anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-11-20 19:47 Társalgó

nickname írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
nickname írta:
csbalu írta: Ha nem tudnátok:
"Az autó az ország legextrásabb 3-as BMW-je, vezetett szervizkönny! "

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7364889



Ha ez a leg extásabb, akkor az enyém mi "pedig még hiányzik 1-2 apróság"


Ekkora baromsággal hogy lehet vakítani az embereket.


Sziasztok!
A Km állást mintha nem láttam volna a hirdetésben, lehet, hogy az a full extra. (napfénytető, hátsó el ablak, el ülés, nagy navi, stb, csak így hirtelen...
hil



Hk,sport ülés,pohártartó,M-pack,M-kormány...


Na most higgyétek el hogy az a leg extrásabb "a fapadosok között"



Nagyon bekokózott ez a droid ( Hívható vagyok a hét minden napján 06-23ig. ) hátúl meg kurblizni kell az ablakot, a fúll extrás kocsi.

anubisz Elküldve: 2013-11-19 10:29 Társalgó

anubisz Elküldve: 2013-11-19 00:38 Mi lehet a baj?

ute107 írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
..........
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!


Ez a hét válasza volt



Lehet én is bunkó leszek mostantól. De Szotakdavidnal a pont!


anubisz Elküldve: 2013-11-19 00:26 Társalgó

Bero írta:
Pocses írta:
Bero írta: Visszaolvastam az egész bmw kulcs topicot,de semmi megoldást nem találtam a problémámra! Valaki? Senki nem tudja mitől lehet,hogy csak 1 max 2 méterről nyílik a kocsi? Másik kulccsal is ugyanez a helyzet... Köszi!


Mint mondtam, utalhat a gyenge akkura a kulcsban. Ezekben is cserélhető, a szerelőmnek van ismerőse aki kifejezetten kulcsokkal foglalkozik. Szétvágja ketté, akku csere, észre sem lehet venni utána a kulcson max annyi, hogy kb 2mm-el vastagabb a ragasztás miatt.


Köszönöm! Viszont: mind a kettőben? Ugyanúgy csak közelről működik? Érdekes,megpróbálom az akksi témát!


Van egy modúl ami veszi a jelet, aszem a hátsóoszlopba, lehet az szarakodik.
Ha jól tudom a 2 es az, ha nem majd kijavítt valaki.
http://bmwfans.info/parts-cata...w_antenna/

http://www.ebay.com/itm/99-05-...416db071e1

anubisz Elküldve: 2013-11-19 00:16 ELLOPTÁK!!!

Lehet nincs pénze megcsináltatni, vagy meghalt, vagy külföldön a tulaj, meg ezer oka lehet, te meg küld már rá a rendőröket. Ha nem körözik, téged mit érdekel? Mi vagy te polgárőr? Imádom az ilyen buzgó palikat.... Biztos 2 hulla van a csomagtartóba, vagy a fél motor, azért ül a háta.

Amúgy meg minek írogatod ki más rendszámát, egy fórumra? Hogy valaki mostmár biztos tudja ott ál egy kocsi,amit nem használnak, had bontsák szét éjjel a kannibálok?
Nem tudom mit képzelsz magadról, mások rendszámát kiírod a netre.

anubisz Elküldve: 2013-11-18 00:48 Mi lehet a baj?

Tano írta:
valter320d írta: Szia Tano!
Piros!


Akkor nem a szinteddel akadt gond, hanem a nyomással.

Olajnyomás mérés, sürgősen. Nekem egy ilyen itt a piros,hol a piros játék, már okozott egy motorgenerált, még 92 ben, egy E30 nál

anubisz Elküldve: 2013-11-17 21:16 Légtömegmérõ

Pocses írta:
adee9 írta:
anubisz írta:
adee9 írta: most akkor milyen légtömegmérő lenne nekem a jó? Hol csesztem el?


Szerény személyem szerint ott, hogy alapból meg kéne állapítani a hiba okát,nem kicserélni mindent, mindenre ami szóba jöhet. Lehet, hogy jó a tömegmérő, de más okozza a hibát. Így most hogy döntöd el?


