anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-12-02 19:52 Ködzáró fény

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
Robin68 írta:
Bero írta: Sziasztok! A gyári ködlámpa nektek milyen színen világít? Nekem nagyon sárga és szerintem kicsit gyenge is! Érdemes hófehérre kicserélni? Ködben milyen ajánlott? Led esetleg jó ötlet? Köszi!


A ledes szép, viszont kevés a fényereje. Míg a halogénnek 1000 lumen, a ledesnek mx. 600 lumen. Nekem kék izzók vanna a ködlámpában és szép jégfehéren világít.


Nekem a fényerő lenne a lényeg! Az izzód amit vettél bele és fehéren világít,arról tudsz valami linket adni,hogy hol vetted? Párszor már vettem (csak h7-es) izzót,ami kék színű volt és elvileg fehéren világít,de nekem ugyanúgy sárgás volt...

Fehér izzót veszel ködzárónak? Szerintem maradj a hagyományos színnél.Hidd el hatásosabb.

Majd meglátod igazi ködbe, pár méter lát,táv-nál, kb kalap szart se ér az ilyen csicsás jég kék, meg fehér. Max a szemed fog káprázni,és még jobban nem fogsz látni, de te tudod.


Nekem ködlámpánál csak a fényerő/látótávolság a lényeg,mivel csak akkor fogom bekapcsolni amikor köd van! Szépségre ott van fehér led angel eyes Ködlámpát egyáltalán be lehet állítani,hogy milyen magasan/alacsonyan világítson? Esetleg,érdemes valami jobb minőségű izzót bele rakni?


van valami állító csavar a hátulján a házon, lehet azzal kel.

anubisz Elküldve: 2013-12-02 19:43 Ködzáró fény

Bero írta:
Robin68 írta:
Bero írta: Sziasztok! A gyári ködlámpa nektek milyen színen világít? Nekem nagyon sárga és szerintem kicsit gyenge is! Érdemes hófehérre kicserélni? Ködben milyen ajánlott? Led esetleg jó ötlet? Köszi!


A ledes szép, viszont kevés a fényereje. Míg a halogénnek 1000 lumen, a ledesnek mx. 600 lumen. Nekem kék izzók vanna a ködlámpában és szép jégfehéren világít.


Nekem a fényerő lenne a lényeg! Az izzód amit vettél bele és fehéren világít,arról tudsz valami linket adni,hogy hol vetted? Párszor már vettem (csak h7-es) izzót,ami kék színű volt és elvileg fehéren világít,de nekem ugyanúgy sárgás volt...

Fehér izzót veszel ködzárónak? Szerintem maradj a hagyományos színnél.Hidd el hatásosabb.

Majd meglátod igazi ködbe, pár méter lát,táv-nál, kb kalap szart se ér az ilyen csicsás jég kék, meg fehér. Max a szemed fog káprázni,és még jobban nem fogsz látni, de te tudod.

anubisz Elküldve: 2013-12-02 11:57 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Az a gond, na nagyon szívatod a tolvajt, még a kocsit is felgyújtja. Vagy vissza megy pár nap múlva, és megborítja kromofággal. Nemelég az ideg, ha nem tudja ellopni, szerintem felesleges még hergelni is. Szétver mindent, aztán megérte? Pont ezért nem kell zárni a kesztyűtartót se, úgy csak belenéz, ha bezárod meg letépi egyben.

anubisz Elküldve: 2013-12-01 16:21 Szívócsonk-pillangószelep

kbalint írta: A helyzet az hogy az injektor cseréjért fizettem ennyit !!!!!!!!!!
Eléggé félreértettétek, bár nem hiszem hogy ennyire szarul fogalmaztam.

A pillangókat magam szedtem ki otthon..... és akkor szembesültem hogy mekkora gány munkát végeztek az autómon amikor kicserélték az injektorokat.... !


