anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-01-29 12:54 Egyenetlen alapjárat

szabomate írta:
kalmaristi írta:
szabomate írta: Üdv!

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy adott egy 1.8-as benzines motor és a következő problémákat produkálja: Olvastam sok hozzászólást az alapjárat ingadozással kapcsolatban de eddig egyik sem volt hasonló az enyémhez. Beindítást követően gyönyörű szépen jár fix 750-800 között viszont mikor megyek vele városban/országúton és kinyomom a kuplungot a fordulatszám először olyan 1050-nél picit megáll, majd tovább esik 500 köré ahol elkezd rázkódni és ott szépen ugrál, majd visszaáll rendes alapjárati fordulatra. Ezt hidegen és melegen is ugyanúgy produkálja. Az alapjárat szabályzó motor lehet a ludas, vagy esetleg a légtömegmérő ?? Egyébként szépen gyorsul és nem rángat, a fogyasztás is rendben van. Előre is köszönöm a válaszokat

Ha tudod vidd el diagnosztikára nekem is hasonlókat produkált főtengely jeladó volt a ludas
Ha az lenne a baj ERA-t ne rakjatok bele nekem 2 hétig birta


Most jött nemrég szerelőtől, 0 hibával (állítólag...), de lehet hogy megtaláltam a problémát. Megfigyeltem, hogy irdatlan hang jön hátulról a tank nyílás alól, valószínűleg a nagynyomású üzemanyag szivattyú gyengélkedik. Olvastam, hogy szeret behalni, bár nem tudom ez hogy befolyásolhatja az üzemanyag ellátást és az alapjáratot mikor menni megy mint a meszes, nem rángat és a fogyasztás is 7,2-7,6 körül van.


Enyém is ment, reggel mégse akart indulni, csak 2,3 szorra,utána össze vissza járt.Melegen kutya baja nem volt. Mégis szar volt az AC, csere után pöccre indult -10 fokba is.Pedig már gyújtásra megvolt a 3 bár.

anubisz Elküldve: 2014-01-29 12:44 Autóvásárlás

Ez már vicc, most néztem egy 2001 est 82000 km van benne. Tényleg nem szabad már kereskedőtől E46 ot venni ebben az Országban. Ilyen dumák, hogy harmadik,negyedik,ötödik autóként használt ,az új módi.

anubisz Elküldve: 2014-01-29 12:29 Autóvásárlás

MattM325 írta:
Neo954 írta:
csbalu írta: Valaki bőrös okos mondja már meg nekem hogy reális-e egy ilyen bőrülés 155.000km-es futással. Én úgy képzelem hogy nem.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ar-7601707

Nyilván tekergetnek, megértem, de...

eléggé jó árban kezdenek lenni ezek a 2009-es 20d-k 3-4 között szépet kapni. Akkorát már nem zuhan az áruk pár év alatt mint eddig zuhant.
Gondolkozom 1-en, céges kocsinak, jó sok költséget el lehet számolni rá.


Nincs ez rossz állapotban, alig van megnyúlva, kopás sem látszik rajta komolyabb, bár élőben jobb lenne megnézni.
De így képek alapján korrektnek tűnik, igaz attól még lehet tekerve, mert 50-100-ezret nem nagyon fogsz észrevenni a beltéren, pláne ha vigyáztak rá.


Ha nem ápolják rendesen, akkor 80e km-el is lehet ennék sokkal durvább, de ahogy Neo írta, ez tényleg szépnek számít így képek alapján.



Ez milyen váltó? ( felező váltóval) le vagyok maradva valamiben?

anubisz Elküldve: 2014-01-29 12:20 Autóvásárlás

tomy1228 írta:
chrys84 írta: Üdv BMW fanok.

Eladó egy BMW 33CD coupe 204le, aki vezetett már ilyet annak nem kell bemutatnom.

Gyönyörű motorhang,jó váltó, szép fekete bőrbelső

Olasz rendezett papirokkal,forgalomba helyezhető 2 nap alatt.

1.750.000ft +reg adó 209.000ft

http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-7554214


Én tudomásom szerint ebbe EU 3-as motor van,így nem nagyon lehet a regadó 209 ezer!


Nem dohányzó hölgy tulajdonostól, garázsban tartott, rendszeresen szervizelt,kevés km csak autópályán használva

anubisz Elküldve: 2014-01-29 11:38 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

hancurozo írta:
anubisz írta:

Mondjuk te találtad, de basszus, azon az oldalon 9000 volt, aztán találtam ugyan azt 7500 ért, egy másikon meg le volt akciózva 4500 ra. Igaz csak Optimal, de kérem mégse 18-20 ezer. Ott csak a klima kompresszor van, csak az a rövid szar ékszíjat vezeti meg, nincs terhelve mint a nagy feszítő a generátornál. A régit még megzsíroztam, majd kicserélem a lesz hangja, már nem bontom ki újra. Gyönyörűen meg lehet kenni ha a zárógyűrűt ki pattintjuk. Kimostam benzinnel tisztára, aztán tele zsírral. Persze ha már el is kopott akkor ez nem sokat ér, de még nem kotyogott.


