet. Szóval nem mindig hallható de mostanság egyre gyakrabban egy ciripelő hang jön a motortérből akkor ha alacsony fordulaton(1000-1500) elkezdem nyomni neki a gázt , de ez utána, magasabb fordulaton meg is szűnik nagyon hamar. Én is úgy vettem észre hogy nem váltottam vissza és akkor ugye erőlködött szegény és akkor nagyon hangosan ciripelt. Én valami szíjra gyanakodnék...de ebből a hangból nem tudom megállapítani.
anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:12 xenon próbléma.
toki24 írta:Tano írta:toki24 írta: Pedig nem ! csinálok videót ha nem hiszed el![]()
Beülök lámpa fel minden ok.. belóül hiába tekergetem a 0,1,2,3 -at se lejjebb se felejbb nem megy.. viszont ha pl hátulra telelököm pl szekrénnyel volt mrá rá példa bugott és lejjebb ment magától. pedig halogénem van, mindegy csak érdekességképpen irtam le
Taníts mester
Ha nálad így működik, akkor a "hiba" nálad van, biztos lehetsz benne, hogy nem így jött ki a gyárból.A futóművön rajta vannak a jeladók? Akkor az autód xenonos volt, legalábbis egy időben, és utólag variálták át/vissza halogénre, de nem mindent megfelelően. Gondolom használtan vetted, nem?
Nem akarlak én tanítani csak leírtam,hogy nálam ígyí mükszik. és igen használtan vettem 2 éve.
Futomü melyik részén kell lennie a jeladóknak?!megnézem akkor már tényleg.
De akkor azt mond meg,hogy miért nem reagál a benti kapcsolo tekergetésére 0,1,2,3, ra?!
anubisz Elküldve: 2015-01-19 22:00 Plasti Dip - a folyékony gumi
blueman írta:kzste írta: Sziasztok! Érdeklődnék, hogy csinált e már valaki alufelni színhatást plasti dippel? Ha igen, azt hogyan csinálta? Melyik színek kellenek hozzá? Én a fémszürkére és a fényeffektre gondoltam, talán ezekkel lehetne elérni ezt a hatást.
Sokáig gondolkodtam én is a plasti dipes alufelni színezésen, de egy szakavatott lebeszélt róla, ugyanis több ismerőse búcsús hatásúnak jellemezte a plasti dipes alufelni színezést, ezután inkább festette.
Nyáron a tapasztalatok alapján én a porfestéssel fogom elérni a kívánt hatást, valami ilyesmit:
http://img19.olx.hu/images_apr...ltatas.jpg
anubisz Elküldve: 2015-01-19 21:55 Motor-váltó
YELLOW írta:sziszo30 írta: Sziasztok most regisztráltam,és üdvözletem minden márkatársnak vagy érdeklödönek stb stb.A kérdésem a következö.320d e90 2005 évj Ojat csinál hogy enyhén kéken füstö,hidegen melegen egyaránt.Ha megyek vele pár kört és megálok ,hagyva alapon menni 1-2 percig semmi majd ismét a halvány de kék füst.Nem szürke nem fehér hanem kék halvány.És kegyetlenül csipös szagu és a szememetis kimarja.A motor 1-enletesen jár,szépen indul,minden uj turbo mindenféle szürö,oil.Én elötöltésre gyanakszom mert ha csipös,álittolag az üzemanyag ha émejitö büdös de nem csipös az motor oil.Jah és motorfék és huzatásnál nem füstöl legalábbis nem láthato,csak alapon.Szoval várom a véleményeteket,és elöreis köszi az infokat.
ha valaki dekódolta szóljon
anubisz Elküldve: 2015-01-18 20:57 Autómata váltó hibakód
szegenysanyi írta: lehet, hogy megoldódott a hiba, és nincs is köze a váltóhoz. Mikor haver kiolvasta mondta, hogy a Maf szenzor xar, próbáljam meg, hogy megfújkállom féktisztítóval, ne tegnap volt időm kiszedtem, jót megfürdettem féktisztítóval, megtörölgettem, és azóta jó a kocsi. Lehet a szenzor hibája miatt ilyen vészüzembe rakta a kocsit vagy mi?
anubisz Elküldve: 2014-12-18 00:24 Hidegindításkor "himbál" a motor
banditosz001 írta:anubisz írta: Szerinted az jó üzlet, ha rá költesz 400 ezret, és 10 000 /1 liter helyett 10000 / 0.5 litert fog enni? Főleg ha ugyan úgy enni fogja.
Szerinted? évi 5 liter olaj / 50 000 km vagy egyben 400 ezres kiadás.
Félreértetted.Ha visszaolvasol kiderül hogy nagyon valószínű sőt biztos hogy meg kell bontania motort úgyis és ha már szétszedjük meg lehet nézni hogy mit lenne érdemes cserélni főleg ha az okozza a fennálló hibát is esetleg.Amúgy meg nem tudom hol kerül 400ezerbe egy motorfelújítás de nálunk biztos nem, annak az áráért két kitűnő állapotú használt motort is veszek...
anubisz Elküldve: 2014-12-17 23:48 Hidegindításkor "himbál" a motor
anubisz Elküldve: 2014-12-16 23:43 Ékszíj tárcsa
anubisz Elküldve: 2014-12-16 19:36 hûtõ
ArkyCsaba írta:Tano írta:robert324 írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek , olyan problémám van nekem hogy a vízcsövekben nagy a nyomás, annyira hogy üzem melegen nem bírom összenyomni , már a hűtőt is szétnyomta vettem bele egy másikat ,a mai nap meg a kiegyenlítő tartályt nyomta szét , hengerfejes nem lehet mert nem eszi a vizet meg nem füstöl fehéret sem . Mi lehet a baj ?
Az autó egy a46 316i 1.9 L.
Köszönöm a válaszokat !
A kiegyenlítő tartály kupakjában van egy szelep, ami nagy nyomás esetén engedi túlfolyni a rendszerből a folyadékot. Lehet ez nem jó, és így máshol szökik a nyomás. Esetleg próbáld meg ezt cserélni.
Szia,ugyanez volt nálam is, az elöttem szóló megmondta a választ,nekem is azt kellett cserélni.
anubisz Elküldve: 2014-12-14 18:39 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.
Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.
a szervíz kulcs is indít!abban is benne van a kakajós tekercs
Olyan izésre gondoltam,sima másolt kulcsra. Sok típusnál van műanyagból is.
Az új BMW nél is már csak ilyen kihúzható szar van nem? Csak vész nyitásra,nem? azokba a bedugós kulcsokba.
Pl ezekbe is.
http://www.bimmerfest.com/foru...1254779474
az csak arra van ha lemerült az elem. azt hiszem ezek az újak megint elemesek. de attól indít, mert a chip az független. chip alatt egy tekercset értek egy vagy kondival, csak mindneki így mondja. az nincs kapcsolatban semmivel. olyan mint egy RFID cucc.
igen sima másolt kulccsal, vagy egy másik autó kulcsával meg lehet próbálni, bár a másik autó kulcsát lehet el sem tudod fordítani, bár hallottam olyat, hogy el lehet. de E46-nál a műanyag kulcs is indít, abban is benne van a "chip".
anubisz Elküldve: 2014-12-14 18:22 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.
Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.
a szervíz kulcs is indít!abban is benne van a kakajós tekercs