Azt írtad, az injektor csak felújítva volt.

anubisz Elküldve: 2013-12-01 16:19 kopogó/kattogó hang

szabomate írta: Olvasgatom már egy ideje a fórumot, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm


Olaszból behozott autókról inkább nem mondok semmit. Még 1,2 évest is meleg onnan bevállalni..

anubisz Elküldve: 2013-12-01 16:16 Társalgó

Szintén!!

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /.

Reason: Error reading from remote server

Apache/2.2.14 (Ubuntu) Server at www.bmwfanatics.hu Port 80

Nem lehet a főoldalra lépni, se belépni oda

anubisz Elküldve: 2013-12-01 10:15 Társalgó

http://www.vezess.hu/hirek/pau.../48531/#a3

Ez tényleg Halálos iram volt....

anubisz Elküldve: 2013-12-01 03:24 váltó

norbeee írta: Hali

320D 150LE 2003 GM fosváltóval...
Sajnos a mai napon a váltóolaj hűtőcsöve faldta a szolgálatot és a váltóolaj teljes mennyiségét a motortérbe fosta. Álmos reggel lévén ezt már csak 5 km megtétele után vettem észre mire kigyulladt a kontroll lámla kondenzcsíkot hagyva az aszfalton,de addigra folyadékszint a 0-ra redukálódott. Előre és hátramenetben is csak pörgött a motor. Hozzátenném hogy 2 napja már hidegben hátramenetben sem volt hajlandó működni. Továbbá 2,5 éve pont véletlenül vásárlás után már a 2-böl 3. ba váltáskor 400 rpm et lesett a fordulat a negyediket pedig 100 rpm csúszással tette. Hidegen éktelen morgó hangot adott ezen esetekben, de melegen 2000 felett úgy váltott mint a vaj. Ja és a 4-5 fokozat határán hinta palintába kezdett velem 200-300 fordulatot ingadozva. Eddig ezekkel még együtt tudtam élni. Nem foglalkoztam vele mivel mindenki fél milliós komplett felújítással fenyegetett, de a váltó ezt leszámítva konstans jól működöt tegnapig míg mondhatnám "teljesen kiszáradt".
Kérdésem az lenne hogy kibírta e vajon a kb 5-6 km es "száraz" futást, és rohanjak csere váltóért a bontóba, vagy nem sérülhetett annyira hogy fel lehessen újítani a korábbi 2-3 fokozatban jelentkező problémákat is megszüntetve? Kínomban már meg sem lepődök a 2, 5 fél év alatt ráköltött 900.000 ezer forint szervìzköltség után. Azért érdekes ez mert ha fel lehet újítani akkor használhatom még egy darabig, de ha veszek bontott váltót az lehet 1 hét után összeszarhatja magát.

Tanácsokat várok, előre is köszi.


viccelsz? nem olvastál még az automatákról? ha a konverterből elment az olaj vége a dalnak, lehet szét gyalulták egymást a lapátok. Arról nem is beszélve, nemrég olvastam, még az olajat se lehet teljesen leengedni,
Itt olvasgass, és rájössz,nagy a baj már.
http://www.automatavalto.eolda...valto.html
Nekem is lett cserélve az a cső, mert szivárgott,ami az olajhűtőtől megy a váltóhoz.

Re: Vectra C 2.2 GTS AF23
KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Unios Autójavító

2011.04.06 20:26

Tisztelt Jakatt!

Az AW5550 (AF23) tipusú sebességváltóban az olajcsere 13.000 Forintba kerül. Ez tartalmazza az olajat és a munkadíjat.
Mivel olajcserénél maximum a teljes töltőtérfogat felét lehet csak leengedni, ezért szoktuk javasolni a két egymást követő olajcserét, ami 23.000 Forintba kerül.

Lehet a BMW nél másképp van azt nem tudom, de nagy különbség nem lehet.
Ha szétment benne sok minden, jobb ha veszel egy bontottat, mert a generál sok 100 ezer, és lehet nem is lesz tökéletes soha.

Te voltál a fa..z, mivel ha néha a kocsi alá néztél volna láttad volna, hogy más szivárog az olaj, lehet még a motortérből is. Szerintem az autót már be se indítsd, hátha valami csoda folytán túl élte a váltó,még a nem megfelelő olaj is gajra teheti, nem hogy olaj nélküli futás.


