anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-01-28 19:40 Önindító

katibi421 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.


Szerintem a kérdezőtől (katibi421) nem fogjuk megtudni, hogy nála mi volt a gond. (az órabeállítás gondjánál sem jelzett vissza)
Ahogy figyelem, (sajnos) egyre több olyan embereke van, aki regisztrál, kérdez, majd többet nem hallani felőle.


Én is ezt mondtam régebben. Igazából az lenne a tapasztalat,de a többség lelép amint meglett a probléma.


Köszönöm szépen mindenkinek a választ!A probléma első gondja az akksi volt másodsorban pedig az önindítóban lévő tekercsnél az egyik forrasztás is.Az órabeállítással a mai napig nem jutottam semmire bocsánat hogy eddig nem írtam róla


Szar volt az aksi, és közben kiderült, hogy az indító is hibás? Az nem semmi.

anubisz Elküldve: 2014-01-28 19:17 Társalgó

Könnyen beszél, mert 3000 km megy egy évben. Ha 50 ezret menne, nem cserélne minden feleslegest, mikor úgy is mindent havonta kell.

anubisz Elküldve: 2014-01-28 19:15 Társalgó

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???


miért? mert az új az új a használt meg használt marad. pl gyújtásnál tutti nem lesz olyan a réginek a gyújtása, mint az újnak.
trafónál szakavatott kollégától tudom, hogy idővel tönkre ment volna a többi is.
esetemnél már korrab 2x volt hogy indítás után nem ment egy henger, leállít újra indít semmi. aztán 85ezernél lecseréltem a gyertyákat. rá 100km-re kb, indítás után, kb 500 m múlva elment egy henger. valószínű az új gyertya megadta a végső döfést a trafónak. szerintem elég jó áron kaptam a trafókat, így mindenképp a 4-es csere mellett döntöttem, ha már a gyertyák is újak. engem újabb 100km után ne copasson egy másik trafó, amit nem cseréltem. nyílván, ha csere után mondjuk 10ezer km múlva beszart volna a mondhatni új trafó, akkor én is egyet cserélnék, de ebben gyári volt 85ezerrel. kb ennyit jósolnak a gyárinak, bár van ami 110ezer körül is elmegy. nem feltétlen a saját esetemből akarok kiindulni, ne értsetek félre. de futóműnél is amit lehet párban cseréltem, meg fogok is. ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani.



Ha kiég az izzód, az összes izzót cseréld le az autódon.
Ha szélső gömbfejet cserélsz, akkor cseréld az axiál csuklót, lengőkart, nagyszílentet, stabilizátor szílentjét, stabilizátor pálcát,. Természetesen mind a két oldalon. Nehogy 100km múlva kelljen. "ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani"


anubisz Elküldve: 2014-01-28 19:00 Társalgó

Pocses írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.


YELLOW Figyelj egy picit. Ezek után biztos, hogy más irányba mennék. Mondjuk hibatároló és élőadat olvasás. (olyan helyen, ahol tudják is, hogy mit néznek)


egy gyertya, meg két trafó lett cserélve. neki 6 van mindenből, ha 2.2 20i és nem 318i, de akkor is marad még.
de akkor meg kopogásérzékelő lehet szar ami ilyet hibát írhat be. jó mondjuk ha nem ad anygot, akkor nincs ami robbanjon, nincs kopogás. de szerintem az injektort másképp is kiírja, bár ezzel még nem találkoztam.


Látom csak azért is hajtogatod az igazad. (látatlanban cserélnéd az alkatrészeket)
De.
Képzeld YELLOW. Más is meghibásodhat egy autón, nem csak az ami veled előfordult, vagy hallottál róla. És nem biztos, hogy látatlanban kicseréltetném vele a teljes gyújtásrendszer minden elemét.
Leírhatod 10x is egy más után, de normális hibafeltárás nélkül nem lehet megmondani, hogy mi a baja. (nem csak hibatároló olvasás, hanem élőadat olvasás is kellene)
És akkor a mechanikai meghibásodásokról nem is beszéltünk.
Lehet, hogy nincs kompresszió 2 hengerben. (mert akár ez is lehet) De senki nem mondja neki látatlanba, hogy vigye el felújítattni a motort.


nem mondtam cseréljen ki mindent. azt írtam ki ha cserélni kell, mert egy rossz, mondjuk trfaó vagy gyertya, akkor célszerű a többit is. leírtam visszább, amit írtatok, hogy diag nélkül étcserélésekkel ki lehetett volna szűrni, vagy csak lehúzni sorba a trafókat, hogy melyiknél nem változik semmi. én értem amit mondasz


Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???


