anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-12-06 02:30 Társalgó

Ezt most tényleg komolyan mondjátok? Ha már nekem kell megmagyarázni,a vérvétel eredményét ( pedig csak 4 óra múlva vették le ) az ópiát származékokat a vérben,azt, hogy ha vodka volt a kocsiban, ki tudja előtte mit ivott,és hol,főleg, hogy pont ezzel vágta agyon a dumát,a ráivásos védekezést,mivel ezek szerint nem lehetett volna érezni a vodkát rajta,azt, hogy közben sms ezett, hogy kb 170 el ment,hogy még csak nem is fékezett, lángolt a 4 ember, ez meg neki állt vodkázni jaj ne !!!!!!! ezer éves ügyvédi trükk ez a ráivásos duma.
Ha te ezt csinálod a Szlovákoknál 15 évet kapsz, a sitten meg szétrúgnak minden zárkába, úgy utálják a Magyarokat.
Na mert BMW vel csinálta, így legyen ártatlan. Ámen!!! Ha a ti családotokat irtotta volna ki, nem így beszélnétek! Csókolok minden Rezesova drukkert!!

anubisz Elküldve: 2013-12-05 03:18 Társalgó

Ezt hozta a mikulás minden kedves fórumtagnak.


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2013-12-04 20:59 Mi lehet a baj?

ArkyCsaba írta:
anubisz írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)


vagy levegős, vagy termosztát. bár egy idő után fel kéne neki melegedni, csak nagyon lassan, ha rossz a termosztát akkor is...


Hogy tudnám le légteleníteni?


Ez termosztát lesz, hiába erőlködsz, ha annyira levegős a rendszer akkor pillanatok alatt felforr a víz, vagy melegszik, ha nyomod a kocsinak. Én egyszer szárul légtelenítettem, elindultam a kocsival, addig középen állt a mutató, amint elindultam mindjárt majdnem a pirosba ment. 30 méter után.
Nem zár a termosztátod, teljesen nyitva van, nem tud felmelegedni a víz. Cseréld ki.


Rendben,köszönöm a segítséget


Csak megnyugtatás képpen, nekem is volt cserélve, pont ezért, sose melegedett fel a víz, főleg -10 körül, vagy 20km után állt csak középre, vagy akkor se, ter. csere után minden rendbe volt. Kopó alkatrész, ez is tönkremegy sűrűn, termosztát, vízpumpa bármikor meghalhat.
Halt már meg úgy vízpumpám, semmi baja, állt a kocsi pár napot, aztán mikor elindultam, már fosta a vizet. Állás közben tönkrement. Vagy is előtte kopott szét, de állás után halt be végleg.

anubisz Elküldve: 2013-12-04 20:51 Mi lehet a baj?

ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)


vagy levegős, vagy termosztát. bár egy idő után fel kéne neki melegedni, csak nagyon lassan, ha rossz a termosztát akkor is...


Hogy tudnám le légteleníteni?


Ez termosztát lesz, hiába erőlködsz, ha annyira levegős a rendszer akkor pillanatok alatt felforr a víz, vagy melegszik, ha nyomod a kocsinak. Én egyszer szárul légtelenítettem, elindultam a kocsival, addig középen állt a mutató, amint elindultam mindjárt majdnem a pirosba ment. 30 méter után.
Nem zár a termosztátod, teljesen nyitva van, nem tud felmelegedni a víz. Cseréld ki.

anubisz Elküldve: 2013-12-04 16:41 Mi lehet a baj?

2x le volt már szedve? biztos az miatt ázik. Az a fekete szar már nem fogja vissza.Nekem is mikor le lett szedve, utána kezdett ázni. Én papírtörlőket nyomkodtam végig, az elég jól felszívja. A maradék meg kiszáradt.

anubisz Elküldve: 2013-12-04 10:54 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
MattM325 írta:
anubisz írta: szerintem ezekbe nem lehet valami brutális vegyszer, max az a adalék amit amúgy is az olajba raknak, esetleg töményebben, mart ha tönkre vágná a motort, nem igen lehetne eladni, legalábbis a reményeim szerint.

Tudom sok mindent le lehet írni, de ezt írják, gondolom valaki csak ellenőrizte.

Nem tartalmaz savat, acetont vagy
egyéb agresszív oldószert.


Ne foglalkozz vele, nem lesz gond. Ezek majdnem 100%-ban kerozint tartalmaznak, az a 3dl, amit beleöntesz a majd 7l olajhoz és leengeded, szinte teljesen eltűnik a blokkból. Ha biztosra akarsz menni vegyél valami olcsó olajat és a végén öblítsd át. Csak megjegyzem, nincs olyan autó, ami nem "eszik" olajat, amire ezt mondják, azt szépen kiszintezi az üzemanyag, így akár az is tönkre vághatja a motort.



kerozint? mi ez sugárhajtású?
én eddig amiket láttam, kb mindre az volt írva, hogy ~95%-ban petróleumot, petróleum származékot tartalmaz.