Ja, és nem olyan fos váltó az, a BMW ezen váltója híresen megbízható,és sokat bír. minimum 250 ezret, de az enyémbe már van vagy 400 ezer, és még mindig simán vált, bár néha már idegesen kapcsol,nem vaj simán, de még mindig hibamentes.


Már akkor kevés volt benne az olaj, mikor hátramenetbe nem ment, már kevés volt az olaj a turbinába, aztán már nem is volt benne, azért nem kapcsolt csak pörgött a motor. Tehát az olaj nem 2 perc alatt ment el, már szivárgott biztos, aztán végleg megadta magát a cső, sőt ki tudja mióta nemvolt benne jó a szint,lehet azért szarakodott a váltód rég óta.

anubisz Elküldve: 2013-12-01 03:01 Szívócsonk-pillangószelep

ember84 írta:
bmw320d4 írta:
nickname írta:
kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?

4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....

Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....


Te miért fizettél 560.000 Ft -ot ?



Mozigépész....


Mit jeelent az hogy mozigepesz?mit ertesz ez alatt?


Mozigépész az vetít ( Hazudik )gondolom ezt értette rajta..

anubisz Elküldve: 2013-11-30 20:06 Szívócsonk-pillangószelep

kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?

4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....

Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....


Le kéne írni, kik voltak azok, hogy ezekhez a köcsögökhöz senki ne vigyen senki semmit....

anubisz Elküldve: 2013-11-30 19:03 Társalgó

dbtibi írta:
Pocses írta:
Darius írta: Sziasztok! M 135 BMW Doppelspeiche tipusú alufelnit keresek.Ha esetleg vkinek van szép állapotú eladó,az irjon!Vagy ha vki tudja hol tudnék ilyet venni!Köszi!


"Citromcsavarós" felnit találsz : Duen, Racing, Apród, Jófogás, stb stb a "Qoogle" nagyon hasznos segítség ebben!


Akár a Power-en is, csak utána kell olvasni ...


Gondolta jön a Karácsony,valakinek kell a pénz, lekapja a kocsiról, eladja 20 ezerért darabját.

anubisz Elküldve: 2013-11-30 18:55 Akkumulátor

TheMan írta: Sziasztok,

Tapasztalt valaki olyat, hogy nem megy a hátsóablakfűtés járó motornál,
mert gyengélkedik az akksi?

A műszerfal szerinti töltés (titkos menüben) 14.0 járó motornál, leállítva meg 12,7 V-ról pár óra alatt eléri a 12,1V-os szintet.

Töltöttem az akksit 15 órát kiszerelt állapotban (gyári BMW, 4 éves) de 12,8-nál írta, hogy fullon van. (?) (automata töltővel töltöttem.)

A "varázsszem" feketés-zöld, tehát abban a cellában közepesen rossz a sav állapota.
(a többiben meg ki tudja, mert mérni nem lehet)

Ekkor visszaraktam az akksit, de nem megy a hátsóablak fűtés változatlanul.

Az autó indul, az akksi nem 100%-os, de nem tudom, hogy a csere után elinul-e az ablakfűtés?

Ha van valakinek tapasztalata előre is köszönöm
-Man-


Már bocsánat, de megy egyáltalán?

anubisz Elküldve: 2013-11-30 13:53 316i alapjárat

YELLOW írta:
Vik_86 írta: Sziasztok,

Szeretném megosztani veletek a sztorim, amiért azt gondolom, életem legrosszabb döntését hoztam meg, amikor BMW vásárlásra adtam a fejem. Esetleg, hátha valaki küzd hasonló dolgokkal és tud tanácsot adni.