Rezsicsökkentés Magyar módra. Rezsidémon támad

anubisz Elküldve: 2014-01-28 18:23 Társalgó

Most az üzemi hőfok az mi? kb 5 perc indítás után, vagy a 90 fok, ezt azért le kéne tisztázni. ( már azt,hogy mire érted )

anubisz Elküldve: 2014-01-28 18:14 Önindító

hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.


Szerintem a kérdezőtől (katibi421) nem fogjuk megtudni, hogy nála mi volt a gond. (az órabeállítás gondjánál sem jelzett vissza)
Ahogy figyelem, (sajnos) egyre több olyan embereke van, aki regisztrál, kérdez, majd többet nem hallani felőle.


Én is ezt mondtam régebben. Igazából az lenne a tapasztalat,de a többség lelép amint meglett a probléma.

anubisz Elküldve: 2014-01-28 18:08 Önindító

YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.
És még a műszert elő se kel venni, mert az ugyan ezt mutatná,csak Amperban, vagy Voltban. Lemenne KB 9 voltra.

anubisz Elküldve: 2014-01-28 18:02 Társalgó

hancurozo írta:
Robi1201 írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


Olyan diagot én is vennék, ami kiírja, hogy rossz a trafó, vagy a gyertya, azt kel cserélni, sőt azt is ,hogy melyiket. Szerintem oda se járj többet. Behúztak 2 trafóval, meg 2 ezer gyertyával.
Minimum, hogy felcserélem őket vazzzeg, az nem jutott valakinek az eszébe?

Basszus ( megint az irta ki gyertya. ) a lényeg az, ha nem jár 2 henger,az csak a gyertya, és a trafó miatt lehet, persze sokaknak nem is áll másból a kocsi, csak trafóból, meg gyertyából.


Nagyon igazad van.


Igazabol ott voltam es lattam mit irt ki a gep.Egy Bosch gep volt .Egyebkent Munchenben lakok es csinaltak csereltek horror arba


Igen. A gép kiírta, hogy gyújtáskimaradás az X hengerben. (mást nem is írhat ki, mert csak ezt tudja) De az nem csak azt jelentheti, hogy nincs szikra!


Pontosan erre gondoltam, csak te kulturáltabban fogalmaztál Ma már azért is könyörögni kell a szervizben, hogy ugyan mérjék már meg, jut e elég benzin a kocsinak, előtte inkább kicserélik a fél gyújtásrendszert,aztán lehet a szűrőn már nem megy át a benzin, vagy haldoklik az AC, vagy olyan dús a keverék, hogy képtelen berobbanni, vagy olyan szegény, hogy csak levegő megy 1,2 hengerbe. ( képletesen )

anubisz Elküldve: 2014-01-28 17:43 Társalgó

Egyszer lusta voltam fékpofát szerelni,elugrottam egy zugszervizbe,gondoltam ezt még a hülye is megcsinálja.2 hátsó féknyerget levették, 2 szerelő volt. Az egyik felkötötte a féknyerget, a másik lógva hagyta,a fékcsövön. Hátha megreped,elszakad,megsérül.
Az hagyta lógva,aki kint is dolgozott Ausztriába márkás szervizbe,ahol nem Ladákat szerelnek. Na így szerelnek itt.

anubisz Elküldve: 2014-01-28 17:16 Társalgó

Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


Olyan diagot én is vennék, ami kiírja, hogy rossz a trafó, vagy a gyertya, azt kel cserélni, sőt azt is ,hogy melyiket. Szerintem oda se járj többet. Behúztak 2 trafóval, meg 2 ezer gyertyával.
Minimum, hogy felcserélem őket vazzzeg, az nem jutott valakinek az eszébe?