Abból gondoltam, hogy:
-régi tömegmérővel: hullámzóan gyorsult és füstölt (visszapillantóban láttam, ahogy hömpölyög utánam a füst)
-lehúzott csatival: egyenletesen gyorsult és abszolút nem füstölt, igaz 2000 alatt picit erőtlenebb volt
-régi tömegmérő féktisztítóval megtisztítva: nem füstölt, nem annyira torpant, viszont sokkal gyengébb lett és ötödikben padlógáznál nem ment 15-16 liternél feljebb a pillanatnyi (máskor ez szépen felment 20-ra)

Csak egy-egy próba idejéig használtam így az autót, nem tudom hosszabb távon milyen lenne pl. lehúzott csatival, de az egyértelmű, hogy bármit csináltam a légtömegmérővel, minden esetben máshogy reagált a kocsi. Ezért azt gondoltam, az lesz a hibás és rendelek egyet. Néztem magyar és szlovák oldalakat, de átlagban a szlovák oldalakon olcsóbb volt, ezért onnan rendeltem egy bosch-t 130 euroért (kb. 40 000ft). Az oldalon le volt írva, melyik motorokhoz jó, szinte az összes dízel, amit 2000 környékén gyártottak. Hasonlóan volt más oldalakon is. Na megrendeltem, a dobozon fel volt tüntetve, hogy programozást kér ha 314-ről cserél 527-re, ami a kocsiban volt , az meg 468. Megcsináltatnám a programozást is, ha tudnám, hogy utána jó lesz. Viszont gyanús, hogy az új lt.mérővel ugyanúgy viselkedik, mint a régivel.


A dettó viselkedés, lehet a programozás hiánya így nem jól ismeri fel.


Ez így tényleg többnyire tömegmérő hiba, ahogy leírtad, és ki lett zárva. Lehet egy gyárit kellett volna beleraknod.
Itt megint az a szitu áll fent,amit sokszor mondtam, az olcsó megint drágább lett, mintha mindjárt a drágábbat választottuk volna.

anubisz Elküldve: 2013-11-17 21:14 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.


Kardánt vajon nem vették le?És széthúzhatták,rosszul rakták össze!


Azóta van ez mióta bontották a kocsit hátul. Azt nem tudom a kardán le lett e kötve, de volt difi szilent is cserélve


Én elsősorban olyan dologra gondolnék ami forog,és centirozni kell.felni volt difit nem kell,kardán esetleg,féltengely nem hiszem.


Hát igen, az a baj az ilyen hibát a profi szervizek is sokszor mellé kezelik, mivel több dolog is okozhatja. Idegesítő, 120 alatt néma, 120,145 között csinálja,és főleg úgy, ha lelépek a gázról,ahogy lassul vissza, ilyen búgó rezonáló hang. Ez nem lehet kerékcsapágy, mert sehogy máshogy nem szól. Vagy difi, vagy kardán, vagy féltengely.Elméletileg a kardánt is szokták egyensúlyozni vagy mit. Már volt cserélve bontott ment bele, 330 D é, ugyan az, eddig nem volt baj vele. Nem is lóg, kotyog.

igen de viszont csak neem húzták szét a kardánt,mert ha nem jól rakták össze az produkálhat ilyen gondot,na de remélem megoldódik.


Városba ugye nem tudjuk kipróbálni a 120,150 miatt, azért akad a dolog, majd kivitetem Győrbe a pályára ha lesz ideje, hogy hallgassa meg, ott talán megoldható.

anubisz Elküldve: 2013-11-17 21:05 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.


Kardánt vajon nem vették le?És széthúzhatták,rosszul rakták össze!


Azóta van ez mióta bontották a kocsit hátul. Azt nem tudom a kardán le lett e kötve, de volt difi szilent is cserélve


Én elsősorban olyan dologra gondolnék ami forog,és centirozni kell.felni volt difit nem kell,kardán esetleg,féltengely nem hiszem.