Kb 2 hónappal ezelőtt kezdődött az egész, azóta találgatások tömege és egy rakat kidobott pénz (közelít a fél millióhoz)

Túl vagyok az összes gyertya és gyújtótrafó cseréjén, egy injektor is cserélve lett, plusz a nox szenzor is és a probléma ugyanúgy fennáll.
A hiba úgy jelentkezik, hogy reggel beindítom a kocsit és elkezd rángatni és a sebváltón nagyon látványos, hogy rázkódik az egész, ehhez még jön egy traktoros hang is. Nagyjából 15m után kigyullad a hibajel (check engine-sárga-) majd 2-5 km múlva bemelegszik rendesen az autó, leállítom, újraindítom és semmi baja.

Elég sok helyen voltam már, és jóknál...maga a hiba kiolvasás szerint, gyújtáskimaradás az egyes hengerben...
Összességében már meghallgattam, hogy nox katalizátor csere (480e..), légtömegmérő vagy lambda szonda csere...
Iszonyat dühítő és mindenki tanácstalan...a kocsiban kevés a km (wallisban ellenőrzött), szóval számomra felfoghatatlan...

Valakinek valami ötlete? Esetleg valaki találkozott ilyennel vagy hallott ilyet?
Köszi
V


az első mondattal idejönni...

hát igen sajnos belenyúltál. de kicseréltették veled a fél autót lassan, nem fizettem volna semmiért. hisz a hiba nem oldódott meg. akkor miért is fizess? találgatni könnyű, akit lehet meg behúznak, és ki tudja valóban cserélték-e azt, amiről számlát kaptál, ha kaptál. tegyék vissza a régit, mert ha nem javult meg, akkor annak semmi baja nem volt.
mivel titkolod hova valósi vagy, igazából mindegy, én javaslom keresd meg bmw320d4 kollégát, beszélj vele, Nyíregyházán rendel. szerintem érdemes felkeresned, mielőtt még valamit feleslegesen kicserélnek az autóban.

amit én így látok. ha szar a gyújtótrafó, akkor az melegen is rossz. tehát ez felesleges volt. mivel konkrétan azt írja, hogy 1-es hengerben gyújtás kimaradás, ezért ott lehet valami. ehhez nagyon sok köze nincs a szenzoroknak (lambda, meg NOx) mitől nem lehet gyújtás kimaradás? ugye nem gyújt, gyertya miatt, de az melegen szokik rosszalkodni. trafó, mivel cserélve lett így kizárt, bár lehet megcserélném egy másik hengerével, megnézni beírja-e amoda a hibát a másikba. nem ad anyagot, de injektorra is írtad, hogy cserélve lett. így én azt mondom, hogy jobbik esetben a kopogás érzékelő elromlott, vagy fellazult (nagyon fontos miylen nyomatékkal van odahúzva) ugye ha nem érzékel kopogást, robbanást, akkor azt hiszi nem is robban, írhat be ilyen hibát. melegen tágul annyati az anyag, hogy összefeszül a hengerfej és az érzékelő. vagy épp a rossz érték miatt amit mér azt hiszi kopog, elkezdi tovább dúsíani a keveréket, vagy nem, és emiatt ír be hibát. de ez csak javaslat, amolyan gondolat menet féleség.
abba bele sem gondolok, hogy esetleg a gyertya hidegen ki van lazulva ls esetleg kifúj mellette, vagy a dugattyú gyűrűi szarok, és nincs meg a kompresszió, ezért a keveréket nem tudja hidegen berobbantani.