Basszus ( megint az irta ki gyertya. ) a lényeg az, ha nem jár 2 henger,az csak a gyertya, és a trafó miatt lehet, persze sokaknak nem is áll másból a kocsi, csak trafóból, meg gyertyából.

anubisz Elküldve: 2014-01-27 20:45 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Itt már 4300, na itt rendelem meg.
Nem jelenik meg a link

anubisz Elküldve: 2014-01-27 20:38 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Neo954 írta:
anubisz írta:
Zolee írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Tud erről a görgőről valaki valamit? a klima kompresszornál feszít, de csak egyben lehetne megvenni a feszítővel 17-25 ezer pézzér, pedig simán cserélhető csak a görgő.
Itt is azt taglalják.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...er-pulley/
a 2 es. Mondjuk levettem, ahogy írták leszedtem a műanyag zárógyűrűt, szuperül kijön, kimostam benzinnel, faszán bezsíroztam, és visszaraktam, tökéletes, de hát a kopás előbb utóbb majd úgy is megzabálja, most egy darabig kibírja, mintha új lenne.
Azért vennék egyet tartalékba. 70x26 os a mérete, de nem olyan mint a középső sima feszítő görgő, ennek teljesen natúr a belseje.


Ilyen okosság van ráírva. BRS 003-814-149/372


Ilyenre gondoltál?
http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/...9_s52_2004|01_s13___17812/Sz%C3%ADjhajt%C3%A1s_s70___Ford%C3%ADt%C3%B3-|vezet%C5%91g%C3%B6rg%C5%91_s60____s80___.Mind._s74_?gyakori=&cikkkod=SKF+VKM38004+*BR
http://delman.hu/autoalkatresz...35594.html



Nem.Mindjárt bemásolom a képet, ez máshova való.


Ez pl. 320d: http://alkatreszek.hu/termek_o...+531078110|P


nem jó, valami adatlapot ad be Keresett termék megszűnt,azt írja



Nem tudom beszúrni a linket. Erre gondoltam én is. A google képekkel kerestem rá az "e46 feszítő görgő" szövegre. Sok találat van ezeken az oldalakon. főleg a zsu.hu-n.
Próbáltam mindent, de nem megy a link beszúrás.


mindjárt keresgélek azon az oldalon amit írtál.

Sziasztok Urak!
Anubisz lehet jobban jársz, ha rendelsz 1 ilyet


ezt megtehettem volna idáig is, de már csak azért se. Elmennek a picsába, egy görgő miatt majd komplett cserélem, inkább zsírzom amíg le nem pottyan.


Majd ne csodálkozz, ha átlövi a hűtőt!
Azt azért kell egyben cserélni, mert az a nyamvadt feszítő sincs hosszabb élettartamra tervezve mint a csapágy...


Nekem stabil, ma néztem, még faszán feszít,szét meg csak nem hullik.Különben nem lehetne csak belsőt is rendelni hozzá, csak rugóval. Lehet az gyengül el, vagy törik el.

Ez meg csak a kompresszor szíjat viszi, nincs agyon terhelve, ami a motornál volt a régi az is ilyen volt, de már mást adnak oda,gondolom ezért mert az nem bírta.

anubisz Elküldve: 2014-01-27 20:33 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Pocses írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Van egy valaggal, de mind ilyen.



Keress rá erre a cikkszámra az unixon
unix szám: 53891/2
cikkszám: CR 1480
Szégyenlem leírni milyen autóé. (De a méretek, és az "Orosz oldal" szerint egyforma)

Szerk. Ha nem megy, erre az autóra keress rá: VOLKSWAGEN GOLF III (1H1) 1.4


Ez a vicc, Gondolja a BMW, majd megveszi a paraszt a feszítővel együtt 25 ezerért, a görgő meg simán lejön, 1 csavar fogja.


Az oldalon, amit belinkeltél (http://www.torsionauto.ru/index.php?id=69) ott van az összes autógyártó, aki ezt a görgőt használja.
(nekem a feszítő patron diesel opelé) Mert a BMW-hez csak a himbával görgővel lehetett volna venni.


