anubisz Elküldve: 2013-12-30 00:40 Társalgó
http://sport.hir24.hu/sportolo...rhazba/#a3
http://www.vezess.hu/forma1/el.../49104/#a3
anubisz Elküldve: 2013-12-30 00:40 Társalgó
anubisz Elküldve: 2013-12-29 21:32 Heeelp...!
frizo írta: köszönöm
anubisz Elküldve: 2013-12-29 20:51 Heeelp...!
frizo írta: sziasztok!
utaztunk az előbb hazafelé, teljesen normálisan, közúton 80km/h-val.
fel villant a műszerfalon pirosan az akkumulátor lámpa.
mit kell ilyenkor tenni?
mi történik ilyenkor?
(nincs töltés, szar az akku, mi lehet a hiba ???)
SOS, holnap szeretnék haza utazni, 260km. majd jan.6-án mennem kell vele dolgozni.
szervizek gondolom mindenhol zárva...
anubisz Elküldve: 2013-12-29 19:54 2 nap állás után az aksi teljesen lemerül
anubisz Elküldve: 2013-12-29 02:15 2 nap állás után az aksi teljesen lemerül
LegoHead írta: Sziasztok!
Hol találom ezt a sünit? Kinéz, hogy megszívtam, pedig vettem uj akksit is, de csak pár napig bírta
anubisz Elküldve: 2013-12-28 19:21 2 nap állás után az aksi teljesen lemerül
LegoHead írta:anubisz írta:GeriE46 írta:
Sziasztok Olyan problémám van hogy elmentem dolgozni az autóval és mire jöttem ki a munkahelyről nem indult az autó valami leszívta az akksit... Viszonylag Régi akkumlátor volt benne amúgy is cserér szorult gondoltam még tél előtt beruházok egy másikra... Vettem is egy újat rámértünk és kinyitva és beriasztva is 1,4 amper körül mozgott nem esett lejjebb. a Fűtőmotor Előtét ellenállás-t (Süni) lehúztuk és egyből stabil lett le is esett 0.00-ra...
Olyan kérésem lenne hogy tudnátok linkelni új előtét ellenállást vagy lenne ötlet honnan lehetne beszerezni mert használtat nem szertnék hiszen sok E46 nak ez a baja.
Előre is köszi!
http://www.schmiedmann.hu/hu/6...spx?ppp=10
Sziasztok!
Hol találom ezt a sünit? Kinéz, hogy megszívtam, pedig vettem uj akksit is, de csak pár napig bírta
anubisz Elküldve: 2013-12-27 20:39 Motortartó gumibak
YELLOW írta:anubisz írta:ember84 írta:anubisz írta:ember84 írta:ute107 írta:ember84 írta: De jo lenne,ha lenne youtube-n 20d motortarto csererol video.azon gondolkozok hol emeljem a motort,az olajtekno nem jo valasztasnak tunik
Nagyon cumi meló. Én is inkább elvittem szervízbe. 6e Ft-ért megcsinálták.
Inkább a megemelése körülményes,nem?
Hátha elreped valami,és mindjárt 200 ezer lesz a rezsi
Inkább viszem a szerelőhöz
Jobban jársz, a nagy emelgetésbe ( motor ) megfeszül, megpattan valami, mindjárt súlyos nullák lesz a vége. Kérdőre se vonhatsz senkit. Ott meg felül rá kapcsolnak és megemelik 10 centire gond nélkül.
ha megfelelő a felfekvó felület, akkor simán meg lehet emelni alulról.
de írtam már másik helyre, hogy átrágva a dolgot talán úgy a legjobb, hogy a blokk oldalán keresni kell jó pontot és kemény fával kitámasztani. de akár felülről megtartva is jó, ha ven benyúlós motorkiemelő. aztán a blokkról lecsavarozni a tartó karokat. aztán felülről a bakokat. így a motor tulajdonképpen nem mozog fel/le.
anubisz Elküldve: 2013-12-27 19:54 Motortartó gumibak
ember84 írta:anubisz írta:ember84 írta:ute107 írta:ember84 írta: De jo lenne,ha lenne youtube-n 20d motortarto csererol video.azon gondolkozok hol emeljem a motort,az olajtekno nem jo valasztasnak tunik
Nagyon cumi meló. Én is inkább elvittem szervízbe. 6e Ft-ért megcsinálták.
