anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-11-21 17:59 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 17:39 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 17:05 Autómata váltó hibakód

Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 16:54 Autóvásárlás

YELLOW írta:
MattM325 írta: Inkább kérjük meg Yellowt, hogy linkeljen be képeket az üléseiről, ahol látszik a ki-be szállási rész is, és tippeljen mindenki, hogy mennyi km. lehet benne!


áhh, az alapján 400ezer
amúgy nekem a háttámla varrási résznél mintha kicsit bolyhos lenne, pedig nem volt olyan, és én garantáltam 35ezret mentem vele. mondjuk a régi kormány, is tök újszerű volt én 22ezer alatt bal odlalálán láthatóan csökkent az a recézettség.
de hát én sokat szállok ki/be, meg városban tekerni kell a kormányt. szóval tőlem amúgysem lenne érdemes megvenni, no de nem is lesz eladó


Főleg a patentok, fém gombok a hátsó zseben, a napi 30 kiszállás, az alapos munkát végez.
50 ezer alatt, nem kel hozzá 400

amilyen gatyákat vesznek a nők, beszáll a csajod 10x aztán viheted kárpitoshoz.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 14:25 Heeelp...!

gerencsert írta:
anubisz írta: Ha már lebontjátok, azért kicserélheted a karter szelepet, mert ugye az egy idő után megadja magát, én tuti kicserélném, mivel elég szar helyen van,és elég alattomos hibákat generál,ha lefossa magát, azzal meg minden csövet cserélni kell,mert szétmállanak.
De innen megrendelheted,talán valamivel olcsóbb.

A tiedbe ez való,
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
A másik az a hideg éghajlatos verzió.


Szia! Köszönöm szépen. Először úgy volt, hogy csak kettő csövet kell kicserélni, de a szerelőm azt javasolta, hogy cseréljük ki az összeset. A többi is már elég rossz állapotúnak néz ki véleménye szerint. A karter szelep is cserélve lesz, bár az enyémhez lehet a hideg éghajlatos verzió fog kelleni, mivel Svájcból lett behozva az autó



Az nem azon múlik, a csatik ugyan azok, csak az be van burkolva,mert Kanadában belefagy az oljiszap. Az csak akkor kell, ha nagyin hideg van sok hónapig. Itthon jó a sima, és ha a másik is van fent, te rakhatsz simát bele.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 14:05 Társalgó

YELLOW írta:
ateszka86 írta: Valakit nem érdekel, egy HTC one S bontatlan,zsír új független telefon?


ha jó áron van akkor igen


Az kb 10 ezret jelent, vagy ingyé

anubisz Elküldve: 2013-11-21 14:04 Társalgó

Tegnap,hogy fent voltam az oldalon,olyan hülyeséget álmodtam.Egy ilyen csápos emelőn volt a kocsi, de tök magas volt,én meg a váltó olajcsavarját akartam kicsavarni,erre magától elindult az emelő felfelé. Mondom mindjárt a plafonnak nyomja a kocsit, aztán felért, de marha magas volt, ott meg a lendülettől megbillent a kocsi,és tetőre zuhant. Ripityára tört. Még álmomban is arra gondoltam,ezt tuti álmodom, ez nem történhet meg.
Mikor felkeltem egy megváltás volt.
Annyit irkáltam a váltóról.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 13:34 Heeelp...!

Ha már lebontjátok, azért kicserélheted a karter szelepet, mert ugye az egy idő után megadja magát, én tuti kicserélném, mivel elég szar helyen van,és elég alattomos hibákat generál,ha lefossa magát, azzal meg minden csövet cserélni kell,mert szétmállanak.
De innen megrendelheted,talán valamivel olcsóbb.

A tiedbe ez való,
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
A másik az a hideg éghajlatos verzió.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 13:30 Heeelp...!

gerencsert írta: Sziasztok! Nagyon gyorsan kérnék mindenkit, hogy segítsen, ha tud. Ma lett szétszedve az autóm, mert olajfoltok jelentek meg alatta. Levettük a szívósort és megállapítást nyert, hogy honnét szivárgott az olaj. Minden tömítést rendben találtunk, de akadt kettő gumicső is, ami eléggé szét volt már repedve. Mellékelek egy robbantott árát, hogy el tudja mindenki képzelni, miről is beszélek:
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

Az egyik a 4-es számú cső, a másik pedig a kartergázcső (most hirtelen nem is tudom melyik számmal van jelölve). A helyi BMW márkaszerviz szerint csak kompletten lehet megrendelni az összes csövet, azokat külön nem, amik nekem konkrétan kellenének. Így kompletten lenne 57eFt, ami azért valljuk be, hogy nem kevés Várom ötleteiteket, javaslataitokat!
Köszönettel: Tamás