Igen. Biztos lehet valahol venni, majd találok valahol, most faszán megzsíroztam, még nem kotyog.


Nekem is cserés lesz, lóg az már valamennyire tuti, különben nem (cirmogna). De én is majd komplett cserélem azt akkor letudva.



Most talált Hancurózó egyet

anubisz Elküldve: 2014-01-27 20:33 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Van egy valaggal, de mind ilyen.



Keress rá erre a cikkszámra az unixon
unix szám: 53891/2
cikkszám: CR 1480
Szégyenlem leírni milyen autóé. (De a méretek, és az "Orosz oldal" szerint egyforma)

Szerk. Ha nem megy, erre az autóra keress rá: VOLKSWAGEN GOLF III (1H1) 1.4


Ez a vicc, Gondolja a BMW, majd megveszi a paraszt a feszítővel együtt 25 ezerért, a görgő meg simán lejön, 1 csavar fogja.


Az oldalon, amit belinkeltél (http://www.torsionauto.ru/index.php?id=69) ott van az összes autógyártó, aki ezt a görgőt használja.
(nekem a feszítő patron diesel opelé) Mert a BMW-hez csak a himbával görgővel lehetett volna venni.


Igen. Biztos lehet valahol venni, majd találok valahol, most faszán megzsíroztam, még nem kotyog.


http://aruhaz.kauffer.hu/index...nd=OPTIMAL


Heh ez az, köszi. Rendelek is egyet, azt ha ez már szól megint, kivágom, pont az a méret is, 70x26

anubisz Elküldve: 2014-01-27 20:31 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Zolee írta:
anubisz írta:
Zolee írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Tud erről a görgőről valaki valamit? a klima kompresszornál feszít, de csak egyben lehetne megvenni a feszítővel 17-25 ezer pézzér, pedig simán cserélhető csak a görgő.
Itt is azt taglalják.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...er-pulley/
a 2 es. Mondjuk levettem, ahogy írták leszedtem a műanyag zárógyűrűt, szuperül kijön, kimostam benzinnel, faszán bezsíroztam, és visszaraktam, tökéletes, de hát a kopás előbb utóbb majd úgy is megzabálja, most egy darabig kibírja, mintha új lenne.
Azért vennék egyet tartalékba. 70x26 os a mérete, de nem olyan mint a középső sima feszítő görgő, ennek teljesen natúr a belseje.


Ilyen okosság van ráírva. BRS 003-814-149/372


Ilyenre gondoltál?
http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/...9_s52_2004|01_s13___17812/Sz%C3%ADjhajt%C3%A1s_s70___Ford%C3%ADt%C3%B3-|vezet%C5%91g%C3%B6rg%C5%91_s60____s80___.Mind._s74_?gyakori=&cikkkod=SKF+VKM38004+*BR
http://delman.hu/autoalkatresz...35594.html



Nem.Mindjárt bemásolom a képet, ez máshova való.


Ez pl. 320d: http://alkatreszek.hu/termek_o...+531078110|P


nem jó, valami adatlapot ad be Keresett termék megszűnt,azt írja



Nem tudom beszúrni a linket. Erre gondoltam én is. A google képekkel kerestem rá az "e46 feszítő görgő" szövegre. Sok találat van ezeken az oldalakon. főleg a zsu.hu-n.
Próbáltam mindent, de nem megy a link beszúrás.


mindjárt keresgélek azon az oldalon amit írtál.

Sziasztok Urak!
Anubisz lehet jobban jársz, ha rendelsz 1 ilyet


ezt megtehettem volna idáig is, de már csak azért se. Elmennek a picsába, egy görgő miatt majd komplett cserélem, inkább zsírzom amíg le nem pottyan.

OK! értem én, én is így voltam vele aztán mégis megvettem a szettet - mert ugye minálunk csak egybe lehet venni, meg a zsírzásból is nagyon elegem lett, azóta minden ok, probléma elfelejtve



Jogos. Lehet inkább beteszem egy Ladáét,azért is, Köcsög BMW gyár!!