Inkább a megemelése körülményes,nem?
Hátha elreped valami,és mindjárt 200 ezer lesz a rezsi
Inkább viszem a szerelőhöz
anubisz Elküldve: 2013-12-27 19:33 Mi lehet a baj?
sbalazs22 írta:anubisz írta:sbalazs22 írta:MattM325 írta:sbalazs22 írta:
Szia
Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.
Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?
Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.
ja kérem, gyárit kell belerakni, nem 10 ezerrel olcsóbb Kínait. Jeladók, amik fontos adatokat küldenek a motornak. Tömegmérő is van 20 dollárért, meg 40 ezerért. Akkor ne panaszkodjunk.
Ezzel egyet értek de 10-ből 9-szer után gyártottat kér a kuncsaft.
anubisz Elküldve: 2013-12-27 19:22 Mi lehet a baj?
sbalazs22 írta:MattM325 írta:sbalazs22 írta:
Szia
Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.
Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?
Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.
anubisz Elküldve: 2013-12-27 19:19 Motortartó gumibak
ember84 írta:ute107 írta:ember84 írta: De jo lenne,ha lenne youtube-n 20d motortarto csererol video.azon gondolkozok hol emeljem a motort,az olajtekno nem jo valasztasnak tunik
Nagyon cumi meló. Én is inkább elvittem szervízbe. 6e Ft-ért megcsinálták.
Inkább a megemelése körülményes,nem?
anubisz Elküldve: 2013-12-27 19:16 BMW autókulcs
Baltazar írta: Hali Nekem sehogy sem megy a távirányító az E46 320D kombimhoz. Egy rombusz kulcsom van hozzá. Az akksit megmértem jó. mégsem működik. Nem tudom betanítani.
anubisz Elküldve: 2013-12-20 16:21 316 i Kartelgázmembrán
nickname írta: Üdv
E46 N42B18 motornál a WATER VALVE egység mi lenne ?
anubisz Elküldve: 2013-12-20 16:09 Motorolaj
siki68 írta:Zolee írta:anubisz írta:Zolee írta:Neo954 írta:anubisz írta:hancurozo írta:siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.
Szelepszár szimeringnél eheti az olajat. (ha már nem tömít, motorféknél (zárt pillangószelep) vákum van a szívócsőbe, és átszívja a szelep mellett az olajat. gázelvételnél kékes füst)
Az olajfogyasztásnak viszont nincs köze a hidrotőkéhez. (csak akkor cseréltesd, ha rosszak)
Lehet kopott motor (dugattyúgyűrűk kopása) Akkor a gyűrűk miatt marad olaj az égéstérben. (gyorsításnál kékes füst)
Én nem raknák bele más olajat, csak ami belevaló. (még akkor is, ha 700e-t futott)
Megint jellemző a kérdés, a lényeg mindig lemarad.
Mi azt nem tudjuk, hogy használod,menyire pörgeted, mikor,és meddig. Enyém is eszi ha 200 al 160 al használom néha a pályán.
Azt se írtad mikor eszi, mert friss olajat alig eszi, ha már öreg, híg az olaj,jobban eszi. Ha neked már a friss olajat is eszi,nagyobb a baj.
Azt se írtad füstöl,nem füstöl stb...
Eszi az olajat, na. Ha már 18000 nél áll az olaj,azt egy 300 ezer feletti motor hamar benyalja,főleg ha nyomod is neki.És még csak nem is fog füstöt eregetni.