Az optimalt én is belinkeltem neked az unix oldalról. (UnixNr®:10417546 Cikkszám:0-N1445S) Igaz, náluk 7954ft. Sokan nem tudják, hogy a "zz" (mindkét oldalon porvédő) csapágy porvédői eltávolíthatóak.


Sajnos birka voltam, mert mikor leszedtem a generátort, nagyon trutyis volt a generátor feszítője, hát jól kimostam tisztító sprével. Persze ez jól kimosta a zsírt is, bár telefújtam silikonos zsírral,de az folyékony, és szart se ért. Na az megtette a hatását, szólt is 3 nap múlva, mondjuk már amúgy is szólt. Oda vettem SKF újat.de oda kapható külön görgő. Kedvezményesen 9 000 volt a 2 görgő, amúgy 15, vagy 16 lett volna.
Unixba hiába írtam be, nem adott rá találatot, lépjek be, de kártyaszámot kért, azt meg nem keresgettem. Nem tudtam ott megnézni.

anubisz Elküldve: 2014-01-29 11:22 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

hancurozo írta:
anubisz írta: Meg is jött a görgő,Audi,Seat,VW, 4500 volt. A bezzeg BMW be csak kompletten lehet venni, 20 ezerért, majd mindjárt futok.
A régi.


Az új.


akinek ehhez kel görgő, ne vegye meg komplett.

http://lagunamotorsport.com/im...ac_571.jpg


Örülök.
Szerintem nem te leszel az egyetlen, aki ezek után jobban körbe fog nézni az alkatrészpiacon. Nem ez az egyetlen olyan alkatrész, ami más autóhoz is jó.


Mondjuk te találtad, de basszus, azon az oldalon 9000 volt, aztán találtam ugyan azt 7500 ért, egy másikon meg le volt akciózva 4500 ra. Igaz csak Optimal, de kérem mégse 18-20 ezer. Ott csak a klima kompresszor van, csak az a rövid szar ékszíjat vezeti meg, nincs terhelve mint a nagy feszítő a generátornál. A régit még megzsíroztam, majd kicserélem a lesz hangja, már nem bontom ki újra. Gyönyörűen meg lehet kenni ha a zárógyűrűt ki pattintjuk. Kimostam benzinnel tisztára, aztán tele zsírral. Persze ha már el is kopott akkor ez nem sokat ér, de még nem kotyogott.

itt rendeltem meg.
http://autoalkatreszed.hu/list...3%ADj.html

anubisz Elküldve: 2014-01-29 11:05 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Meg is jött a görgő,Audi,Seat,VW, 4500 volt. A bezzeg BMW be csak kompletten lehet venni, 20 ezerért, majd mindjárt futok.
A régi.


Az új.


akinek ehhez kel görgő, ne vegye meg komplett.

http://lagunamotorsport.com/im...ac_571.jpg

anubisz Elküldve: 2014-01-28 22:53 Termosztát

ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Automatánál a hűtő aljába is van egy, 25 000 péz az ára.


e46 20 d 150 le eu3-am van.Komolyan van ott is??És hol pontosan,mert sehol nem láttam rá utaló jelet


Manuálisba nincs, csak automatába, ott a link, nekem is 2 van ezzel együtt, akkor neked lehet 3 van.
Nekem mikor visszahűlt a kocsi mindjárt erre fogták, és drágább mint a nagy.

De én az itt írtakból úgy tudom nektek alacsonyabb az üzemi, a dizelnél. ott nincs 90-92 fok
Akkor ezt is cseréljem ki??????




Azt én nem mondhatom neked, a te pénzed, de csak ott van, csak zár,nyit a hűtőnél, biztos van szerepe. Én kicseréltem, gondolom ez is elromlik, mint a többi.

anubisz Elküldve: 2014-01-28 22:49 Termosztát

anubisz Elküldve: 2014-01-28 22:40 Termosztát

ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Automatánál a hűtő aljába is van egy, 25 000 péz az ára.


e46 20 d 150 le eu3-am van.Komolyan van ott is??És hol pontosan,mert sehol nem láttam rá utaló jelet


Manuálisba nincs, csak automatába, ott a link, nekem is 2 van ezzel együtt, akkor neked lehet 3 van.
Nekem mikor visszahűlt a kocsi mindjárt erre fogták, és drágább mint a nagy.