Keress rá a számra, itt biztos lesz.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
vagy esetleg a neten a szám szerint,ha ez nem felel meg, ( már a Schiedmann )
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10

anubisz Elküldve: 2013-11-21 07:03 Fékjavítás

MattM325 írta:
anubisz írta: Ma kicsit megijedtem,annak ellenére, hogy régóta csinálja a kocsim,de fogalmam sincs mitől. Ha szakadó esőbe megyek hosszan a pályán fékezés nélkül, és utána hirtelen fékre lépek,ki akar törni balra az eleje,ez első fékezéskor, ha felengedem és újra fékezek akkor már nem. Értem hogy felázik a tárcsa a betét, de ilyet nem kellene csinálnia mert lucsog a víztől. 160 nál ilyenkor ha fékre lépek, ijesztő,mintha megbillenne a kocsi eleje kifelé balra, ki akar törni. Mintha az egyik tárcsám száraz lenne, a másik meg atom vizes. Mi a rákos nyavalya lehet ez? amúgy semmi gondom szárazon, nem húz semerre ha fékezek.


Jobb oldali fékdugattyúd megszorul, vagy levegős. Ezekre tippelnék.


Cserélve csak a balos dugattyú volt. Szárazon semmit nem érzek,még ha elengedett kormánnyal is fékezek. Lehet kicserélem a balost, csak 30 körül van, teljesen felújított, csak a régit kel elküldeni, kapok egy teljesen fém tisztát,felújítva.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 06:55 Autómata váltó hibakód

ember84 írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
anubisz írta: Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?


Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.


Hát sajna én nem tudom. Anno Astránál volt az a trükk, hogy imbuszkulcs L alak rövidebb részét dugtuk be a betöltő lyukon lefelé fordítva pont elérte a vége az olajszintet akkor volt jó. De ugye az nem BMW.


Vicc nem? szinte ösztönöznek a hanyagságra, mégis azt pofázzák minden váladékot nézni kell a kocsiba, de hogy, vagy ha beledugok valamit, honnan tudom, hogy az a szint jó,vagy nem,gondolnám az a jó szint,hogy addig kel tölteni mikor oldalt kicsordul a kis lukon, de lehet az meg már sok.


Én úgy tudom,a váltó oldalán van egy torx fejű csavar,azt kihajtod,az a nívó,és a feltöltö nyilás is egyben!Gondolom GM váltód van.


Igen az van, de nem tudom megcsinálni én,mivel fel kel melegíteni az olajat 30-50 fok közé, ezt a diagnosztikai műszeren ellenőrizni, aztán üresbe kel tenni, és járatni a motort, úgy kel kitekerni, és addig tölteni amíg ki nem csordul,és ugye vízszintbe kell állnia, amihez csápos kell.

ATF level checking
Fluid temperature 30° - 50°C (85° -
120°F)
- Connect vehicle to BMW
diagnostic scan tool DIS or MoDiC
using the Data Link Connector
(DLC) in the engine compartment,
or under driver's side of dash
(model year 2000 and later cars)
in order to read transmission
temperature.
Remove ATF fill plug (arrow). Place
transmission in neutral and restart
engine. (A5S 360R transmission
shown.)
Note:
Make sure ATF temperature is greater
then 30°C, before releasing fill plug.
- With ATF between 30° - 50°C (85°
- 120°F), add fluid until it spills
from fill hole.

anubisz Elküldve: 2013-11-20 21:53 Fékjavítás

Ma kicsit megijedtem,annak ellenére, hogy régóta csinálja a kocsim,de fogalmam sincs mitől. Ha szakadó esőbe megyek hosszan a pályán fékezés nélkül, és utána hirtelen fékre lépek,ki akar törni balra az eleje,ez első fékezéskor, ha felengedem és újra fékezek akkor már nem. Értem hogy felázik a tárcsa a betét, de ilyet nem kellene csinálnia mert lucsog a víztől. 160 nál ilyenkor ha fékre lépek, ijesztő,mintha megbillenne a kocsi eleje kifelé balra, ki akar törni. Mintha az egyik tárcsám száraz lenne, a másik meg atom vizes. Mi a rákos nyavalya lehet ez? amúgy semmi gondom szárazon, nem húz semerre ha fékezek.

anubisz Elküldve: 2013-11-20 21:45 Autómata váltó hibakód

Pocses írta:
anubisz írta:
anubisz írta: Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?


Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.


Hát sajna én nem tudom. Anno Astránál volt az a trükk, hogy imbuszkulcs L alak rövidebb részét dugtuk be a betöltő lyukon lefelé fordítva pont elérte a vége az olajszintet akkor volt jó. De ugye az nem BMW.


Vicc nem? szinte ösztönöznek a hanyagságra, mégis azt pofázzák minden váladékot nézni kell a kocsiba, de hogy, vagy ha beledugok valamit, honnan tudom, hogy az a szint jó,vagy nem,gondolnám az a jó szint,hogy addig kel tölteni mikor oldalt kicsordul a kis lukon, de lehet az meg már sok.

anubisz Elküldve: 2013-11-20 21:18 Autómata váltó hibakód

anubisz írta: Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?


Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.

anubisz Elküldve: 2013-11-20 21:04 Autómata váltó hibakód

Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?