Mivel nincs turbója ezért szerintem 99% a szelepszár szimmering, egy 320ezres motorban még nem kopottak a gyűrűk, ha be volt tartva a 10ezres olajcsere.
Az olajszeparátort is érdemes lenne megnézni ill. cserélni, de ahogy anubisz is írta tudni kéne h füstöl-e v sem...
Hát ha mást nem is, de azt igazolni tudom, ha egy szerelőnek említed,hogy eszi az olajat az E46 od, ez az első amit cseréltetni akarnak. Ha 2 perc lenne kicserélni,még bele is férne, a 40 ropit nem is említve, aztán vagy, vagy.
Sztem korrekt, és normális reakció, ha ezzel kezdi egy szerelő, mintsem h nekiáll szimmeringet, szelepemelőt, ne adj Isten gyűrűsort cserélni, aztán a frissen összerakott motor ugyanúgy eszi az olajat, persze a szaki azért rutinból kicseréli v csak kipucolja az olajszeparátort, összegzés: teljesen feleslegesen meg lett bontva a motorod, síkolva a hengerfejed, cserélve a nevezett alkatrészeid. Mindez 300-500 ezerért, de ez a jobbik eset, mert megszűnt az olajfogyasztás és van egy félig felújított motorod, tehát örülés van! Azonban lehet (sztem nem, de elméletileg igen) rosszabbik eset: nem rutinos a szaki, tehát nem tisztít, nem cserél olajszeparátort, használod az autót és azt veszed észre h megint (még mindig) eszi az olajat, anyázás... visszaviszed gariba, jön a hárítás h a szimeringeket Te vitted, a jobb minőségű gyűrűgarnitúrára várni kellett volna még 1 hetet, de Te kérted h minél előbb legyen kész az autó stb. végtelen történet. ill. véges, mert előbb-utóbb a szaki v egy másik ki fogja cserélni az olajszeparátort és láss csodát megszűnik az olajfogyasztás. Örülsz? Nem annyira, mert idegeskedtél nem keveset, elköltöttél fél millát, de legfőképp azért basz szét az ideg, mert nagyjából feleslegesen lett hozzányúlva a motorodhoz.
A lényeg: tudom h nem kis munka az olajszeparátor cseréje, viszont ilyen futásteljesítménynél (100e-ként cserélni, de legalább tisztítani kellene) simán lehet h eltömődött, v beragadt esetleg elszakadt a membrán, a lehetséges hibaforrások közül még mindig ezt a legegyszerűbb és legolcsóbb megnézni, tisztítani, cserélni én biztos ezzel kezdeném.
Köszönöm az eddigi jó tanácsokat. A kérdésekre a válaszok: Általában 70-80%-ban városban használom az autót és akkor se taposom, nagyon takarékosan vezetek. Azt nem figyeltem meg, hogy gáz adáskor vagy gáz elvételkor füstöl-e. Egy fontos kérdésem lenne még, hogy mi az az olajszeparátor.? Még az autóboltos ismerősöm se tudja, hogy mi az.
A válaszotokat előre is köszönöm!
anubisz Elküldve: 2013-12-18 22:22 Valaki segítsen
YELLOW írta:Bero írta: Sziasztok! A szélvédő alatti műanyagnak mi a hivatalos neve? Nekem teljesen szétmálik,hozzáérek és leesik.. Nem találok rá neten,mert nem tudom mi a neve! Köszi!
remélem nem haragszol meg, de már korábban is akartam írni, hogy mi lett veled, hogy ilyen muja vagy?
vazze régen még segítettél másoknak, most meg csak kérdezel, de olyanokat, hogy realoem-en is meg tudod keresni. vagy lusta vagy? én értetlenül állok előtted. ráadásul itt is van oylan, aki halomszámra árulja. tehát ergó nem olvasod a fórumot, csak kérdezel, és csak azt olvasod. nem baj, csak nem voltál Te mindig ilyen
tényleg barátilag írom!