De én az itt írtakból úgy tudom nektek alacsonyabb az üzemi, a dizelnél. ott nincs 90-92 fok

anubisz Elküldve: 2014-01-28 22:36 Termosztát

ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Automatánál a hűtő aljába is van egy, 25 000 péz az ára.

a 4 eske.
http://bmwfans.info/parts-cata...nsmission/

anubisz Elküldve: 2014-01-28 20:06 Önindító

Hívtam egy taxit a garázshoz, elővette a zsinórt, megbikázott 3000. Mondja ez szolgáltatás. Na szop..d le magad. Azóta van töltöm is, pót aksim, meg akku őr az aksira kötve.

anubisz Elküldve: 2014-01-28 19:59 Önindító

YELLOW írta:
anubisz írta:
katibi421 írta:
anubisz írta:
katibi421 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.


Szerintem a kérdezőtől (katibi421) nem fogjuk megtudni, hogy nála mi volt a gond. (az órabeállítás gondjánál sem jelzett vissza)
Ahogy figyelem, (sajnos) egyre több olyan embereke van, aki regisztrál, kérdez, majd többet nem hallani felőle.


Én is ezt mondtam régebben. Igazából az lenne a tapasztalat,de a többség lelép amint meglett a probléma.


Köszönöm szépen mindenkinek a választ!A probléma első gondja az akksi volt másodsorban pedig az önindítóban lévő tekercsnél az egyik forrasztás is.Az órabeállítással a mai napig nem jutottam semmire bocsánat hogy eddig nem írtam róla


Szar volt az aksi, és közben kiderült, hogy az indító is hibás? Az nem semmi.


Én csak azt tudom mondani amit a szerelő mondott mivel fényező és karosszériás szakmám van a motorhoz nem értek annyira és mindez a kis mutatvány 273euro és 97 centembe került


Bazzeg az fasza.


szerintem meg le lett húzva. oder a mestőr cserélte a tekercset, aztán kideült nem javult, majd egy akksi csere és jó lett. ha nem feltételezem a lehúzást. vártam, hátha anubisz felhozza ezt. ha valakin nagyon látják, sőt még mondja is, hogy nem ért hozzá, azt simán lehúzzák, még németben is. a hivatalos szervíznek úgyis elhiszik, a nem hivatalosnál meg azt gondolják, hogy biztos nem húzza le. (még most is jókat mosolygok, mikor nagyon bekakiltam, hogy kattog a verda nem indul, és csak az akski volt, még jó hogy volt ez a fórum)


Próbálom nem a legrosszabbat feltételezni mindenkiről, bevallom nehezen megy főleg ha szerelőkről van szó.

anubisz Elküldve: 2014-01-28 19:49 Önindító

katibi421 írta:
anubisz írta:
katibi421 írta:
anubisz írta:
katibi421 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.


Szerintem a kérdezőtől (katibi421) nem fogjuk megtudni, hogy nála mi volt a gond. (az órabeállítás gondjánál sem jelzett vissza)
Ahogy figyelem, (sajnos) egyre több olyan embereke van, aki regisztrál, kérdez, majd többet nem hallani felőle.


Én is ezt mondtam régebben. Igazából az lenne a tapasztalat,de a többség lelép amint meglett a probléma.


Köszönöm szépen mindenkinek a választ!A probléma első gondja az akksi volt másodsorban pedig az önindítóban lévő tekercsnél az egyik forrasztás is.Az órabeállítással a mai napig nem jutottam semmire bocsánat hogy eddig nem írtam róla


Szar volt az aksi, és közben kiderült, hogy az indító is hibás? Az nem semmi.


Én csak azt tudom mondani amit a szerelő mondott mivel fényező és karosszériás szakmám van a motorhoz nem értek annyira és mindez a kis mutatvány 273euro és 97 centembe került


Bazzeg az fasza.


Hát sajnos ez ilyen Németországban 50 euro az órabér a szerelőknél 73.97 volt az akksi



aksi még elmegy, itthon is 25-30 egy komolyabb.

anubisz Elküldve: 2014-01-28 19:44 Önindító

katibi421 írta:
anubisz írta:
katibi421 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.


Szerintem a kérdezőtől (katibi421) nem fogjuk megtudni, hogy nála mi volt a gond. (az órabeállítás gondjánál sem jelzett vissza)
Ahogy figyelem, (sajnos) egyre több olyan embereke van, aki regisztrál, kérdez, majd többet nem hallani felőle.


Én is ezt mondtam régebben. Igazából az lenne a tapasztalat,de a többség lelép amint meglett a probléma.


Köszönöm szépen mindenkinek a választ!A probléma első gondja az akksi volt másodsorban pedig az önindítóban lévő tekercsnél az egyik forrasztás is.Az órabeállítással a mai napig nem jutottam semmire bocsánat hogy eddig nem írtam róla


Szar volt az aksi, és közben kiderült, hogy az indító is hibás? Az nem semmi.


Én csak azt tudom mondani amit a szerelő mondott mivel fényező és karosszériás szakmám van a motorhoz nem értek annyira és mindez a kis mutatvány 273euro és 97 centembe került


Bazzeg az fasza.