anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-11-27 21:01 Szekunder levegőztető szelep

zoli900 írta:
anubisz írta:
zoli900 írta:
anubisz írta:
Bmwskeeter999 írta: Hello Sziasztok..ki zudna segiteni abba hogy Disa szeleppel kapcsolatos kerdesem lenne..azaz hogy hol lehet felujítani vagy ujjat venni azt átalakítani maszivá!Kérlek segitsetek..előre is kösszike!


az meg mi a nyavalya. Nem lehetne Magyarul?


Gondolom a szívósor állító egységre gondol.


Benzinesnél?


Igen,szerintem ott is van!
A kérdezőnek itt van egy használt,de jó állapotú.



Nálam nincs, azért volt furcsa, csak a kis motoroknál van ahogy nézem.

anubisz Elküldve: 2013-11-27 16:23 Kõfelverõdés - kis sérülések a kasznin

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
tutajos írta: Nekem az 530 d-m lett most fóliázva nem rég, igaz, hogy színnel, de így meg se mondanád,hogy fólia, ha nem lenne karbon is benne a kavicsom meg meg sem látszanak rajta. A kővédőt még nem próbáltam de van karácsonyi akciója a cégnek
A link neve


Rohadná meg, ülj fel a tutajodra, és evezz el a pics...ba!!!!!!!!


de jó lenne ha most lenne törlési jogom


Jön ezzel a kamu dumával, normális ember beírja. Sziasztok, fóliázást vállalunk kedvezményes áron, akit érdekel, Telefonszám, Link, és mindjárt normális a dolog, erre jön ez a kam mese, 10 helyen. Mindjárt ír egy szervizértékelést is magáról


ez amiatt van, mert sok fórumon topic-okban tilos a reklám, hirdetés. aztán gondolom így azt hiszi ez jó, és hülyék vannak mindenhol.


Már el is tűnt,főleg ki fóliáz E46 ot, kevés ami nem volt,itt,ott fényezve már, hol így,hol úgy, arra meg kockázatos feltenni, nem is vállalnak rá garanciát normális helyen. 300 ezerért kicsit drága, hogy esetleg 6 hónap után leváljon a szar fényezés miatt.

anubisz Elküldve: 2013-11-27 16:20 320d Motor

ppeterke írta:
anubisz írta:
ppeterke írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??


Hello megoldódott a torpanás, az adagolóban az előtöltés el volt állítva de nagyon, újra erőre kapott a gép


A vicc az,hogy adagolónál azt kell legelőször megnézni, csak most jutott eszükbe?


Most ez az első diesel autóm, ide jöttem segítséget kérni mivel nem nagyon volt időm valamint a pénztárcám nem engedte szervízbe vinni és a hibalehetőségek miatt érdeklődtem. Most már tudom!!!


Szerelőre írtam, azt hittem az nézte először.

anubisz Elküldve: 2013-11-27 16:15 Kõfelverõdés - kis sérülések a kasznin

YELLOW írta:
anubisz írta:
tutajos írta: Nekem az 530 d-m lett most fóliázva nem rég, igaz, hogy színnel, de így meg se mondanád,hogy fólia, ha nem lenne karbon is benne a kavicsom meg meg sem látszanak rajta. A kővédőt még nem próbáltam de van karácsonyi akciója a cégnek
A link neve


Rohadná meg, ülj fel a tutajodra, és evezz el a pics...ba!!!!!!!!


de jó lenne ha most lenne törlési jogom


Jön ezzel a kamu dumával, normális ember beírja. Sziasztok, fóliázást vállalunk kedvezményes áron, akit érdekel, Telefonszám, Link, és mindjárt normális a dolog, erre jön ez a kam mese, 10 helyen. Mindjárt ír egy szervizértékelést is magáról

anubisz Elküldve: 2013-11-27 16:12 320d Motor

ppeterke írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??


Hello megoldódott a torpanás, az adagolóban az előtöltés el volt állítva de nagyon, újra erőre kapott a gép


A vicc az,hogy adagolónál azt kell legelőször megnézni, csak most jutott eszükbe?

anubisz Elküldve: 2013-11-27 16:04 Szekunder levegőztető szelep

zoli900 írta:
anubisz írta:
Bmwskeeter999 írta: Hello Sziasztok..ki zudna segiteni abba hogy Disa szeleppel kapcsolatos kerdesem lenne..azaz hogy hol lehet felujítani vagy ujjat venni azt átalakítani maszivá!Kérlek segitsetek..előre is kösszike!


az meg mi a nyavalya. Nem lehetne Magyarul?


Gondolom a szívósor állító egységre gondol.


Benzinesnél?

anubisz Elküldve: 2013-11-27 16:02 Kõfelverõdés - kis sérülések a kasznin

tutajos írta: Nekem az 530 d-m lett most fóliázva nem rég, igaz, hogy színnel, de így meg se mondanád,hogy fólia, ha nem lenne karbon is benne a kavicsom meg meg sem látszanak rajta. A kővédőt még nem próbáltam de van karácsonyi akciója a cégnek
A link neve


Rohadná meg, ülj fel a tutajodra, és evezz el a pics...ba!!!!!!!!

anubisz Elküldve: 2013-11-27 15:58 Karosszéria (javítás?)

tutajos írta: Az én 530 d-m tele volt kavicsfelverődéssel, miután feltörték nálunk az utcát a csatornázáshoz, úgyhogy inkább lefóliáztattam fényes ezüstre karbon tetővel, és ott egyből úgy kértem árat, hogy kijavították a hibákat is teljesen jól, azóta meg szépen tart. Most néztem hogy van nekik karácsonyi akciójuk:

A link neve


Huzzá má a faszba!!!!!!! Írd be még 100 helyre!!!!!!! Azé se vigye senki hozzád, erőszakos barom !!!

anubisz Elküldve: 2013-11-27 15:51 Fóliázás

tutajos írta: Sziasztok!
Én megpróbáltam házilag ezt a fóliázást, de borzasztó csúnya lett, úgyhogy inkább maradtam a szakembereknél. Amikor a barátnőm kocsiját vittük, tök kommunikatívak voltak, meg mindent elmagyaráztak, pláne látva, hogy nő, úgyhogy most az lesz a karácsonyi ajándék apukámnak, hogy viszem az enyémmel együtt az övét is matt feketére és így van kedvezmény.
Náluk voltunk:
A link neve


Hagyjuk a reklámot,tedd a hirdetésekhez,hogy autót fóliázol,és minden BMW vigye oda, mert te vagy a legjobb a világon ebbe. Azt is írd ki,hogy csak gyári fényezésre rakva tartós, vagy vonatkozik garancia. Mivel a nem gyári fényezés ha szar, simán felválik.

anubisz Elküldve: 2013-11-27 15:46 Szekunder levegőztető szelep

Bmwskeeter999 írta: Hello Sziasztok..ki zudna segiteni abba hogy Disa szeleppel kapcsolatos kerdesem lenne..azaz hogy hol lehet felujítani vagy ujjat venni azt átalakítani maszivá!Kérlek segitsetek..előre is kösszike!


az meg mi a nyavalya. Nem lehetne Magyarul?

anubisz Elküldve: 2013-11-26 15:55 Szervószivattyú

Én úgy tudom, tönkremegy a szervó, ha állandóan tövig van tekerve, megég vagy mi lesz vele.

anubisz Elküldve: 2013-11-24 21:37 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Bulll85 írta:
Streetpunker írta:
Romke írta:
Streetpunker írta: Sziasztok,
új vagyok a fórumon szóval elnézést ha már ilyen volt Hamarosan egy BMW vételét tervezem, és nagyon gondolkodom rajta hogy milyen plusz védelem kellene még bele. Valami gps/gsm vevőn gondolkodom, találtam is egyet, de mivel nem értek hozzá szükség lenne a véleményetekre!

Link

Szerintetek? Azért is szimpatikus, mert kicsi, nem drága, és jól elrejthető.


Hasznosságilag, kiegészítő megoldásnak teljesen jó! Igaz, hogy vannak hírek, hogy tudják blokkolni ezeket a szerkezeteket. De komolyan ilyenekre nem készülnek fel lassan a gyártók???
De egy végszükségi megoldásnak jó, ahogy az előttem szóló is írta sok kocsit visznek egyből külföldre akkor pedig, ha időben cselekszünk akkor jó!


Köszi, megvettük pénteken végül is ezt a típust! Nagyon pontosan mutatja, hogy merre is jár az autó Elég komoly megnyugvás van bennem, igaz nem tudom pontosan miért, valószínű a bizalom, hogyha viszik akkor is előkerülhet! DE NE vigyék de a lényeg hogy eddig teljesen megvagyok vele elégedve! A gyártó elmondta, hogy hova is érdemes a leginkább rejteni és ott nem találják meg egyhamar (ha nem haragszotok nem írom le ide hogy hol van )


sorry,de én úgy tudom 1 felkészült tolvajnak van árnyékolója ,antenna amit szivargyújtóba
dug bele,és hatástalanítva van a gps egyből.


A lényeg, hogy ő nyugodtan alszik valamirevaló tolvaj,nem is ül be kocsiba blokkoló nélkül.

anubisz Elküldve: 2013-11-24 17:05 Segítsetek!

jokerface írta: Igen,nekem is mondták a szervizben,hogy nem sokat bírnak. 150ezrenként elmennek.
Nekem úgy 1 éve cserélték.

szerk.
most néztem a számlát,350€ a cucc és 40€ volt a munka


az tökéletes, bár minden egység ennyit bírna. Ez még belefér, még mindig jobb,mintha 2 évente beszarna.

anubisz Elküldve: 2013-11-24 13:48 Hidegindításkor "himbál" a motor

Érdemes tényleg ezt a lég.tömeg.mérő trükköt azért kipróbálni, tegnap kiszedtem a levegő szűrőt, mert ott matattam, aztán hát ki is fújkáltam levegővel, bogarakat meg ilyesmit, visszaraktam, nem indítottam el a kocsit.
Este mentem volna beindítom, úgy ugrált a motor, majd kiszakadt a kocsiból,vagy 3 újraindítás után is. Világított ám benne minden mint a mesébe. Na lehúztam a csatl. a tőmegmérőről. Indítok, hát olyan simán ment a kocsi, (járt ) hogy öröm volt hallgatni, mint a vaj. Na kivettem a mérőt, átnyomtam féksprével, mert tuti bekapott valami maradék koszt a fújkálástól.
Utána jó lett. Csak leírtam, hogy bizony szépen ment a műszer nélkül, tehát ha az rossz, azt így nagyjából ki lehet szűrni.

anubisz Elküldve: 2013-11-24 13:38 Segítsetek!

jokerface írta: A 4x4 hajtásért felelös servo motor ment tropára.
Durván 450€ a csere.


Enyémbe még az első generációs osztómű van,még az állító motor nélküli. nincs is vele gond, lehet nem olyan precíz, mint a szervomotoros, de azok állandóan lefossák magukat, mondták a szerelők is, már jó párat cseréltek.