Már bocsánat, de ilyet nem ír be, hogy gyújtáskimaradás. ( esetleg égés kimaradás )
Ha ilyet írna be, hogy gyújtáskimaradás, a hülye is tudná, vagy gyertya, vagy trafó.
Kicseréltek neki mindent,aminek köze sincs ehhez.
1. Miért nem cseréltétek fel a trafókat
2. 3,4 ezer egy kompresszió mérés
3. injektor csere? jól ki vagy borulva, egy mezei injektoros is fillérekért kiveszi és gépre teszi és megmondja jó,vagy nem, ha kell tisztítja. Veled vetettek egy újat, amit kivettek majd eladják egy másik BMW nek.
4. üzemanyag nyomást mért valaki? 3,4 ezerért? na persze azt is lehet szarúl mérni, szar szervizbe. Enyém is tudta a 3 bárt még is szar volt.
Ugyanis, ha szar az üzemanyag rendszer, reggel indítás után nem jut megfelelő menyiségül benzin a hengerekhez, és értelem szerűen égéskimaradást ír be, mivel nem jár,járnak bizonyos hengerek, nem véletlen lesz jó, egy rövid idő után. Ami ugye lehet az elgyengült AC, vagy atom koszos szűrő,részleges dugulás, esetleg visszaejti a benzint reggelre, aztán mikor indítod a kocsit amíg kidolgozza magát,addig hol jár, hol nem némelyik henger. A lényeg, hogy mindjárt katalizátort is cserélnek. Majd mond meg nekem,mi köze neki ahhoz, hogy reggel 2 percig nem megy egy hengered.
Néha vissza kéne nyúlni az alapokhoz, talán rá kéne jönni, ha nem indul, vagy nehezen, vagy szarul jár, először talán az üzemanyag rendszerre kellene gyanakodni, vagy ellenőrizni, utána kéne tovább lépni, vagy elő adatot kéne nézni, hogy lássuk milyen a keverék indítás után, mert ha túl szegény, az is lehet a haldokló AC miatt.
Lambda,hát azt ki kellett cserélni, nem baj, hogy pont akkor nem is dolgozik, mikor neked a kocsi szarakodik. Arról nem is beszélve azt is kimérik, pillanatok alatt,hogy, jó, vagy nem.
No, most akkor kezdhetitek előröl.
Csak úgy halkan megsúgom, nekem is kimaradt a gyújtásom, minden reggel indítás után, egy 2 percig. Melegen jó volt, de már 5 fok körül nehezen is indult.Melegen pöccre indult. Ü.anyag nyomás 3 bár volt. Csak azzal a különbséggel, hogy 3 óra állás alatt, 1,5 bárt ejtett vissza a rendszer, az reggelre kiszámíthatod, mi maradt a rendszerbe.
Természetesen nekem kellett mondani a BMW szerelőnek, ugyan cseréljük már ki az AC ha elejti a benzint,csere után kutya baja nem volt a kocsinak.
Ja,velem mindjárt kartergáz membránt akartak cseréltetni, főleg, hogy 10 hónappal előtte lett új rakva bele, de szerintük az csinálta, és ezt megmondta egy laptopról, amit rádugott a kocsira. Faszkalapok.....laptopszerelők. A másik meg rutinból letekerte az olajsapkát, és mindjárt mondta, semmi baja, mert jó a vákuum a kocsiba.
De az előző laptopról megmondta, hogy azt kel cserélni.

anubisz Elküldve: 2013-11-28 14:52 Segítség!!!

ateszka86 írta: hello hello! nincs valakinek vmi ötlete arra h a bal lámpám búrájának az egyik odahúzó füle letörött fent...és most sztem azért mert így nem tudja odafogni eléggé, bepárásodik a lámpám (( nincs vmi megoldás erre?


Ragasztás, nekem is letört, én megragasztottam, vagy veszel 180 000 ért egy ujjat, mivel külön nincs burkolat, belső nélkül.

Vagy egy profi műanyagos.

anubisz Elküldve: 2013-11-28 00:16 Szekunder levegőztető szelep

MattM325 írta:
anubisz írta:
zoli900 írta:
anubisz írta:
zoli900 írta:
anubisz írta:
Bmwskeeter999 írta: Hello Sziasztok..ki zudna segiteni abba hogy Disa szeleppel kapcsolatos kerdesem lenne..azaz hogy hol lehet felujítani vagy ujjat venni azt átalakítani maszivá!Kérlek segitsetek..előre is kösszike!


az meg mi a nyavalya. Nem lehetne Magyarul?


Gondolom a szívósor állító egységre gondol.


Benzinesnél?


Igen,szerintem ott is van!
A kérdezőnek itt van egy használt,de jó állapotú.



Nálam nincs, azért volt furcsa, csak a kis motoroknál van ahogy nézem.


Ott van az, biztos elbújt!



Van, igen, csak nem úgy néz ki,aztán megkevert, formája is más.