Hát pedig igaza van, mivel a kerozin egy petróleum származék, nem valami csoda anyag, talán úgy mondanám a benzin, és a petróleum között. Majdnem hogy gázolaj.

anubisz Elküldve: 2013-12-04 01:08 Mi lehet a baj?

feco7939 írta:
anubisz írta:
PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Keress rá, hengerfej tömítés készlet, a te típusodhoz, van ami tartalmazza a szimeringeket is, illik akkor már kicserélni a szelepvezetőket is, ha már le van véve, ne később kezdjen csörögni, aztán a munkadíj. Szerintem 100,200 között valahol

Ja, új hengerfej csavarokat kell,( ILLIK ) berakni !!

ilyenekre gondoltam, persze a te típusodhoz valót.
http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging


Jó drága szerelőitek vannak



örülj neki, hogy neked 20 ezerért leszedik a hengerfejet, ki szimeringezik, meg az aprólék, meg kicserélnek minden tömítést,visszaszerelik,utána beállítják a vanost ( amire ugye nem lehet minden hülyét ráengedni )feltöltik vízzel,olajjal, és még ajándékba ki is fizeti az aprólékot amik törnek ilyenkor. ( rommá málott hűtőcsövek,vákuum csövek, stb... Te egy szerencsés ember vagy.
Csak elmondom hogy képbe legyél, BMW márkaszervíz ( hivatalos ) hengerfej levétel, visszarakás, tömítésekkel 300 000 meg az apró, ebbe nincs benne semmi más, viszed ahova akarod
Persze egy 1,8 as motort, kikapnak 5 perc alatt, hóna alá csapja a szerelő, és fut vele 2 kört a parkba. Kár, hogy egy 6 hengeresbe van még 2 dugó, meg sok minden más, hely meg alig.
Új hengerfej csavarkészletet elfelejtettem, neked lehet visszarakják a régit.
Csak a tömítés készlet, nincs benne a hengerfej tömítés,
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
persze van olcsóbb is meg drágább is, de itt már 10,20 ezer nem számít, mikor szétbontják a fél motort.
http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging


anubisz Elküldve: 2013-12-03 19:03 Társalgó

Köcsög Rezesovát visszavitték a sittre, hála istennek

http://www.hir24.hu/sotet-olda...esovat/#a3

anubisz Elküldve: 2013-12-03 18:46 Mi lehet a baj?

előtte meg méress kompressziót, mégis milyen a motor tömítettsége, ez a minimum,!!! ez eszedbe jutott már? lehet az egyik hengerbe törött egy lehúzó, aztán az zabálja meg, szerintem ennyit nem szik a szimering, 10 ezer alatt 10 liter olaj!!!

anubisz Elküldve: 2013-12-03 18:35 Mi lehet a baj?

PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Keress rá, hengerfej tömítés készlet, a te típusodhoz, van ami tartalmazza a szimeringeket is, illik akkor már kicserélni a szelepvezetőket is, ha már le van véve, ne később kezdjen csörögni, aztán a munkadíj. Szerintem 100,200 között valahol

Ja, új hengerfej csavarokat kell,( ILLIK ) berakni !!

ilyenekre gondoltam, persze a te típusodhoz valót.
http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging

anubisz Elküldve: 2013-12-03 18:24 Mi lehet a baj?

szerintem ezekbe nem lehet valami brutális vegyszer, max az a adalék amit amúgy is az olajba raknak, esetleg töményebben, mart ha tönkre vágná a motort, nem igen lehetne eladni, legalábbis a reményeim szerint.

Tudom sok mindent le lehet írni, de ezt írják, gondolom valaki csak ellenőrizte.

Nem tartalmaz savat, acetont vagy
egyéb agresszív oldószert.

anubisz Elküldve: 2013-12-03 18:20 Mi lehet a baj?

compact írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


már ha valóban lecserélték az olajat vagy ritka szar olajat tettek bele. előtte nem fogyott? vagy sosem nézted előtte? ha előtte is fogyott volna, akkor csak bejelzett volna a szenzor, szóval vagy szar olaj ment bele, vagy nem lett lecserélve.


Vagy nem 130 van benne, hanem 430.

