anubisz Elküldve: 2014-01-09 17:10 Töltés hiány
anubisz Elküldve: 2014-01-09 17:10 Töltés hiány
anubisz Elküldve: 2014-01-09 17:04 Töltés hiány
hancurozo írta:anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.
18 ezer, rosszat néztem.
A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.
Fesz szabályozó volt, holnap hozhatom el, mert pont olyan nem volt neki. Mondta,más semmi gond nincs vele.
A feszültség szabályzó, vagy a feszültség szabályzó keféi?
anubisz Elküldve: 2014-01-09 16:40 benzin szûrõ csere
anubisz Elküldve: 2014-01-09 16:31 Töltés hiány
hancurozo írta:anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.
18 ezer, rosszat néztem.
A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.
anubisz Elküldve: 2014-01-09 10:09 lámpa
ateszka86 írta: Sziasztok! Segítsetek. mindkét lámpám párásodik és nem jövök rá h mitől. Fülek a gyáriak, a lámpa burán semmi törést repedést nem láttam. Nem tudok rájönni mi lehet az oka. Hátha lenne pár jó öteletetek, köszi
anubisz Elküldve: 2014-01-08 17:35 Töltés hiány
anubisz Elküldve: 2014-01-08 17:21 Töltés hiány
hancurozo írta:anubisz írta: Nem látok rajta semmit, szaga sincs, semmi égés,szépen fut, kifújkáltam sűrített levegővel,aztán majd holnap a villamosságis megcsinálja. Azt mondta, ha leszedem és odaviszem pikk,pakk megvan, mert most kocsival nem tudok odaállni, mert van munka, max holnap délután. Remélem holnap du-ra már kész is lesz.
A szaki többet fog látni. (sem a feszültségszabályzó hibája, sem a dióda hiba nem látható)
anubisz Elküldve: 2014-01-08 17:04 Töltés hiány
anubisz Elküldve: 2014-01-08 15:14 Töltés hiány
Neo954 írta:hancurozo írta:anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.
Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)
Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége
találtam is egy videót
YouTube videó
Fasza, kell oda láb is.
Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.
Ne riaszd el a feladattól!
Amúgy ezért kerül egy 100 forintos alkatrész cseréje is több ezerbe, mert ki kell bányászni előtte, és utána visszatenni..
Aztán ott vannak a kényes dolgok műanyag patentek, csavarok, illesztések, és magyarázd meg egy szerelőnek akinek ott áll az udvaron még vagy 5-6 autó egy napra, hogy óvatosan mahináljon..
Ezzel a művelettel spórolsz egy csomó pénzt, és tudod, hogy nem tört el semmi, minden meg van húzva...
Üdv.:Neo
anubisz Elküldve: 2014-01-08 13:29 Töltés hiány
Neo954 írta:anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.
Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)
Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége
találtam is egy videót
YouTube videó
Fasza, kell oda láb is.
Nem olyan veszélyes!
Minden vezetéket amit le kötsz jelöld meg szigszalaggal vagy gyorskötözővel, hogy tudd hol volt, és ugyanoda tedd majd vissza. Ha kell írd fel egy füzetbe.
A bontási sorrendet is jegyezd fel, hogy építkezésnél meglegyen az is nehogy megcumiztasd magad.
Ennyi!
Sok sikert hozzá!
Üdv.:Neo
anubisz Elküldve: 2014-01-08 12:44 Töltés hiány
hancurozo írta:anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.
Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)
anubisz Elküldve: 2014-01-08 12:35 Töltés hiány
anubisz Elküldve: 2014-01-08 12:32 Töltés hiány
hancurozo írta:anubisz írta:
Ezt nyomtattam ki én is, a 19 nél kel kezdenem? nem akartam szétnyomkodni, nem szoktam ott nézni semmit.
Igen ott. (Addig ki fog dobni a "menüből"). Ha bekapcsoltad (19.-nél) utána menj a 9.-re.
anubisz Elküldve: 2014-01-08 12:22 Töltés hiány
hancurozo írta:anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta:hancurozo írta:
A "menüben" a 2. pontnál tudsz tesztet csinálni. (ha már a "menüben vagy, akkor ott is nézd meg a töltésed) A "cuccon" kívül azért mérd meg egy másik műszerrel is.
Leállított motornál gyújtáson is világítania kellene a töltéslámpának.
Igen,tudom, de azt mondtad,ha a dióda ment el, akkor nem világit a töltés lámpa ha szar a töltés akkor sem.
Ha a dióda ment el. Ha viszont csak elment a töltésed, és utána túláramot kapott, akkor az kiütheti a visszajelzőt. (nagyon nehéz így távolról megállapítani egy hibát, de ha kizársz hibalehetőségeket, akkor kisebb az esélye, hogy le tud húzni egy szerelő/alkatrészcserélgető)
Műszerfal teszten világit, csak indítás előtt gyújtáson nem, meg amúgy se. Nem tudom megnézni a töltést a teszten, nekem nem sikerül, hiába lépek be a menübe, nekem 9 menü nem mutat semmit, vagy hogy kel megnézni a töltést a teszten, mert ott sosem néztem, de műszerrel néztem, és nincs töltés az aksinál.
Ha gyújtásnál sem világít, akkor valószínű a feszültségszabályzó hibája. A menü használatához a 19. pontban kell aktiválnod. http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm
anubisz Elküldve: 2014-01-08 12:10 Töltés hiány
hancurozo írta:anubisz írta:hancurozo írta:
A "menüben" a 2. pontnál tudsz tesztet csinálni. (ha már a "menüben vagy, akkor ott is nézd meg a töltésed) A "cuccon" kívül azért mérd meg egy másik műszerrel is.
Leállított motornál gyújtáson is világítania kellene a töltéslámpának.
Igen,tudom, de azt mondtad,ha a dióda ment el, akkor nem világit a töltés lámpa ha szar a töltés akkor sem.
Ha a dióda ment el. Ha viszont csak elment a töltésed, és utána túláramot kapott, akkor az kiütheti a visszajelzőt. (nagyon nehéz így távolról megállapítani egy hibát, de ha kizársz hibalehetőségeket, akkor kisebb az esélye, hogy le tud húzni egy szerelő/alkatrészcserélgető)