Hát igen, az a baj az ilyen hibát a profi szervizek is sokszor mellé kezelik, mivel több dolog is okozhatja. Idegesítő, 120 alatt néma, 120,145 között csinálja,és főleg úgy, ha lelépek a gázról,ahogy lassul vissza, ilyen búgó rezonáló hang. Ez nem lehet kerékcsapágy, mert sehogy máshogy nem szól. Vagy difi, vagy kardán, vagy féltengely.Elméletileg a kardánt is szokták egyensúlyozni vagy mit. Már volt cserélve bontott ment bele, 330 D é, ugyan az, eddig nem volt baj vele. Nem is lóg, kotyog.

anubisz Elküldve: 2013-11-17 20:58 Légtömegmérõ

Bármi ilyen gondom volt mindig pontosan megmondták,tudták mi okozza. Meg állt a kocsi a városba? szerviz, fojtószelep szarakodott, csere, hiba megszűnt, már sok éve, vez,tengely jeladó, mind a 2volt cserélve,máskor máskor, mindig tudták melyik a rossz ami cserélve lett, hiba megszűnt, tömegmérő szintén, GM szintén, lambda szonda szintén.
Nem cserélték ki a fél motort. Bár az enyémet mindig ugyan az a szerelő szereli évek óta, akihez ha megyek 6 hónap múlva,akkor is alánéz a kocsinak és megmondta,ezt nem ő csinálta, mert ő nem rak így fel valamit. Ez a nem mindegy. És tényleg azt más csinálta.

anubisz Elküldve: 2013-11-17 20:49 Légtömegmérõ

Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
adee9 írta: most akkor milyen légtömegmérő lenne nekem a jó? Hol csesztem el?


Szerény személyem szerint ott, hogy alapból meg kéne állapítani a hiba okát,nem kicserélni mindent, mindenre ami szóba jöhet. Lehet, hogy jó a tömegmérő, de más okozza a hibát. Így most hogy döntöd el?


Hátha rendelt, akkor csak +állapították, hasra nem vesz az ember csakúgy 40-50 ropiért alkatrészt! Vagy igen.....?

Azt nem tudjuk még, hogy ki, miből vette az a hiba, vagy ki mondta azt kel kicserélni.


Na ez az. Nekem is mondta a szerelő ha mégsem az a hiba, akkor az övé az alkatrész és nem építi be.

Ez magas nekem, ilyen összegnél már ne az én pénzemmel totózzanak.Ilyen hibát épp ezért nézetek meg csak márkaszervizben,én ott is mondom,nem cserélem ki a fél kocsit, ha nem az a gond, nem kell az alkatrész.És bizony vissza is veszik,nem mondják hogy fizesd ki, és megyünk tovább.
Persze ott nem 30 ezer egy tömegmérő.


anubisz Elküldve: 2013-11-17 20:40 Légtömegmérõ

Pocses írta:
anubisz írta:
adee9 írta: most akkor milyen légtömegmérő lenne nekem a jó? Hol csesztem el?


Szerény személyem szerint ott, hogy alapból meg kéne állapítani a hiba okát,nem kicserélni mindent, mindenre ami szóba jöhet. Lehet, hogy jó a tömegmérő, de más okozza a hibát. Így most hogy döntöd el?


Hátha rendelt, akkor csak +állapították, hasra nem vesz az ember csakúgy 40-50 ropiért alkatrészt! Vagy igen.....?

Azt nem tudjuk még, hogy ki, miből vette az a hiba, vagy ki mondta azt kel kicserélni.

anubisz Elküldve: 2013-11-17 20:35 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.


Kardánt vajon nem vették le?És széthúzhatták,rosszul rakták össze!


Azóta van ez mióta bontották a kocsit hátul. Azt nem tudom a kardán le lett e kötve, de volt difi szilent is cserélve

anubisz Elküldve: 2013-11-17 20:33 Légtömegmérõ

adee9 írta: most akkor milyen légtömegmérő lenne nekem a jó? Hol csesztem el?


Szerény személyem szerint ott, hogy alapból meg kéne állapítani a hiba okát,nem kicserélni mindent, mindenre ami szóba jöhet. Lehet, hogy jó a tömegmérő, de más okozza a hibát. Így most hogy döntöd el?

anubisz Elküldve: 2013-11-17 20:18 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.