Enyémbe van vagy 400 atom kemények voltak a szimeringek, de mégse evett 3 liternél többet 20,25 ezer alatt. Pedig 15 felett már fos az olaj, és én sokszor mentem vele 200,240 el, meg 160 felett sokszor, akkor viszont kajálta, de nem emlékszem, hogy egy intervall alatt 3 liternél többet raktam volna utána.


most meghatagszol, lexarom, de képes vagy egy olajjal 20-25ezret elmenni? oké töltesz utána, de inkább a felénél lecserélnéd.


hát már lefogom, mostanában,most még 14 ezret ír vissza, már meg is vettem, mióta szimeringet cseréltek meg mindent, át állok a 15 ezerre. Már 15 körül fogok cserélni.

kipróbálom a xadót, és minden szűrőt mann-t vettem, üzemanyagszűrőt is, azt is cserélek. Meg vettem 7 tasak motormosó adalékot, azzal meg átjáratom.


Régebben amikor benzinessel jártam én is gondoltam ezekre a motoröblítőkre de végül sosem mertem használni, mert pár kérdésemre sosem kaptam kielégítő választ:
-Milyen a motorolaj kenése az öblítővel keveredve és mennyit árthat a motornak?
-Mivel nullára nem lehet a rendszert kiüríteni, így marad a motoröblítős olajból a motorban és így öntjük rá a friss olajat aminek nem hiszem, hogy hosszútávon jó hatása van.
-Jó-e egy viszonylag sokat futott motornak, ha felszabadítjuk a benne lerakódott szennyeződést ami eddig lehet, hogy semmit nem zavart, most viszont feloldódott, de meg van az esélye, hogy a motorban maradt és lehet, hogy mostmár olyan helyen fog megállni ahol gondot okoz. pl szűrőkosarat eltömíti.
Lehet, hogy csak én reagáltam túl a dolgot, de ezek miatt sosem mertem kipróbálni, inkább kerestem mindíg a legjobb olajat és viszonylag gyakran cseréltem.





Hajszál pontosan ugyan ezek aggasztanak engem is, pont a maradék mennyiség, és az, hogy lehet utána jobban fogja enni az olajat, mert a minimális lerakodás még tömít is.
Nem tudom még mi legyen, lehet előtte rákérdezek még a Márkaszervizben,mert az olajban amúgy is van tisztító adalék. Ha bele is teszem, addig csak nagyon kímélve használom.

eddig sosem használtam.

anubisz Elküldve: 2013-12-03 17:57 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


már ha valóban lecserélték az olajat vagy ritka szar olajat tettek bele. előtte nem fogyott? vagy sosem nézted előtte? ha előtte is fogyott volna, akkor csak bejelzett volna a szenzor, szóval vagy szar olaj ment bele, vagy nem lett lecserélve.


Vagy nem 130 van benne, hanem 430.

Enyémbe van vagy 400 atom kemények voltak a szimeringek, de mégse evett 3 liternél többet 20,25 ezer alatt. Pedig 15 felett már fos az olaj, és én sokszor mentem vele 200,240 el, meg 160 felett sokszor, akkor viszont kajálta, de nem emlékszem, hogy egy intervall alatt 3 liternél többet raktam volna utána.


most meghatagszol, lexarom, de képes vagy egy olajjal 20-25ezret elmenni? oké töltesz utána, de inkább a felénél lecserélnéd.


hát már lefogom, mostanában,most még 14 ezret ír vissza, már meg is vettem, mióta szimeringet cseréltek meg mindent, át állok a 15 ezerre. Már 15 körül fogok cserélni.

kipróbálom a xadót, és minden szűrőt mann-t vettem, üzemanyagszűrőt is, azt is cserélek. Meg vettem 7 tasak motormosó adalékot, azzal meg átjáratom.

anubisz Elküldve: 2013-12-03 17:50 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


már ha valóban lecserélték az olajat vagy ritka szar olajat tettek bele. előtte nem fogyott? vagy sosem nézted előtte? ha előtte is fogyott volna, akkor csak bejelzett volna a szenzor, szóval vagy szar olaj ment bele, vagy nem lett lecserélve.


Vagy nem 130 van benne, hanem 430.

Enyémbe van vagy 400 atom kemények voltak a szimeringek, de mégse evett 3 liternél többet 20,25 ezer alatt. Pedig 15 felett már fos az olaj, és én sokszor mentem vele 200,240 el, meg 160 felett sokszor, akkor viszont kajálta, de nem emlékszem, hogy egy intervall alatt 3 liternél többet raktam volna utána.

és még én hittem,hogy az enyém eszik sok olajat.

anubisz Elküldve: 2013-12-03 16:37 Mi lehet a baj?

PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


upsz. Többe kerülne mint az autó, az fasza, oda tényleg ne vidd. Szimering fillérekbe kerül, a lóvé a sok tömítés,amit ki kell cserélni. Olvastam itt csodaszerelőkről akik állítólag kicserélik a hengerfej levétele nélkül. Esetleg majd megírnak valakit. Nekem nemrég cserélték,mert le kellett venni amúgy is e hengerfejet.
Még azért számolj bele,itt ,ott elpattanó öreg vízcsöveket, a szerelés közben, meg az apró.